April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ nikske wat een ellende....ik vind t ook een goeie oplossing! hoop dat ze akkoord gaan!!

hier terug van gyn liep 1.5 uur uit :$

bloeddruk goed nog steeds niets aangekomen :$ dus nog steeds -4 kilo echo gehad kleine was heerlijk aan t draaikonten, maar met geen mogelijkheid het geslacht in beeld kunnen krijgen;) eigenwijsheid zit nu al in de genen dus wordt echt maandag afwachten
    en nu eindelijk even rust en pas 2 dec terug mits...
    o ja en bm hals was nog allemaal mooi
    (had afgelopen week weer raar slijm verlies en ivm dat ik met 19 wk bij dochtertje al ontsluitinghad en bijna geen slijmprop;))

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wat voor raar slijmverlies??
    Ik heb dat ook enorm!
    Echte slierten.. er zit geen los slijm bij zeg maar, maar er komen dagelijks sliertjes uit zetten.
    Sorry voor de vieze praatjes.

Het lijkt echt op stukjes slijmprop (maar die wordt ook weer gewoon aangemaakt).
    Kan dit niet de slijmprop zijn? Misschien dat die zich bij mij nog niet kan vormen (of blijven zitten) omdat de placenta voor de uitgang ligt.. Hmm...

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ pino t is veel stugger.... net kauwgom (lekkere omschrijving);)

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Pino... pas op met sem een afschuwelijke naam noemen he. ;)
    Mijn zoontje heet ook zo.... hahaha. waarschijnlijk als hij naar school gaat heeft hij 4x een sem in de klas, idd minder maarja...
    nee hoor iedereen zijn eigen smaak!!!!! ik vind ook niet alles mooi....
    Noud viel bij ons bv al af omdat je in duitsland de LKW Maut hebt... leek er te veel op... ieder zijn ding.

Nikske... wat een naaistreek zeg... nou idd proberen op die manier per direct een vast contract te krijgen....

zodra bij ons de kamer staat op staat leg ik de kleertjes zo in de la/kast en vanaf januari/februari gaat alles de wasmachine in.
    Of er moet al zo'n muffe geur aanzitten dat ik alles meteen na het uitzoeken wassen.... duurt toch nog even voor ik ga uitsorteren...

ga even lekker bami maken... gebakken ei erbij... jummmmmmieeee

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    slijmverlies heb ik ook... bah echt propjes in de onderbroek.
    bovendien heb ik helaas weer last van lichte incontinentie...
    had ik bij sem ook..... gelukkig kreeg ik toen tena lady vergoed ivm zwangerschapsklachten... hoop da het nu weer zo is...

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja dat heb ik ook.
    Volgens de vk hier op het forum is het normaal.
    Maandag maar even aan mijn eigen vk vragen.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ja is maar goed dat iedereen een eigen smaak heeft he. En jouw zoontje zal de naam vast goed staan hoor ;) doet het bij mijn stiefzoon ook. Maar ik zou nooooit mijn kindje zo noemen. 1 het is niet mijn ding en 2 komt het teveel voor.
    Die combie werkt niet he :p.

lekker bami, kan ik wat ophalen ;)??

8. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    Hallo Allemaal,

Wie gaat er vandaag voor een pretecho/geslachtsbepaling??? Ben erg benieuwd, heb zoveel gelezen, maar blijft niet altijd hangen... Ben benieuwd wat volgende week de score is met jongens/meisjes!!!
    Heb me net ook maar ff aangemeld en voor gesteld op de april mama hyves! Ben benieuwd hoeveel zwangeren van hier ook daar te vinden zijn, maar goed jullie namen zijn vast niet dezelfde die hier ook worden gebruikt. Had al seertje proberen te zoeken, maar ja onvindbaar haha;)

@ seertje: je vroeg of ik zorgen had omdat ik 's nachts wakker lig.. Maarre die heb ik totaal nu niet. Was mijn eerste zwangerschap wel anders, heb nu genoeg afleiding in de kleine man en merk aan mezelf dat ik deze zwangerschap wat relaxter ben....

@ dat slijm, het schijnt dat je tijdens de zwangerschap wel meer "slijmerige"afscheiding hebt... Heerlijk he al die bijkomende dingen tijdens het zwanger zijn...

@ pino: je bent al druk met de kleertjes enzo zeg, ik heb nu nog helemaal niets gedaan voor beeb 2, behalve mezelf goed gezond houden.... Ik wacht ff af op 10 november en daarna ga ik ook gericht shoppen... Manlief heeft nog niet de tijd om hier verder te klussen. Maar goed we hebben de tijd, en de meubels gaan gewoon voor ronde 2 mee, misschien alleen likje verf erover maar goed dat zien we dan straks ook wel weer.

vanavond Derek kijken, wie volgt hem nog meer??? vind het zo indrukwekkend hoe hij met kinderen kan communiseren die zwaar autistisch zijn.... echt respect!

@ bramtim: fijn dat je weer thuis ben, even een knuffel voor jou!!! Kan me voorstellen dat er heel wat speelt en boven komt!

Liefs leonie

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ leonie .... als ik tv ga kijken dan wordt t waarschijnlijk house ;)

@ meiden... geen paniek hoor ik weet welk slijmverlies jullie bedoelen maar dit slijm is ander.... veel slijmverlies is verder normaal... daarom noem ik het ook 'raar' slijm verlies

@ namen.... ik vind dat altijd heel persoonlijk, ieder kiest de naam die die bij hem/haar past :D

@ pino.... nesteldrang? al die was :D

@ bramtim.... ze zouden idd meer dingen in hun controles meemoeten nemen!

@ harde buiken... volgens mij is dit termijn 'normaal' om ermee te beginnen hoor, had en heb t nu bij beide zwangerschappen vroeg :S maar denk in combi met bi

@ nikske.... ik vind Noud ook heel leuk... levi en sem hoor ik te vaak :)
    @ cvm .... hoe is het bij de verloskundige gegaan???

@ sex.... hier laagpitje maar we zijn beide doodmoe eind van de dag
    dus voor beide geen probleem

@ groote bm... hij begint mn navel voorbij te kruipen

@ sanne... hoop dat het voor je werkt minder uren en 'ander' werk

@ jorietje... fijn dat alles goed was bij de vk!!

@ de hyves.... zag dat de link al geplaatst was :)

@ FB .... hoe laat heb je de echo? spannend!!

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hoi allemaal,

nou het was inderdaad (gelukkig!!!!) drama om niets, de vk deed vanmiddag meteen een echo omdat het hartje vorige week pas na ruim een minuut te vinden was en ze wilde me die extra stress besparen, dus heb onverwachts ons kleintje gezien. Wat een geruststelling, hartje klopte héél duidelijk, de kleine is lekker lenig want lag met zn tenen tegen zn neusje aan en blaasje zat vol. Ze heeft goed gecheckt en heb geen reden tot zorgen. Ben zo blij nu!!!!
    Foto volgt later :)

Verder: Jeetje bramtim wat heb jij veel meegemaakt. Hopelijk gaat het de komende maanden allemaal volgens het boekje!

Pino: Wat een schatje je dochter!

Musty: Goed nieuws voor jou! Jammer dat je nog niet kon zien wat het was, maar ook wel leuk, zo'n eigenwijsje! Hoop wel voor je dat ie maandag beter meewerkt ;)

Nikske: Wat een rotstreek zeg. Jullie idee van 3 dagen vast contract is dan wel het beste, niet leuk natuurlijk maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Trouwens wel laag van je baas om zo te gaan dreigen....

Wat namen betreft: Wij zijn er al tijden uit maar met mogelijke meelezers in de familie hou ik het hier maar geheim. Meisjesnaam twijfel ik soms aan omdat het een korte naam is, 1 lettergreep en de achternaam is ook maar 1 lettergreep dus t klinkt dan zo afgeraffeld. Maar vind het wel de leukste meisjesnaam die we kunnen vinden (en allebei leuk vinden :))
    Mn stiefzoons heten Jimmy en Dylan, totaal niet mijn type namen en hoewel het er wel een klein beetje bij moet klinken (vind mijn vriend) hebben we totaal iets anders. Zelf hou ik meer van jongensnamen zoals bram, thijmen, jorre enz maar dat klinkt wel heel anders dan jimmy en dylan dus daar gaat lief niet mee akkoord :S

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij zijn net thuis van de echo (en daarna (schoon)ouders langs gegaan)

En ja hoor:

JONGEN!!!!!

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Cvm, fijn dat het goed was!

@FB, scroll net even naar beneden en zie het gelijk staan ;)
    Van harte gefeliciteerd met een jongen! 7-1 voor de piemeltjes!

@Derrick, ja ik volg het meestal wel. Geloof er ook echt wel in.

@Nesteldrang, ja hier heeft het mij al te pakken gehad hoor! Bij mijn dochter nauwelijks gehad, nu ineens vrij vroeg al.

Hebben jullie ook steeds krampen? Ik wel.. eens in de paar uur een pijnlijke kramp :(.

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ga nu nog even op visite bij mn oom&tante...
    Vanavond praat ik jullie verder bij,

Echo was echt super!!!!!!!!!!!:D

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Gefeliciteeeeeeeerd!!! Weer een jongen! :D

15. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    haha ik zit lachend aan mijn lief te vertellen dat er weer een jongen bijgekomen is. Super leuk en gefeliciteerd. Wat gaaf om te weten!!!

Denk nu nog meer dat ik een meisje ga krijgen. Gewoon als hekkensluiter van de maand april hihi.

16. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wat leuk al die kleurtjes.
    Oke... dus dan zal die van mij misschien halverwege de navel liggen. Voel hem namelijk niet. Was vorige keer ook al zo.

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nog een jongen :D :D Nou we zijn wel in de meerderheid hoor :D :D Die april meiden hebben straks genoeg keus ;) Hihi

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    proficiat!!!!!

19. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    @ fb: Leuk, weer een jongen erbij!! Fijn dat de echo zo leuk was!!!
    Ik moet nog 1,5 week wachten....duurt echt nog lang zo haha!!!
    FIjne avond!

20. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas lukt het me niet om op iedereen te reageren.

@Nikske, mooie echo's Echt een mooi babytje. Jullie voorstel van 3 dagen maar dan wel vast contract lijkt mij heel redelijk. Probeer het te brengen zonder dat het een dreigement is en geef aan hoe fijn je je baan vindt.

@FB ook jullie een zoon! Leuk hoor. Lekker shoppen van het weekend!

Jammer trouwens dat Svenn niet meer meekletst....

Deel Deze Pagina