Een kraamfeest zou hier ook helemaal niet werken. Alleen familie krijgen een kaartje hier. De rest zien we toch nooit. Hier idd ook altijd de tv voor mezelf.. Wel fijn! @Luiers, ik vond de bumblies verschikkelijk!!!! echt stugge dingen. En lidl heb ik laatst geprobeerd maar stinken heel erg vind ik. Ik zweer bij de kruidvat en c1000 luiers. Perfecte pasvorm, flexibel en blijven droog.
Pff ik zou volgens mij echt gek worden als mijn vriend alleen maar zou gamen Mja dat komt dan misschien ook omdat ik dat totaal niet gewend ben......
@FB1984: Ja, wel erg lastig he zwanger in de decembermaand. Ik heb nou ook helemaal geen controle op hoeveel ik aankom. Normaal weet ik wat mijn gewicht is, en als ik dan een kilootje of 1 of 2 aankom, dan snoep ik wat minder en zit ik weer op normaal gewicht. Nu weet ik niet wat normaal is, en blijf ik dus maar doorsnoepen! Op mn werk is er ook altijd wel iets te snoepen, en dat gaat 's avonds thuis gewoon door. Ik wil wel na de Feestdagen een beetje meer gaan opletten.. @Verlof: Ik moet dit jaar nog 1 weekje werken, en dan in het nieuwe jaar ook nog 9 geloof ik (11 maart mn laatste dag). Ik kijk er natuurlijk heel erg naar uit, maar ik vind het nu ook wel superspannend worden, het gaat zo snel! En als we dan met verlof zijn, dan komen de kleintjes er ook zo aan! Nu mn buik zo goed groeit, wordt het ook steeds 'echter' voor mijn gevoel
@ Verlof: Ik moet dit jaar nog 1 weekje werken en dan in het nieuwe jaar nog 7 weekjes als ik goed reken.... Ik maak 18 februari de laatste !! Jeetje wat vliegt de tijd zeg... De ene dag denk ik pfoe ik ben pas 24 weken en als ik dan inderdaad eens ga tellen hoe snel we al verlof hebben, dan denk ik het lijkt wel vorige week dat ik de IUI kreeg en gister dat ik positief teste...
@Wow, hier had mijn vriend het online besteld dus kon om 00.00 uur gelijk beginnen. Hij zat er al een aantal uur achter en is doorgegaan tot de volgende nacht 02.00 uur... Hij had ijskoude handen van het computeren de hele dag. Ik vond het verschikkelijk hahaha.. dan ben ik weer te zorgelijk en zeg ik steeds dat het slecht is voor zijn rug enzo... qua klusjes, ja ik wist dat ik er nu nieet veel van hoefde te verwachten haha. Hij doet het wel hoor als ik het vraag maar idd moeten zijn dungeons wel eerst afgemaakt worden enzo. Ik doe zelf ook veel liever iets van the sims ofzo.
@GEwicht, ik ben zowiezo al een geval apart. Ik kan (zwanger of niet) per dag zeker 3 kilo verschillen. Hoe het komt weet ik echt niet! Savonds ben ik ook echt dik 3 kilo zwaarder dan sochtends en nee, het ligt echt niet aan mijn weegschaal. Heb het op diverse weegschalen uitgeprobeerd. Ook is het zo dat ik standaard te zwaar ben. Zelfs op een moment dat ik gewoon strak was zelfs met blokjesbuik... Ik kom niet lager dan het hoogste gedeelte van een gezond BMI. Kledingmaat is dan wel gewoon echt goed. 36, behalve bij smalle heupen in de broek haha. Als ik een normaal erg gezond lichaam heb zit ik net op overgewicht.. Dat klopt dus totaal niet. Mijn zussen en ik zijn dan ook heel anders. Als ik hetzelfde weeg als hun ben ik zeker 1 a 2 kledingmaten kleiner dan hun.. Snap mijn eigen lichaam niet.
@Pino: Gewicht zegt ook niet alles. Spieren zijn zwaarder dan vet, en je kan natuurlijk zwaardere botten hebben dan bv je zussen. Hoewel het 'zware-botten-verhaal' niet alles recht praat, want dat blijkt niet zo heel veel te verschillen per persoon (max een paar kg geloof ik).
Hoi hoi, haha wat een druk gamende mannen allemaal, gelukkig hier weinig last van. Speelt wel eens een spelleyje maar daar blijft het bij. Zelf heb ik er niets mee, het enige wat ik leuk vind is mario op de DS maar aangezien ik geen DS heb speel ik het alleen af en toe als we de kids hebben.
Ja zware botten heb ik wel. Dat verklaard mijn ' hogere' gewicht bij een slank postuur hahaa. Maar zware botten worden meestal als excuus gebruikt door mensen met overgewicht. En het is idd een kwestie van een paar kilo. Ach ik zie wel waar ik nu op uitkom. Hopelijk kan ik het beperken tot max 20 kilo. Denk het helaas niet. ik kom al aan als ik naar een zak chips kijk hahaha. Moet daarna toch flink aan de bak om alle kilo's (ook oude) eraf te krijgen. Ik weeg nu 98, 88 aan het begin van de zwangerschap en moet toch echt terug naar 75 kilo. Officieel is dat nog te zwaar voor mij (mag max 74 kg wegen geloof ik) maar met ongeveer 75 kilo zit ik weer ook maat 38.
Het gewicht van de botten verschilt wel per persoon. En er wordt dan van ' zware' botten gesproken als bijv 2 mensen met hetzelfde postuur van gewicht verschillen (beide slank postuur). Echter dit zal een kilo of 5 schelen max denk ik. Zware botten bestaan wel, aangezien het gewicht ervan verschilt. Maar het wordt vaak uit zijn verband gerukt en als excuus gebruikt.
Inderdaad Pino, zo heb ik het ook begrepen, wat betreft de 'zware' botten. Ik denk dat je vooral moet kijken in de spiegel naar hoe je eruit ziet, en hoe je je voelt. Nogmaals, gewicht zegt niet alles. Een paar jaar geleden sportte ik nog 3 x in de week best intensief, ik woog toen hetzelfde als net voor de zwangerschap, alleen was ik wel veel strakker/gespierder dan net voor de zwangerschap (toen ik dus nauwelijks meer sportte). Dus zelfde gewicht / zelfde maat, maar toch zat ik strakker in mn vel. Zal dus waarschijnlijk een verschil in verhouding spieren/vet zijn geweest.
Ik ga even lekker dutten hier op de bank denk ik (vind het nog te vroeg om naar bed te gaan). Als ik weer wakker wordt, loop ik alsnog naar boven om verder te slapen Welterusten en fijne avond allemaal.
Gamen: Ja af en toe vind ik t echt niet leuk hoor dat hij zoveel gamed. Mis de aandacht dan.... En klusjes, ach ja, hij doet al niet echt veel in huis De laatste 2 weken ben ik zelf erg druk en moe, dus vind ik t niet erg als hij aan t gam-en is, kan ik lekker mn eigen gang gaan. En ook niet heel de tijd de vraag krijgen: sexen? hahaha... Heb ik nu ff geen behoefte aan!! (Sorry) Hij zit ook beneden in de woonkamer. Enige nadeel is, dat hij zoveel speelt, dan hij ook steeds meer gaat roken, en hij praat vaak door microfoon heen met vrienden, steeds harder (dan hoor ik de tv bijna niet meer:x) das minder... Na ja deze week allebei andere werktijden, dus zie ik m al bijna niet. Ik ben bijna klaar met werken, dus ga zo lekker naar huis Tot snel!! Slaap lekker (morgen denk weinig tijd, eerst werken van 08.30-17.00 en daarna 2 verjaardagen)
Morge dames, Hier net de gordijnen open en jahoor,weer zo`n laag sneeuw..! Opzich wel weer leuk maar moet eigenlijk naar het centrum.. Gelukkig gaat het met jay en mij een stuk beter. Net controle gehad voor zn oortje en de ooronsteking is weg en mijn keel is wel wat rustiger. gelukkig!! Gisteravond een paar trappen gehad van het kleine dondersteentje,ze duidelijk dat mn vriend het nu ook echt super goed voelde..Hij zei zelfs ik voel hier zn billetjes, dus ik ook gevoeld en idd.. Druktemakertje Vandaag eindelijk weer is naar buiten naar 6 dgn binnen gezeten te hebben. Heerlijk he nikse het gevoel dat je bijna vakantie heb Misschien zie ik nog wel iets leuks voor de baby als ik in het centrum ben (ja regelingen zijn getroffen met iedereen en als het goed is, moeten we het met 450 per maand doen, vanaf januari. zal wel lastig worden maar ach, er zijn mensen met minder) Fijne dag!
Goedemorgen allemaal, Hoe is het bij jullie met de sneeuw gesteld, hier is het vannacht aardig gaan sneeuwen. Net mn dochter naar school gebracht voor het kerst onbijt, loop ik op de terug weg begint het me ineens te sneeuwen, was helemaal wit toen ik thuis was....bah! Wat een gamende mannen, gelukkig hier niet. Me zus en dr vriend zijn ook zo verslaafd aan dat spel. Snap er niks van als ze het erover hebben. @gewicht; hier nu ongeveer 6 kilo erbij! Gister ook me buik omtrek weer gemeten en die is nu bijna 100cm, 2á3 weken geleden nog 96cm. Buikfoto 24.1wkn: Bekijk bijlage 115377
zo zeg ik hou jullie niet meer bij het savonds hahaha. ik had gisteren echt geen zin in de laptop en heb lekker even sex and the city gekeken. half 10 naar bed hahaha. Helaas lukte het uitslapen (tot 8 uur) niet echt en moest ik 7.22 eruit voor zoonlief maarja hij liet me dan wel uitgebreid douchen dat vond ik wel lief.... Kraamfeest... hier niet.... we verspreiden het gewoon in 3 middagen/avonden max per week en in weekend zal schoonouders/zusjes wel komen (van frankfurt). We zien wel. Luiers... ga ik wel halen in mijn verlof ofzo, in de babydozen zitten toch ook pampers nr1 of niet???? heb bij sem maar 2 pakken nr 1 gebruikt en toen over op nr 2, geen zin om er teveel van te hebben, dan zijn ze in de aanbieding nog te duur. Verlof...dit jaar nog 6 dagen werken en volgend jaar 2 maandjes. 1 maart ga ik met verlof hihi. Schiet al in de stress als ik er aan denk. Moet nog zoveel gebeuren in het kamertje en de crematie morgen zorgt er ook voor dat we waarschijnlijk niets gaan doen. Manlief is maar halve dagen werken wegens ziekte (griep maar eigenwijs) en heeft nog niet eens de gaten dichtgesmeerd.... baal er dus mega van. Zal dalijk even een foto maken van de wolkjes... Woensdag gaan we de lamp halen, via MP voor 5 euro. Beter cdan 18 in de winkel he???? Beeb.... gisteravond kreeg ik een trapje boven mijn navel en toen ik voelde, voelde ik gewoon de omtrek van voetje. Zo gek... schoot echt even vol.... Heerlijk vind ik dit zeg.... Mama van Jay. bedoel je met 450 per maand eten en tanken en dat soort dingen??? Hier hebben we 350 voor te eten en met geluk 200 voor tanken en extras dus ook niet echt super hoor. Dankzij bijspekken van mijn schoonouders hebben we het wat breder van het blijft roodstand op einde van de maand. Soms vraag ik me wel eens af waarom we een 2e kindje gekozen hebben als we nu al niet uitkomen......