ik bedoelde idd de maxi taxi, maar heb er nooit achter gereden hoor... ik heb nu eenmaal de zapp en hou deze ook. moet alleen de rem laten nakijken, die gaat soms tijdens het rijden iets klem zitten... @jorientje, ik vind het ook wel een heel traject hoor.... gelukkig is het nu beloond he!!!
@ spirit: Huhh mis is hier iets?? Ik zie dat je dochtertje geboren is in juli dit jaar? Nu weer zwanger? X
Zo er word weer lekker veel geschreven de laatste dagen! leuk Hier gaat alles best goed, heb eigenlijk weinig te vertellen... hihi Wel een buikfoto van gister:
ik krijg t even niet bijgelezen tenminste dringt niet tot me door geen gekke dingen gebeurt?? zag nog een mooi buikje!! gaat nu allemaal flink groeien heh hoe is het met iedereen?? hier net bij de therapeute vandaan en die heeft de pijn zalig weggemasseerd dus even pijnloos yippie! wij eten vanaaf heel slecht pizza
wij hadden heerlijke chinees over van gisteren, dus weer lekker gesmuld van de satesaus hihi.. mooi buikje hoor!!!! @FB1984... mijn gedachte ook maar durfde hem niet uit te spreken... ik moest toen echt nog niet aan sex denken, zo snel na de bevalling... Spirit.. vertel jullie verhaal hihi
lijkt me een genot musty... even geen pijn. ik merk hier dat bij het opstaan, ik ook een pijnscheutje krijg. laten we maar hopen dat het gewoon mijn zwakke plek is en geen bi ofzo....
Spirit, gefeliciteerd met de goede uitslag van de combinatietest! Wat voor studie doe je nu? Jee wat zijn er een slanke dames in dit topic. En dan ook nog flink afvallen... Hoe aantrekkelijk dat ook lijkt voor iemand zoals ik die net iets te gemakkelijk vet opslaat (gelukkig maar een paar kilootjes teveel, dus het is er af te trainen... ), het is denk ik net zo lastig als te zwaar zijn. Je hebt niet voor niets vet nodig, dus als je dat mist, heb je daar wel last van. Sterkte met weer aankomen voor wie dat goed zou zijn!
Zo zie je maar dat elke zwangere wel iets moet overwinnen op zichzelf. Voor jou is dat toegeven aan dat je lijf rust nodig heeft. Moeilijk voor iemand die niet snel stil zit! Maar je werk en de hele maatschappij is echter gebaat bij dat je de zwangerschap goed doorkomt: dat je daarna niet met een gebroken lijf zit en een kindje op de wereld hebt gezet dat in goede omstandigheden in de buik heeft kunnen groeien. Dan ben je over een half jaar namelijk het snelst weer arbeidsproductief, heb je het minst vaak dat je je ziek moet melden of dat je klachten blijft houden waardoor je bepaald werk niet meer kan doen of dat je een kindje hebt dat vaak ziek is! De bedrijfsarts enzo weet dat ook. Alleen collega's misschien niet, maar ja, die kunnen ook niet alles weten.
Heeeey dames, Even heeeel ego. Wij zijn net wezen kijken bij de modelwoning voor de renovatie. Wordt echt supermooi allemaal! Me = HAPPY!!! Echter 1 probleem. Ik wist dat ze in maart zouden beginnen. En omdat wij de eerste woning zijn die gerenoveerd gaat worden had ik gehoopt op begin maart. Maar helaas beginnen ze op 21 maart. Duurt 10 dagen (dus ik denk 10 werkdagen) en dus tot 4 april... Pfff... We hebben wel gewoon een wisselwoning gelukkig. Maar dat wordt dus zowiezo bevallen in het ziekenhuis.
@ chantico hier ook niet de slankste hoor @ pino.... oei oei geen prettige timing dus voor jullie! @ luckey... ik hoop voor je dat het daar bij blijft!
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv 1 april 2011 * Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *Pebbie, 1e kindje, ?,?, *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv * Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *Cherish, 1e kindje, ziekenhuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pino2, 2e kindje (vriend ook 2e, onze 1e samen), ziekenhuis, bv 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Janneke G, 2e kindje, ?, ? *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Loepie, 1e kindje, thuis, bv *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Moi1984, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 14 april 2011 *Dagdromer, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv 15 april 2011 *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk fv *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, bv *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje, thuis, bv *Dribbel, 2e kindje, ziekenhuis, fv 19 april 2011 *monica076, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Sam28, 3de kindje, thuis, bv 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Mimi1982, 2e kindje, thuis, bv *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis waarsch. KS, hopelijk bv 27 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, hoop bv maar denk fv *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Anouk31, 2e kindje, ziekenhuis ivm eerdere KS, bv 30 april 2011 *Kaat2000, 1e kindje, ziekenhuis, bv Afspraken: 19-10 - Bramtim - nekplooimeting 19-10 - Mobius - vruchtwaterpunctie 20-10 - MiniMe - controle vk 20-10 - Cvn1985- controle vk 20-10 - foeske - gewone pretecho 21-10 - Kelly1980-pretecho + geslachtsbepaling 16+1 21-10 - Alieke - controle vk 22-10 - Pino2 - pretecho + geslachtsbepaling 16+2 25-10 - spirit70 controle gyn 26-10 - Bramtim - operatie cerclage aanbrengen 26-10 - Nikske89 -pretecho + geslachtsbepaling 17+1 26-10 - Me2 - vruchtwaterpunctie 27-10 - Luckey - controle Gyn 27-10 - Seertje - controle vk 27-10 - Cherish - controle vk 27-10 - Jojoki - controle vk 28-10 - Musty - Gyn 30-10 - MiniMe - pretecho + geslachtsbepaling 17+1 01-11 - Pino2 - controle vk 01-11 - Musty - pretecho + geslachtsbepaling 02-11 - Nikske89 - controle vk 03-11 - Star2 - controle gyn 05-11 - FB1984 - controle vk in ziekenhuis 08-11 - Kelly1980- controle vk 08-11 - Alieke- 20 weken echo 10-11 - foeske - vk - 2e echo 10-11 - Leonie Anita - 20 weken echo 10-11 - Bramtim - controle cerclage gyn 12-11 - Me2 - 20 weken echo type 1 15-11 - FB1984 - 20 weken echo + geslachtsbepaling! 16-11 - Annemie - controle vk 17-11 - Kelly1980 - 20 weken echo 17-11 - Chantico - 20 weken echo 18-11 - Nikske89 - 20 weken echo, type 1 18-11 - Seertje - 20 weken echo + evt. geslachtsbepaling 18-11 - Fleuri - 20 weken echo + geslachtsbepaling 22-11 - Star2 - 20 weken echo + evt. Geslachtsbepaling 24-11 - Bramtim - controle cerclage gyn 24-11 - Pino2 - 20 weken echo 25-11 - Musty - SEO umcu 29-11 - Jojoki - 20 weken echo + geslachtsbepaling 29-11 - Cvm1985- 20 weken echo + geslachtsbepaling 06-12 - Annemie - 20 weken echo 08-12 - Bramtim - controle cerclage gyn 21-12 - Bramtim - controle cerclage gyn 30-12 - Seertje - pretecho + geslachtsbepaling VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 -Truusdemier -RoSa2009 -Esje78 -Lautjep -Kristel86 -Lindanna -Odess -Angela en Arjan -Rachel85 (1 van 2ling) -julia6 -Loepie
volgens mij niet luckey hun doen alleen soortevan 'controles' omdat je werkgever van hun jou salaris vergoed krijgt omdat je ziek bent door zwangerschap
meiden, er zijn vandaag 7 pagina's geschreven!!!! Ik ga zo alles lezen, moet er even voor gaan zitten hoor Ik heb de halve dag geslapen.. vannacht dus weer extra hevige bloeding gehad en daarna weer niet meer geslapen. Het went nog niet allemaal Moet morgen weer op vervroegde controle in het ziekenhuis, want ik heb ook iets wat verdacht veel op harde buiken lijkt.. ik weet niet of het darmen zijn of baarmoeder aangezien ik het nog nooit heb gehad, maar het was wel gelijk s'nachts met de bloeding. Kindje net wel gehoord met de doppler, maar dat het met hem goed gaat weet ik ergens ook wel, het is gewoon zijn "huisje" waar ik me zorgen om maak. Ben zo bang dat mijn lichaam hem gewoon faalt. ga ik dus weer.. ik hoop dat jullie mijn geklaag over de complicaties niet zat zijn inmiddels.. want ik begin het zelf wel te hebben, mag gewoon een keer over zijn nu! Ik wil gewoon weer werken en vermoeid thuiskomen, lekker eten, op de bank neerploffen, van m'n buik genieten en dan lekker op het forum. maar dat is helaas te veel gevraagd deze zwangerschap.
Titania, tuurlijk ben ik je 'geklaag' niet zat! Het is hartstikke rot wat je meemaakt en ik ben blij dat je ons op de hoogte houdt! Ik hoop natuurlijk wel snel op alleen nog maar roze-wolk-verhalen van je, maar niet omdat ik de verhalen van nu zat ben Spirit, het moet toch wel een typefout zijn in je onderschrift. Als je op 10 juli j.l. zou zijn bevallen, zou je een week na je bevalling al weer zwanger zijn geraakt zo ongeveer. Dat lijkt me niet kunnen. Je meisje zal wel net 1 zijn geworden, toch?! Uh... Oja, Pino, nice dat je woning mooi gaat worden, maar de timing is wel errug onhandig! Knap dat je er niet van in de stress raakt. Wat gaan ze allemaal verbouwen dat het 10 dagen duurt?
idd chantico... zal wel een typefout zijn... ik ben 5 juli laatste keer ongi geweest..... titania.... doe jij maar lekker rustig aan en klaag maar lekker hier hoor. hoop voor je dat de bloedingen nu echt voorbij zijn en het geen harde buiken waren. tijd voor die rose wolk waar iedere zwangere op hoort te zweven (als je hem hebt gevonden, stuur aub een plukje hierheen)