Pfff vandaag weer even een langzame start. ben opgestaan met lichte hoofdpijn en ik hoop dat hij zakt. Schoonbroer en vrouw komen nachtje slapen en si toch fijn als ik wat fitter ben he... Kinderwagen vind ik heel mooi hoor!!! Mooie kleur!!!!! ik ga maar eens langzaam mijn joghurt met muesli lepelen.....
Goedemorgen dames, Ik heb heeeeeerlijk uit kunne slapen! Nu lekker high tea met mijn zussen en daarna courmetten voor mijn moeder haar verjaardag. Lekker buikje rond eten vandaag dus hahahaha. Fijne dag!
Hallo allemaal, Zou ff proberen of ik ook onderweg nog wat kan plaatsen... Net even opa opgehaald, hij gaat even mee naar de camping en ons ook voorzien van de nodige tips aangezien hij de caravan expert is!!! Zoontje lief lekker aan het spelen bij oma dus we kunnen even weg zonder op de peuter te letten... Pff, hij is nu ook lekker in een dwarse periode, leuk al die fases! Alles is nu mij en cooral zelluf doen!!! Ben toch wel erg benieuwd hoe hij het straks zal vinden s de beeb er is. Heeft iemand npg tips om het voor de peuter ook leuk en intressant te maken dat er ineens een baby in ons leven komt??? @sven: ben een beetje aan het lezen in jullie weblog! Echt mijn respect hebben jullie!!! @musty: las het van je dochtertje, heeft ze en ook jullie wel een goede nacht gehad? @pino: wauw een boy!!! Nu hebben jullie straks een koningkoppel... Enne die kinderwagen kan echt wel hoor! Veel plezier met het shoppen in het blauw.. Hoop dat ik vanaf 10 nov ook weet of ik nu weer blauw kan en dat de kleertjes voor ronde 2 kan of dat ik los mag in het roze... Nog ff wachten @ luckey: las dat je ff gebeld was door de baas... Hoop dat de gyn je nog wat duidelijkheid kan geven, maar nu gaan jij en de baby toch echt voor!! Die sint drukte jammer dan, maar werkgever krijgt gewoon voor jou een vergoeding van t uwv, dan moeten zij maar hard op zoek naar vervanging voor jou... Fijne dag verder allemaal!!! Hoop op een goede dag voor jullie allemaal. Liefs leonie
hey meiden heb nog niet bijgelezen, erg in de weer met onze meis gaat helemaal niet lekker wel redelijk geslapen vanacht (Afkloppen) maar daarnet wwer HaP kunnen bellen en al en ze heeft waterpokken erbij penicline kuur moet met 24 uur aanslaan ze wilt niks eten en drinken net met moeite 1 flesje naar binnen gekregen dus zal hier wat stil zijn van mijn kant
@ musty: owh bah, alles tegelijk bij je kleine meid! Hopelijk knapt ze snel op! Geef haar een dikke knuffel en voor jou ook sterkte zulke dagen zijn slopend.. Voor jou ook een dikke knuffel!
sterkte musty en vooral beterschap voor de kleine meid. er is vervanging voor me aangenomen voor de sintperiode dus daar maak ik me niet zo druk om. eerder om eht feit dat ik wel zou kunnen werken maar gewoon niet weet waar mijn grens ligt... (hoelang kan ik staan enzo)
meiden ben een paar dagen niet op internet geweest....sorry! Wij hebben donderdag avond een echo gehad en we krijgen een ZOON!!! Kan ik alle meiden spullen gaan opruimen.............
@ KELLY Wat leuk dat jullie in verwachting zijn van een zoon! Super. Jochies zijn zo leuk. Lekker gaan shoppen. Heb je het in de praktijk nu goed kunnen regelen?
Kelly!! een zoontje, geweldig! gefeliciteerd! 3 piemeltjes.. n's kijken wie de reeks doorbreekt, ik of Nikske(denk Nikske..op een of andere manier heb ik een meisje gevoel bij haar- geen idee hoe) Ik wou dat het maandag was!!! @ Musty, beterschap voor je kleine meisje. Hier net per ongeluk een beetje makreel gesnacked(twee hapjes) van mn vriend z'n bord. Niet echt over nagedacht dat die vacuum verpakt was geweest.. Ik heb al n's eerder best veel ambachtelijke gerookte zalm salade gegeten van de AH, die dus ook niet goed is. Ik probeer mezelf er niet te veel schuldig over te voelen..doe het wel een beetje. Het is ook moeilijk om ALLES goed te doen ik heb de rest nog niet verder bijgelezen.. zo ff doen, is niet zo veel deze keer
Ik denk ook dat Nikske een meisje krijgt, maar dat komt alleen door haar profielfoto denk ik. Geen idee waarom, maar daar heb ik een meisjes-gevoel bij Trouwens, ik had vanochtend (tijdens het winkelen) ook last van jeuk aan mn tepels! Nu is het weer over. Ik heb ook 2 nieuwe beha's gekocht, een maatje groter, die zitten wat fijner dan mn eigen. Ook heb ik gister de verleiding toch niet kunnen weerstaan, ik heb de slofjes bij de Zeeman gekocht! Zo schattig! Ik zag dat er alweer een topic is voor juli 2011 mama's! Gaat snel he! En Angela (van Angela en Arjan - zie sterretjes lijstje hier) is ook weer zwanger! Leuk he!
Is die niet goed dan? Ik ging er van uit dat alles wat zo bewerkt is tot salade wel veilig zou zijn. Ik heb zo'n enorme trek juist in dié salade...
Zo ik merk echt dat onze uk groter en drukker aan t worden is... Voel t echt heeel goed bewegen zeg, echt niet normaal. Maar zó leuk en apart. Geniet er echt van Zo Ushi & Loesi kijken!!! X
hee pino, dus toch een zoontje joh?? Wat leuk zeg!! Maar hadden jullie no9u een echo gehad zo`n week of 2 geleden met dat het 70 % een meisje zou zijn of wat dat iemand anders?? Wel echt super leuk hoor