@Nikske, jee dat is dan ook een lastige keus. Hier vind ik het nadeel van mijn zwager als voogd dat hij 42 of 43 is en zijn vrouw 46 geloof ik. Mijn moeder is 47 en mijn vader 49, het klinkt heeeeeeeel stom maar in mijn gevoeel hebben hun bijna opa en oma leeftijd. Maar ze zijn erg jong van geest en dat maakt het dan weer onbelangrijk hun leeftijd. Maar ja, als ik er over nadenk dan twijfel ik wel een beetje. Mijn vader is trouwens ook geen optie door het slechte contact tussen ons.
Ik denk toch echt dat ik mijn zusje als voogd zal vragen.. Zij zal het ook wel doen zoals ik haar ken.. Weet alleen dus nog niet hoe vriendlief er eigenlijk over denkt Binnenkort maar eens over hebben !! Pfff hopenlijk mogen we zelf gewoon heeeeeeeeeeeel lang van onze kindjes genieten
Nou wat ik gelezen heb is dat ouderlijk gezag niks zegt over het voogd zijn van je kinderen. Ik bedoel, als hij vanuit het niets daar komt en hij heeft haar niet eens erkend... hij eist een dna test en als hij dan de vader blijkt is hij de 1e keus. En erkenning is volgens mij niet ongedaan gemaakt te worden. Dit heb ik al eens opgezocht. Want als dat wel zou kunnen zou hij geheid tekenen omdat hij volgens de rechter gewoon 500 euro per maand aan allimentatie moet betalen!
Mijn moeder is 43, terwijl mijn schoonouders al richting de 60 gaan !! Heel verschillend dus Maar leeftijd zou voor mij niet zoveel uitmaken, zolang ze jong van geest zijn en goed voor ons mannetje zorgen. Maar ik vind dat opa's en oma's gewoon opa's en oma's moeten kunnen blijven, en niet opeens weer opnieuw fulltime voor kindjes moeten gaan zorgen.....
Zit ff naar de sound of music te kijken, blijft toch leuk hoor @jankbuien, helemaal geen last van gelukkig @kerstinkopen, makkelijk dit jaar, n dag ouders en n dag schoonouders, hoef dus niks te kopen en @Musty, zie nu pas bij jou locatie Gorinchem staan, dan zijn we buren zo ongeveer, ik kom uit Hardinxveld enne jeetje zeg, wat is er veel gepost tussen 18 en 21 uur
Ohh ja... denk door de vele opties die niet zouden werken ik je zus was vergeten haha. Hopelijk gaat je vriend ermee accoord. En wilt je zus het . Mijn zus heeft geweigerd om voogd voor mijn dochter te zijn. Door haar invalide man. Maar die man is ook alcoholist dus liever had ik Rebecca ook niet daar. Maar daar zou ze het beter krijgen als bij mijn moeder... Maar nu heb ik ook nog een andere schoonfamilie..
Ja dat is wel zo. Alleen heb ik helaas een moeder die onze kinderen op zou eisen als we niks op papier zetten. Als ik mijn zwager vraag om ook voogd te worden voor Rebecca dan moeten we dat strikt geheim houden. Anders is er een mega familieruzie.
Weltrusten! Hier zijn we er al uit zelfs... Net even de opties besproken. Hij komt net als ik uit op zijn broer. Dus we gaan het ze vragen. De kans dat hun nee zeggen is eigenlijk nihil. Ook omdat hun geen kinderen kunnen krijgen enz.
Jeeh, het is inderdaad een erg drukke avond geweest. Ik ben in slaap gevallen op de bank bij Glee (terwijl ik dat zo leuk vind!). Nu nog even douchen en lekker verder slapen in mn bedje. Welterusten en tot morgen
Hey ladies, Jeetje wat zijn jullie allemaal al veel aan het regelen!! Super handig want jullie hebben dadelijk alles al uitgeplozen en dan hoef ik dat niet meer te doen haha. De kriebels om te gaan shoppen en alles klaar te hebben, gaan nu toch ineens wel komen. Ik probeer ze nog een tijdje te onderdrukken maar eind januari moeten we er denk ik toch aan gaan geloven. Gisteren controle gehad bij de gyn en ALLES zat nog potdicht met een prima lengte. Moest er zooo van huilen. haha en was enorm opgelucht. (Kan alles wel in hoofdletters schrijven of uitroeptekens erachter) De komende twee weken nog even diep ademhalen en dan zijn we de weken waarop het mis ging voorbij. En dan komen de andere magische grenzen.
BramTim: wat een heerlijk nieuws dat het zo goed uitzag bij de gyn!! Kan me helemaal voorstellen dat je daar een traan om hebt gelaten. Nog even volhouden meis en jullie hebben de eerste magische grens bereikt, je doet het super!!
Goede morgen! Jeetje wat is er gister avond veel geschreven!! Allereerst Bramtim Wat een SUPER nieuws!! ben helemaal blij voor jullie. Nog even wachten en dan kan jij je ook helemaal overgeven aan het babyshoppen! Hier alles goed. De kleine meid houdt volgens mij van kick-boksen.... Tegen mijn buikwand aan vind ik het niet erg hoor, maar als ze ergens in de 'diepte' bezig is kan het echtwaar goed zeer doen! Kan me van de vorige zwschap herinneren dat dat alleen in de laatste maand zo was.
Nikske Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. Heb geen idee hoe BI moet voelen, maar is een warm bad niet lekker?
Jee wat goed dat alles nog zo goed dicht was!! Super!! Als ik jouw was zou ik vast beginnen met shoppen met 24 weken.. Tenminste als dan de controle weer zo goed is . Gewoon langzaam beginnen dan wordt het steeds echter. En vanaf dan gaat de levensvatbaarheid met de week echt vooruit toch? Dus dan heb je een paar weekjes om wat kleertjes ofzo te kopen enzo. Ik las trouwens gisteren dat met 28 weken de levensvatbaarheid echt goed is! Dat is al bijna Voor jou nog maar 5-6 weken. Echt super! Maar, we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat alle kleintjes hier tot 37 weken blijven zitten. Mijn duimen blijven draaien voor jou en iedereen met risico op vroeggeboorte.
Goedemorgen dames! Hier ook 25 weken jippie!!!! En dat op mijn verjaardag . De hele ochtend al aan het opruimen en schoonmaken. Bah! Zit te twijfelen of ik mijn haar wil verven voor de kerst. Maar ik zou niet weten hoe! Ik kan dat echt niet alleen... Mijn haar is heeel dik en veel.. Heb zowiezo 2 verpakkingen nodig. En als ik eenmaal weer ga verven blijf ik verven natuurlijk.. Nog even over nadenken.
Pino: dubbel gefeliciteerd vandaag !! Jarig EN 25-weken... Maak er een leuke dag van !! Ik wil ook nog naar de kapper voor de feestdagen, maar weet nooit wat ik met mijn haar aan moet. Als ik ze kort knip wil ik ze weer lang, en als ze dan weer lang zijn zet ik de schaar er weer in Haha....
Lang zal Pino leven, lang zal Pino leven, lang zal Pino leven in de gloria, in de glooooriiiaaa, in de glooooooooriiiiiiiiaaaaaa!! Hieperdepiep!! Hoera!! Gedeliciteerd met je verjaardag!! Bouw maar een lekker feestje en alles wat over is, mag je komen brengen haha. Morgen ben ik jarig namelijk. Zal maar niet vertellen hoe jong ik word........jeetje. Tja.... als je eenmaal gaat verven blijf je bezig. Ik verf wel alleen en dat gaat super. Smeer vaseline op mijn huid tegen de haargrens aan van een paar cm zodat ik als ik knoei niet van die lelijke randen heb. En dan met een kleine spiegel checken of ik alles gehad heb. Ik zou het als ik jou was gewoon proberen als je vriend ook thuis is. Kan hij het achteraf checken, zorg dan natuurlijk wel dat je nog wat verf over hebt. Ik moet volgende keer ook aan de 2 verpakkingen. Ook heel dik krullend haar maar het begint nu echt lang te worden. 1 verpakking begint krapjes te worden nu. Ik haal mijn verf altijd bij de Hema. Vindt die echt heel fijn en betaalbaar. Alhoewel ik wel nieuwsgierig ben geworden nu naar die van John Frieda
dankjewel voor jullie lieve reacties op mijn super controle. Denk ook inderdaad dat ik na de controle van 24 of 26 weken wel al ga shoppen. Je kan het maar beter in huis hebben. Want ik besef af en toe dat het bereiken van die mijlpaal een ding is waar ik naartoe leef maar daarna gaat het super super snel. Wilde eerst wachten tot 34 weken maar stel dat hij echt eerder komt bijv met 28 weken dan is het wel fijn als alles in huis is en we ons daar geen zorgen over hoeven te maken ook al ligt meneer dan nog een hele tijd in het ziekenhuis. Maar het doel van de cerclage is natuurlijk dat ik gewoon de 42 weken ga halen hoor.