Ik ga even douchen, en dan zometeen naar de stad. Kijken wat er nog over is van de baby aanbiedingen bij de Kruidvat! Nu weet ik dat ik blauw mag kopen!!!
CVM: Gefeliciteerd met je aanzoek Wat een mooi cadeau En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik weet niet wat je budget is voor een jurk, maar dit is best een mooie positiejurk vind ik zelf... http://www.otto.nl/product/5526631?c=damesmode-themas-bruidsmode-voor-de-bruid-zwangerschapsmode&itemId=2007829805&shop=Bruidsjurk-Laura-Scott-Wedding-positiemodel Titania: ik hoop inderdaad dat de werksfeer er niet te zeer onder gaat lijden, maar dat is afwachten natuurlijk. Zwanger fit ga ik nog steeds heen zolang het gaat, wel aangepast om mijn eigen kunnen! Ik vind het heel fijn omdat zo alles toch een beetje soepel blijft en we hebben ook theorie les over handig dingen, dus altijd meegenomen Mini: het rolgordijntje komt van de GAMMA, liep er toevallig tegenaan en vond hem wel stoer Veel plezier in de stad!!
@ cvm PROFICIAT!!! @ luckeu sterkte! @ bramtim ben wel errug nieuwschierig en snuwachtig aan t worden voor morgen @ titania... progesteron is nog erger dan hcg hier ook last van besluiteloosheid enzo @ pino whahahaha hier druk in hoofd en doen blij dat manlief heel rustig en kalm is @ minime shopse! @ nikske idd een mooie jurk!
Woensdag moet ik trouwens naar de arbo. En gek genoeg maak ik mij er echt zorgen over! Wat nou als ze willen dat ik een baan ga zoeken? Mij niet 'ziek' genoeg vinden voor een uitkering???? Bah bah, knijp hem al als ik er aan denk. Zou het namelijk zooo lullig vinden... Ik kan namelijk helemaal niet werken zo.. Als ik hier de kamer opruim vrga ik al van de pijn! Hopelijk kan ik hun dat duidelijk maken maar heb helaas de ervaring dat mijn eigen huisarts mij altijd als aansteller bestempeld... Misschien daardoor die angst hmm..
@fleuri, Wat leuk zeg we hebben er meisje bij in april, proficiat @ CVM, Leuk hoor zo'n aanzoek! Geniet er maar van! @ Pino, ik kan begrijpen dat je in de zenuwen zit voor woensdag.... Heel veel succes! @ Nikske, Wat een leuke kast op de babykamer! Daar kun nog eens wat ik kwijt... Hier, alles oke vandaag lekker een luie dag ingelast. M'n man is op pad naar Rotterdam op ziekenbezoek dus heb het rijk alleen . Nou kga nog ff voor school aan de slag en dan echt luieren.
Fleuri, een meisje, wat leuk! Musty, wat een plaatje is je dochter. Loopt ze eigenlijk al? Onze meid heeft voor haar twééde verjaardag een loopfiets gekregen (kleinste model) en daar is ze nu (weer een paar maanden later) eindelijk groot genoeg voor Koeky, oh wat rot dat je BI zo erg is geworden opeens. Pino, jij ook al zo achteruit opeens. Ik hoop dat jullie het toch nog een hele lange tijd goed volhouden meiden! En Pino, succes bij de Arbo, ik hoop dat je iemand treft die echt ziet hoe zwaar je het hebt. CMV, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Heb je er lang op gewacht? Het wordt waarschijnlijk wel een winterbruiloft, toch? Ik zie opeens een witte wollen gebreide jurk voor me Luckey, kun je niet proberen toch wat meer rust te nemen en wat minder activiteiten te ondernemen? Dit is toch ook niets, je steeds zo vervelend voelen? Beterschap meis! Titania, jij ook weer achteruit gegaan met je misselijkheid. He bah. Ik hoop dat het toch echt wel overgaat snel. Uitzet: - Luieremmer is makkelijk om je (plas)luiers in te doen als je staat te verschonen, maar als je ze ook in de container kan gooien, kan dat natuurlijk ook prima. Al moet je wel bedenken dat je misschien niet voor elke luier naar je vuilnisemmer wilt lopen, zeker niet als die buiten of zelfs in de schuur/garage staat (nachtelijk verschonen bijvoorbeeld). Maar als je geen luieremmer koopt en hem toch mist, is ie snel genoeg alsnog gekocht, toch? Hier is de luieremmer nog steeds in gebruik trouwens, en de Tummytub wordt al tijden als wasmand voor haar kleertjes gebruikt - Flessenwarmer is juist voor bv goed, bv mag niet in de magnetron dus moet anders in een pannetje water. Flessenwarmer is ook handig omdat je er niet bij hoeft te blijven (pannetje water lijkt me dat je dan regelmatig even de fles moet schudden), en hij kan ook op je nachtkastje staan ofzo (voor een pannetje water moet je denk ik naar de keuken). Dus op die manier kun je terwijl de fles in de warmer staat je kindje verschonen ofzo, en als je daarmee klaar bent is de fles ook warm. - Flannellen luiers, geen idee, hier niet gehad of gemist. Ik gebruikte overal de hydrofiele voor. - Hydrofiel washandjes zijn erg handig voor snoetjes, lijfje of billetjes. Gewone washandjes zijn te dik, die wassen niet lekker bij een baby. En ze kunnen heel heet gewassen. Ze kosten bijna niks, ik had er 6 en dat was zat. - Kruiken moet je er officieel twee van hebben en zeker als het wat kouder is heb je die ook nodig. Kan zomaar het geval zijn in april. Lenen van iemand? Eén kruikzak per kruik is in principe genoeg, maar als ie gaat lekken moet je er natuurlijk wel een nieuwe om doen. Hier heeft ie trouwens nooit gelekt (ook maar heel kort gebruikt, augustus). Desnoods koop je extra kruikzakken bij Prenatal of een andere winkel waar je ze na een maand nog mag terugbrengen. Kaartje er aan laten zitten en pas afknippen als je ze echt nodig hebt. En anders ongebruikt retourneren. Als je het vies vind om een ongewassen kruikzak uit de winkel in het wiegje te leggen, wikkel je er een hydrofieldoek ofzo om heen. Zelfde kun je trouwens ook voor de tweede kruik doen (op het laatste moment kopen en kaartje eraan laten zitten tot je zeker weet dat je m nodig hebt). - Aankleedkussen kan zowel met hoes als met hydrofieldoek. Hoes blijft veel beter liggen natuurlijk, dus minder kans op poep ofzo op je kussen 8) en blijft lekker glad liggen onder je babys ruggetje, terwijl een doek misschien erg gaat frommelen terwijl je de baby verschoont of omkleedt. Ik heb een heel simpel wit kussen met een paar leuke hoezen erop, dat staat mooi en werkt fijn. Ze maken van die mooie waskussens, omdat ze daar meer geld voor kunnen vangen, ook al is het eigenlijk dus onnodig / onpraktisch - Aankleedkussenhoezen zijn trouwens ook fijne hoeslakentjes voor het matrasje in de wandelwagen! Voelen: gisteren heb ik een hele tijd met m'n handen op m'n buik gelegen en ik weet bijna zeker dat ik ons kindje heb voelen schoppen/duwen/draaien! Ik moest wel heel aandachtig voelen, want ik voel ook m'n eigen hartslag en als ik een beetje beweeg m'n buikspieren. Maar ook wanneer ik héél stil lag voelde ik soms dingen, één keer volgens mij echt een schopje midden tegen m'n hand! Dat was zo'n klein stukje buik dat opeens een bobbel werd, kan bijna onmogelijk een buikspier zijn geweest! Vanochtend ook weer liggen voelen natuurlijk, maar voelde nu niks. En ik voel het ook echt met m'n handen, niet met m'n buik zelf nog. Raar maar waar. Misschien door die placenta, dat ik de plopjes en het gevlinder heb gemist.
@ chantico.... ze loopt niet los wel mee aan de hand en overal langs, ze heeft een paar valpartijen gemaakt waardoor ze voorlopig niet los zal proberen we hebben hier een tijgertje loopfiets daar is ze al helemaal wilt en wijs mee maar die houtenloopfiets is echt te groot nog ze heeft lange benen maar
Bedankt. Voor al de leuke reacties op ons meisje en echo's. CVM van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en natuurlijk met het aanzoek! Super. Zal wel veel geregeld moeten worden de komende tijd. Maar gelukkig zijn het allemaal leuke dingen. Wij zijn nu 4 jaar getrouwd. Wij hebben toen wel een dag gehad met alles er op en er aan. Was zo'n bijzondere dag. Respect voor al de meiden die zo uitgebreid op iedereen reageren. Als ik de verhalen lees, dan ben ik meer dan de helft al weer kwijt.... @ Chantico wat fijn dat je nu dan toch al de kleine hebt kunnen voelen. Bij mij was het ook 3 dagen maar 1 plopje. Nu voel ik haar heel vaak en duidelijk. Goede tip over de aankleedhoes in de wandelwagen! @ Nikske dat ziet er goed uit, de baby kamer
Haha, ja die van ons had niet zo'n loopfiets met drie wielen en is daardoor een beetje wiel-schuw geworden, vrees ik Die van jou is vast eerder toe aan haar loopfietsje!
Ben weer terug uit de stad (best snel toch, heb doelgericht geshopt) en heb me nog aardig ingehouden vind ik zelf: * fleecewikkeldeken * 3 paar sokjes * broekje en truitje * 2 joggingbroejes Ik heb natuurlijk veel meer leuks gezien, maar ik doe het in stapjes, dan lijkt het minder geld haha Het is misschien maar goed dat we geen meisje krijgen, want het lijkt wel of daar nog meer kleertjes voor te koop zijn! Vraagje: Waar haal ik trouwens overslaghemdjes???? Ik zag ze toevallig bij de HEMA vanmiddag, maar ik neem aan dat ze toch ook wel ergens anders te krijgen zijn?
@Nikske: Mooi hoor! Dat heb je snel voor elkaar! Je mag wel trots zijn op je mannetje, heeft ie goed gedaan! Mooie ruime babykamer zeg!
Er moet nog veel gebeuren van aankleding enzo, en er moeten nog haakjes aan de zijkant van de kledingkast. Maar ben zeker weten heel trots op mijn mannetje Al dat werk op 2 daagjes tijd
Panningen is prima te doen voor ons. Half uurtje van hier uit. Dankjewel voor de link. Ik ga meteen kijken.
Nikske, ziet er mooi uit hoor! En zeker knap in twee dagen tijd! MiniMe, overslaghemdjes heb ik eigenlijk alleen bij de Hema gezien tot nu toe... Heb je bij Prenatal, Babydump, Babyplanet, etc al gezocht?
Hier steeds krampen. Ongikrampen.. Ook als ik zit ofzo. Zit me niet lekker! Maar ja, morgen naar de vk dus gelijk even aankaarten.