April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    CVM: van harte!! Ik ben 8 jaar geleden egtrouwd lang voordta we kidneren hadden dus weet niets van positietrouwjurken maar zag dat er al een paar mooie links hadden gezet! Leuk hoor al die voorbereidingen!! Zou het zo weer doen (natuurlijk wel met mijn eigen man he! :D)

Pino: ik had altijd behoorlijk harde buiken als ik een groeispurt kreeg, maar dat was meestal net na 20 weken. Houd het even goed in de gaten...

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Me2, het zijn niet alleen harde buiken maar ook echt krampen. Dat is wat ik zo vreemd vind. Ook geen andere symptomen voor een blaasontsteking, echter laat ik daar morgen wel even op testen..

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hoi hoi,

jeej bedankt voor de links naar (trouw)jurken! Vooral die vd otto vind ik erg mooi (en betaalbaar!) Moet dan wel een flinke push-up bh hebben want mn borsten zijn echt mega nu hahaha. maar goed, komt in zo'n jurk alleen maar mooi uit :).

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ pino.... probeer anders even een flinke hete douche of kruik

ik heb t ook al een aantal keer gehad en dan een hete douche en echt gaan liggen en blijven liggen

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hete douche vanmorgen geprobeerd maar dat hielp niet..
    Kruik heb ik eigenlijk niet eens. Ja de babykruiken maar die liggen volgens mij nog in de auto.

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hier nog een foto van mn buik :) Ben hier 16 weken en 4 dagen

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Woow mooie foto!!!!! Flink buikje al!

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ cvm mooi buikie!

@ pino... ik zou toch de vk bellen dan hoor! beter een keer teveel dan te weinig

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Maar morgen moet ik erheen.. Lijkt mij dan zo lullig om nu te bellen. Heb nu al een half uur geen kramp gehad, maar ja kan ook zo weer terugkomen.

Toch zeker 20-30 keer kramp op een dag.

Maar heb ook regelmatig nare pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik.. Kan dat de blaas zijn?

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dacht dat de blaas in t midden ook zat :(

ik zou gewoon bellen hoor hadden ze maar een ander vak moeten kiezen;)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ja dat is waar. Maar mijn ervaringen zijn dat als ik bel en ze komen langs dat ik op dat moment dus nergens last van heb.

Net even opgestaan en gelijk mijn buik hard..

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    eigenwijze donder ;);)

13. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Bel nou gewoon even. Van mijn VK moest ik bij onzekerheden ook bellen!! Je moet straks ook lekker kunnen slapen ;)

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ik ben niet eigenwijs :p wil gewoon niet vervelend zijn.

Zal zo maar even bellen dan. Heb geen kramp meer gehad maar wel nare pijn rond mijn linkerlies (net wat hoger).

15. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    Hallo dames,

Hier een verbaasde zwangere... Vandaag zou ik met mn schoonzus en haar dochfer een meiden middag houden. Maar het werd een babyshower voor mij... Jeetje ben niet snel zonder woorden maar was echt mega verbaasd en sprakeloos. Zelfs mijn ouders had ze ingeschakeld, mijn lieve nicht en vriendin. Ook mijn andere schoonzus was er... Zoveel naasten om me heen die het lang wisten en het heel stil hebben gehouden! Echt zelf manlief zat in het complot. Het was dus vandaag ruim een uur huilen om de leuke kadotjes voor mams en baby en lieve briefjes en teksten... Erg wauw deze verassing! Vandaag ook de beeb heel erg veel gevoeld en das natuurlijk ook erg fijn!!!

@ pino: ik zou als ik jou was ook gewoon bellen... Daarvoor draaien ze bereikbaarheidsdiensten hoor.. Hopelijk kanje dan wel gerust slapen als er een uitleg voor is wat die krampen kunnen zijn.

Leuk dat mensen al zo lekker aan het shoppen zijn! Is leuk werk;) en zo lief allemaal die babyspullen!!!

Slaap lekker voor straks, ik ga ff tv kijken en zal morgen wel weer ff biezen, wordt zoveel geschreven dat ik t ff op een rustige tijd moet lezen... Nu is mijn hoofd beetje vol!!!

Liefs leonie

16. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Ben helemaal heppiederpeppie!!!! Vandaag hebben we dan ons kamertje gekocht!!!!! Wel andere mooie gezien, maar erg duur. Bij deze bleven we steeds terug komen, dus is het toch geworden. We zijn er erg blij mee :D
    Geprobeerd wat af te dingen, maar dat ging vrij moeizaam. Toch wel hetzelfde kamer maar dan met gratis bezorgkosten. Toch nog iets ;)

Vanavond is het vrij druk in mijn buik. Hij is denk ik een feestje aan het houden daarbinnen :) Maar wel gezellie!!

Zag een mooie foto met dito buik voorbij komen, WOW!!
    En nog een huwelijksaanzoek/verjaardag. GEFELICITEERD!!! Ik vond onze trouwdag, nu ruim 3 jaar geleden, echt GEWELDIG!!! Zoals eerder gezegd, ik zou het zo over doen met mijn eigen mannetje :D
    Verder wel gelezen, maar niet opgeslagen.

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Leonie Anita, wouw wat super leuk van die babyshower! Echt geweldig!!!!!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Seertje, mooie kinderkamer hoor! Echt helemaal mijn stijl :D Super mooi!

19. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    #1799 Seertje, 31 okt 2010
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
    @leonie: welke VK heb jij? Wat leuk een babyshower!!! Begint echt hip te worden he :)

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ pino.... goed zo! ben beneiuwd!

@ leonie... wat lief en super zeg!! lekker verwent geworden dus!

@ seertje.... mooie kamer!! ennuh alles wat eraf kan is toch mooi meegenomen :)

Deel Deze Pagina