misschien kan je het klantenservice nummer op de jonge gezinnen site bellen? Ze moeten die aanbiedingen toch kwijt Ik heb trouwens nog geen bericht over de felicitas doos gekregen, terwijl dat van dezelfde mensen komt Als je trouwens 2,5kg bent aangekomen op de weegschaal van de vk en 0,5 op de jouwe thuis zou ik gewoon die van thuis aanhouden, waarschijnlijk woog je niet zwanger ook meer op die van de vk. Ik heb echt een haat voor weegschalen die meer aangeven, al moet ik zeggen nu dat ik zwanger ben het me allemaal niet zo veel boeit..
Hallo dames, Even een teken van leven. Gaat wel goed hier. Nekplooi was helemaal goed, 45 minuten naar de uk gekeken die wel heel eigenwijs was en alleen maar plat op de rug wilde slapen hahaha. Super schattig natuurlijk. Volgende week voor het eerst naar de VK. Nog wel misselijk en 't wordt steeds erger alleen komt het nu steeds wel om dezelfde tijd. Dus ik ga van te voren alvast maar lopen richting wc. Gelukkig goede schoonmaakster op het werk dus durf de pot wel aan te raken hahaha. Nog steeds ook wel moe maar niet meer zoals in het begin. Er is hier ook geen verbergen meer aan dus we hoewel dat nog wel per dag verschilt de ene dag dan heb ik een buik de andere dag een bolletje. Zijn jullie ook zo verkouden en heb een hele rare stem....
De 1e keer bij de vk woog ik inderdaad ook meer dan thuis. Thuis weeg ik altijd 's ochtends en zonder kleding. Bij de vk was het avond en met kleding en schoenen. Maar het verschil met vorige keer en nu bij de vk was al 2,5 kg. Maar ja, ik houd gewoon die van thuis aan, die vertrouw ik meer haha Ik ga morgen eens bellen met de klantenservice, goed idee! Ik zag op de website van Felicitas dat het ongeveer 10 weken duurt vanaf de aanvraag totdat je de ophaalbrief thuiskrijgt. Bij mij klopt dat wel ongeveer geloof ik. Weet niet wanneer jij hem hebt aangevraagd?
Hmm... net weer naar de kleine geluisterd.. Krijg er altijd de kriebels van! Die kleine zwemt alle kanten op en schopt mij kort en klein! Hopelijk wordt die straks rustiger als de ruimte beperkt is hahahaha
@Koeky, Wat fijn dat de nekplooimeting helemaal goed was! Wel jammer dat je nog zo misselijk bent, hopelijk gaat het snel over.
mmmm hier lekker een frans kaasje aan t uitlepelen, ik ga geloof ik maar niet op de weegschaal staan vanavond haha
@Pino: Voel jij de kleine dan ook al goed bewegen?? Ik voel af en toe wel kriebeltjes enzo, maar weet niet of dit de baby al is, of gewoon mn darmen.
Ik kan op maandagavond 5 kilo meer wegen dan maandagochtend en dan op dinsdag avond ineens maar 1 kilo meer. Vandaar dat ik echt alleen nog maar weeg thuis direct als ik wakker ben.
Lang niet altijd omdat de placenta voor ligt. Echter voel ik de kleine al zeker sinds ik 9 weken zwanger ben en sinds 10 weken zwangerschap dagelijks. Meestal als ik zit en voel het dan echt aan een zijkantje hahaha..
Dan is het inderdaad alleen betrouwbaar. Zelfde tijd en zonder kleding. Dames, welterusten alvast, ik heb het koud ik ga nog even lekker badderen! Lekker tijdschriften lezen uit de Felicitas doos
Haha altijd goed! Lekker smullen hoor! Hier zaterdag met mijn zussen een high tea!!! Heb er super veel zin in.. Dus zondag ben ik alweer 4 kilo aangekomen denk ik
@Titania: Een erg leuke kamer. Dat ovale bedje vind ik ook helemaal top! @Pïno: Wat vervelend die schoonmoeders he? Vind dat je gewoon je gedacht mag zeggen hoor. En anders eens aan manlief vragen of hij niet eens lief aan zijn moeder wil vragen zich niet te veel te moeien. @Alle meiden die echo's gehad hebben: Leuk he? Een hartje horen en je kindje zien bewegen? Ik vind het nog altijd magisch. Leg ook vaak de eerste echo's tot de laatste samen en dan zie je zo goed de evolutie. Echt wonderbaarlijk! @gewicht is hier niet bijgekomen. Heb wel een dikke buik maar volgens de gyn is dat allemaal lucht. De kilootjes zullen nog wel komen. Daar ga ik niet te hard op roepen Ik denk ook wel dat het bij de gyn dikwijls verschilt omdat ik me altijd s'ochtends weeg en naakt. En bij de gyn heb ik soms toch ook mijn kleren al aan. Verder vroeg er nog iemand hoe de punctie gedaan werd. Wel, eerst wordt dus met echo bepaald waar je kindje ligt. Dan wordt je hele buik ontsmet, krijg je een doek over je heen en daar leggen ze al het steriel materiaal in en doen ze handschoenen aan. Dan krijgt ook de echo een condoompje om , en dan wordt weer naar de ligging gekeken. En dan nemen ze een flinterdunne naald. Je voelt wel een prikje maar dat is helemaal niets. Maar dan! Dan voel je dus echt die naald tot diep in je buik en tot door de baarmoeder gaan. En dat is echt venijnig! Gelukkig hield de dokter me aan de praat zodat ik er niet te veel last van had want je moet echt rustig blijven. En je bent ook nog een beetje afgeleid omdat je op een scherm alles kan volgen. Dat alles duurt maar een minuutje of zo. Buikje wordt proper gemaakt en dan moet je een half uurtje rusten en mag je naar huis
Halloa! Foto's uploaden van de babykamer meubels is helaas niet gelukt, kan ze niet vinden haha... Waarschijnlijk staan ze niet op deze laptop, maarre heb ze wel op me hyves staan... Wie heeft hier nog meer hyves??? of is hyves al weer passee en zitten we massaal op facebook ofzo haha... Maar goed mocht iemand nieuwsgierig zijn jullie mogen me toevoegen op hyves hoor Ik ga zo maar eens naar bed, vandaag lange dag vergadert met mijn team, enne merk dat me hoofd behoorlijk vol zit... Soms laat zorg niet helemaal los (was zelf mentor van 3 jongeren, en nu gaat het niet heel erg lekker met een jongere, die haalt behoorlijk wat dingen uit en de aanpak druist tegen mijn eigen begeleidingstijl in, maar goed.... LOSLATEN is een goed leerdoel, en ik ga me lekker bezig houden met me eigen gezinnetje! Tot morgen maar weer Liefs leonie
Heej dames, Nog ff snel een berichtje voor het slapen gaan. De echo was echt super! De beeb was lekker bewegelijk en alles zat erop en eraan! We hebben foto's en filmpjes meegekregen, helemaal geweldig! Ik ga ze morgen op de pc zetten zodat ik ze op het forum kan plaatsen . Trusten
Wat een zeikerd!! Waar bemoeid ze zich mee?? Echt niemand hoeft mij te gaan vertellen wat ik moet doen in mijn eigen huis hoor....!:x
Ik ben ook sinds een paar dagen goed verkouden en blijf niesen.... haha word er gek van!! Ook een traanoog de hele dag door
Goedemorgen... Hier even een kort berichtje. Ben als de dood nu! Om 9 uur bij de tandarts zijn... Bah bah bah bah bah! Fijne dag voor diegene die moeten werken. Ik ben er straks weer!
Pino sterkte bij de tandarts hoor... ik denk aan je!!!! Hier best weer geirriteerd vandaag. Had op hyves gezet: Hyperemesis Gravidarum... can really ruin a pregnancy... zou het ooit nog overgaan of moet ik 9 maanden aanhoddelen en vriendjes blijven met de wc??? Krijg ik weer zo'n domme reactie van een vriendin. oh eerlijk.... hihi.... je laat me wel weer lachen. gekke vrolijke muts. Snappen sommige mensen dan nou werkelijk niet dat ik het op momenten helemaal beu ben en soms zelf gewenst heb niet zwanger te zijn..... tuurlijk probeer ik ook te genieten maar dat lukt niet altijd.... Ik hoop maar gewoon dat het gauw over is en ik deze ellende kan vergeten. hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen dat ik zo misselijk ben en niet kan shoppen/poetsen/werken en al helemaal niet die domme commentaren aan te horen, die zijn nog het ergste hier trouwens ook een verstopte neus.... tijd voor de zomer hoor, ben geen fan van de winter