@ seertje: ik heb er 4, telkens wisselend.. Maar ze zitten bij gezondheidscentrum perspectief in tussen de vaarten... Tot ong 33 week blijf ik daar onder controle, daarna moet ik over na het ziekenhuis ivm keizersnee vorige bevalling en dat we dan het vervolg traject gaan bespreken ( ik hoop dat ze openstaan voor een 2e keizersnee, want zelf ben ik erg angstig om natuurlijk te bevallen, maar das van later zorg) Wat hebben jullie een mooie kamer uitgezocht... Wauw! Bij ons gaan de meubels voor een 2 e ronde, bart heeft al een stoere jongens kamer waar weinig babyachtig meer te vinden... Zijn jou harde buiken ook al afgezakt??? Owhjah, die showers zijn leuk!!! Vooral als je zelf echt er helemaal door wordt overdondert... Knuffel voor alle dames hier
@Pino: Vervelend dat je zo'n last heb van krampen! Ik snap wel hoor dat je niet gelijk wilt bellen, ik ben precies hetzelfde daarin. Maar luister maar naar de andere meiden, als je het niet vertrouwt, toch even bellen, daar zijn ze voor. Ben benieuwd wat je vk ervan zegt. @Leonie: Wat leuk een babyshower!! Is dat niet wat vroeg trouwens? Niet dat het uitmaakt, is altijd leuk natuurlijk @CVM: Mooie buik al hoor! @Seertje: Mooie babykamer zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent Wanneer krijgen jullie hem?
Ze hebben geen 06 nummer. het vaste nummer wordt doorgeschakeld naar hun mobiel geloof ik. Behalve als ze in een bevalling zitten ofzo. (heb nog maar 1 keer eerder gebeld en toen moest het ook via de ambulancedienst). Vind het wel lastig zou eigenlijk... legt de lat om te bellen nog hoger. @Seertje, sinds vrijdag heb ik er last van.. nu dus 3 dagen.
@leonie: ahaaa, ik zit bij het Geboorte-atelier. In Tussen de Vaarten. Harde buiken zijn over gelukkig! Toch rustig aan kunnen doen Echt super, net als een vrijgezellenfeest @MiniMe81: ja, mooi he We krijgen hem over 4-6 weken binnen. Kan niet wachten
@cvm, echt een mooi buikje al! en de foto is ook mooi. leuk om later te hebben, je straalt echt vind ik. Hoe is het met de andere buikjes die niet zo hard groeiden? Ik heb nu mijn groeispurten gehad met week 14(toen was ie er ineens!) , week 16 dat ik had van hmm ziet er niet meer uit alsof ik te veel heb gegeten en nu begin deze week is ie steeds meer naar voren gegaan, als ik lig is ie ook best hoog met aan de zijkanten vlak(heupbotten enz) @Leonie! wat ongelofelijk lief dat ze een babyshower voor je hebben georganiseerd. Ik zou er ook emotioneel van worden. Echt leuk! Ik krijg na mijn verjaardag(februari) een babyshower die mijn schoonzusje gaat organiseren. Ik vind dat eigenlijk leuker dan een kraamfeest, heb dan liever individuele visite denk ik.. @ Seertje, echt een mooi kamertje is dat. gaan jullie nog voor de zilveren chesterfield stoel? Ik weet nog dat je het ooit over had, die vind ik ook nog zoo leuk. @ Pino, stom dat je ze niet zo te pakken kan krijgen. Ik heb het tot nu toe zo'n geruststelling gevonden dat ik altijd kan bellen. Eerst durfde ik ze ook niet lastig te vallen..maar ik heb nooit een rare reactie gehad. Je loopt nu ook al vrij lang met de klachten en het is niet iets wat je herkent, ik zou toch doorzetten. Om even te ontstressen heb in vanmiddag "Eat, Pray, Love" op de computer zitten kijken. met Julia Roberts, echt een vrouwenfilm.. verder lekker veel met vriendlief op de bank gehangen en geknuffeld. Ik word echt aanhankelijk. Was ook echt een stuk minder emotioneel vandaag, moest maar 1 keer(tijdens de film) huilen.
@Titania, fijn dat je zo'n lekker rustig dagje had! Gezellig met je vriend . Tja, ik probeer zo eerst nog even het normale nummer..
dit is trouwens Bob(nog steeds de werknaam-word echt niet de echte!) Over zijn echte naam zijn we heeeeeel hard aan het beraden. Ik vind het heel moeilijk! Ik wil iets wat ook in Polen bekend is, omdat mijn ouders daar vandaan komen en we nog steeds veel famillie daar hebben.. traditie is wel belangrijk voor mij. Het is ook moeilijk om een naam te vinden die we allebei even leuk te vinden. Gelukkig duurt een zwangerschap wel even... dus we hebben nog tijd. Ik vind het wel echt leuk dat veel baby's hier al namen hebben.
@ minime: Tja wel wat vroeg,maar wel zo Speciaal voor de sint/ kerstdrukte... @ seertje: fijn dat rust je goed heeft gedaan! Luister goed naar je lichaam he??? @ pino: bel anders gewoon ff de dokterswacht!
Pijn is weer weg,.... grrr... Ga nog even de vk proberen. En als het niet lukt het nummer van de ambulancedienst opschrijven.
haha, ik heb twee vrienden die zo heten! 8) oh en nog een nieuw neefje. is wel typisch Pools ja. mijn vader heet Zbyszek, heeft ie altijd veel problemen mee gehad in Nederland.. dat wil ik m'n kind niet aan doen.(er zijn zooo veel onuitspreekbare PL namen!) misschien blijft het gewoon Bob. Ik ook makkelijk later op school met je naam schrijven enz.
Fijn dat je er door bent gekomen. toch wel een irritant systeem. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! sterkte x
Nou advies... 2 pcm, kruik op de buik en vooral ontspannen. Als het erger wordt weer bellen. Morgen naar de HA op blaasontsteking laten testen. Dat is het eerste waar ze aan denkt. Als dat niet zo is wordt er tijdens de controle verder gekeken.