April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Luiers: ik heb nu 2 pakken van maatje 1; 1 pak van maatje 2; 1 pak van maatje 3 & dus 12 pakjes billendoekjes...
    Zo heb ik niet veel te veel in huis, maar kan de eerst paar dagen na de bevalling wel doorkomen :)

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Over luiers gesproken... Even een vraag voor de ervaren moeders...

Je hebt natuurlijk onwijs veel merken en over ieder merk is wel wat te zeggen... Maar nu is mijn vraag:
    Hebben jullie ook negatieve ervaringen met het PAMPERS merk ???
    Ik wil de echte pampers gaan gebruiken, en heb die dus nu ook op voorraad, maar hebben jullie hier slechte ervaringen mee ???

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :p manlief en ik.... ja ja :D zijn tijdens zs van onze meis gestopt met dat spel, mn broertje heeft t van ons 'overgenome' ;)

nu is t zo nu en dan als we zin hebben dat we saampjes online eqII spelen :p

4. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    musty: 2 weken na de bevalling? Is dat niet te vroeg? Ligt er natuurlijk aan, maar is wel vroeg. Hoelang hadden jullie het gedaan?
    Wij willen het 5-6 weken na de bevalling gaan geven en dan van 1 tot 4 of van 2 tot 5. Dus 3 uurtjes waarschijnlijk.
    nikske: hih, je haalt het door de war ;) Het was ikke die over een kraamfeest vroeg. Wij versturen ook zo'n 50 kaarten. Natuurlijk ook naar ons werk. Ik ben bang dat je na een aantal maanden alsnog kraamvisite hebt en het lijkt me wel heel lekker voor in het begin.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Cvm, hier ook geen kraamfeest. Heb er het geld niet voor haha. En we houden beide niet echt van drukte in 1 keer.

Lijstje.nl is ook niet iets voor mij.. Ik vraag niks en zie wel wat ik krijg. Hier heeft toch wel iedereen een beperkt budget dus zal het ze niet te moeilijk maken ;)

@MvJ, jeetje wat een raar antwoord. Vind het geen gekke vraag wat je stelde hoor.

@MiniMe, zou ook niet meer dan 2 pakken maat 1 kopen. De aanbieding kan beter hoor. Je hebt regelmatig acties 3 halen 2 betalen. Dat is beter dan 4 halen 3 betalen toch?

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    tot maat 3 had ik geen klachten met pampers..
    inzoverre maat 1/2volgens mij 2 en ze kwam snachts voorvoeding had ik t idee dat die pampers niet zo ultra dry waren:$... maar vanaf mt 4 RAMPAGE! en ben ik over op huggies of lidl pampers

de kruitvat new born luiers zijn ook super ;)

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ seertje.... voor 'gewoon'kraambezoek was t smiddags maar zoals mn opa en tantes die uit maastricht en belgie moeten komen die zijn blijven eten en 8 uur savonds was t weer alle rust

ik vond t niet te snel, maar hoefde zelf ook niets te doen, naja (ben zelf normaal ee hyper stuiterbal dus:)) kleine had t ook geweldig naar dr zin, we hoefde niet te proberen om dr apart te leggen voor te slapen ons feestbeest

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier vond ik de newborn super. De standaard groene pakken lekten direct aan alle kanten door. De babydry is dat. De paarse pakken (active fit) vond ik wel fijn maar ik vind ze stinken.

Hier ga ik over op de kruidvat.

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg

Ow sorry niet goed gekeken dus :D

Wat mij ook tegenhoud aan zo'n feest is dat als je het 5-6 weken na de bevalling houd dat mensen je van te voren dan toch bellen of ze niet op bezoek mogen komen... Ik kan me niet voorstellen dat je 6 weken helemaal geen bezoek hebt namelijk !! Nu hebben we ook zo'n 2-3 keer per week bezoek...

Ik zou het dan niet voor elkaar krijgen om "nee" te zeggen tegen mensen. En om ze nou 2x te laten komen vind ik ook wat overdreven... Ben bang dat ze zich dan ook 2x verplicht voelen tot een cadeautje & dat wil ik ze niet aandoen...

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @WOW: Mijn man heeft ook vaker geprobeerd mij te interesseren voor het spel, het leek hem leuk om samen te spelen. Ik heb wel 3 levels (!!) ofzo gespeeld, maar het is niet mijn ding:) Ik houd meer van dansspelletjes zoals op de Kinect, of gewoon Tetris of ander puzzelspelletje.

@Nikske: Ik heb nog helemaal geen luiers op voorraad, ik zal de komende maanden af en toe eens wat aanschaffen, wel zo handig voor de eerste dagen/weken:)
    Maar ja, ik moet nog zoveel kopen....
    Zaterdag eerst maar eens het kamertje ophalen, dan kan ik mn spulletjes ook daadwerkelijk gelijk opbergen! hihi

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Hhahaah hier vriendlief ook heeeel verslaaf aan World of Warcraft.
    Sinds de nieuwe versie uit is, sinds 2 weken, zie ik m alleen nog maar achter de pc zitten die gek...:$
    Maar ja, heb ik een mooi excuus om lekker vroeg mn bedje in te duiken zonder gezeur hihi

X

12. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    nikske: ouders, broers/zussen en goede vrienden komen natuurlijk gewoon langs hoor. Het gaat meer om collega's, kennissen en mensen die je niet vaak ziet.

13. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL

Whahhahahaa hier nog een wow verslaafde:S echt irri af en toe , vraag ik m iets te doen nee kan nu niet zit in een dungeon ofzoiets pfffffff.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Wow, die kerel van mij zat vorige week minimaal 30 uur achter elkaar op de pc. Toen die nieuwe versie uitkwam. De gek!

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Seertje: ik begrijp je keuze heel goed hoor ;) !! Maar hier is het gewoon niet nodig, ik heb maar 1 collega en mensen die ik niet vaak zie krijgen ook geen kaartje. De 50 kaartjes die verzonden gaan worden zijn de mensen die we zo ook echt met regelmaat zien...

@ Gamen: Nou als ik dat hier zo lees dan zijn er genoeg mannen "verslaafd" aan gamen. Hier een man die dus echt nooit achter de computer of TV te vinden is. Die is altijd actief bezig:
    ijshockeyen, fitnessen, fietsen, hardlopen, boksen, werken, af en toe nog als DJ werken (dat was vroeger zijn baan 6 nachten per week)....

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kraamfeest:
    Mij lijkt een kraamfeest helemaal niks...
    Al die drukte in 1x.
    Iedereen die om je heen loopt te drentelen,;) je heb denk ik geen tijd om met iedereen rustig een praatje te maken.
    En iedereen wilt toch wel de kleine even goed zien/vasthouden.
    Dus nee, niks voor mij...

Tegen de tijd dat ik bevallen ben, kijk ik gewoon hoe ik me voel, en dan een beetje inplannen wie wanneer komt enzo.
    Ik ken ook iemand die een kraamfeest geeft, maar toch reageren mensen er snel negatief op hoor! Je hebt niet alle tijd voor je visite.
    Vergelijk maaar met verjaardag, ook altijd super druk!

Gewicht:
    Vanmorgen op de weegschaal gestaan, 7,4 kg aangekomen:$ pfff gaan snel zo ineens de laatste 2/3 weken! Weeg nu 81,4 kg
    **Baal Baal**

Maar ja, ook niet zo gek met chocoladeletters (heb ze nogsteeds in huis jammie) oliebollen en alle andere lekker dingen....

Moet echt gaan minder met snoepen hoor!!
    Had gehoopt dat k maar 10/12 kg zou gaan aankomen, maar als ik t nu ziet, ben ik toch bang dat t veeel meer gaat worden.:(

Ga weer snel verder werken!! X

17. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @pino; aardige buik hoor! En wat leuk van je vriend dat je een laptop heb gehad.

@pampers; mijn dochter kon er totaal niet tegen, kontje zat onder de uitslag van die luiers. Hier weer aan de kruidvat of bumblies luiers!

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    hahaha, wel lachen dat jullie mannen ook allemaal WOW spelen! Klinkt allemaal erg herkenbaar! Hier zit hubby elke avond wow te spelen (toevallig vanavond niet, is met zn aquarium bezig). Wel fijn, ik kan altijd kijken wat ik wil op tv. We hebben de computer gewoon in de huiskamer staan, dus we zitten wel altijd bij elkaar.

@Kraamfeest: Hier geen apart kraamfeestje, ik stuur gewoon kaartjes, en mensen mogen langskomen wanneer ze willen (tot op zekere hoogte dan...). Ik verwacht ook niet al teveel mensen, en mn collega's komen sowieso in 'groepjes' dus zal wel meevallen allemaal. Ik ga ook geen lijstje maken, ik laat me verrassen, en ik denk dat veel mensen toch ook wel vragen wat je wilt hebben (dat doe ik zelf althans wel als ik op kraambezoek ga).

19. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pampers aanbiedingen: wekelijks nieuwe update op watkostenluiers.nl
    koop ze vaak in de aanbeiding bij mij op het werk 3 pakken voor 20 euro en dan - 10% personeelskorting dus 6 euro per pak ideaal:)

@pampers ervaringen: newborn en babydry vond ik heel fijn, nu heb ik active fit maat 4 maar die zijn snel doornat , dus stap straks weer over op baby dry al hoop ik dat dochterlief snel zindelijk wordt....
    heb ook andere merken geprobeerd maar vind toch pampers heel fijn.

@wow heb het ook een paar keer geprobeerd maar wordt er kotsmissleijk van , al dat gedraai enz.
    Geef mij de sims of kaartspelletjes maar dan ben ik wel tevreden.

@hier: ben echt aan het aftellen tot mn verlof helaas duurt dat nog 10 weken al gaat dat ook wel snel

Moet in het nieuwe jaar nog 9 weken werken:D:D

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hahah moet wel lachen dat er meer mannen van jullie ook zo verslaafd zijn als die van mij!!
    Ga ik vanavond meteen even tegen m vertellen;) haha

Al die termen die voorbij komen, ik snap er niks van...!

Hij wilt ook graag dat ik dat spel ga spelen. Maar heb wel eens meegekeken en lijkt me helemaal niks! Ik zeg altijd maar; joh ik ken zo slecht engels, niks voor mij, snap ik de "questen" toch niet!

Mijn vriend heeft toen t spel uit kwam ook heeeel lang gespeeld.
    Ze ging al om 19.00 uur met een groepje vrienden alle pc's bij elkaar zetten (gelukkig bij vrienden thuis) Daarna met zn alle voor de deur 'liggen' wachten totdat de deuren open gingen om 00.00 uur.. Daarna heel de nacht, dag en middag gespeeld. Hij was pas rond 15.30 uur weer thuis die gek...:$hahaha
    En thuis gewoon vrolijk weer pc neerzetten en verder spelen! hahah

Sindsdien alleen maar game-en, slapen, werken, game-en, game-en en heeeel af en toe met mij even tv kijken of samen in bad haha

X

Deel Deze Pagina