@Chantico, ze gaan in die 10 dagen een nieuwe keuken plaatsen, nieuwe badkamer, nieuw toillet (plus alles betegelen), aansluitingen verplaatsen, nieuwe CV plaatsen, nieuwe verwarmingen plaatsen, een muurtje terug plaatsen (waarschijnlijk) en aan de balkonzijde krijgen we hele grote schuifpuien. Ook worden de railings van de balkonzijde vervangen. Als alle woningen gerenoveerd zijn dan gaan ze bij ons de gallerij slopen en komt er een nieuwe gallerij met prive trap of een directe ingang met prive trap naar boven (wij wonen op 1 hoog, dat is de enige verdieping waar dit gebeurd natuurlijk). Even in het kort
@Titania, je mag zoveel klagen als je wilt hoor. Zijn wij ook voor. Schrijf maar lekker van je af. En verder goed rustig aan doen. Mijn duimen draaien nog altijd voor je dat je lichaam het helemaal goed voor elkaar gaat krijgen! @Luckey, UWV heeft bedrijfsartsen in dienst. Die werken dus wel echt voor het UWV. @Musty, fijn dat je even lekker een massage hebt gekregen van de therapeut!
blijf het gewoon zo gek vinden dat UWV nog niet gezegd heeft, ga maar proberen... nee ze zeggen we bellen over 4 weken weer terug. let op volgend telefooncontrole zeggen ze dit wel hahahaha. gelet op het feit dat ik zaterdag weer plat heb gelegen, wacht ik nog even met het werk bellen....
@CVM: Wat leuk dat je flink geshopt hebt, en lief van je moeder zeg! Wij hebben ook al best veel vind ik, maar wel een fijn gevoel dat we niet alles op het laatst hoeven te kopen. Kleertjes etc ga ik pas kopen na de pretecho @Pino: Wat spannend zeg, nog 4 nachtjes slapen! Ben jij dan de 1e van ons groepje die weet wat het gaat worden? @Mobius: Succes morgen! @Fleuri: Welkom hier! Ik wens je een hele fijne, en hopelijk zorgenloze verdere zwangerschap toe! Je hebt nu voorlopig wel even genoeg schrik gehad denk ik. @Jorietje en Dagdromer: Sterkte met jullie misselijkheid! @CVM/Piemie: haha ik dacht al, weer een nieuwe @Eten: Ik snoep ook veel meer dan eerst hoor! En aan fruit moet ik echt denken, dat ik dat ook genoeg eet... Ik snoep vooral veel lolly's tegenwoordig, kan ik wat langer mee doen @FB1984: Wow, ook al een mooi buikje hoor! @Musty: Lekker he pizza. Hebben wij vrijdag ook gehad. Die van Excellent van de AH, zoooo lekker, af en toe echt even nodig @Pino: Fijn dat de modelwoning zo mooi was! Leuk vooruitzicht toch! Alleen een beetje jammer van de timing...maarja komt vast wel goed uiteindelijk. @Spirit: Gefeliciteerd met jullie goede uitslag! @Titania: Wat vervelend dat je weer bent gaan bloeden. Elke keer hoop ik weer voor je (en jij zelf helemaal denk ik) dat dit de laatste keer is. Jij moet ook gewoon lekker kunnen genieten van je zwangerschap! Sterkte weer morgen. @roze wolk: Misschien mag ik niet te hard roepen, maar ik zit er wel op hoor Ik geniet elke dag van mn zwangerschap en mn gestaag groeiende buikje. *even afkloppen* Ik hoop van harte dat ik dit de komenden weken zo mag houden. Dan wil ik er wel 10! (bij wijze van spreken haha) Bij deze voor iedereen een stukje van mn wolkje! @Hier: Vanochtend naar de HA geweest om bloed te prikken, op vitamine B12. Ik heb dus een flink tekort aan B12, heb nu 2 injecties gehad, en vandaag bloed geprikt om te kijken hoe de injecties aanslaan. Ben benieuwd, woensdagochtend kan ik bellen voor de uitslag.
Heb vanmiddag de datum voor de operatie gekregen: Dinsdag 26 oktober. Spannend en de volgende mijlpaal in deze zwangerschap. Ook heb ik de bevallingslijst aangevulg met gyn controles. DAar komt de vk en andere gyn nog bij haha. Ga hier een record vestigen denk ik. Vandaag kdv geregeld. Directrice was helemaal ontroerd dat we weer mochten bellen om het brusje van *Jurre aan te melden. Kraamzorg geregeld en dus ook de ok-datum. Morgen nekplooimeting en dan weer een weekje rust. De wereld begint er langzaam achter te komen dat we weer zwanger zijn en dat is wel hartstikke leuk eigenlijk en gelukkig leeft iedereen met ons mee en snapt dat het super spannend is. Ook vandaag van een paar juni2010 mamas berichtjes gekregen dat was zo ontroerend en lief. Zooo einde ego. Ik beloof jullie dat ik vanaf nu ook op jullie ga reageren.
@MiniMe, Nee er is nog 1 iemand die donderdag een geslachtsbepaling heeft. DUs ik ben de 2e die het misschien wle gaat weten jeeej... Ben zoooo benieuwd!!!! @Verbouwing, ik heb niet echt veel stress. Er zijn nu 2 opties. Of we kunnen die 10 dagen in een wisselwoning. Echter dan moet ik zowiezo in het ziekenhuis bevallen. Aangezien mijn vorige bevalling vrij snel ging kan ik dat wel eens NIET redden. Of we gaan die 10 werkdagen bij mijn moeder in. En dan ook daar bevallen dus. Even over nadenken.
@ minime.... hoe gaat t met je b12 ? @ pino.... pooh moeilijk... hmmm ja bij je moeder is op safe spelen zeg maar, bedoel als je groote kans hebt t ziekenhuis niet eens te halen @ bramtim.... denk dat je mij gaat verslaan met de afspraken ik word al gek van alle ziekenhuis bezoeken Lief dat de omgeving zo reageert! @ de roze wolk.... vorige zs niet gevonden en nu ook niet ja na de bevalling zoals de zwangerschappen hier elke keer gaan.... t mag van mij net een pannetje snelkookrijst zijn 8 minuten broeden en knuffel de baby!
zat me te bedenken dat ik nu 28 oktober naar de gyn moet voor controle vorig jaar 28 okt zat ik er ook met spoedcontrole door de epilepsie.... toen ging alles inene zo krankzinnig snel in die 2 dagen 30ste met spoed ingeleid ....... tijd vliegt krankzinnig *einde hersenkronkel*
@Musty: Ik weet niet hoe de B12 aanslaat. Ik voel me nog niet echt anders. Misschien iets minder moe, maar dat kan ook zijn omdat ik nu wat verder in de zwangerschap ben. Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslag woensdag. Ik houd je op de hoogte En hoe is het met jou??? Merk jij echt duidelijk verbetering?
ja absoluut! op t moment even geen injecties omdat ze gaan kijken hoe snel de waarde zakt en welke frequentie de injecties voortgezet moeten worden ik moest naar de internist voor mn schildklier en meteen t hele verhaal neergelegt van de b12 en mn internist schrok ervan, hij gaat de controle en behandeling ervan ook volledig overnemen in combinatie met de schildklier duidt het op een autoimuunziekte als ik t goed spel ook de anti epileptica die ik slik breekt b12 af.... en ik moet die medicijnen nemen dus blijf ook aan de b12 de rest van mn leven maar de 1ste behandeling moet echt 10 injectie 'kuur' zijn wat 5 tot 10 weken mag duren daar is mijn behandeling toendertijd helemaal fout mee gegaan want jij kreeg nu 1 injectie en dan bloedcontrole of? (ik ben een warhoofd)
Voor iedereen die zn buikje wil showen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/231303-april-2011-buikjes.html Apart topic, zo kunnen we mooi kijken en vergelijken *Wie volgt er nog meer Grey's Anatomy??? Zooo spannend!!! *
@ minime.... ik vog geen soaps ja in de zin van bones en ncis maar thats it enuuh thnx was dat topic al kwijt na de crash
Weet even niet meer wie het over de baby aanbiedingen bij de Wibra had, maar bedankt voor de tip. Wij krijgen de folders altijd pas op woensdag ofzo.... maar ik ga morgen gelijk even kijken in mn pauze!
Wat kan een typefoput voor verwarring zorgen zeg! Het moet idd 10 juli 2009 zijn ipv 10 juli 2010. Maar jullie hadden zelf ook al berekend dat het niet klopte. Titania je klaagt helemaal niet hoor, is toch helemaal te begrijpen dat je je zorgen maakt, dikke knuffel voor jou!! Pino wel erg balen dat de renovatie dan gepland is maar het is helaas niet anders. Denk dat wij straks ook dik in een verbouwing zitten als we de andere woning kopen. Hoop dat we zo snel mogelijk de sleutel kunnen krijgen want hoe sneller we kunnen beginnen des te meer er af is voor de bevalling. Weet niet meer wie ernaar vroegen maar ik doe de opleiding voor secretaresse. Heb nu de modules zakelijk nederlands en rekenvaardigheid. Met rekenen hebben veel moeite want de docent die wie hier voor hebben geeft voor het eerste jaar les in rekenvaardigheid en dat gaat niet altijd super. Hij kan er ook niet veel aan doen want hij werd een dag voordat de opleiding begon hiervoor gevraagd en heeft hierdoor alles niet goed kunnen voorbereiden. Roze wolk, heb hem redelijk te pakken. Het gaat voor mijn gevoel deze zwangerschap allemaal erg snel!
pfff ondanks dat ik het niet volg was het toch wel even spannend zeg.... voor de rest weet ik even niks meer sorry
Ik heb al een lijstje gemaakt waarvoor ik allemaal wil gaan kijken. Aankleedkussenhoezen staan er ook op . Ik zag ook luierzakjes voor een euro. Is dat handig???
ik wou vandaag kijken maar mn meis is zo belabberd is dr stem bijna helemaal kwijt zo sneu en hoesten en snotteren, manlief te laat thuis dus was net op tijd bij fysio mssn morgen een poging