Pino: sterkte met de krampen... Ik ben zelf nooit over de 40 weken heen gekomen maar vind het wel een fijn idee dat het hier ook niet echt veel langer hoeft te duren. Wel erg goed dat je naar LBIO ben tgestapt. Dan heb je het iig geprobeerd! FB: prikken op suiker heeft alleen zin 2 uur na het eten. Weet je ook welke waarde dan goed is? Bij mij (hier in Zwitserland) houden ze alles onder de 7 aan 2 uur na het eten. Titania: heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je niet aan veel anders toekomt....Laat je idd lekker verwennen. Wat voor meds krijg je nu? Nikske: leuk shirt ook met die mooie buik!
@Me2, als je bijvoorbeeld 1 uur na het eten prikt? En als je geen normale maaltijd gehad hebt? Ik had namelijk alleen een iniminie stukje chocolade op toen ik ging prikken en verder helemaal niks. En ruim een uur na die tijd geprikt. Maar was dus nog zo goed als nuchter.
Hier net mijn vriend aan de telefoon.. Hij zit in de auto.. En heeft het leuke nieuws.. Oh ik heb nog een opdracht hoor. Ik moet doorwerken vanavond. GRRRRRRRRRRRR ik haaaat zijn werkgever! Er moet een pinapparaat geplaatst worden in een ziekenhuis. Ja die doen niet aan kerstavond he, die zijn altijd open. Dus moet mijn vriend ook maar gewoon werken...
@Nikske: Wat een mooie buik heb je al! Leuke buikband ook Ik heb gisteren weer een buikband besteld : 9 Months All Inclusive ***** Zal begin volgende week wel komen @Pino: Dat is flink balen dat je vriend gewoon moet werken. Heeft zo'n pinapparaat zo'n spoed dan? beetje raar dat dat op Kerstavond moet gebeuren. Maar ja, sommige bedrijven gaan gewoon door inderdaad. Wij mochten vanmiddag om 16.00 weg gelukkig. Wel pas de trein om 16.45, maar ja, toch weer iets eerder thuis dan normaal.
poeh poeh dat was me het dagje wel zeg. naar het werk gegaan (mee kunnen rijden met collega) en het was gewoon niet te doen. wat een ravage hier zeg. er ligt toch zeker 40 cm overal. Ondanks dat was het toch nog druk in de winkel, want tja als je spullen nodig hebt, dan moet je wel de weg op he??? Wel heel veel mensen die eerst belden of we hadden en dan pas kwamen... niet gek ook. Sem heeft al de kadootjes uitgepakt en wist gewoon niet waar hij als eerste mee moest spelen. Hotwheels en Hamertje Tik zijn het geworden. Papa is hem nu nu naar bed brengen....... kijken of hij het nu wel mag afmaken, de afgelpen dagen moest ik halverwege naar boven... Nikske... coole buikband zeg!!!!! super lief!!!! Vind buikbanden maar rare dingen deze zwangerschap. De ene S zit als gegoten en de andere S flubbert maar een beetje... Titania... schrikken zeg!!!! Doe lekker rustig aan zeg en hopelijk dat de medicatie zorgt dat je kleintje nog even blijft zitten!!!!!! Dikke knuffel!!!!
Even snel bijgelezen. Titania, dikke knuffel meis, ik hoop dat je bmm snel weer stabiel wordt en je kindje nog lang lekker bij je mag groeien. Sterkte met de medicijnen, zeker zo tijdens de kerstdagen. Verder volgens mij geen grote dingen, forgive me if I'm wrong. Fijne kerstdagen allemaal!
@Luckey, wat een sneeuwdrama daar zeg! Fijn dat Sem zijn kadotjes leuk vond . @MiniMe, gelukkig was zijn opdracht afgezegd toen hij er was. Ze waren het er niet mee eens dus hij kon niks installeren. Hier Sem opgehaald. Hij begon gelijk dat hij niet naar ons wilt. Hij wilt nooit meer naar ons, vind het niet erg als hij zijn vader niet meer ziet. Hoeft niet van hem (zegt een 3 jarige). Maar nu hij eenmaal binnen is is hij echt superleuk aan het spelen en zegt hij dat hij papa lief vind enzo. Tja, ik kan er echt niks anders van maken dan dat ze hem dat allemaal inpraten bij hem thuis. Hier nog even een buikfoto van vandaag.
Triest hoor als ze al zo op een 3jarige inpraten... geen fan van de ex kan ik mee in komen maar laat dat niet merken aan je kinderen.... mooi buikje!!!!!
Titania wat schrikken zeg van je berichtje, doe vooral rustig aan en laat je vooral verwennen en goed verzorgen!! Pino en bramtim nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!! Pino knapt je meisje al een beetje op?? Afgelopen woensdag was ons kleine meisje ook ziek, ik haalde haar uit bed en de arme stakker lag in haar eigen braaksel, snap niet dat ze niet gaat huilen! Heb haar gelijk uitgekleed en onder de douche gezet want de rode kool zat in haar haren vastgeplakt, zooooo zieligggg!!!!! Daarna heeft ze gelukkig niet meer overgegeven en voelde ze zich ook niet ziek en wilde gelukkig wel eten en drinken. 's Middags begon ikzelf helaas ook te overgeven maar wel een graadje erger dan m'n dochtertje. De hele avond overgeven en diarree maar de volgende dag was het gelukkig alweer over, maar goed ook want we konden donderdagmiddag gelukkig naar de notaris om de akte te tekenen van ons nieuwe huis!! Iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen gewenst!!!
@Luckey, ja erg he.. Het is al zo moeilijk voor die jongen dat hij 2 huizen heeft.. @Spirit, Had net mijn moeder aan de telefoon en ze zegt dat het goed gaat. Maar ze wilt niet echt eten en drinkt ook niet veel... In mijn ogen is dat niet goed maar ja.. Ik vertrouw haar maar op haar kunnen. Ze heeft een thermometer en zetpillen. Dus dat komt wel goed. Ze bied wel steeds drinken aan en dan drinkt ze een paar slokjes. Wat naar dat je dochtertje in haar braaksel lag. Gek dat kinderen op z'n moment niet huilen he? Hier gilde mijn dochtertje het uit, maar het kwam zelfs uit haar neus.
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pino2, 2e kindje, ziekenhuis, bv/fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? *Jorietje, 1e kindje, thuis?, fv 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 15 april 2011 *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 19 april 2011 *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv Totaal 58 april beebjes 15 jongens ♥ 7 meisjes ♥ 8 geheim Afspraken: 28-12 - Koeky - Controle VK 28-12 - Titania - Controle gyn 29-12 - Foeske - pretecho 30-12 - Seertje - pretecho + geslachtsbepaling 30-12 - Star - Controle Gyn + Extra groei-echo 03-01 - spirit70-controle Gyn 03-01 - Sanne85 - 3D Pretecho 05-01 - Bramtim - controle cerclage gyn 06-01 - spirit70- 3D pretecho 08-01 - MiniMe81 - 3D Pretecho 11-01 - Luckey - controle gyn 11-01 - Kelly1980- Controle vk 13-01 - Pino2 - Controle VK 13-01 - Foeske - Controle gyn + echo 19-01 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** * Jamejosie85 * Truusdemier * RoSa2009 * Esje78 * Lautjep * Kristel86 * Lindanna * Odess * Angela en Arjan * Sanne85 (1 van 2ling) * julia6 * Loepie * mimi1982
Ik vin het prima om over te gaan naar deel 2~! @titiania rustig aan doen hoor! en hopelijk blijft de beeb iig nog paar weken binnen zodat de kansen weer heel stuk gunstiger zijn! @all: Hele fijne kerstdagen!!!
*inbraak* oo meid wat ben ik blij voor jullie! *jurre past goed op zijn kleine broertje! heel veel succes nog en ik hou je in de gaten ! *uitbraak*
Pino: wat goed dat je toch probeerd om die alimentatie te krijgen !! Maar wat balen zeg dat je vriend moet doorwerken... Die van mij is ook zojuist weer naar zijn werk vertrokken Hij zal morgenvroeg rond 7.30uur terug zijn en moet dan 's avond om 20.30 uur weer beginnen... @ Suiker: In nederland liggen de grenzen als volgt: Als je compleet nuchter bent, (dat betekend vanaf 23.00uur 's avond tot de volgende ochtend NIETS eten en drinken) dan moet de suiker LAGER dan 6,1 zijn. Ben je NIET nuchter, dus door de dag heen (en het beste is dan inderdaad 2 uur na het eten te controleren) dan moet je suiker ONDER de 7 blijven !! Let wel op: als je nou een heel suikervolle maaltijd hebt gehad of veel gesnoept hebt dan kan je suiker hoger uitvallen, dan moet je altijd een tweede meting doen om de betrouwbaarheid te waarborgen... Luckey: wat leuk dat de kleine man zo op zijn cadeautjes reageerde Hier vanavond van 17.00 tot 22.00 bij schoonouders geweest, eerst gegeten en daarna cadeautjes uitgepakt. Was erg gezellig, maar was wel moe gezeten Ook nog een paar cadeautjes voor onze kleine man gekregen. Morgen gaan we naar mijn ouders en zag daar ook al cadeautjes voor onze boef onder de boom liggen, dus hij word nu al goed verwend !!! Hihi... Nou ik ga zo richting bedje, ben hardstikke moe !!! Ik kom morgenavond weer spieken... xxx
Ok dames, http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/246268-april-2011-mamas-deel-2-a.html Hier is deel 2! Deze laat ik sluiten. Op naar de volgende 5000!!!