En hier is het duidelijk te zien. De echoscopiste zei nog dat we met een gerust hart het hele huis roze kunnen schilderen!
@ Musty, gefeliciteerd met je dochter. Werken de pijnstillers goed? Mooie taart zag ik voorbij komen! Trekkende gevoel: geen last van. Af en toe wel lichte steken onderin en dan aan de zijkanten @Chantico: wat naar dat je zo vervelend gedroomd hebt. Word je ook niet echt uitgerust wakker... Ik snap jou gevoel heel goed over het nog niet voelen van de baby. Ik had dat nl ook. Misschien nog een weekje wachten.
Leuk een meisje!!! Gaan nu de meisjes allemaal tevoorschijn komen? Zodat onze mannen straks toch wat meer keus hebben haha
@Fleuri, van harte gefeliciteerd met een meisje!!!!! Duidelijke foto hahaha. @Chantico, de harde buiken zijn veel minder vandaag. @Musty, ik ben ook wel benieuwd hoe het met je bekken is!
@Fleuri, WOW een meisje! Wat gaaf zeg! Zeker als je straks een jongen en een meisje hebt. Ik had altijd graag een grote broer gewild (maar had een grote zus haha). Super ook dat je vandaag al terecht kon. @Taart: Net terug van de taartworkshop, was echt ontzettend leuk!!! Hierbij een fotootje van mn creatie, natuurlijk in jongetjesblauw! Bekijk bijlage 104646
fleuri PROFICIAT!!!! leuk een meid! en heelrijk dat je al kon komen, ik heb gister nog geprobeerd de afspraak eerder te zetten maar alles was vol tot en met maandag (hoezo ongeduldig ) @ hier kleine is beren verwent we hebben t klein en simpel gehouden nouja simpel kleine is ook al bekaf rest van visite komt aankomende weken verspreid door meerdere redenen wilde ik eigenlijk niet maar goed voor nu is t even t beste want verga van de pijn pijnstillers niet meegekregen ja gebruik maar paracetamol heel veel bumba gekregen ze is er dolgelukkig mee en houten speelgoed puzzels, een houten loopfiets die nog veel te groot is maar goed groeit ze wel in
@Musty, lieve foto's hoor! Hier donderdag rond 18.00 uur een bestelling gedaan bij de webshop van de prenatal. En vandaag kwam het al binnen! Ben er superblij mee. Heb het volgende gehaald! -waskussenhoes blauw -waskussenhoes donker grijs voor de kinderwagen. -hydrofiel washandjes -Kruikenzak ook in blauw en een super schattig pyamatje! Prenatal | Ben weer helemaal blij! De uitzet is bijna helemaal compleet. Nu nog een wipstoel. Ik ben eigenlijk van plan zelf leuke speelkleden te maken, maar op de 1 of andere manier is mijn naaimachine kapot. (is zo'n kleine campingding maar toch).
Haha jaaa vond het draakje zoooo super schattig! Wat leuk dat jullie alles hebben van dat draakje had het zelf nog nooit gezien haha. Nou moet ik zeggen dat ik normaal nooit wat bij de prenatal koop. Alleen sinds mijn dochter nu wat groter is.
Ow leuk Pino ben je ook zo handig op het naaimachine . Wikkeldoek maak ik zelf. Kan ik 'm naar eigen smaak maken. MiniMe! Gefeliciteerd met je zoon!! Fleuri! Gefeliciteerd met je meisje!! Musty, Ook gefeliciteerd met je dreumes meisje! En voorzichtig hoor! BI, hier is ie gisteren volledig en heftig toegeslagen. Te druk geweest en vanacht kon ik zowat me bed niet uit van de pijn op m'n schaambot en m'n bekkenbotten . Vanochtend ook weer een gezellig onderonsje gehad met de toiletpot.
@Koeky, nee zo handig ben ik nog niet haha. Ik had voor het proberen een camping naaimachine gekocht en heb daarmee een kerstjurkje voor mijn dochter gemaakt. Daarna wegens verhuizingen niet meer gebruikt en nu loopt hij vast. Ga hem zo even opzoeken en kijken of ik hem aan de praat kan krijgen. Als dat werkt en het lukt om zo'n kleed te maken dan ga ik denk ik een grotere halen en net zo lang doorgaan tot de dingen verkoopbaar zijn. Ga ik het verkopen op mp.. Wel als hobby, dus op kleine schaal. En dan alle babyspullen zeg maar. Het is wel onhandig werken hoor met zo'n kleine naaimachine. Had naaimachines gezien net voor 80 euro. Niet veel geld, maar weet niet of ik het nu kan missen. Dus wacht maar even.
@ koeky .. jeetje meis rustig aan en je laten verwennen! (horen wie t zegt ) @ minime... thnx @ pino.... badje ed spullen van draakje verkopen ze helaas niet meer wij kopen nu ook bijna niets meer bij prenatal de kleding vind ik zelf persoonlijk altijd tegenvallen ook qua kwaliteit
pooh pino had ik dat geweten ik heb net mn ouwe naaimachine aan een ander gegeven (had nieuwe van manlief gehad voor trouwdag)
Ohh wat balen hahah. Ik kan de naaimachine niet vinden. Zal zeer waarschijnlijk bij de kids op de kamer liggen in een doos. Beetje balen maar ja. Dan morgenochtend maar snel kijken of ik hem aan de praat krijg! Wel een slecht punt van mij hoor, als ik mij iets bedenk moet dat ook DIRECT gebeuren hahahaha.
Ha weer jongen erbij! Maar nu dus ook toch een meisje tevoorschijngepiept!! Grappig! Toen ik zwanger was van onze oudste (zoon) waren mijn vriendinnen allemaal zwanger van een meisje, maar nu dus duidelijk jongens in de meerderheid waarschijnlijk!
Vind het altijd wel leuk beetje hobbien op achter het machine. Zit op maandagavond ook op naailes. Hoewel het meer een theekransje is hoor hahaha. Andere grote passie is fotograferen maar daar ben ik nog niet zo heel goed in. Hoewel stilstaande objecten gaan wel aardig hahaha.