Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, of hou het geheim Ik krijg een zoon! Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *Pebbie, 1e kindje, ?,?, *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *Cherish, 1e kindje, ziekenhuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pino2, 2e kindje, ziekenhuis, bv/fv 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Janneke G, 2e kindje, ?, ? *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Moi1984, 2e kindje, thuis, bv *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 14 april 2011 *Dagdromer, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv 15 april 2011 *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk fv *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, bv *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje, thuis, bv *Dribbel, 2e kindje, ziekenhuis, fv 19 april 2011 *monica076, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis waarsch. KS, hopelijk bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Anouk31, 2e kindje, ziekenhuis ivm eerdere KS, bv 30 april 2011 *Kaat2000, 1e kindje, ziekenhuis, bv Totaal 58 april beebjes 13 jongens 7 meisjes 6 geheim Afspraken: 21-12 - Bramtim - controle cerclage gyn 22-12 - MiniMe81 - Controle VK 23-12 - Foeske - Controle diabetesverpl. + dietiste 23-12 - Seertje - Controle VK 23-12 - Pino2 - Controle VK 24-12 - FB1984 - Controle Gyn + echo 24-12 - Fredje - Controle VK (in het ziekenhuis) 28-12 - Koeky - Controle VK 29-12 - Foeske - pretecho 30-12 - Seertje - pretecho + geslachtsbepaling 30-12 - Star - Controle Gyn + Extra groei-echo 03-01 - Sanne85 - 3D Pretecho 08-01 - MiniMe81 - 3D Pretecho 13-01 - Foeske - Controle gyn + echo VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 -Truusdemier -RoSa2009 -Esje78 -Lautjep -Kristel86 -Lindanna -Odess -Angela en Arjan -Sanne85 (1 van 2ling) -julia6 -Loepie -mimi1982 Ook is was m'n vervolg afspraak te vergeten dus bij deze!
@ Nikske, tnx voor je reactie op de foto . Pas je op in Zeeland dit weekend, tis een grote sneeuwbende hier
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, of hou het geheim Ik krijg een zoon! Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *Pebbie, 1e kindje, ?,?, *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *Cherish, 1e kindje, ziekenhuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pino2, 2e kindje, ziekenhuis, bv/fv 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Janneke G, 2e kindje, ?, ? *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Moi1984, 2e kindje, thuis, bv *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 14 april 2011 *Dagdromer, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv 15 april 2011 *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk fv *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, bv *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje, thuis, bv *Dribbel, 2e kindje, ziekenhuis, fv 19 april 2011 *monica076, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis waarsch. KS, hopelijk bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Anouk31, 2e kindje, ziekenhuis ivm eerdere KS, bv 30 april 2011 *Kaat2000, 1e kindje, ziekenhuis, bv Totaal 58 april beebjes 13 jongens 7 meisjes 6 geheim Afspraken: 21-12 - Bramtim - controle cerclage gyn 22-12 - MiniMe81 - Controle VK 23-12 - Foeske - Controle diabetesverpl. + dietiste 23-12 - Seertje - Controle VK 23-12 - Pino2 - Controle VK 24-12 - FB1984 - Controle Gyn + echo 24-12 - Fredje - Controle VK (in het ziekenhuis) 28-12 - Koeky - Controle VK 29-12 - Foeske - pretecho 30-12 - Seertje - pretecho + geslachtsbepaling 30-12 - Star - Controle Gyn + Extra groei-echo 03-01 - Sanne85 - 3D Pretecho 08-01 - MiniMe81 - 3D Pretecho 11-01 - Luckey - controle gyn 13-01 - Foeske - Controle gyn + echo VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 -Truusdemier -RoSa2009 -Esje78 -Lautjep -Kristel86 -Lindanna -Odess -Angela en Arjan -Sanne85 (1 van 2ling) -julia6 -Loepie -mimi1982 even afspraak toe gevoegd.
hallo hallo, pino, het is wat he.. met die opvang. zou wel even goed navragen en vooral snel navragen want geen idee hoe de wachtlijsten bij jullie zijn. Wij betalen in elk geval voor 2 hele dagen opvang (8-18.30uur) en dus 91 uur per maand een eigen bijdragen van 103.80. Volgend jaar afwachten. je hebt niets aan mijn zin maar wil even aangeven dat dit dus goedkoper is dan een gastouder..... (lijkt me) vanmorgen de crematie gehad. boh wat was het druk zeg. dochters en kleinzoon hebben gesproken en natuurlijk huilen geblazen.... toen sem gehaald bij vriendin en bij weggaan meende meneer een driftbui te moeten krijgen. Pfff gisteren ook al, we krijgen hem niet doorbroken dus het is altijd feest. Uit laten razen heeft ook geen zin want meneer krijgt ze altijd als we weg moeten..... Ben ook nog even in de stad geweest, maar wat is het druk overal zeg en wat zijn de mensen chagrijnig. Lopen je gewoon omver en struikelen over de kinderwagen en nog schelden ook. Heb wel mijn zwangerdoos van felicitas (etos) opgehaald. Heb me toch maar aangemeld daar hihi. Nu even wat taakjes verrichten voor de oudercommissie en dan niks doen....
Kdv is zowiezo goedkoper dan een gastouder als je hele dagen werkt. Gastouder komt extra bemiddelingskosten bij. Maar de vroege dienst begint al om 07.15 uur en er zijn ook geregeld dagen dat mijn vriend dan ook al weg is. Dus dat is al een onmogelijke opgave. En je betaald voor hele dagen terwijl ik straks diensten van 5 uur zal draaien. Dat is teveel voor een halve dag kdv maar te weinig voor een hele dag eigenlijk. Als ik hier ook zo'n goedkope kdv kan vinden als jojoki, dan kom ik uit op een eigen bijdrage van zeker 150 euro per maand. Ipv 260, dus scheelt wel 100 euro. En dan past mijn moeder ook 2 dagen op. Maar het hele probleem is dat ik voor 20 uur werken en 8 uur school max 800 bruto aan loon zal hebben. Dan is 260 euro voor de kdv echt teveel. Ik hou dan net zoveel over als dat ik thuis zou blijven en wij volledige toeslagen zouden krijgen en algemene heffingskorting. Nou ja, zou ongeveer 6 euro per maand meer verdienen hahaha. Mocht ik een gastouderbureau vinden die net zo goedkoop is als die van jojoki dan wil ik er goed over nadenken. Mijn vriend zegt dat ik het zowiezo moet doen omdat ik dan een vaste baan heb. Ja daar heeft hij gelijk in, maar per 01-01-2012 gaat de kinderopvangbijdrage weer een ENORM bedrag omhoog. Dan leveren wij er straks echt op in. En dat wil ik gewoon niet. Dan ga ik liever gewoon in een winkel werken ofzo of schoonmaken. Dan hou ik er meer aan over en ben ik niet afhankelijk van kinderopvang. De plannen voor 2012 zijn echt heel slecht wat betreft de kinderopvang. Dat kunnen we dan echt niet meer betalen, maar dan moeten we wel omdat ik die opleiding doe. Als ik in een winkel ga werken en dan de opleiding af maak die ik volg via de gemeente dan kan ik daar nog altijd een baan in vinden. Dan krijg ik beter betaald. Dan kan ik alsnog een dag extra gaan werken en een kdv inschakelen. Maar bij die ander zit ik zeker 2 jaar vast aan het minimum loon.
@All, sorry voor mijn gezeur. @Luckey, wat lastig van die driftbuien van je zoon. was de crematie verder wel mooi? @Foeske, ja is zeker een gedoe om het uit te zoeken. Ligt er zoveel sneeuw bij jullie ja? Hier is het echt niet meer dan 2cm. Het is wel 1 grote ijsbaan hier haha. @Jojoki, welk gastouderbureau zit jij bij? Hier een jas voor mijn vriend gekocht. Is hij weer helemaal blij hahaha. We zijn dinsdag 1 jaar samen en hij liep al een tijdje te zeuren over zijn jas. Die is oud en lelijk. Hij draagt liever geen jas, maar altijd vesten. Alleen is dat niet warm genoeg nu. Nu heb ik dus een dik gevoerd vest gehaald. Hij is superblij Kan hij een vest aan die ook nog eens lekker warm is als jas. Verder vast wat ingeslagen voor mijn verjaardag. Morgen komen er een paar mensen en woensdag een paar. Heb er niet zoveel zin in maarja.. Het liefst vierde ik mijn verjaardag niet. Maar we zitten in een dure maand en ben dus ook eeen beetje ego. Kan wat extra centjes nu wel gebruiken ..
pino als ik het zo lees zou ik gewoon voor die opleiding van de gemeente gaan. je hebt dan wel een opleiding op zak EN je weet dat je financieel beter ervoor staat!!!! Natuurlijk is het een ultieme kans die andere opleiding, maar gezien de vooruitzichten van de vergoedingen voor opvang, ziet het er gewoon slecht uit. ik hou mijn hart ook vast. In 2011 gaan we (zover ik nu kan uitrekenen) 30 euro meer betalen aan de opvang en dat vind ik te doen. Hoe het uitziet in 2012 denk ik nu maar niet over na. Ik persoonlijk wil dus af van werken in de winkel vanwege meerdere dingen... * wil liefste geen bso, baal al dat de kleine dalijk tot half 6 daar is omdat manlief dan pas thuis is van werken. * wil van de zaterdagen af. nu is het normaal wel zo dat ik 1 zaterdag werk en 1 zaterdag niet, maar het plannen is gewoon heel lastig. * vind het balen dat ik geen vaste dagen heb en dus vaak sem wegbreng terwijl ik gewoon thuis ben..... Blijft het zo slecht, ga ik wel in de avonduren poetsen ofzo..... * verder vind ik het werk leuk en het team ook, maar verdient ook niet heel goed..... (15 uur pw ongeveer 550 per maand pffff) Enne je zeurt niet hoor, ik zeur net over heel veel andere dingen die jullie waarschijnlijk niet meer willen horen. Ja de crematie was heel mooi. Tranentrekkers van liedjes. Simpley the best van Tina Turner Contra nog wat van Andrea Bocelli Geneet van het Leeve van Sjef Diederen (limburgse zanger) Sierra madre van Schillertaler Schürzenjäger. Heb het dus ook niet droog gehouden. Daarnaast is 63 jaar en jaar slopende kanker gewoon geen leeftijd/manier van doodgaan....
@ Pino, Je zeurt idd niet! tis juist goed om het eens te overleggen, zo hoor je ook eens wat anderen vinden en al weten.... 2 cm sneeuw??? Hier ligt er 20 cm (als het niet meer is...) Vanavond/vannacht wordt er nog eens flink wat sneeuw verwacht . We gaan vanavond trouwens naar een trouwfeest en ik geloof dat ik ver de enige vrouw binnen de schoonfamilie ben die durf te rijden. Alle mannen jaloers dus op m'n vent want ja hij kan wel drinken hahahaha. @ Luckey, Is toch heftig zo'n crematie! Vanavond lekker rustig aan doen
@Opvang: Wat een gedoe toch he met die kosten allemaal. Ze zouden het juist wel meer moeten subsidieren, dan gaan vrouwen tenminste meer werken! Als dit zo doorgaat, en 2012 inderdaad nog duurder wordt, dan zal ik ook nog minder gaan werken. Het is dan gewoon goedkoper om thuis te zitten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn??? @Hier: Vandaag drukke, maar leuke dag gehad. Vanochtend vroeg al naar Tilburg gereden om het babykamertje op te halen. Paste nog maar net in de auto trouwens! Gelukkig hebben we een Volvo stationwagon anders hadden we weer om kunnen draaien en naar huis kunnen gaan. Daarna naar Eindhoven om nog wat kerstcadeautjes te halen. Gelukkig voor iedereen geslaagd, nu alleen nog van de week cadeaupapier halen Mn hubby is nu sinds 3 uur vanmiddag ofzo al druk bezig met het babykamertje te monteren. Het ledikantje en de commode staan al, ik ga zo even checken hoe het met de kast gaat. Ik kom wel spammen met foto's als het allemaal staat Nu lekker genieten van mn pizzaatje....yummie!
Minime.... fotos plaatsen he hihihi. hoeven we niet eens te zeggen want zo trots en blij als we zijn, komen die foto's vanzelf.....
@Luckey, ik ben idd financieel beter uit met een winkelbaan. Ik zou een moord doen voor die 550 euro als ik er geen opvang naast hoef te doen. Dan ziet het er toch goed uit voor ons hahaha. Ik denk idd dat ik dat dan maar gewoon ga doen. Die andere opleiding afmaken en desnoods een kantoorbaan zoeken voor 2 a 3 dagen per week. 1 dag opvang is wel te doen aangezien ik dan ook meer verdien. De opleiding in de zorg zou ik eventueel na de schuldsarnering kunnen gaan doen. Dan maakt het ook minder uit als we er finaniceel op achteruit gaan. Of ik ga die opleiding thuis doen. De crematie klinkt wel mooi ja Ongelovelijk wat liedjes al niet kunnen doen he! 63.. pfff veel te jong ja! Ik hoop dat mijn schoonmoeder het mag redden. die is nu 62. We duimen maar. @Foeske, dat jij durft te rijden met dit weer hahaha. Ik durf het opzich wel maar zeker weten niet savonds. Nou ben ik nachtblind dus dat komt er nog extra bij. En ik zou veeeeeel te zacht rijden met dit weer hahaha. @MiniMe, heb je het kamertje gehaald bij Van Asten? Ik vond het wel een leukere winkel om rond te kijken dan de babydump. Ging er altijd graag even spieken hahaha. Ze hebben wel goede acties. Ik ben benieuwd naar het resultaat als het in elkaar staat . @All, maandag zal mijn vriend te horen krijgen of en in hoeverre zijn cholesterol te hoog is. Spannend. Bij hem is het eigenlijk altijd te hoog. Maar hij is behoorlijk aangekomen en dat maakt het er natuurlijk niet beter op. Hij zal waarschijnlijk op dieet moeten. En ik ga meedoen. Nou ja, dieet.... We gaan gezondere maaltijden eten en gezonde tussendoortjes. En in het weekend neem ik gewoon wat lekkers hahaha. Zal wat worden....
Eet smakelijk! Jullie ook een Volvo station, wij ook. Zijn er zo blij mee, ligt echt als een huis op de weg en je kan nog eens wat meenemen. Hier alles goed, ben even wat minder actief geweest op ZP. Ook hier druk met het opknappen van de nieuwe kamer voor T. Nu alleen nog plinten lakken, sauzen en vloertje leggen. Hij gaat het weekend na oud en nieuw 'over' Misschien is het kamertje al eerder klaar, maar we willen niet dat hij zijn nieuwe kamer gaat associeren met vuurwerk knallen. Misschien een beetje overdreven gedacht, maar we nemen liever het zekere voor het onzekere. Buikjes Zag weer een paar mooie buiken voorbij komen. Wat gaat het snel ineens! Voelen tijden Werk Tijdends de patient behandelingen voel ik de kleine meid ook heel regelmatig. Ik zit achter de stoel, maar soms 'vergeet' ik dat ik een buik heb en bots ik tegen de hoofdsteun aan. OEPS! MiniMe: Ben benieuwd naar de foto's Iedereen nog een fijn weekend
kind-zijn in zutphen anders mail je ze is of ze misschien ook gastouders in adoorn hebben? van welk bedrag per uur voor de gastouder ben jij uitgegaan dan??
Jeej luckey wat balen dat je geen vaste dagen hebt! Kan dat niet geregeld worden??? Werk zelf ook in een winkel maar heb alles heel fijn kunnen regelen (nu zijn we wel met veel moeders qua collega's dus we hebebn afspraken kunnen maken wie wanneer kan werken) Maar ben zelf ook bezig met cursus boekhouden en die wil ik zowiezo afmaken en ach wie weet ga ik daar ooit wel wat mee doen. Denk dat daar meer werk in te vinden is dan in de detailhandel gezien mn leeftijd.. eerst didag maar eens kijken of ik het eerste examen haal ....... ben er zelf nog niet van overtuigd.
nee vaste dagen krijg ik niet. is te lastig zeggen ze. omdat ik maar 15 uur pw werk en 4 dagen inzetbaar ben, kan ik me er ook wel iets bij voorstellen. Meestal heb ik de maandagmiddag en de rest varieert dus nogal. Ik ben de enige met kleine kinderen die niet elke dag inzetbaar is, de rest heeft ouders die kunnen opletten, ik niet!!!! Vooral dalijk als ik moet kolven baal ik er dus wel van. Kan dus regelmatig voorkomen dat ik thuis zit en moet kolven voor een baby die op de opvang is.... Maar goed heb me voorgenomen om na mijn verlof intensief te gaan zoeken naar een baan die beter bij de situatie past.
4,30 en 4,25... de bedragen per uur bij 2 gastouderbureaus hier. Maar dat kan natuurlijk ook nog hoger worden.
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, of hou het geheim Ik krijg een zoon! Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *Pebbie, 1e kindje, ?,?, *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *Cherish, 1e kindje, ziekenhuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pino2, 2e kindje, ziekenhuis, bv/fv 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Janneke G, 2e kindje, ?, ? *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Moi1984, 2e kindje, thuis, bv *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 14 april 2011 *Dagdromer, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv 15 april 2011 *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk fv *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, bv *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje, thuis, bv *Dribbel, 2e kindje, ziekenhuis, fv 19 april 2011 *monica076, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis waarsch. KS, hopelijk bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Anouk31, 2e kindje, ziekenhuis ivm eerdere KS, bv 30 april 2011 *Kaat2000, 1e kindje, ziekenhuis, bv Totaal 58 april beebjes 13 jongens 7 meisjes 6 geheim Afspraken: 21-12 - Bramtim - controle cerclage gyn 22-12 - MiniMe81 - Controle VK 23-12 - Foeske - Controle diabetesverpl. + dietiste 23-12 - Seertje - Controle VK 23-12 - Pino2 - Controle VK 24-12 - FB1984 - Controle Gyn + echo 24-12 - Fredje - Controle VK (in het ziekenhuis) 28-12 - Koeky - Controle VK 29-12 - Foeske - pretecho 30-12 - Seertje - pretecho + geslachtsbepaling 30-12 - Star - Controle Gyn + Extra groei-echo 03-01 - Sanne85 - 3D Pretecho 08-01 - MiniMe81 - 3D Pretecho 11-01 - Luckey - controle gyn 13-01 - Foeske - Controle gyn + echo VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 -Truusdemier -RoSa2009 -Esje78 -Lautjep -Kristel86 -Lindanna -Odess -Angela en Arjan -Sanne85 (1 van 2ling) -julia6 -Loepie -mimi1982 eindelijk in kleur aangegeven dat we het geslacht wel weten maar het geheim houden
Pino, fijn dat jij je dochter uiteindelijk ondanks de placenta aan de buikwand toch heel goed voelde! Dat geeft me goede hoop! Vond het toch zo gezellig, zon kleintje in mn buik Fijn dat je een ruilwoning zo dichtbij hebt bemachtigd! Maagzuur: rennies mogen ook gewoon tijdens de zs, hebben jullie dat al geprobeerd? CVM, vervelend dat je ha zo moeilijk deed over je gewichtstoename. Vind je het zelf acceptabel? Kilos gaan natuurlijk ook een beetje in de weg zitten, zeker op het eind van de zs en bij de bevalling. Je sjouwt het allemaal maar mee. Maar ja, soms doe je er niets aan. En wat je schrijft over ontbijten enzo, dat klinkt juist als heel gezond! Ik ben extra aangekomen door al het Sintsnoepen, en idd ook zwaardere kleding en schoenen aan door het weer. Als jij vindt dat het er met een goede reden en in een goed tempo aan komt, lekker niets van je ha aantrekken! Nikske, heerlijk dat je man je kleintje goed heeft kunnen voelen! Wel rot van je bekken na die val Hoop dat het nu inmiddels weer beter gaat. Bekkenbodemspieroefeningen (3x woordwaarde graag ): hoe vaak per dag en hoeveel herhalingen moet je ook al weer doen? Ik ben daar nooit echt achtergekomen. Luieraanbiedingen: er zijn regelmatig goede aanbiedingen, maar als je ze nodig hebt soms opeens een aantal weken niet. Zeker niet als je merkvast bent. Wij kopen bij goede aanbiedingen dus graag meteen in het groot in Bij de Etos doen ze volgens mij ook niet moeilijk over het ruilen van onaangebroken pakken (even een bon bewaren), als je ze in een andere maat nodig hebt. Plus je krijgt op een aanbieding gewoon babyzegels voor het oorspronkelijke bedrag (dus bij 4 pakken krijg je voor 40,- babyzegels ipv de 30,- die je betaalt). En voor die babyzegels kun je uiteindelijk ook weer luiers of korting op luiers krijgen Pampers: geen slechte ervaringen mee (eerst gele en later groene pakken gebruikt, nu nog trouwens). Bij doorlekken s nachts is het blijkbaar tijd voor een grotere maat (hier s nachts één maatje groter dan overdag). Wel hoor ik soms dat sommige mamas de pampers raar vinden ruiken als er plas in zit. Ik merk dat niet. Ben vooral heel tevreden over de pasvorm en hoe dun en soepel ze zijn. Dochterlief krijgt op de opvang andere merken aan (Kruidvat en een onbekend merk), maar die vind ik veel logger en stugger. Doen het verder prima wat betreft niet doorlekken hoor, daar niet van. Kraamfeest: zou ik zelf niet al na twee weken na de bevalling doen. Eerder na een maand of zes weken. Na twee weken ben je zelf misschien nog totaal inmobiel, zoekende met voedingen en ritmes, geen zin in drukte, etc. Persoonlijk heb ik liever af en toe een paar mensen op bezoek tijdens m'n hele verlof. Gewoon goed in de gaten houden hoe je je afspraken plant, en zeggen dat je geen tijd hebt als je geen zin hebt in bezoek. Respecteren mensen best wel. Foeske, fijn dat alles goed was bij de gyn! Haha, kon je man ook lachen om je grap over dat je het geslacht had gezien? Mooie wolkjes zag ik voorbijkomen! Luckey, ik zou mn DigiD NOOIT aan een ander geven, ook niet aan een kdv-instelling! En wat bedoel je met vla voor je afscheid voor je verlof Uitdelen op het werk: ik neem denk ik wel iets lekkers mee om uit te delen op mn laatste werkdag. Wanneer zouden de paaseitjes in de winkel liggen? Beschuit met muisjes maak ik wel voor de paar collegas die op kraamvisite komen Ik vind het een beetje raar als mn collegas beschuit met muisjes krijgen als ik er zelf niet eens bij ben. En met de kleine langsgaan op mn werk zie ik mezelf ivm reistijd niet snel doen, maar wie weet. Dan zou ik wel beschuit meenemen. Kosten kinderopvang: ik heb het nog niet uitgezocht, maar vind het wel erg naar om te lezen wat voor kopzorgen sommigen er over hebben. Sterkte meiden, ik hoop dat iedereen een goede oplossing vindt en er financieel toch goed uit komt Pino, hoe lang zitten jullie nog ongeveer bij de stadsbank, is de verwachting? Het klinkt allemaal erg pittig! Als je een opleiding volgt en daardoor opvang nodig hebt, kun je misschien in aanmerking komen voor een kinderopvangvergoeding van de gemeente. Misschien even navragen hoe dat zit, want ik weet niet precies onder welke voorwaarden dat is. Geboortekaartjes: weet nog niet hoeveel we er gaan sturen, maar in ieder geval één centraal naar het werk en niet naar alle collegas afzonderlijk. Hooguit een enkeling waar ik echt een persoonlijke band heb. Bij de vk vrijdag was alles prima. Bloeddruk mooi laag: onderdruk 50 . of ik wel eens duizelig was... (gelukkig vrijwel niet). En ze liet met het koppie en de billetjes voelen! Dan wordt het wel opeens heel tastbaar hoe groot en echt het kindje in je buik is!
Bekkenbodemspieroefeningen (ook goed woord voor galgje haha): ik moet met kerstmis zitten op 30x de oefeningen (heb 4 verschillende) en hoevaak... zovaak ik er aan denk... OEPS bedoel dus idd een vlaai/taart ter afscheid. We zijn maar met klein team dus 1 vlaai/taart is voldoende. Beschuit met muisjes doe ik wel als ik de kleine ga showen daar na 2-4 weken na de bevalling Grootte vh kindje... ik heb dus ook hoofdje en kontje vastgehad en vond het heel onwerkelijk dat zoiets groots in me zat.....
@Chantico, Een vergoeding van de gemeente krijg ik niet omdat ik daarnaast nog gewoon werk. Bij de stadsbank zit ik al bijna een jaar in het voortraject. Het wachten nu is op de schuldeisers om het voorstel te accepteren. Zodra dat gebeurd duurt het nog 3 jaar. Als dat niet gebeurd dan moet het nog naar de rechtbank. @Maagzuur, rennies eet ik als snoepjes hahaha. Helpt prima, maar wel maar heeeeeeeeel eventjes. Hier, wordt er net aangebeld.. Ik vriend achter zijn spel vandaan getrokken en hij doet de deur open. Krijgen we gewoon een kerstpakketje. Met sint kreeg Rebecca al 3 kado's (alle kids van de flat) en nu dit.. Geloof dat ik deze wijk niet zo erg vind hahaha.