ik persoonlijk wel, vooral als je weggaat vind t anders een beetje hmmm om bij een ander een poepluier zo weg te gooien
gebruik die zakjes ook als je onderweg iets hebt om weg te gooien van eten ofzo of als ze iets onderspugen dat doen ze altijd op t ongewenste moment
ben vandaag alleen bij de zeeman geweest voor kniekousen, maar ze hadden niets voor sem, alleen voor meisjes. morgen dus naar action of wibra.....
Luierzakjes vind ik helemeaal geweldig nu ik in een flat woon. Ik kan onmogelijk elke luier in de container gooien. Dus ze gaan in een luierzakje en dan in de prullenbak. Een normaal boterhamzakje werkt ook hoor naar mijn idee.
Handig van die ervaren moeders Dan kijk ik morgen ook voor die luierzakjes. Verder heb ik nog opgeschreven: boxpakjes, sokjes, hydrofiel luiers, hydrofiel washandjes, aankleedkussenhoes, spuugdoekjes. Ik hoop dat ik het allemaal red in mn half uurtje pauze
Weet je wat ik echt superhandig vond? Van die slobbroekjes. Broekjes met voetjes eraan. Te combineren met leuke shirts en toch warme voetjes. Mijn dochter kreeg altijd haar sokjes uit namelijk! Die slobbroekjes heeft ze heeeeeeel veel aangehad. Ik heb er laatst 1 gehaald bij de Zeeman, kost nog geen 2 euro geloof ik. Is altijd een goedkope optie om te proberen of het bevalt bij jullie.
hahahah wibra leeg in dat half uurtje @ de mamas met oudere kinderen ik zat te denken t peuterdekbedje te halen maar past dat in ledikant?? ze ligt nu al (koukleun net als mama) in pyjama en winterslaapzak en onder de deken met laken dus dacht mssn is dat warmer als t helemaal koud word
Bedankt voor de tip, zal ik zeker gaan proberen! Iemand ervaring met sock-ons? Van die dingetjes over de sokjes zodat de sokjes aanblijven?
o ja en voor sokken die goed blijven zitten ik zweer bij de bambino sokken met omsalg van de kruitvat
Hallo Dames, Wat wordt het forum toch veel gebrukt! Leuk! wat een hoop om te lezen! Dus dat heb ik vanavond maar ff gedaan. Ben niet eerder online geweest! Pff en kan niet iedereen zijn naam onthouden, lang leven het geheugen als een zeef haha, dus ik reageer maar even in het algemeen! Voor de zwangeren onder ons die ff tijdelijk niet werken door die zwangerschapsklachten die naar en soms ook erg angstig zijn, zorg goed voor jullie zelf en voor het wondertje dat al een tijdje bij jullie groeit.. Dit is nu voor de komende maanden nog ons belangrijkste werk, zorgen voor de kleine uk! En andere arbeid zoals werken voor de baas, moet er maar even blijven.. Mensen oordelen altijd snel, maar laat ze zelf maar eens een zwangerschap volbrengen Helaas is het soms niet een roze wolk, zoals het vaak word afgeschildert. Maar wel super natuurlijk voor de vrouwen die dat wel zo ervaren en die moeten er natuurlijk volop van gaan genieten van de roze wolk! Las ook dat iemand net met een studie is begonnen, heftig maar wel goed hoor voor je zelf ontwikkeling! wat voor studie is het eigenlijk??? Heel veel succes met alles te combineren en ook met de verhuizing die voor de deur staat met het huis wat jullie gekocht hebben! Super leuk, weer opnieuw inrichten en nieuwe ideeen opdoen! Voor de zwangeren onder ons die via zware wegen zwanger zijn geraakt, wauw! Vind het heel bijzonder dat er zoveel mogelijk is om zwanger te raken, mocht het niet op een natuurlijke weg lukken en wat knap dat jullie dit allemaal hebben ondergaan! Lees echt dingen hier op het forum waar ik echt nog nooit van heb gehoord, maar super fijn voor jullie vast ook om zwanger te zijn! Voor de zwangeren met bedrust, pff buiten is het guur en koud en bah ook weer regenachtig, dus hoop dat jullie het binnen warmer hebben en het een beetje vol kunnen houden! Hopelijk met leuke dvdtjes en lekker warme chochomelk en wat troostvoedsel komen jullie de dagen ook wel door!!! WIl iedereen gewoon ff een forum-knuffel geven!!! Fijn dat mensen hier ook zo open zijn en veel over hunzelf vertellen! @hier: Zaterdag lekker drukke dag gehad, 2 verjaardagen en ook nog pufmeeting. Waren veel indrukken, zoontjelief heeft zondag dan ook lekker een rustdag gehad en moest ff bijslapen. Vandaag met zijn groepje van het kinderdagverblijf naar Ballorig geweest, ben iets te enthousiast zelf geweest. 10 kids vaak optillen en opletten heeft de nodige energie gekost enne nu helaas wat spierpijn, maar goed dat gaat vast wel weer over voordat ik een mannetje ben! Net een spannende aflevering van Grey's anatomy gekeken, wauw wat een gave serie, jammer dat het maar 1 keer in de week komt. Morgen moet ik even op gesprek komen bij P&O van mijn werk, over mijn overuren/vakantiedagen. Tja die heb ik nogal veel staan, maar jah nu ik ziek ben gaat daar natuurlijk niets vanaf. Zou ze het liefst achter mijn verlof straks aan willen plakken. Kan ik heerlijk lang van mijn gezinnetje en de hopelijk mooie zomer genieten. Ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken, energielevel is 0 FIjne avond allemaal, Liefs leonie
Weet je waar mijn dochter nu onder ligt??? Niet lachen hoor Een wibra boxkleed. Die zijn niet heel dik maar wel lekker warm. Katoenen deken is ook geen optie meer. Werkt echt niet met haar. Ze ligt nu ook al in pyama en winterslaapzak in bed. Ikw eet niet of ik een dekbedje wil halen voor in het ledikantje. Ze slaapt trouwens erg goed in een gewoon bed (is al eens geprobeerd)... misschien dat ik dus niet al te lang ga wachten met het peuterbedje opzetten... Twijfel nog een beetje.
hahaha niet gek hoor had hier al een moeder rond zien lopen met wibra boxkleed als deken in kinderwagen heb zelf ook wibra boxkleed wij hebben besloten dat ze gewoon in t ledikantje blijft tot ze eruit groeit we kunnen de zijkant eruit halen vanmiddag heeft ze tegen mij helemaal aangerolt in dr pyjama en slaapzak onder ons donsdek en nog eens de sprei overheerlijk liggen slapen
Ik heb de folder van Wibra ook nog niet gekregen, maar heb even online gekeken. Leuke dingen zeg!!! Ga morgen meteen langs.... Alleen bij ons is het vaak op maandag al weg, of hebben ze van alles nog 1 of 2 dingen Is dat bij jullie ook? Heb t idee dat ze te weinig inkopen voor de winkel, best jammer. Dus nu maar duimen dat ze de dingen nog hebben die ik graag wil hebben Ik ga nu lekker douche of in bad (ben echt heeeel erg verkouden) en dan moet ik nog even mn kleding strijken voor morgen. Hondjes uitlaten en dan in bed tv kijken totdat ik slaap... Morgen helaas weer vroeg op! Manlief heeft nachtdienst, dus hij is net de deur uit, kan ik lekker heeel het bed gebruiken, hihi heeerlijk Slaap lekker allemaal
Dat boxkleed had ik ook gezien in het foldertje. Maar is dus ook goed te gebruiken als dekentje begrijp ik? haha, goed om te weten! Wij zoeken trouwens nog wel een boxkleed echt voor de box, alleen hebben we een ronde box, dus daar zijn maar een paar soorten kleden voor. Iemand nog tips waar ik een leuke en betaalbare kan vinden??? Ik zag dat ze bij de Zeeman ook superschattige babyslofjes in de aanbieding hebben (soort mini Uggs). Ik wil die ook vast halen, voor volgende winter dan Welke maat kan ik dan kopen, voor als hij/zij een half jaartje oud is???
nog even snel @ minime ik raad je aan om niet te veel sloffen/schoenen vooruit te kopen hier zo een lade vol wat niet heeft gepast/heeft goed gezeten echt weggegooid geld maat is ook heel moeilijk te voorspellen en t meest praktische en wat t beste blijft zitten zijn goeie leren slofjes
Nou, meiden, ik ga ook lekker douchen, dan nog wat lezen en lekker slapen. Heb een beetje de neiging om hier de hele avond te blijven plakken Tot morgen en welterusten !