goeiemorguh @ luckey.... pooh schrikken zeg, beterschap met je zoontje @ suus.... knuffs ik vond het ook moeilijk toen ze zelf de borst afwees @ hier de eerste harde buiken al gesignaleerd, die 'strakke' buiken waar ik t gisteraaf over had, dus denk toch weer te druk aan t doen, ik weet t niet
@laravelk: welkom en gefeliciteerd!! @mutsy: wat K*T van je bi..... @titania: ik hoop zo dat het weg is voor je. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het genieten moeilijk voor je is..... @pino: fijn dat het beter is met je kaak! @misselijkheid: ook hier op een paar korte momentjes geen last. @vergeetachtigheid: nog niet echt. Komt waarschijnlijk nog....... @Chantico: gaat al lekker he die vergeetachtigheid, LOL! @star2: fijn dat je darmen beter aanvoelen! @angelsounds: ik luister eigenlijk bijna elke avond Vind het zoooo lekker om te horen! Vandaag alweer 15 weken!!! Wat gaat het snel!!! Ben de hele dag alleen, manlief is naar Zandvoort om naar races te kijken. VIP-kaartjes van zijn werk gehad, dus met een collega heen. Hartstikke leuk voor hem! Heb ik een dag voor moi. Alleen ff kijken wat ik wil gaan doen, heb zoveel op mijn lijstje Gister had ik een vrijgezellenfeestje, dus was ik de hele dag de hort op. Pas 's avonds was ik met het mannetje samen. Weinig samen het weekend doorgebracht......Volgend weekend weer beter! Hier gaat alles lekker. Weinig te melden eigenlijk. Allemaal een fijne dag toegewenst!
Straks ff alles terug lezen vanaf vrijdag avond maar zie dat er weer volop gekletst is Nou zoon lief is weer lekker verkouden zeg.. Hij is er 2 wkn vanaf geweest.. @ musty : Hier zat ik met de vorige zs al met 16 wkn thuis vanwege harde buiken @ vergeetachtigheid : na de 1e zs nog steeds volop vergeetachtig.. Niet weten waar ik alles laat, heel de dag alles zoeken echt verschrikkelijk:x @ moe : begin toch wel steeds meer puf te krijgen om van alles te doen. Jay zn kamertje is nu eindelijk helemaal af.. Hier straks om 13.00 afsraak bij de gyn vanwege heel de nacht krampen en steken.. Gelukkig geen bloedverlies maar denk wel wat de gyn zal zeggen, ja mevr u zou het toch echt wat rustiger aan moeten gaan doen. De kans dat deze zs het zelfde verloopt als de vorige is heel groot.. i.v.m verkorte baarmoedermond.. steeds harde buiken gehad, met 24 wkn opgenomen gelopen i.vm. voortijdige weeen. Advies : volledige bedrust.. Ben je dus helemaal niet blij mee! Hou er rekening mee dat het nu ook zo zou gaan maar hoop het niet.. Daarna op visite bij mn moeder is net terug van vakantie dus die heeft dr kleinzoon wel gemist natuurlijk. 12 wkn voorbij jeej
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pebbie, 1e kindje, ?,?, *FB1984, 1e kindje, ziekenhuis?, fv? *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *Cherish, 1e kindje, ziekenhuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pino2, 2e kindje (vriend ook 2e, onze 1e samen), ziekenhuis, bv 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Janneke G, 2e kindje, ?, ? *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Loepie, 1e kindje, thuis, bv *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv *Moi1984, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 14 april 2011 *Dagdromer, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv 15 april 2011 *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk fv *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, bv *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje, thuis, bv *Dribbel, 2e kindje, ziekenhuis, fv 19 april 2011 *monica076, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Sam28, 3de kindje, thuis, bv 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Mimi1982, 2e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 27 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, hoop bv maar denk fv *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Anouk31, 2e kindje, ziekenhuis ivm eerdere KS, bv 30 april 2011 *Kaat2000, 1e kindje, ziekenhuis, bv Afspraken: 09-10 - titania - controle gyn + 7e echo 13-10 - Cherish - controle gyn 14-10 - Musty - gyn + 5de echo 17-10 - Laravelk - controle 20-10 - foeske - gewone pretecho 21-10 - Alieke - controle vk 22-10 - Pino2 - pretecho + geslachtsbepaling 16+2 26-10 - Nikske89 -pretecho + geslachtsbepaling 17+1 27-10 - Luckey - controle Gyn 27-10 - Seertje - controle vk 27-10 - Cherish - controle vk 01-11 - Pino2 - controle vk 01-11 - Musty - pretecho + geslachtsbepaling 02-11 - Nikske89 - controle vk 03-11 - Star2 - controle gyn 08-11 - Alieke- 20 weken echo 10-11 - foeske - vk - 2e echo 15-11 - FB1984 - 20 weken echo + geslachtsbepaling! 18-11 - Nikske89 - 20 weken echo, type 1 18-11 - Seertje - 20 weken echo + evt. geslachtsbepaling 29-11 - Jojoki - 20 weken echo + geslachtsbepaling 30-12 - Seertje - pretecho + geslachtsbepaling VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 -Truusdemier -RoSa2009 -Esje78 -Lautjep -Kristel86 -Lindanna -Odess -Angela en Arjan (1 van 2ling) -Rachel85 -julia6 Paar dingen voor de netheid aangepast en jojoki (29-11) weer toegevoegd. Ze was er op de een of andere manier eraf....
@mama van jay: och jeetje zeg! Hoop dat alles goed gaat met de baby en dat je geen bedrust moet hebben. Verschrikkelijk lijkt me dat!
@ Laravelk: welkom hier en veel kletsplezier !! @ Musty: ik heb ook veel last van een strakke/gespannen buik 's avonds. Soms best wel pijnlijk... Erg vervelend dus. @ Titania: dat zal een spannende echo worden morgen... Maar ik zal extra hard voor je duimen!! @ Luckey: Auwww altijd vervelend voor zo'n kindjes als ze zo'n uitglijders maken. Gelukkig is het lijmen wel pijnloos. Ik probeer ook de meeste wondjes bij kinderen te lijmen als dat mogelijk is. Toch altijd fijner dan hechten!! @ Star: Ik heb tot vorige week heel slecht geslapen maar dat kwam door alle dromen zo'n 5x per week, overdag was ik dus ook dood moe! Gelukkig gaat het nu beter Wat betreft de angelsound, ik luister niet zo heel vaak. Eens per 10 dagen ofzo denk ik. Mijn verloskundige zei dat het misschien niet goed was om te vaak te luisteren door de geluidsgolven die je je buik instuurt. Het is niet bewezen dat het schadelijk is, maar ook niet bewezen dat het onschadelijk is. Dus ik probeer toch niet teveel te luisteren. @ Seertje: Gefeliciteerd met je 15 weekjes zwangerschap!! @ Mama v Jay: Succes straks in het ziekenhuis, houd ons op de hoogte. -xxxx-
Ja fijn was het niet nee.. Gelukkig had ik toen nog geen kleintje rond lopen maar als ik dacht oh het gaat vandaag wel en ik ging bv stofzuigen & dweilen, nou dan lag ik daarna weer op bed van de pijn dus ja dan leer je het vanzelf wel af..
@ mama van jay heel veel succes straks in t ziekenhuis hier begint het er ook helaas steeds meer op te lijken dat de zs hetzelfde gaat als bij mn dochtertje (vanaf wk 19 volledig thuis, bi+zo goed als geen slijmprop en al wat ontsluiting) @ seertje tijd gaat hard heh? proficiat met je 15 weken!!
Goedemorgen dames! @Musty, hier veel harde buiken gehad toen ik nog werkte. Nu ik thuis ben niet meer gehad. @Mama van jay, veel succes straks bij de gyn! Geficiteerd nog met je 12 weken! @Seertje, gefeliciteerd met je 15 weken! @Luckey, bah wat naar dat je zoontje zo'n uitgelijder maakte. Wel super dat hij zo stoer was! @BV, ik heb voor mijzelf wel bedacht dat ALS ik na 1 jaar nog steeds bv wil geven ik dit absoluut niet live ga doen. Dan maar kolven en in een beker geven ofzo. Misschien dat die termijn een paar maandjes uitgeschoven kan worden maar verder niet. Hier heeeerlijk uitgeslapen. Warme broodjes als ontbijt gehad... Lekker rustig haha. Mijn zwangerschap is tot nu toe echt heeeeeel anders dan de vorige. Bij de vorige begon de BI met 16 weken en werd alleen erger. Nu heb ik een vriend die mij verplicht laat rusten en veeeeeel tilt voor mij. En het gaat eiegenlijk heel erg goed. Heb nauwelijks nog last. Behalve als ik 'veel' doe. Dus een keer de stad in ga ofzo, dan krijg ik wel echt pijn. Bij de eerste had ik ook al veeeeel harde buiken. Maar ja, denk dat dat om dezelfde reden nu minder is, verplichte rust hahaha. Ook was ik toen heeeeeeeel duizelig enzo. Nu niet 1 keer geweest. Ik kreeg wel snel al het carpaal tunnelsyndroom. Dit is nooit helemaal weggegaan en voel het wel heeeel langzaam erger worden. Dus denk straks met spalkjes de zwangerschap door. Verder heb ik een hele relaxe zwangerschap.. Zolang ik mij aan mijn rust hou. Mijn gevoel voor een meisje is eigenlijk totaal verdwenen. Mijn zwangerschap is totaal anders, mijn buik groeit naar voren ipv in de breedte. Bij mijn dochter zag je gelijk dat mijn taille verdween al voor ik een echte buik had. Dus ik denk nu echt een jongen. Nog 12 dagen!!! en dan hebben we de geslachtsbepaling.
Hey meiden Ik heb even een vraagje, wij hebben bij 12 weken de combinatietest laten doen. Er werd mij toen verteld dat CZ als een van de enige dit nog vergoed, nou kreeg ik gister toch een rekening van 150 euro binnen. Hebben jullie dit ook gehad en kan ik deze gewoon declareren bij de verzekering?!?!
Ik zou zeggen, kijk de voorwaarden even na of bel ze desnoods. Heb zelf geen CZ, dus weet het verder niet.
misschien is dat rare gevoel dat ik in mijn maag krijg (zwaar gevoel) ook wel een harde buik??? moet er eens op letten of de buik dan ook hard is. wordt dan ook misselijk maar dat kan ook een combi zijn he... hoop niet dat ik volledig thuis gezet wordt hoor, maarja als het niet anders kan..... ik duim dat voor iedereen bedrust weg blijft en dat de klachten bij iedereen mee zullen vallen!!!!! ik ren nog steeds in de pyama rond en heb eitje gegeten vanmorgen dat me nu op het stoten is, dus ga even gauw iets anders verzinnen hiervoor.... fijne zondag!!!
ik heb het nagevraagd bij CZ en kon de rekening gewoon indienen. heb wel de gezinnen aanvullende polis. daar wordt hij dus bij vergoed. hangt van de aanvulling af dus
Hallo, Nog niks bijgelezen hoor, hier lekker geslapen en wat een lekker weer strax ff naar mn ouders. Woensdag afspraak bij de verlos hartje luisteren leuk!
Oh ben ik gelukkig niet de enige die veel luistert met de angelsound! Slecht schijnt het niet te wezen omdat de angelsound niet met geluidsgolven werkt, maar daar zijn de meningen weer over verdeelt. Al ga ik nu proberen gewoon 1 á 2x in de week te luisteren aangezien me darmen nu een stuk rustiger zijn. Ik heb gister de uitnodiging gehad voor de griepprik. Ik kreeg hem gister binnen maar twijfel om hem te halen. Heb eigenlijk (bijna) nooit de griep, maar krijg de uitnodiging ivm met me longen. Heb hem vorig jaar ook niet gehaald, maar zal het nu verstandig wezen omdat ik zwanger ben, wat denken jullie?