Haha nou he maar ik laat het er niet voor.. Als er straks bloedingen komen door de placenta die voor de uitgang ligt is de kans groot dat het niet eens meer mag,... dus moet er nu nog maar even van genieten he Nee lijkt mij verschikkelijk als je wel wilt maar niet mag.
is dat zeker dan, dat je een voorliggende placenta hebt? en een placenta groeit mee naar boven, dus best kans dat het straks niet meer aan de orde is Bij mijn jongste, dachten ze dit ook te zien op de 20wk echo. er is nix gezegd over geen sex hebben. heb later met 30 wk nog een placenta lokalisatie echo gehad, en daar was ie netjes mee omhoog gegroeid
Ja het is zoweizo zeker dat hij er nu voor ligt. Ook zit er nog bloed onder de placenta. Mocht je er bloedverlies van krijgen dan kan het voorkomen dat je te horen krijgt bepaalde dingen niet te doen.
Jij bent niet de zeur, ik toch?! Ik vind dit wel een rare tekst, want zo heb ik het echt niet begrepen (ik kijk altijd op de site van het ministerie van sociale zaken). Ik zal het ook nog eens na proberen te zoeken, nu ben ik wel geïntrigeerd
Mag ik even spammen dames . Krijg net een foto via een krabbel van de leidster van het kdv. Haar zoontje zit er ook en hij en mijn dochter vonden elkaar errg leuk!
Oh het is niet mijn bedoeling geweest aanvallend over te komen. Sorry Koeky! Hoop dat je je niet aangevallen voelt Ik ben helemaal into de thema-avond van de VPRO vanavond over privacy 8), vandaar mijn reactie Geweldige foto Pino! Sorry dat ik verder niet op dingen heb gereageerd. Ik zit een beetje in gestolen minuutjes tussen de bedrijven door te zp-en (nu ook weer, m'n vriend wil eigenlijk nu op de computer...), dus niet de tijd om netjes overal op te reageren. Morgen beter?! Slaap lekker!
goede avond allemaal, Niet alles bijgelezen hoor vriend is vanmiddag thuisgekomen dus ben ff wat minder online, ik meld me morgen weer. truste
Trusten! Hier nog even aan het "werk" . Morgen weer naar m'n werk en dan s'avonds weer naar cursus. Pfffff tis een hectische drukke pokke week zeg. Bahhh
Bramtim: hoop dat alles goed gaat.....dat moet nu gewoon!! Isra: nee wij zijn beide gewoon Nederlands maar mijn man werkt in Zwitserland. Hier doen ze idenrdaad standaard de combinatietest, maar ik ben net 36 geworden dus kwam sowieso in aanmerking voor een vruchtwaterpunctie (net als in Nederland overigens) en omdat dit onze derde is wilden we wel echt zekerheid deze keer. Ik weet niet meer wie het zei maar je mag na de bevalling gewoon sex hebben hoor! Je hoeft niet perse 6 weken standaard te wachten...Hier althans nooit gedaan hahahahahaha8) Lijkt me inderdaad niet leuk als het niet mag. Ik heb er minder zin in. Had ik bij onze eerste ook. Bij onze tweede had ik wel heel veel zin.....wellicht was bij mij dat dus toch het cruciale verschil tussen een jongens- en een meisjeszwangerschap Pino: erg cute die foto!! Ook hier alleen de naam gezegd hoor, daarbuiten niet!
@Musty: Nou idd heropvoeding zou ook geen kwaad kunnen... Maar gaat al maanden goed, geen ontploffingen geweest, dus gaat erg goed met de hormonen hahaha vandaag alleen niet. Ben wezen shoppen, maar echt niks gekocht, liep als een dooie door de winkels heen te slenteren. Tussendoor belde vriend ineens waar ik was enzo,dus ging aardig uit mn stekker. Hij vond t niet leuk. Daarna heb ik m nog een sms gestuurd hoe ik me echt voelde enzo. Op mn werk vroegen ze meteen wat er was want ik was nogal bleekjes, en ja hoor.. daar kwamen de tranen weer pfff. Maar daarna voelde ik me opgelucht en stukken beter, smiddags ook nog goed gelachen @Titania: Ik heb je mail met kaartjes ontvangen! Thanks! Jammer dat t alleen in de avond is, maar is 4 uurtjes, dus ook lang genoeg. Mn moeder wilt graag mee, dus even kijken of zij 1 van die avonden kan, en anders laat ik t je weten en kan je ze aan iemand anders sturen. Nou mannen af en toe pffff.... Had t echt even helemaal gehad vanmorgen! Ik ga bekend maken wat wij krijgen ja! Dus morgen horen jullie meer!! @mama van jay: Ik heb t ook wel eens laten liggen voor hem, en gezegd dat t er bij mij nog niet lag hahah... Ga ik misschien volgende keer weer doen, misschien leert tie het. Na ja, vanmiddag even weer netjes (niet dus) verteld dat ik er echt niet blij mee was en woest was! Maar dat had hij al gevoeld,want toen hij wakker werd was ik weg, en had geen gedag gezegd, dus hij belde meteen... Ben bij kruidvat geweest maar alleen meiden/jongens kleuren! @Babynamen: Ik heb wel al een klein lijstje met namen, maar vriend wilt pas gaan verzinnen als we weten wat het word. Heb veel leuke meisjes namen, maar 2 jongens namen, maar daar twijfel ik nog over... Leuk dat sommige van jullie al namen hebben vast staan, stoer man! Zeker Vince vind ik een leuke naam!! @Me2: Weer een jongen erbij in april !!!Leukk @ Nikske: Stoere wagen hihihi!! Leuk zeg. En mooie naam: Evy, staat ook op mijn lijstje @Hier: Vandaag een gesprek gehad met leidinggevende. Ik heb aantal weken geleden gehoord dat ik absoluut geen part-time mag gaan werken, bla bla bla. Nu vandaag vroeg hij of ik echt niet fulltime wilde werken,want ze willen me niet kwijt enzo. Dus ik zeg nee sorry , 3 dagen hooguit... Nu heeft hij een voorstel gedaan om 4 dagen te gaan werken, of ik daar over na wil denken. Vind t zelf wel erg veelDus weet eigenlijk niet wat ik er mee moet! Maar ja zoals het er nu uitziet is het of 4 dagen werken of opzoek naar iets anders... Dus toch even heeel goed nadenken!!! Lastig. Hoeveel dagen gaan jullie werken?? Of mensen met kids: Hoeveel dagen werken jullie en hoe bevalt het? MORGEN GESLACHTSECHO!!!!!!!!!!!!!! We moeten om 14.15 uur daar zijn (is half uurtje rijden) Ik denk dat we daarna nog even langs mijn ouders en schoovader gaan,dus ik weet niet hoelaat ikhier ben om te vertellen hihi... Zodra ik thuis ben horen jullie het. Ik heb trouwens gewoon een 2D echo, geen pretecho.... Maakt dat iets uit?? Omdat iedereen t heeft over pretecho? X
Nou FB ik werk 4 dagen. En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het wel kan maar 1 dag in de week voor m'n huishouden zou toch wel heeeeeeeeeeeeel erg lekker zijn. Nu zijn mijn vrije avonden en m'n weekenden voor het huishouden. Daar baal ik best van. Maar ben tegelijkertijd gek op m'n baan dus zou het wel moeilijk vinden om nog minder te werken.
Hey, 2D is ook gewoon een pretecho hoor . Alles wat niet medisch noodzakelijk is zoals de termijnecho en 20 weken echo enz.. is een pretecho. Daar betaal je ook zelf voor. Ik had ook 2 keer een 2d echo. Spannend! Ik heb even fulltime gewerkt! Was mij wel echt een dag te veel hoor. Maar straks blijf ik gewoon thuis. Of ik zoek een ochtendbaantje ofzo..
Goedemorgen. Hier om half 9 wakker gemaakt door mijn meisje. Dus dat is wel even lekker. Vandaag ga ik niet veel doen. Moet wel schoonmaken. Ik heb op het to-do lijstje staan: -opruimen -afwassen -wassen -was opvouwen -stofzuigen -dweilen en koken... Moet eigenlijk nog drinken halen, maar weet niet of ik het huis wel uit wil. Had gisteren weer enorm last van mijn bekken. Dus we zullen zien hoe de dag loopt. @Musty, hopelijk wil je gyn vandaag nog even snel kijken
Oh gisteren was de kleine niet meer te meten voor de echoscopist. Was naar schatting 18+1 week. (vanaf 18 weken geeft hij niks meer aan). Dus wederom een weekje extra. Ach een grote man is ook goed
Nikse en Liane; gefeliciteerd!!! leuk hoor dat jullie het allebei al weten.. ben oko zo benieuwd maar zal helaas nog even moeten wachten!! Liefs