ja en dan denk ik geef bv verkleint de kans op allergie en bla bla bla blijkbaar heeft al mn moeite niet bepaalt veel geholpen
Ja, nu moet je het voor je proberen te houden. Succes ermee, ik weet dat ik het niet zou kunnen... Oh, ik ben eigenlijk heel erg jaloers op je! Ik wil het ook weten!!!!
@ pino had t gezien thnx @ fleuri.... vk wist het te vertellen vroeg het toen bij mn dochtertje @ geslacht ik begin ook steeds nieuwschieriger te worden!!
Ja ik had het wel een beetje verwacht. De volgende echo is een 20 weken echo. Hier zal het ook goed bekeken worden neem ik aan. En als hij er dan nog voor ligt (wat ik wel verwacht want de uitgang zat in het midden van de placenta) zal ik denk ik onder controle blijven bij de gyn. Weet het ook niet eigenlijk... Misschien bel ik maandag de vk wel en misschien sturen ze mij wel eerder door
ik moet om 11:30 en jaaaa ik ga het gelijk hier laten weten! als de nub-theorie klopt is de piemel-score straks op 3
Hahaha ja is waar.. Shoppen hou ik mezelf in hoor. Ik krijg van iemand heel veel kleertjes van jongens..
Misschien wordt april wel een echte piemelmaand haha! Ik denk ook nog steeds dat wij een jongetje krijgen....geen idee waarom...
Als de aanleg er al erg is zal het vrij weinig uitmaken of ze wel of geen allergieen krijgt. Wel balen zeg! Zo sneu voor zo'n kleintje!
weet helaas al te goed hoe ze zich voelt zelf ook astma, dus de kans zat erin dat zij het ook zou krijgen
@musty tjee wat naar zeg! Hadden ze dit niet eerder kunnen vaststellen? Tuurlijk heeft je borstvoeding wel geholpen t echt niet voor niets dat ze dat aanraden
Ja en kan je nagaan hoe lastig het is voor volwassenen. Kleintjes weten niet eens wat ze ermee aan moeten.. Erg sneu.. Rebecca heeft 1 bronchitus aanval gehad. Daarna niet meer gelukkig.. Echt super lastig voor die kleintjes.
Bij mij lag de placenta ook volledig voor de uitgang maar kon gewoon bij de vk blijven hoor. kreeg met 30 weken nog een echo om te kijken of hij verschoven is. NEE dan GYN en keizersnede. JA niets aan de hand en gewoon vk. Het is bij ons het laatste geworden want ben gewoon bevallen!!!!