April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Goede avond allemaal,
    @minime wat gaaf een jongen!!

@@fleuri eindelijk nog een meisje! gefeli

Ben moe dus ga nu niet meer op iedereen reageren truste allemaal!!

2. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    @Fleuri: oooo wat leuk voor je!
    @luckey: getrokken door een trekker, okee dat kan ook. Gezellig was het iig :)
    @musty: arme jij!! GEFELICITEERD met je kleine meid!
    @Violet32: wij hopen het ook te zien op de 20 wkn echo, ander moeten we tot 30 december wachten......Hoorde vandaag ook iemand die zei dat je moet afdingen. We gaan er voor!! Wat is je ervaring hiermee?
    @MiniMe81: weinig afwisseling deze maand vooralsnog, maar van harte met je piemel! Fijn dat alles er goed uit zag!! Scheelt weer een zorg :)
    @leonie anita: er zijn zeker mogelijkheden, maar vind het wel lastig om te moeten toegeven dat sommige dingen anders zijn dan eerst......
    Leuke taart! Ik ga donderdag een hele dag een workshop decoreren/boetseren doen!!
    @taarten: leuke site/forum
    @pino: jammer dat het zo is gelopen.....Kinderen hebben het natuurlijk niet door, dat scheelt ;)

Vind het toch heel lastig om te zien hoor.....Ligt het aan mij of zijn er meerdere met dit probleem?

@foeske: fijn dat alles in orde was!!
    @Chantico: ik probeer wel echt zo min mogelijk te tillen en stil te staan bij de manier van tillen, maar soms is het niet mogelijk. Laat de situatie het niet helemaal toe. Als ik wat meer zou kunnen zitten, dan zou dat veel schelen.
    De tabletop zit niet vast aan de stoel, maar die leg je op tafel voor de stoel. Het zit vast met zuignappen ;)
    Wat vervelend dat je zo naar hebt gedroomd :(
    Jouw tijd komt binnenkort ook wel ;) Voor je het weet ga jij het ook voelen!
    @Fleuri: JOEPIE, een dochter. Weer iets meer roze!! De 2de echo is heel duidelijk! Een koningskoppel ;)
    @MiniMe81: leuk taartje!
    @Musty: wat een mooie meid. Nu is ze baby-af.....
    @pino: idd een erg leuk pyjamaatje! Leuk he spulletjes binnen krijgen :D
    Ik herken het gevoel. Wat ik in mijn kop heb, heb ik in mijn kont!
    @Koeky: he gatsie!!! Wat balen dat je BI heftiger wordt....
    @naaimachine: dit jaar 1 gekocht, maar kan er nog niet mee omgaan. Moet maar een spoedcursus doen bij mijn schoonmoeder (zij is coupeuse geweest). Wil namelijk graag een aantal dingen gaan maken.

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Musty Gefeliciteerd met jullie dochter, hopenlijk hebben jullie een leuke dag gehad!!

Mini Gefeliciteerd met het nieuws dat jullie ook een klein boefje verwachten, super!!

Chantico ik kan nog wek met mijn baas door 1 deur hoor ;) Ben blij met de oplossing, al blijf ik het een rot actie van hem vinden om meteen mijn contract te willen aanpassen. Maar goed, we gaan maar eens kijken hoe dit gaat werken. Ik ben ook jaloers hoor op de meiden die hun kleintje al kunnen voelen, kan mij niet snel genoeg gaan!!!

Fleuri gefeliciteerd met jullie toekomstige dochter :D wat een mooi nieuws zeg, en nu lekker rose shoppen ;)

@ hier, vandaag een klein beginnetje gemaakt aan de babykamer. het rolgordijntje hangt op en de commode staat. Dan kan ik alvast wat spulletjes kwijt, is toch handiger dan al die plastic zakken... Vanavond een vriendinnetje op bezoek gehad & nu ben ik echt dood moe! Gelukkig gaat de klok vanacht een uur terug, dus dat betekend een uurtje langer slapen ;) hihi

TRUSTE !!!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Net een heel topic doogespit in de lounge dus eeeerg lang bezig geweest.

IK wordt verschikkelijk gek van mijzelf.
    Nog steeds harde buiken (gelukkig een heeeeeeeeeel stuk minder dan gisteren dus wacht af tot maandag dan moet ik naar de vk).
    Ook mijn bekken is ineens niet te houden!

Ga ook langzemerhand beseffen dat ik daarom, instinctief, nu al nesteldrang heb. Bij mijn dochter alles op het laatste moment moeten doen terwijl ik niks meer kon met mijn bekken. Moest zelf de meubeltjes in elkaar zetten (ex vond dat mijn taak) en alles maar dan ook echt alles zelf doen. Zo hard als mijn bekken nu achteruit gaan geef ik het nog een paar weken totdat ik alleen nog maar lig het grootste gedeelte van de dag. :(

@ECHOFOTO, ja ik vond hem wel heeeeel duidelijk! Die van mijn dochter was ook ongeveer zo. Vandaar.

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goed dat je t zegt van de klok nikske :) ben zo terug

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    leuk allemaal mensen achter de naaimachine :D

@ nikske... is idd fijner heb je ook wat meer overzicht was tje al hebt :D leuk leuk!

@ pino herkenbaar wat je schrijft
    bij mn dochtertje had ik ver van tevoor gelukkig alles al klaar (lees babykamer was klaar helemaal in de maand dat ik zwanger raakte) kreeg t op mn heupen had net de eileider operatie gehad maar t zou en moest de babykamer behangen worden en gedaan (wij hebben alles groen/creme /blauw) ben blij dat ik toen heb doorgezet want had het niet meer gekunnen

nu hoef ik niks meer te doen ja wat kleertjes wassen straks
    wiegje en ledikant zet manlief opmaken en klaar
    dus scheelt me een hoop stress dat ze gewoon toch op 1 kamer gaan zolang we hier wonen

7. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Hoefde maar 2 klokjes te doen, voor de rest doet het lekker vanzelf. Makkelijk!

Zat zo eens even te kijken naar alle basis dingen die je nodig hebt. Vraag me alleen af of je alles echt nodig hebt?!? Zoals bijv. een luieremmer. Kan zo de container in. Moet ik 1 of 2 kruiken hebben? Flessenverwarmer als je BV gaat geven? Kan toch ook in de magnetron?
    Ik ken wel hydrofiele luiers, maar wat zijn flanellen luiers? En hydrofiele washandjes?? Nodig?

Nog een vraag.....Wil graag deze aankleedkussen, maar als je daar een hoes over doet, dan zie je dat zilvere niet meer. Je kan toch ook een hydrofielluier gebruiken? Zo blijf je nof wel wat zien.

Allerlei vragen die ineens in mij opkomen...............

8. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Goede morgen allemaal,
    Zoonlief heeft lekker ook 1 uur langer geslapen heerlijk!!

@seertje ik ben eigenlijk niet zo n afdinger maar toen we ons bed kochten heb ik t toch maar eens geprobeerd gewoon gezegd als ik dit en dit erbij krijg hebben we een deal scheelde ons toen bijna 100e toch geld denk ik dan.

@naaimachine ahum nee niet mijn ding eigenlijk wel jammer want F heeft nu al gaten in zn spijkerbroek en dan moet ik ze dus wegbrengen:(

9. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Flessen verwarmer nooit gehad. 7 mnd borstvoeding gegeven. Flesje kan je ook opwarmen in kannetjes warm water
    Wij hadden hoes over aankleedkussen en daar weer hydro doek op
    Washandjes waren de eerste 2 weken voor me zelf erg prettig.
    Had er 3 voor me zelf en 3 voor T. Ook lekker in badje om over het buikje te leggen.
    Luier emmer niet echt noodzakelijk maar ik had hem al. Was zo'n mooie set van BebeYou. Eerste week stond hij op badkamer voor mijn kraamverband. Later ook handig om baby badje mee te vullen.

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) antwoorden

11. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Goedemorgen,

@minime; van harte, een jongen leuk hoor!

@fleuri; gefeliciteerd, hartstikke leuk en mooie echo's.

@taarten, leuke taarten zie ik voorbij komen, zien er erg lekker uit!:p

@klok; was gister aaf dus vergeten, straks gelijk even doen.

@bv; warmde het ook altijd op in warm water.

@luieremmer; vind ik in principe onnodig, maar omdat ik hem had gebruikte ik hem idd voor de vuile kleertjes.

@hier; sinds gister voel ik de kleine wat duidelijker,:Dplopjes en ook het idee dat ik hem/haar voel draaien. Echt leuk, was alweer vergeten hoe het voelde.:)

12. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    gebruikt niemand een luieremmer?

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

ik heb zon ehhm zon antistank luieremmer :D en gewone standaard luieremmer voor de was

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Seertje: je hebt echt niet alles nodig hoor, een luieremmer hoeft bijvoorbeeld niet, dat is iets wat je zelf beslist. Wij gaan de luiers echt niet in de buurt van de slaapkamers weggooien, bah! Gewoon meteen in de garage weggooien. En ik zag dat iemand hem als wasmand gebruikte, maar er staan wasmanden op de badkamer dus zijn kleertjes gaan gewoon daarin, kan ik ze alsnog appart wassen. Nog zoiets is bijvoorbeeld de wattenpot, je kunt de watten net zo goed in de plastic zak laten zitten. Wat betreft het kussenhoes, als je een zilver kussen wil zou ik er inderdaad geen hoes omheen doen, ik zou er dan een handdoek opleggen zodra je hem gaat gebruiken. Wat betreft de kruiken, ik zou er gewoon 2 kopen, zo duur zijn ze niet en je weet nooit of je kindje zich echt goed warm kan houden zelf.

Pino: ik heb ook nog steeds last van harde buiken, gisteravond weer heel erg zelfs. Ik denk inderdaad ook dat ik nu vroeg erbij wil zijn met kopen en kamertje omdat ik bang ben dat ik het op het laatst niet meer zelf allemaal kan, mijn rug gaat met de week achteruit!

15. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    @luieremmer: ga ik nog overna denken.....
    @kruiken: Heb er 1, dus toch misschien een 2de aanschaffen/lenen. Hoeveel van die kruikzakken is dan handig? 4 stuks ofzo?
    @bv in magnetron: Leermoment :) Wist niet dat het niet mocht.....
    @luiers/washandjes: Okee van de hyd. luiers wist ik, maar van de washandjes niet.
    @aankleedhoes: Maar waarom maken ze dan van die mooie aankleedkussens als je ze toch weer moet gaan bedekken?!?! Vind ik raar...

16. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Vervelend Nikske dat het zo achteruit gaat......Knuffel!!

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij hebben gewoon een wit kussen gekocht en ik ben nu heeeeel hard opzoek naar een marineblauwe hoes, maar ik kan hem nergens vinden :( BALEN !!!

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Agjah het is wel vervelend, maar ik wist het. Ben ervoor gewaarschuwd na mijn rugoperatie. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die hier het hele huishouden draait naast zijn baan. Dus het komt vast goed ;) Thnx voor je berichtje!!!

19. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    O hier altijd luieremmer en op de kamer nooit echt last gehad van stank hoor tenzij je de deksel eraf haalt natuurlijk:)

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    trouwens een note to mysself ik moet een nieuwe aankleedkussen zag er een scheurtje in gister

Deel Deze Pagina