April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Fijne avond!

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zit nog helemaal te stuiteren erg heh :)

goeie reden om weer te shoppen :D

3. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Jeetje pino nou al voorweeën, das vroeg laten we hopen dat het weer weg trekt.

@violet; een meid, gefeliciteerd!!

@mutsy; jij ook gefeliciteerd met jullie zoon.

Hier ziek, zwak en misselijk bah, ga lekker vroeg onder de wol vanaaf.

4. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    wat eten jullie vanavond?
    ik heb helemaal geen honger(vanmiddag weer misselijk geweest), maar mijn vriend gaat na z'n werk zo boodschappen doen en belt zo voor de bestelling... ik heb echt geen ideeen.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb gewokt.. Heeeel simpel, rijst en chicken tonight

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wij hebben aardappelschotel met salade

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Musty, een broertje!!! wat leuk!!! :D Gefeliciteerd!

hier eten we patat, ook geen zin om te eten....

zijn er eigelijk al meisjes bij gekomen?

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goh wou net typen dat ik al even geen kramp meer heb gehad (wel harde buiken zonder kramp...) Maar helaas.. Met het typen komt weer kramp opzetten.
    Maar heb net alle zooi van mijn dochter opgeruimd, dus heb er nu maar een reden voor denk ik dan.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh wat ik trouwens nog vergeten was te vertellen.
    Mijn baarmoeder zit nu op navelhoogte.
    :D Ik happy hahaha.
    4 weken geleden lag hij 2 vingers boven het schaambot.

10. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Pino, wat vervelend zeg die voorweeen, hopelijk valt het met rusten allemaal mee.... (sorry heb er geen verstand van)

@Nikske, Hopelijk voel je je inmiddels alweer wat beter!

@Musty, Jeeej een jongen! Gefeliciteerd!!!

@Violet, Jij brengt het meisjes gehalte weer naar boven ;) ook jij een dikke proficiat!

Hier,
    Vandaag naar school geweest. Geen idee hoe het mogelijk was maar heb 4 van de 5 lessen vielen uit... pff Twas een heeeeele lange dag....
    Ik ben inmiddels wel stiekem een beetje nieuwschierig geworden naar het geslacht van onze beeb, nu iedereen ermee voor de dag komt. Volgende week heb ik de 20 weken echo (bij 19 weken), maar ga toch proberen vol te houden om het een verassing te laten zijn 8)...
    Ik was van plan om macaroni te eten, maar manlief is nog niet thuis en ben zo moe dat ik geen zin heb om te koken :(. Misschien straks...

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

@Pino; balen van de voorweeen :( ik hoop dat het met rusten te doen is.

@violet; een meisje, gefeliciteerd!!

@mutsy; gefeliciteerd met jullie zoon. Wie had dat gedacht hahaha

Hier; Ben verschrikkelijk moe en jankerig :( kan nu ook wel ff een potje janken. *zucht* Ik voel me echt niet lekker. Beetje zo'n harde buik gevoel. En dan die vermoeidheid bleg! Zo nog naar naailes en dan lekker me nest in.

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik leg de kleine man hier op dezelfde tijd op bed dus vanavond 19:00 uur (oude tijd 20:00 uur). Zo went hij er het snelst aan (denk/hoop ik). Tot nu toe nog geen problemen gehad met voorgaande zomer/winter tijden het wende altijd wel heel snel.

Niske lekker met de beentjes omhoog op het bankie vanavond.

Ook ik hoop dat iedereen een voorspoedige zwangerschap heeft zonder rare/vervelende dingen.

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hmmmm geloof dat manlief spontaan nesteldrang heeft ;)

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

dank dat die huilbuien normaal is rond die periode :) hier ook last van sinds een week of 2

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    grappig heh hoe hard da kan gaan hier was t 2 weken terug onder mn navel en nu al 2 vingers boven mn navel :$

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hi meiden, het gaat allemaal weer niet heel voorspoedig bij sommige lees ik.

@Pino: Heftig hoor, als je al voorweeen hebt! Ik heb er geen verstand van, maar houd goed rust, en laat ze het goed in de gaten houden! Succes ermee.

@Nikske: Beterschap! Ik weet hoe je je voelt. Ik voel me heel af en toe (vooral voor de zwangerschap, nu eigenlijk niet meer) heel zwak en trillerig. Ik heb ook vaak een te lage bloeddruk, en moet dan echt wat zouts eten, dan helpt bij mij!
    Laat je maar verwennen door je mannetje:)

@ Violet: Gefeliciteerd met je MEISJE!!!!

@ Musty: Wat een verrassing: een JONGETJE!!!!
    Van harte gefeliciteerd ook!!

@Buik: Volgens mij was het Titania die het vroeg of de buikjes al aan het groeien waren bij iedereen. Bij mij gaat het nog steeds langzaam, maar zelf zie ik steeds wel verschil. Komende zondag weer een fotootje nemen voor in mn dagboek, ik zal hem hier ook posten dan. Echt een zwangerschapsbuik is het nog niet, maar ja zolang ons ventje het goed doet, is dat minder belangrijk. Ik zal nog wel dik genoeg worden :)

@Hier: Niet veel nieuws. Vandaag weer een Vitamine B12 injectie gehad. Mn vitamine is nu op peil, maar ik krijg nu elke maand een injectie om het ook goed te houden.

@Babykamertje: Manlief is vandaag (tijdens werktijd) al druk bezig geweest met ideeen voor de babykamer. Ben zo benieuwd hoe het straks gaat worden! Kan eigenlijk niet wachten totdat we gaan beginnen.
    Vrijdag en zaterdag komt mn schoonzusje logeren (we gaan zaterdag naar de Jonge Gezinnen Beurs), en zondag willen we dan eindelijk de logeerkamer naar zolder verhuizen, zodat we hopelijk volgend weekend ofzo met de babykamer kunnen beginnen:)

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoeraaa een jongetje én een meisje gespot vandaag: Musty en Violet, geniet ervan!

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Nee, hier gaat het eigenlijk prima. Sterkte met wennen aan de nieuwe tijd!

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    minime wat leuk dat je man vandaag zo druk is geweest met ideeën opdoen voor het kamertje.
    Veel plezier op de jonge gezinnen beurs. Ik kan je vertellen voorgaande jaren was het heel heel heel druk.

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hallo ladies,

Pino... pfff nu al voorweeën... doe rustig aan hoor!!!!

Violet een meisje!!!!!

Musty een jongetje had k echt niet verwacht, had een echt meisjes gevoel bij jou hihi

Omstelling klok wij hebben hem de eerste nacht op de oude tijd naar bed gedaan... dus eerder en heeft goed geholpen.
    vandaag is hij normale tijd naar boven dus afwachten wat hij doet morgen...

Hoogte baarmoeder ik voel hem niet hoor. de gyn heeft het proberen te wijzen maar ik voelde helemaal niets.
    Hij zat halverwege de navel. Vorige zwangerschap hoorde ik constant dat ik een hoge navel heb.... naja als het maar goed groeit ben ik blij he.

Werken ging eignelijk wel goed. Wel last vd rug en dan vooral het meeste hinder van de onderste helft vd billen. Werd er op momenten gewoon misselijk van. Eventjes zitten hielp dan gelukkig wel.
    Die trut heeft me alleen al beter gemeld terwijl dat nog niet had gemoeten voor ik met UWV gesproken had (had immers ook halverwege dag naar huis kunnen gaan he...). maar goed was ik haar ook vergeten te zeggen... mijn fout dus ook deels.
    Afwachten hoe ik verder ingedeeld wordt deze week want uwv zou mijn min uren aanvullen met ziekteuren, weet dus niet hoe dat gaat nu ik al zeker gemeld ben....

Deel Deze Pagina