ja musty ik moet toch wat hahahaha, ik zit anders echt te denken... wie heb ik in godsnaam in mijn hyveslyst staan.... oja die ken ik van zp
och ik had alle soorten dekentjes.... gehaakte, fleece, katoenen.... lakentjes en noem maar op. in de winter heb ik gewoon 2 in een hoeslakente gedaan en klaar.... hangt ook gewoon af wat voor weer het is he, fleecedekentjes kun je altijd wel gebruiken
Musty, wat is de slinger mooi geworden!! Louise-Faye mag trots zijn op zo'n mama!! Fleecedekentje van de Kruidvat had ik ook gezien, maar bij ons hadden ze alleen of felblauw of felroze. Heel leuk, maar dan moet ik eerst weten wat het wordt. Dus misschien zaterdag na de echo, of anders zondag de stad in. Fleecedekentje lijkt me ook wel handig in de maxi cosi.
heb trouwens ook de eerste sexuele voorlichting gegeven aan mijn zoon.... 3,5 jaar oud pfff hij wilde weten hoe de baby in mijn buik is gekomen. tja dat heeft papa gedaan. hoe dan.... met zijn pipi.... gelukkig vroeg hij niet verder haha. dag erna vroeg hij wel hoe de baby er dan uit gaat komen... tja dan moet mama heel hard duwen ja maar waar dan uit mamas kont.... nee dat kan toch niet hahahahahahahaha
Toch echt superhandig hoor zo'n forum, ik kan hier alles vragen en krijg goede tips! Ik ben ook nog maar een leek op baby-gebied, dus wel erg fijn
waren het een beetje pedagogisch verantwoorde antwoorden??? ik wilde geen onzin ophangen maar nou ook niet al gaan vertellen van de bloemetjes en de bijtjes...... vond het wel slim van mezelf dat ik zo direkt met een oplossing kwam hahahahahahaha
mijn moeder heeft toendertijd ons buurmeisje wijsgemaakt dat we uit de struiken kwamen savonds tel van de buurvrouw voor uitleg