April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wat een hoop jongentjes al :D

nog een dikke week wachten hier

pooh wat een dag, net wed de kleine huilend wakker en spuugde alles onder dus wasmachine draait en ze is lekker gebaddert en weer onder de wol na een beetje thee

ze heeft er ook nog waterpokken bij gekregen een jeetje wat worden dat snel meer zeg :$

@ de zalm ect geen idee als ik vis haal (meestal haring of kibbeling voor mezelf) dan is dat bij de visboer
    maar lijkt mij in salade dat t toch niet zoveel kwaad kan?? gewoon met mate

2. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Brrr wat een koude dag vandaag zeg bah!! Ben zooo benieuwd voor de uitslag van maandag. En over 2 weekjes de echo voor het geslacht.. Mn gevoel zegt nog wel een meisje maar als ik alle klachten bekijk denk ik dan toch echt een jongetje.. Alles is t zelfde als bij de 1e.. Maar goed 2 zoontjes zijn ook errug leuk :) En met pendelen zegt t ook steeds 2 zoontjes Duss ja nog ff afwachten..

Morge verjaardag van schoonvader en daarna weer een normale vrije week ;)

Wat zijn jullie plannen voor morgen??

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

dat was ik ;)

4. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #1024 titania, 23 okt 2010
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
    Ahh! Wat leuk joh! Ik wil ook... anthans ik heb al een aantal keren een vaag vermoeden gehad dat ik de kleine voelde toen ik op m'n zij lag, maar eigenlijk alleen dan.. dus ik weet het niet. Maar het is nu zoiezo een kwestie van weken.

Dat dacht ik eerst ook, toen heb ik in de "wat kan ik eten" topic gepost en daar had iedereen een negatief advies.
    Zalmsalades van johma enzo zijn wel super geconserveerd en de zalm is ook gekookt tijdens het proces, maar de ambachtelijke salades die ook in een ander schap staan zijn meer puur.. de gerookte zalm in de salade is gewoon hetzelfde als gesnipperde zalm die wel listeria kan bevatten.. en daarom ook veel lekkerder ;)
    Ik weet het ook niet, het is ook een beetje ieder voor zich hoever je erin gaat. Mijn moeder zei laatst dat vroeger werd gezegd dat zwangere vrouwen eigenlijk alles konden eten, dus gebeurde dat ook. Niemand was bewust van listeria en het kwam zoiezo zo zelden voor. Mijn schoonzus at elke dag filet americain toen ze zwanger was met m'n neefje(6jr geleden).. ging ook goed. Ik ben zelf gewoon erg bang dat ik iets doe waardoor deze zwangerschap mis gaat.

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36

Wat een prachtige echos!! Kan me helemaal voorstellen dat je hier super blij mee bent!!

6. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wat leuk en ontzettend spannend dat een aantal mama's al weten dat ze een klein jongetje in hun buik hebben zitten. Wij wachten af tot de 20 weken echo maar aangezien ik toch elke twee weken sowieso een echo krijg en misschien vaker hoop ik dat we het misschien toch al eerder zien.

Sven wat een indrukwekkende blog!! Prachtig geschreven en ik vind het zo bijzonder wat jullie allemaal hebben gedaan voor de kleintjes samen met M&C en hun gezinnen!! Wat een liefde bij elkaar!! Prachtig!

Er was nog een ziek meisje wiens mama ik even een knuffel wil geven en nog een mama wiens werkgever even niet zo handig is. Pas goed op jullie zelf.

Hier een heerlijke week samen met lief en hondjes gehad. Morgen laatste genietdag, maandag werken en dan .......dinsdag operatie. Spannend maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat en ik woensdag gewoon weer naar huis mag.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee dat was musty

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jeeeej 3-0 voor de piemeltjes!!
    Haha gaat goed met de boys hier.

Hier een gezellige dag gehad. Heb mij in moeten houden met shoppen omdat niemand het mocht weten. En ja, hoor... Vanavond verteld mijn vriend het aan mijn familie. Had ik net zo goed blauw kunnen shoppen!! Maar heb wel hele leuke dingen gekocht.
    Nu druk met namen verzinnen hahahaha.

@Kelly, gefeliciteerd met jullie zoon!

@Musty, beterschap voor de kleine meid!

@All, ik weet het niet meer sorry.....

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Gaan jullie nog wat doen vandaag?

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorguh

hier gaan we luieren!;)

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Goedenmorgen....
    hier dalijk heerlijk ontbijten met afbakbroodjes en croissantjes.
    (toch wel fijn als je logees hebt hihi).
    Heb ook tot net in bed gelegen en dat kwam mijn ochtendritueel niet ten goede.... 2x gekokhalsd.... voel me wel beter dus volgens mij blijft het daar wel bij......

Misschien dat we nog even de stad in gaan ofzo... geen idee.
    Ander een wandeling maken met de hond erbij. Kijken hoe me dat afgaat......

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    goede morgen!

Oh Isa heeft vandaag gewoon tot 09.00 uur geslapen heerlijk! Komt natuurlijk omdat het nog zo donker buiten was.....

Weet niet meer wie het vroeg, maar in de praktijk is alles weer op de rit, nieuwe tandarts aan het werk en 2 nieuwe assistentes al redelijk ingewerkt. Ook collega tandarts in het pand gevonden die mijn verlof gaat overnemen dus ik ben weer rustig!

Spannend hier hoor al 3-0 voor de jongens haha. Bij de pretecho zei de verloskundige dat hij al 2 weken lang alleen maar meisjes op de geslachtsecho's had gezien en dat ons jochie de eerste was die hij in die 2 weken had gezien. Volgens hem was nu de 'vloek' weer doorbroken en waren de jongens in aantocht, dus dames dat belooft wat!! Dan zouden er bij de maart-mama's meer meiden moeten zijn ;)

Isa en ik lopen nog in huispak rondt en gaan zo maar eens in bad, manlief moest trainen....
    Vandaag een kledingkast afbreken en de ander verplaatsen, want gaan beginnetje maken aan Isa's nieuwe kamer.

13. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #1033 titania, 24 okt 2010
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
    meer op m'n linker zij liggen :p

Ik ben vollop in vriendinnen crisis modus. Een goede vriendin heeft een scharrel dillema en ik heb gisteren al uren met d'r aan de telefoon gehangen en advies gegeven. Vanochtend weer een mailtje van haar gekregen. Ik vind het zo rot voor haar, ik zit er helemaal in het is wel goede afleiding van m'n eigen dingetjes.

Net voor de eerste keer in hmm, 2a3maanden een kop koffie genomen(met heel veel melk-vroeger dronk ik alleen pik zwart) had er ineens zin in toen ik die van m'n vriend rook.. helaas was dat geen goed idee en is ook de rest van m'n ontbijt meegekomen.;)

morgen rond deze tijd heb ik de pret echo!!!

14. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    oh dames wat kun je in dik anderhalf jaar toch een hoop roze spullen verzamelen he haha. Heb zelfs een roze boxkleed met bloemetjes en een roze wipstoel en dan nog niet te spreken over 3 grote curvers vol met meidenkleding........

Mochten mijn broertje en vriendin een meisje krijgen( nog 1 weekje geduld...) dan gaan de spulletjes daarheen maar als het een jochie wordt dan maar verkopen.....

We hebben in Beuningen een tweedehands-kinderkledingwinkel die kleding voor je verkoopt dus ga daar maar eens informeren....

Maar gisteren konden wij het niet laten en hebben we de eerste jongenskleertjes gekocht echt zo leuk en zo anders!!

15. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    goede morgen,
    Hier lekker niks vandaag heerlijk..
    @kelly heerlijk zeg ik ben jaloers vanmorgen om6u helaas, ik moet gewoon wat eerder naar bed denk ik.

@titania leuk morgen pretecho!

@all idd het gaat goed alleen nog jongens tot nu toe ik begin nu ook wel erg nieuwsgierig te worden!

@musty sterkte met je meisje

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jaaa erg he! Als je ziet wat ik nu allemaal weg kan doen nu de laatste een jongen is :p

17. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #1037 titania, 24 okt 2010
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
    Ze hebben zulke leuke jongenskleertjes tegenwoordig!
    Ik vind zelf de bandshirtjes/rompertjes van de h&m zo geweldig! Ik heb al een Beatles, Rolling Stones, Ramones en AC/DC.. (kan er altijd een kanten kraagje op naaien als het een meisje is toch? ;):p) ok ok, ik geef toe dat ik nog meer heb geshopt...bij ASOS.com hadden ze de meest geweldige dingen in de sale..zo goedkoop en ik kon het niet laten, desnoods verkoop ik het weer door. ah, ben ook een muts. te ongeduldig.....

18. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    @Fleuri: oooo wat grappig zeg. Ik zou het proberen te gaan meten als ik weer ga luisteren.
    @pino: ik zag al voorbij komen dat jullie een ventje verwachten. Gefeliciteerd! Wel fijn dat he weet dat je bloed kan gaan verliezen. Weet je wel waar je aan toe bent. Hoop dat je placenta gaat verschuiven!
    Vond de eerste echo niet duidelijk....Ligt dat aan mij?
    Kon je je niet weestaan om die toastjes te eten?
    @vertellen geslacht: ik heb nu het gevoel dat ik het sowieso hier en aan onze familie wil gaan vertellen. Wellicht aan iedereen.
    @titania: vind idd een citroen kleiner dan een avocado.
    @Musty: ach jee, wat sneu voor je meisje!
    @luckey: fijn dat je placenta later verschoven is!
    Goed te horen dat je je beter voelt en dat de misselijkheid weg is! Denk aan jezelf en doe rustig aan.
    @inleiden: hoop dat ze niet zo laat gaan inleiden......Dat vind ik helemaal niks. Er kan genoeg gebeuren zo laat in de zwangerschap. Persoonlijk met mijn verleden (geopereerde buik) zou ik graag eerder ingeleid worden. Stel dat ze een ks moeten doen, dat in alle rust kunnen doen.
    @FB1984: hier ook af en toe jeuk aan tepels, maar geen pijn.
    Ja, je mag dat eten ;)
    @jongensnaam: Pino, ik vind het ook erg lastig. Hoewel, we hebben nu wel een naam die we beide leuk vinden! Als we niet beter tegenkomen, wordt het denk ik die bij een jongen.
    @mobius: ik geloof het graag dat verliefd bent!
    @Kelly1980: jeetje, nog een piemel in tha house! Gefeliciteerd!! Lekker dat alles geregeld is op je werk! Geeft een hoop rust!

Ik kwam net op het lumineus idee dat ik mijn mobiel aan de laptop kon koppelen zodat ik kon gaan internetten. Heerlijk! Verslaafd ofzo ;)
    Heb alles kunnen lezen! Scheelt weer voor morgen ;)
    Hier heerlijk aan het luieren in Neede. We blijven tot morgenmiddag. Gaan vandaag geloof ik een stuk wandelen (is nu ook lekker weer!), maar verder lekker niks. Boek lezen en spelletjes doen ofzo :D
    Het worden wel veel piemels zo he. Wordt tijd voor een paar meiden ;):D
    Verder niet zoveel te melden. Ben alweer 17 weken en probeer steeds heel aandachtig te voelen of ik iets merk. Tot op heden nog niks.
    Allemaal een hele fijne dag toegewenst!

19. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Ooooo ja. Voor de meiden die het al weten: klopte de chinese kalender bij jullie?

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wauw seertje al 17 wk :D

chinese kalender heeft hier bij mn dochtertje niet geklopt en hoogstwaarschijnlijk nu ook niet

Deel Deze Pagina