Uitzet, hier trouwens helemaal compleet. Ok nog niet helemaal want er is nog een bestelling onderweg. Graag wil ik nog een andere kleur deken voor in de wieg, maar is niet noodzakelijk. En een draagzak nog. Box hebben we besloten niet te gaan halen.
Met fleece moet je altijd oppassen. Echter zoals de wikkeldeken die je veelal buiten gebruikt kan heel goed in fleece. Je moet zowiezo altijd controleren of de kleine het niet te warm of te koud was.
Haha huggies is te smal voor mijn dochter. Lidl heb ik nog nooit gehad. Wel die van de aldi, die vond ik ook erg fijn! Kruidvat vind ik ook fijn, is lidl nog goedkoper?
ik ben er vandoor hoor, manlief is al naar bed haha de oude "zak" is moe!!!! pfff 32 jaar geworden en je zou denken een jaar of 50 hihi
Luiers: ik vind die van Lidl echt geweldig (hebben volgens mij ook prijs gewonnen) en echt de helt van de prijs. Billencreme: ik zweer bij Welleda Billencreme. Sudo helpt hier op de billen niet echt. Voor andere dingen wel.
Haaaaaaiii Niet bij gelezen maar drukke dagen achter de rug. S'avonds steeds op pad pfffff. Net terug van cursus morgen weer werken. Wat zijn de laatste nieuwtjes? Wat is de laatste tussenstand?
goedenmorgen dames nog leuke dingen gepland vandaag??? hier eerst een lekker douchen zo, dan met zoon spelen, even de stad in cadeaubon halen voor zusje (jarig) en vanavond hebben we een huifkartocht...... hopelijk wordt ik niet opnieuw misselijk hihi. stand is nu 10-1 ofzo????
10-1?? Jeetje zeg, waar blijven de dames?? Hier over 10 dagen DE echo en hopelijk weten wij het dan ook zoo eerst ook even douchen en dan naar de stad om me nagels weer te laten doen. Nog meer dames met gel of acrylnagels? Daarna weer lekker na huis. Gister druk druk druk geweest En jawel hoor, de misselijkheid is jammer genoeg gebleven en het overgeven ook jaa kan bij sommige vrouwen in de 3e en 4e maand pas beginnen toch? Nou idd Bleh !
oh balen zeg mama van jay... hopelijk is het gauw weg.... heb wel gelnagels gehad maar nu niet meer... raakte ze in de winkel telkens gauw kwijt en dat werd me te duur.;..
Goedemorgen dames. Ik dacht dat het pas 7-1 stond. Hier heeft werd mijn dochter om 07.30 uur wakker door geboor hierboven. Toen even bij ons op bed gelegd en heeft ze geslapen tot 10.00 uur!!!!! Was zoooooo verbaasd! Hier alleen nog schoonmaakplannen vandaag want heb gisteren niet alles gedaan wat ik moest doen.
goedemorgen, Hier druk bezig met een cars taart maken... De cake staat al in de oven, botercreme staat een uurtje te wachten, nu maar bezig met marsepein kleuren! @ mama van jay: vervelend he die misselijkheid??? hopelijk is het niet blijvend Heb nog nooit gel/acryl nagels gehad. Wil het wel eens proberen... nog tips??? Kleine man is nu op het kdv! Lekker aan het ravotten, hij werd vanacht weer eens wakker, zit hij eerst een kwartier van alles te vertellen over zijn kamer (zie mijn hyves voor de foto's van zijn nieuwe jongenskamer). Erg grappig hoor al die fantasie verhalen. Verbaas me soms wat een kleintje allemaal al bedenkt! Fijne dag allemaal verder allemaal, en musty veel feestplezier!!! ben benieuwd hoe verbaasd en blij je dochter is van de bumba spullen!