Gefeliciteeerd Nikske! Pino, ik zou echt nog een keer gaan, is het niet voor de zekerheid dan gewoon omdat het heel leuk en mooi is!
@nikske gefeliciteerd!!!! een jongen! @slapen ik moet zeggen dat ik ook regelmatig wakker ben maar dat schijnt normaal te zijn hoor je slaapt lichter. @pino gewoon gaan joh! ik moet wel zeggen dat ik t heerlijk vindt autorijden hihi lekker muziek hard aan
Heb net weer mijn muisje mogen bewonderen op een echo, hij vond het hartje niet zo gauw met de doptone en had geen zin om te zoeken.... dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg!!! Geslacht wilde hij niet naar kijken, ik moet dus nog 3 weekjes wachten.... helaas. Chantico... ik heb bij Sem tot 4 weken van te voren gewerkt en ben met 40+5 dagen bevallen. die 5 dagen extra werden bij mij gewoon aan het verlof geplakt. Mijn 12 weken bevallingsverlof gingen dus gewoon in op de bevaldag.... Liane... het eerste meisje!!!!!!! Nikske... een jongetje... ik had eigenlijk ook een meisje verwacht hihi De gyn heeft groen licht gegeven om te starten met werken, het zij wel langzaam opbouwen. Dus niet meteen hele dagen. Heb net met het UWV gebeld en ook zij adviseren dus ook met halve dagen starten en eerste 2 keer boventallig ingepland. Vrijdag belt het UWV dan terug om te kijken hoe het gegaan is en dan kan ik bij goed gevolg week erna weer normale uren werken.... Nu maar hopen dat werk daarmee accoord gaat hihi
heerlijk!!!! ben beneiuwd morgen bij controle voor de gyn zou alleen gaan voor bloeddruk maar ga toch effe vragen ......