Zoooo, weer alles bijgelezen (pfff elke avond wel even zoet mee). @FB1984: Een JONGEN!!! Van harte! Nou, zal ik dan met het 2e meisje komen zaterdag?? Spannend Hopelijk kan je het idd regelen met je werk, dat je minder kan werken. Ik werk nu fulltime en ga straks 1 dag minder werken. Die dag neem ik dan ouderschapsverlof (voor de komende anderhalf jaar ofzo). Zo blijft mn pensioenopbouw wel volledig doorgaan, en krijgen we als het goed is nog ouderschapsverlofkorting van de Belastingdienst. Als dit financieel makkelijk haalbaar is, wil ik misschien nog een dagje minder werken. Dat zou voor mij ideaal zijn. @Nikske: Sorry dat ik het zo zeg, maar wat een eikel van een baas heb jij zeg!!! Als jij minder moet werken door de zwangerschap, valt dat gewoon onder de ziektewet! Dat kan je baas misschien wel niet leuk vinden, maar zo werkt het gewoon! Ik vind het wel heel erg dat hij nu gaat dreigen met je contract. Je bent nu gewoon machteloos eigenlijk. Wat je zegt over nu minder werken en wel een vast contract, vind ik wel een mooi compromis! Ben benieuwd wat je baas ervan vindt. Wat betreft je namen: Ik vind Levi het leukst van de drie. Sem vind ik ook erg leuk, maar is te populair vind ik. Naud is ook heel leuk! @Hyves: Ik heb me ook aangemeld. Mijn naam Diane81 (of gewoon Diane, weet niet zeker hoe het op Hyves staat). Wie zijn jullie op Hyves?????' @Pino: Ja, gisteren lag ik bad en kreeg ik ineens best wel heftige krampen. Alsof ik flink last had van menstruatie. Dus mn baarmoeder zal wel weer een stukje gegroeid zijn @hier: Ga steeds meer denken dat we toch een meisje krijgen (was eerst van overtuigd dat het een jongen zou zijn). Zeker als het fabeltje waar is dat meisjes je schoonheid wegnemen. Eerst mn haar (slap en futloos), van het weekend een flinke koortslip gekregen en sinds gisteren heb ik ook nog een ontstoken oog Ja, ik zie er niet al te florissant uit. Ik heb betere tijden gekend... Verder voel ik me prima hoor haha
Leonie wij gebruiken hier ook het kamertje, kinderwagen en box voor ronde 2. Ryan zijn kamertje was rood en dat kan natuurlijk heel goed voor een jongen en een meisje. Toevallig gaat mijn vader van het weekend beginnen aan Ryan zijn nieuwe slaapkamertje en in december worden daarvan de nieuwe meubeltjes geleverd. En als dat project klaar is, ga ik me is wat meer richten op de nieuwe baby. Kleertjes/babyspul van zolder halen etc. Cvm super zeg dat je een echo hebt gehad, een hele geruststelling. Nu lekker gaan genieten hoor meid. Wat betreft namen lagen mijn vriend en ik ook helemaal niet op 1 lijn. Ik was van de oerhollandse namen zoals Guus, Loek, Jip maar mijn vriend vond het helemaal niks en uiteindelijk is het Ryan geworden, iets heel anders maar waar ik wel erg blij mee ben. FB leuk een jongen, gefeliciteerd!
Het fabeltje van de schoonheid is de enige die hier niet klopt. Bij mijn dochtertje niks aan de hand en nu ineens onder de pukkels en flinke haaruitval en dof onbehandelbaar haar.
Sinds is zwanger ben zijn mijn huid en haar echt onwijs verbeterd !!! En ik verwacht een jongetje,, In mijn geval gaat het fabeltje dus wel op Wat betreft mijn werk,, ik hoop echt dat mijn baas akkoord gaat met mijn compromis!!!
Ow meiden misschien een tip: Kruidvat geeft geen cadeauboxen meer weg, maar je kunt je wel aanmelden en dan krijg je tegoedbonnen thuis gestuurd, bon voor een pak gratis luiers, korting op zwitsal, een pakje gratis lotiondoekjes enz enz...
Ik heb trouwens een vraagje, onze toekomste babykamer is een vrij grote kamer, zeker als kinderkamer! Hij is ongeveer 4x3,5m Nu had ik het idee om er een hele grote commode op te zetten, lekker veel opbergruimte ook straks voor speelgoed en we hebben er toch de plek voor. Nu vind ik deze echt super... Maar vriendlief vind hem te meisjesachtig?! Wat vinden jullie?! IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 8 lades
Nikske: je baaas begrijpt het volgens mij niet helemaal: als je je nu ziek meldt dan betaalt UWV waarschijnlijk wegens ziekte ten gevolge van zwangerschap (dat is de vangnet-ZW) en draait hij er niet voor op.
meteen even aanmelden bij kruidvat dus... gratis dingen af en toe is altijd meegenomen.... Weer een jongen erbij... ze gaan echt aan kop he!!!! ik heb zoveel gelezen maar ben het echt weer kwijt hoor....
Ja, super vind ik deze! Kan goed hoor, is niet meisjesachtig (mijn mening). Hebben wij ook naar staan kijken, maar uiteindelijk toch een compleet babykamertje gekocht, waar de commode dus ook bij zit. Ik geloof dat veel mensen de Hemnes als commode gebruiken.
Misschien loop ik een beetje op de zaken vooruit, maar welke pampers zijn fijn? (vraag aan de ervaren moeders ). Ik vraag me af welk merk behalve Pampers of Huggies ook goed is. Dus meer de iets goedkopere huismerken.
Niske vind hem helemaal niet te meisjesachtig. Ik zat alleen te kijken hij is 51 cm diep, is dit niet smal om een kindje op te kunnen verschonen?
huggies vond ik bv helemaal niet fijn. die van etos vond ik te hard. meestal pakte ik de pampers als ze in de reclame waren en anders gewoon kruidvatmerk of lidl. maat 1 en 2 heb ik zelf wel altijd pampers gehad, die deden het het beste met bv-poep haha
Heb even gegoogled, maar het is idd niet te smal. Het leek mij zo smal in gedachte, maar dat valt dus best mee.
Wij hebben op onze slaapkamer 2 van die kasten tegen elkaar aan staan. Toen Thijmen na zijn geboorte bij ons op de kamer sliep, hadden we daarop het aankleedkussen. Werkt prima. Het is geen officiele commode, maar is wel goed in gebruik. Voor zijn eigen kamer hadden we wel een mooie ouderwetse commode Wel lekker die grote kamer. T heeft en krijgt ook weer een grote kamer (4x4)
@pino: gevoelige bm dan! Ik zou haar tot haar 18de vastbinden hahahaha. Je hebt het nog druk gehad lees ik. Zou je niet iets rustiger aan doen? Beter voor je bekken @Jorietje:lekker he om zo'n hartje tekeer te horen gaan. @Violet32: hihi, leuk dat je de baby voelt!! @cvm1985: goed van je dat je de VK gebeld hebt! Je baas is echt een topper, je idd gelukkig zijn met haar @nikske: maakt de auto des te leuke Je kan natuurlijk wel een hyvesprofiel aanmaken Wat een enorme EIKEL is je baas zeg!!!! Het is echt een rot positie waarin je je bevindt.........Heel moeilijk! Denk je dat je het vast contract gaat krijgen als je nu je uren aanpast en dus je contract? Een vaste baan is wel heel waardevol, zeker in deze tijden! Al een aardig buikje Trouwens Levi heeft mijn voorkeur. Lekker belangrijk, maar ik zeg het lekker toch Commode kan prima! @Musty: wat een lekker uitloop zeg. Lekker dat alles goed was. Enne, maak je borst maar nat met dat eigenwijsje. @slijmverlies: hier geen propjes oid, maar heel vloeibaar. Soms denk ik huh dat is zal toch geen bloed zijn? Maar dan is het weer wit van de slijm @leonie anita: misschien hoort dat gewoon bij je zwangerschap zo?!? @FB1984: gefeliciteerd met je piemel! @hyves: mijn naam is gewoon Serena @MiniMe81: och gossie, arme jij. Beterschap! Vandaag na een langere en ongemakkelijk ingreep (wat betreft houding en staan) kreeg ik last van een harde buik. Althans dat denk ik. Mijn buik was aan het trekken. Volgens de gyn (op de OK na de ingreep) was ik ook een beetje witjes?!? Vanavond hoefde ik niet te koken, een deel uit de vriezer en een deel had Ric klaar gemaakt. Daarna op de bank wezen uitbuiken en vervolgens lekker in bad. Dat gaf wel ontspanning!
LUIERS. Na de geboorte New Born Papers daarna vrij snel over naar Bumblies. Dit is de keuze die we hebben bij ons supermarktje in de straat. Wel zo makkelijk.
Mini: je kunt je inderdaad op de site aanmelden, bij mama&baby! Hemnes kast: ik heb hem al heel vaak op babykamers gezien, dus denk niet dat hij te smal is om te verschonen. Gelukkig ben ik niet de enige die hem niet meisjesachtig vind hihi