April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by suus1982, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ga in het begin trouwens ook voor de Pampers new born, daarna waarschijnlijk gewoon kruidvatmerk denk ik....

2. titania

titania Bekend lid

Jul 14, 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    ik ga straks uitgebreid reageren.

Ik zag net de hemnes voorbijkomen, wij hebben de zwarte in de slaapkamer staan. geweldig ding, er kan zooooooo veel in. Ik vind de witte helemaal niet meisjesachtig, helemaal niet als je stoere jongenskleur accenten in de kamer hebt.
    Een ding, hij is erg hoog, zoiezo geen hoogte om goed op te verschonen. tenzij dat je er de pootjes vanaf haalt.(maar ik ben ook niet zo lang 1.69)

@minime, ik heb ook een meisjes vermoeden bij jou.. maar ik heb het tot nu toe alleen bij mezelf goed gehad.. bij Nikske dacht ik een meisje. :p

Ik heb op de april mama hyves gekeken bij nieuwe leden en daar heel veel dames van hier gezien. Ik gebruik hyves eigenlijk nauwelijks, maar ik ben wel lid geworden van de april mama hyve. mijn naam is Paulina.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik had bij mijn ex ook een grote kamer voor de kleine. En ik heb toen 3 ladekasten van IKEA naast elkaar gezet als een soort van kastenwand.

De MALM met 4 lades. Zag er superstrak uit. Zowel leuk voor een jongen als meisje ;)

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Dat heb ik inderdaad ook al eens eerder gezien, maar is voor mijn smaak te modern... Wel leuk bedacht!

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zweer bij kruidvat en c1000. c1000 merk is wat stugger.

Pampers gaat mijn dochter dwars doorheen en stinken vreselijk als ze geplast hebben.

6. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Vind deze kast zelf ook helemaal super en echt niet meisjesachtig.

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    3,692
    32
    48
    Hi allemaal.

Nikske, één van je drie jongensnamen word ook onze naam áls het een ventje word... Vind het overigens alledrie leuke namen!

Wat luiers betreft, ik ga voor kruidvat, tenzij ons kleintje ook hele vieze bv-poepbroeken heeft, dan worden het pampers. die houden nu eenmaal het meeste. DA vind ik niet fijn, rekken niet mee. Etos idd wat stug! Bumblies vind ik verschrikkelijk, merk bij kindjes op t werk dat die duidelijk meer luieruitslag hebben dan kindjes met andere merken luiers. Vind het ook erg plasticke dingen.

Dan nog een vraagje: Welke billencreme willen jullie gaan gebruiken? Ik twijfel tussen sudo en bepanthen...

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik werk niet he, dus zo snel doe ik niet teveel.. Kan alleen moeilijker zitten steeds. NU dus liggend op de bank met de laptop.

Lekker dat je even rustig aan kon doen vanavond!

9. luckey

luckey VIP lid

Feb 16, 2010
    5,129
    0
    0
    is er eigenlijk ergens een naam wie wie is op hyves?????

10. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    ik zweer bij sudo.... bepanthen helpt niets :$ (ja tegen tepelkloven :p)

11. luckey

luckey VIP lid

Feb 16, 2010
    5,129
    0
    0
    qua creme heb ik eigenlijk altijd sudocreme gebruikt.
    1 grote pot gekocht en 2 jaar mee gedaan hahahahaha

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik dacht aan bepanthen... Mja moet straks allemaal maar blijken welke het fijnste is...

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Oww onder de ervaren moeders dus betere ervaringen bij sudo :D
    Nou wie weet moet ik daar dan maar voor gaan...

14. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @ nikske... betreft luiers de eerste weken kruitvat/pampers/huggies
    en vooer wat grotere maten (3-4) zweer ik bij de luiers van de lidl of huggies bij de rest lekt ze allemaal door, maar het is echt uitproberen wat beste past bij jou baby zn pasvorm ;)

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja van dat strakke moet je wel houden.
    De Hemnes wordt echt veel gebruikt. En naar mijn mening is hij gewoon neutraal hoor. Je maakt hem jongens of meisjesachtig door middel van leuke prulletjes toch?

16. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    lol wij smeren bijna elke verschoning dus hier gaat er wat meer door heen :)

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Sudocreme kon ik smeren wat ik wou maar hielp geen ene moer!
    Bepanthene helpt super hier.

18. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    wat gaan jullie snel!! hou t niet bij

@ seertje :p net zo eigenwijs als haar/zijn zus!

19. luckey

luckey VIP lid

Feb 16, 2010
    5,129
    0
    0
    ik weet eigenlijk niet meer of ik elke beurt deed smeren of alleen als het wat droger aanvoelde..... schaam schaam
    weet wel dat hij nooit kapotte billetjes heeft gehad (lees dus echt tot bloedens toe)

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha hier dus absoluut andersom.. Vroeg mij werkelijk af of er uberhaupt iets werkends in zat.. Deed hier echt niks.

Share This Page