Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv 1 april 2011 * Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *Pebbie, 1e kindje, ?,?, *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *Cherish, 1e kindje, ziekenhuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pino2, 2e kindje (vriend ook 2e, onze 1e samen), ziekenhuis, bv 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Janneke G, 2e kindje, ?, ? *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Loepie, 1e kindje, thuis, bv *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv *Moi1984, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv 14 april 2011 *Dagdromer, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv 15 april 2011 *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk fv *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, bv *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje, thuis, bv *Dribbel, 2e kindje, ziekenhuis, fv 19 april 2011 *monica076, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Sam28, 3de kindje, thuis, bv 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Mimi1982, 2e kindje, thuis, bv *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis waarsch. KS, hopelijk bv 27 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, hoop bv maar denk fv *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Anouk31, 2e kindje, ziekenhuis ivm eerdere KS, bv 30 april 2011 *Kaat2000, 1e kindje, ziekenhuis, bv Afspraken: 17-10 - Laravelk - controle 18-10 - Annemie - controle gyn 19-10 - Bramtim - nekplooimeting 20-10 - MiniMe - controle vk 20-10 - foeske - gewone pretecho 21-10 - Kelly1980-pretecho + geslachtsbepaling 16+1 21-10 - Alieke - controle vk 22-10 - Pino2 - pretecho + geslachtsbepaling 16+2 26-10 - Nikske89 -pretecho + geslachtsbepaling 17+1 27-10 - Luckey - controle Gyn 27-10 - Seertje - controle vk 27-10 - Cherish - controle vk 27-10 - Jojoki - controle vk 28-10 - Musty - Gyn 30-10 - MiniMe - pretecho + geslachtsbepaling 17+1 01-11 - Pino2 - controle vk 01-11 - Musty - pretecho + geslachtsbepaling 02-11 - Nikske89 - controle vk 03-11 - Star2 - controle gyn 05-11 - FB1984 - controle vk in ziekenhuis 08-11 - Kelly1980- controle vk 08-11 - Alieke- 20 weken echo 10-11 - foeske - vk - 2e echo 10-11 - Leonie Anita - 20 weken echo 15-11 - FB1984 - 20 weken echo + geslachtsbepaling! 16-11 - Annemie - controle vk 17-11 - Kelly1980 - 20 weken echo 17-11 - Chantico - 20 weken echo 18-11 - Nikske89 - 20 weken echo, type 1 18-11 - Seertje - 20 weken echo + evt. geslachtsbepaling 22-11 - Star2 - 20 weken echo + evt. Geslachtsbepaling 24-11 - Pino2 - 20 weken echo 25-11 - Musty - SEO umcu 29-11 - Jojoki - 20 weken echo + geslachtsbepaling 30-12 - Seertje - pretecho + geslachtsbepaling VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 -Truusdemier -RoSa2009 -Esje78 -Lautjep -Kristel86 -Lindanna -Odess -Angela en Arjan (1 van 2ling) -Rachel85 -julia6 -Loepie
paar pagina's vol lijsten kleine ligt KO na eucaluptus badje straks me maar eens wagen aan de strijk en zelf lekker douchen en bedje in
goede avond, bij jullie ook lekker veel regen?, moet strax de hond nog uitlaten bleegh @20 weken echo, ik moest 3 weken vna tevoren een afspraak maken nr kreeg ik via de verlos. nou heb ik wel teruggelezen maar ik weet t ff niet
Hey hey, Hier de kids op bed. Heeerlijk! Zelf erg veel last van mijn bekken en ben moe. Zal geen latertje worden vandaag denk ik.
Oja @FB oeh je zal wel geschrokken zijn, gelukkig is alles goed leukt dat je zo goed geslaagd bent! @musty tjee eerst je Bi en nu je hoge bloeddruk komt daar je hoofdpijn ook vandaan?
@ FB wil je dat nooit meer doen fijn dat alles goed was met de uk! zelf niet beurs?? strijk is weg yay en auw, zo lekker heet douchen en mn bedje in
Ik was idd heel erg geschrokken hoor, was er echt 2 uur lang stil van... Mn knie ligt aardig open, mn elleboog ook een beetje (door jas en vest heen) en mn pols werd meteen blauw en bloeden, maar dat is allemaal niet erg!! Wel buikpijn sinds vanmorgen, nu nog. Maar zal wel soort spierpijn of verekking zijn. Heb toch best een klap gemaakt...
Voel de kleine uk trouwens al zo'n 2 weken een beetje kriebelen, maar vanavond voelde ik voor t eerst echt duidelijke "schopjes"! Apart joh... echt super apart... *Wou ik effe kwijt*
Goeiemorgen, Lees dat toch best veel hun kleintje al kunnen voelen. Leuk hoor! Nou hier niets, soms lig ik in bad (bij mn ouders ) en druk ik met een hand stevig op mn baarmoeder in de hoop iets te voelen, maar noppes. Ach komt wel Woensdag eindelijk weer naar de vk, en dan voor t eerst hartje luisteren. lijkt me zo bijzonder!!! De grote broers is spé (13 en 6) mogen mee, die vinden het geweldig. Het duurt de kleine allemaal de lang, toen ik van de week vertelde dat het toch echt nog heeeeel lang duurt voor de baby komt (nog langer dan sinterklaas??? Jaaaaa veel langer!) zag ik toch een vertwijfeld bekkie! Strax lekker babyshoppen dankzij mn oma! Ben van plan in ieder geval een babylodger carrier te halen (katoen, omdat we toch richting de zomer gaan en wij naar tsjechie willen eind juli, ben van plan m vooral daar op de camping veel te gebruiken) en een wipper. Verder uitkookgeval en hydrofiel luiers enz. En van mn moeder mochten we 1 kado uitkiezen van ong. 150 euro dus dat word een quinny zapp. Handig voor de maxi cosi strax aangezien het grote onderstel van onze wagen niet in mijn kleine autootje past! Anyway, fijn weekend allemaal!
Goedemorgen allemaal, Pff, was errug moe gisteren dus om 21.00 uur maar naar mijn bedje gegaan. enne moet zeggen een lange nacht slapen doet een mens af en toe best goed! Bart is alweer lekker op zijn tractor aan het scheuren, we gaan strakjes weer even naar een meeting van mijn vorige pufclub. Kunnen de peuters even lekker met elkaar ravotten! Erg leuk om elkaar toch te blijven zien! @ Cmv1985: Leuk man dat babyshoppen.. ik heb me er tot nu toe nog niet zo in verdiept maar het is wel errug leuk he??? Veel plezier met shoppen! @ seertje: Haha, had wel grappig geweest als je in die straat had gewoond. Ga jij trouwens nog iets van een zwangerschapscursus doen hier in almere???? Hier verder druk dagje, na de meeting met mede puffers van 2008, 2 verjaardagen... Dusse vanavond laat zal ik wel de berichten even bij lezen. Fijne dag allemaal! Groetjes leonie
goedenmorgen.... alhoewel hij hier niet zo goed is, ik kom maar niet op gang (weer niet). kan de hele dag door slapen.... pffff net een boterham naar binnen gewurgt, hopelijk gaat hij goed want heb de wc al te vaak gezien vandaag. Wij hebben morgen peutertreffen met de pufclub van 2007 haha. Nog leuke dingen gepland voor het weekend???
Goedemorgen Dames, Ook ik heb eerst heerlijk lang geslapen, ben nu net opgestaan. Eigenlijk geen plannen voor dit weekend. Vorige week ben ik het hele weekend weggeweest, dus nu even lekker rustig aan. Wel de standaard dingetjes doen als schoonmaken en boodschappen doen...
goede morgen, Hier lekker geslapen en ga zo ff dweilen moet vanmiddag ff naar de stad bleegh ik hoop wel dat t weer wat beter wordt. Ik heb alleen een verschrikkelijke dorst hebben hier nog meer dames last van? Morgen verjaardag van mn broertje dus is het weekend al weer vol.
@Violet: Dorst komt mij ook bekend voor. Overdag valt het wel mee, dan drink ik genoeg, maar vooral 's nachts heb ik er last van. Vaak word ik een paar keer per nacht wakker met een droge keel. Ik heb standaard een flesje water naast mn bed staan, dat helpt
@ fb lekker rustig aan doen, wanneer mag je binnen werken?? @cvm veel shopplezier! @ luckey oei, weer een terug slag dus? @ violet hier ook veel dorst al vanaf t begin en idd ook snachts hier heeft de kleine eindelijk de hele nacht doorgeslapen na 2 wk roerige nachten, t was zo stil effe een paar x checken of ze nog ademde zelf helemaal afgedraaid dus hoogtepunt van vandaag wordt niets doen morgen aantal novembermama's op bezoek
@Musty: Wat fijn dat de kleine goed heeft doorgeslapen! Kan je zelf ook een beetje tot rust komen @Hier: hubby heeft een heel aantal films gedownload, lekker straks relaxen dus! Eerst nog even stofzuigen
@violet... hier net heel weinig dorst. moet het drinken echt naar binnen persen... kom dus met pijn en moeite aan 1 liter per dag, soms wat meer dat is dan echt op goede dagen. @musty... fijn dat ze doorgeslapen heeft... ik ging op zulke momenten ook altijd even controleren hihi. Verder lig ik alweer de hele dag op de bank. Boterham is eruit gekomen, dus echt weer een terugval. probeer het eens zonder zetpil op te lossen.... Ben zooooo moe van dit op en neer gaan, gewoon niet leuk meer. Mijn ogen doen pijn als ik tv probeer te kijken, zou bijna denken dat ik een migraine aanval heb zonder de hoofdpijn.... manlief is nu even met zoonlief weg, kan ik even rusten. lief he
Lieve Violet, dankjewel voor je reactie en ik vind het fijn om te lezen dat er onder de mama's nog een mama is die helaas weet hoe het is om een kindje te verliezen. Vreselijk om hem na 7 dagen nog ineens af te moeten geven. Zelf heb ik ook een beetje een dubbel gevoel nu en merk dat *Jurre toch ineens weer meer op de voorgrond speelt. Niet erg want die kleine vent verdient het om nog aan te denken. Hoop dat hij zijn brusje helpt te komende maanden en probeer erop te vertrouwen dat het dit keer anders gaat.