April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hier ook wel meer dorst dan anders. Drink sinds ik zwanger ben geen koffie meer want krijg er vreselijk last van van mijn maag.
    Ben net als bij de vorige zwangerschap verslaafd aan ranja haha dus dat gaat er standaard wel in hier.

Voor de rest niet echt kwaaltjes. Ja soms last van misselijkheid en ik moet wat langzamer opstaan maar ik mag niet klagen en hoop dat het hier bij blijft.

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Maandag heb ik een gesprek met mijn leidinggevende. En dan hopelijk meteen binnen blijven... Er was vandaag weer iets voorgevallen op t werk met een erg moeilijk agressief persoon, dus leidinggevende kwam even naar t werk om te kijken hoe t afgelopen was. Hij zei doe maandag je eigen kleding maar aan ipv uniform.
    Maar ja, eerst zien dan geloven....;)

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Sorry ik ben weer een aantal dagen afwezig geweest door drukte, ben bang dat ik heel wat gemist heb :). Maar hoe gaat het hier met iedereen ???

Hier weer een blijde mama :D Wij hebben vandaag onze kinderwagen en verzorgingstas besteld :D

Mutsy Transporter Combi Brown | Kinderwagens | Baby-Dump

Little Company Today Shoulder Bag Zwart/Grijs | Tassen | Baby-Dump

Ben nu echt dood moe dus ik kruip zometeen lekker met een dvdtje mijn bed in.

Vriendlief heeft vandaag en morgen nachtdienst, dus ik kan lekker breed liggen :p

-xxx-

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow meiden trouwens ik heb sinds een paar dagen echt een vervelend kwaaltje. Alles wat ik eet of drink smaakt HEEEEEL bitter. Lijkt wel een combinatie van ijzer met nagellakremover, echt heel vies dus!!

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?! Kauwgom, tandenpoetsen of pepermunt helpt niet...

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Heb je lekker geshopt bij Baby-Dump? Leuke winkel he!
    Mooie Mutsy en verzorgingstas hoor! Wij hebben onze Mutsy ook van de baby-dump, staat inmiddels al op zolder:)

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Minime: ja heerlijke winkel de babyump :D Hihi... Welke mutsy hebben jullie?!

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @nikske, Leuk he om spulletjes voor de kleine te gaan kopen. Ik heb een aantal weken terug ook een kinderwagen gekocht (2e hands) en heb vandaag een doomoo seat besteld (incl. swing), ik kan niet wachten tot ie d'r is :D..... Je kwaaltje is idd vervelend, maar heb geen idee wat je hieraan kunt doen eigenlijk (sorry).

Vandaag lekker rustig aan gedaan. Wel m'n schoolwerk afgemaakt, ik heb trouwens wel minder geduld sinds ik zwanger ben. We moeten op school veel in groepjes werken en er zijn er 2 die het wat versloffen, ik kan hier echt slecht tegen....

8. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    @bramtim er gaat eigenlijk geen enkele dag voorbij dat ik niet aan m denk, niet zwaar ofzo maar gewoon.
    Natuurlijk denk je aan m ook als dit kindje is geboren is dat stopt gewoon niet en dat is goed.

@FB hopen dat je nu niet de straat op hoeft!

@nikske leuk dat je zo goed geslaagd bent, ik moet zeggen dat sommige dingen wel anders smaken maarniet alles ik heb er wel over gelezen , ik hoop dat t snel weer overgaat lijkt me niks.

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Foeske: Ik heb ook veel minder geduld, soms vind ik dat best vervelend. Vooral voor mijn vriend ofzo, nu maar hopen dat dat snel over gaat :) Welke wagen hebben jullie?

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Even ego hoor, ben doodop dus ga zo slapen.

Wij zijn vandaag bij mijn zwager en schoonzus geweest met de kids. Voor we weg gingen heb ik even snel de wasmachine aangezet.
    Komen we thuis, staat de gootsteen en aanrecht helemaal blank van het wasmachine water!!!!! Dus de riolering bedrijf gebeld en die kunnen maandag komen. Alleen is er een twijfel. Het kan een verstooping zijn bij ons thuis, maar ook in de flat (riolering is heeeel slecht hier en wordt binnenkort gerenoveerd). Als dat laatste het geval is betekend dat dat iedereen boven ons die water weg spoelt het bij ons naar boven komt. En ach, wij zijn de 1e verdieping en hebben er slecht 9:$ boven ons..
    Spannend of dus morgen de keuken blank staat.
    Alle gootstenen zijn hier wel altijd redelijk verstopt. Als je een kraan aan zet dan loopt het water op, maar daarna loopt het wel zacht weg. Heb al allerlei ontstoppers geprobeerd maar dat helpt niks. Denk dus dat het aan de riolering zal liggen.

Als wij buiten kijken dan lopen de putjes ook altijd over !BAH!

Mijn dochter heeft voor de 8e keer zeker rare uitslag op haar gezicht sinds de afgelopen 6 maanden. De eerste keer zij de huisarts krentenbaard. Maar de keren daarop lijkt het niet meer echt op krentenbaard. Het vocht is helder en er komen geen dikke korsten op maar hele dunne en nette korstjes. Ze zitten altijd rond haar mond.
    Maandag even naar de huisarts want het begint mij meer op eczeem te lijken dan krentenbaard.
    Ook komt ze met die plekken regelmatig in aanraking met kids en volwassenen en ze heeft er nog noooit iemand mee aangestoken. En dat terwijl krentenbaard superbesmettelijk is.
    Ook vind ik het erg stom dat het elke 2-4 weken maar weer terug komt.

Nog even afwachten dus.

Pff.... nu zo lekker naar bed. Pijn in mijn bekken en baarmoeder. Morgen een nieuwe en drukke dag.

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh meiden die het zwaar hebben: dikke knuffel!

Nikske, ik heb volgens mij ook wel eens zo'n rare ijzersmaak gehad tijdens mijn vorige zwangerschap. Volgens mij kun je er niets aan doen, maar het staat me bij dat het bij mij niet lang geduurd heeft. Sterkte ermee!

12. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    morgen dames,
    Oh iwe hebben zo n waardeloze nacht achter de rug , om een uur of 12 gaat hier voor het huis mensen staan praten dus de hond slaat aan :kind wakker en weer slapen ho maar!
    Pfff dit moet ik echt niet te vaak hebben ga strax ook maar ff tukken.
    Hopelijk is jullie nacht beter verlopen.

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    goedenmorgen!!!
    Hier weer een nacht met belachelijk gekke dromen!!!!!
    dromen jullie ook de meest rare dingen.
    Gisteren bv droomde ik dat ik moest bevallen in het ziekenhuis van Greys Anatomie waar die schietparty gaande is.
    Ik moest doen door een tunnel kruipen want daar was de schieter niet..... whahahahahaha

dalijk peutertreffen met de pufclub.... en duim voor me dat ik een betere dag heb dan gisteren.
    heb misschien maar 1 glas drinken gedronken, dat er ook weer uit is gekomen......

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Bevallingslijst:
    uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)?

29 maart 2011
    *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv
    *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv

31 maart 2011
    *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv
    *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv

2 april 2011
    *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv
    *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fv
    *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv

3 april 2011
    *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv
    *Pebbie, 1e kindje, ?,?,
    *FB1984, 1e kindje, ziekenhuis?, fv?
    *Seertje, 1e kindje, thuis, bv

4 april 2011
    *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv
    *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv
    *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv

5 april 2011
    *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv
    *Cherish, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    *Baukje1985, 1e kindje, thuis, bv

6 april 2011
    *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fv
    *Pino2, 2e kindje (vriend ook 2e, onze 1e samen), ziekenhuis, bv

7 april 2011
    *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, bv
    *Janneke G, 2e kindje, ?, ?
    *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv

8 april 2011
    *Loepie, 1e kindje, thuis, bv
    *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv
    *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv

11 april 2011
    *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv
    *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv
    *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv
    *cvm1985, 1e kindje, ziekenhuis, bv

12 april 2011
    *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv
    *Moi1984, 2e kindje, thuis, bv

13 april 2011
    *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik)
    *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv

14 april 2011
    *Dagdromer, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv

15 april 2011
    *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk fv
    *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, bv
    *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv

18 april 2011
    *Bailey1985, 1e kindje, thuis, bv
    *Dribbel, 2e kindje, ziekenhuis, fv

19 april 2011
    *monica076, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    *Sam28, 3de kindje, thuis, bv

20 april 2011
    *Mary, 2e kindje, thuis, bv

21 april 2011
    *Mimi1982, 2e kindje, thuis, bv

23 april 2011
    *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv

27 april 2011
    *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, hoop bv maar denk fv
    *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv

28 april 2011
    *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv
    *Anouk31, 2e kindje, ziekenhuis ivm eerdere KS, bv

30 april 2011
    *Kaat2000, 1e kindje, ziekenhuis, bv

Afspraken:
    09-10 - titania - controle gyn + 7e echo
    12-10 - Baukje1985 - controle vk
    13-10 - Cherish - controle gyn
    14-10 - Musty - gyn + 5de echo
    17-10 - Laravelk - controle
    20-10 - MiniMe - controle vk
    20-10 - foeske - gewone pretecho
    21-10 - Alieke - controle vk
    22-10 - Pino2 - pretecho + geslachtsbepaling 16+2
    26-10 - Nikske89 -pretecho + geslachtsbepaling 17+1
    27-10 - Luckey - controle Gyn
    27-10 - Seertje - controle vk
    27-10 - Cherish - controle vk
    30-10 - MiniMe - pretecho + geslachtsbepaling 17+1
    01-11 - Pino2 - controle vk
    01-11 - Musty - pretecho + geslachtsbepaling
    02-11 - Nikske89 - controle vk
    03-11 - Star2 - controle gyn
    08-11 - Alieke- 20 weken echo
    10-11 - foeske - vk - 2e echo
    15-11 - FB1984 - 20 weken echo + geslachtsbepaling!
    18-11 - Nikske89 - 20 weken echo, type 1
    18-11 - Seertje - 20 weken echo + evt. geslachtsbepaling
    25-11 - Baukje1985 - 20 weken echo + geslachtsbepaling
    29-11 - Jojoki - 20 weken echo + geslachtsbepaling
    30-12 - Seertje - pretecho + geslachtsbepaling

VK
    Ziekenhuis
    Overige onderzoeken en afspraken
    Geslachtsbepaling

*** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn ***

-Jamejosie85
    -Truusdemier
    -RoSa2009
    -Esje78
    -Lautjep
    -Kristel86
    -Lindanna
    -Odess
    -Angela en Arjan (1 van 2ling)
    -Rachel85
    -julia6
    -Loepie

(was helaas verdwenen uit de lijst, vandaar nog maar een keer..)

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pino: Ieuww riolering is altijd rot, maar als je in een flat woont al helemaal. BAH! Ik hoop voor je dat het meevalt en dat het heel snel maandag is. Het uitslag verhaal van je dochtertje lijkt inderdaad meer op eczeem...

Chantico: Ik hoop dat het inderdaad niet lang gaat duren die ijzersmaak, ik heb het zelfs als ik water drink. Zo vies :(

Violet: balen van je slechte nachtrust zeg. Vandaag maar lekker rustig aan doen als dat lukt.

Luckey: Ik heb hier echt heel veel gedroomd. Zo'n 5 nachten per week. Ik droomde bijvoorbeeld dat mijn vriend de kleine in vershoudfolie wikkelde (met gezichtje en alles!!) omdat hij bang was dat hij het koud zou krijgen. Of dat ik in een achtbaan zat en er uit moest omdat er een looping aankwam... Pff zeer vermoeiend. Maar ik ben het sinds week 14/15 bijna helemaal kwijt!!

16. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    |Geloof dat er twee lijsten in omloop zijn. OP de ene sta ik wel en op de andere niet.

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: wij hebben de Mutsy 4-rider single spoke. Ben er heel blij mee!

Volgens mij ben ik geobsedeerd aan het worden door mn buik. De ene dag denk ik dat er wel schot in zit, maar vandaag zie ik weer bijna geen verschil :( Ik wil ook graag zo'n mooi zwangerschapsbuikje. Nu mag het wel hoor! haha (oh ja, en ik heb geen geduld...)

We willen vandaag de box die we via MP hebben gekocht gaan schuren. We willen deze namelijk overnieuw gaan verven, in wit of white wash. Weet iemand welke verf daar geschikt voor is??? Dus kind/bijt-vriendelijk?

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha mini, dat buik dillema komt me bekend voor! In het begin groeide mijn buik echt heel hard, en nu staat hij al zo'n 4 weken compleet stil :( Ik wil ook een mooie zw.buik showen :D

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Ja het zal wel komen hoor, maar ik ben onderhand 'al' 11 weken (sinds ik het weet) aan het wachten...haha
    Maar er is natuurlijk nog tijd genoeg om te groeien! Bij een vriendin van me begon het ook pas echt net voor de 20 weken, maar uiteindelijk heeft ze toch ook echt een flinke buik gekregen!
    Misschien juist nu nog maar even genieten, nu ik mn eigen kleding nog aan kan:)

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn eigen kleding kan ik niet meer allemaal aan. Sommige broeken gaan echt niet meer dicht en andere beginnen aan het eind van de dag pijn te doen... Strakke truitjes kruipen omhoog omdat ze te kort worden.

Al bij al kan ik dus wel nog mijn leggings, jurkjes en ruime truitjes aan. Binnenkort toch maar eens gaan shoppen :D

Deel Deze Pagina