Zo, eerst maar eens feliciteren: Musty: Een zoon, gefeliciteerd! Violet: Een meisje! Ontzettend leuk! Wat is de stand nu? Nog 1 nachtje slapen dan weten wij het ook....hoop ik.. heb gisternacht gedroomd dat we een jongen krijgen. Het was een heel realistische droomecho! hahahaha. Ik ga even kijken of ik het grootste gedeelte kan bijlezen! Liefs!
Bedankt voor alle felicitaties! Kan ik lekker gaan shoppen @musty jij gefeliciteerd met je zoon!! @pino balen van je voorweeen weet je zeker dat ze geen kwaad kunnen? T lijkt me toch niet helemaal goed. Ik moet zeggen dat ik er zelf geen ervaring mee heb, alleen naweeen en dat duurt nog ff Hier tot nu toe geen last van de klok. @sanne spannend ik ben benieuwd of je gelijk hebt.
@Violet, volgens mij kunnen ze wel kwaad. Tenminste wel op zo'n termijn. Bij mijn dochter had ik vanaf 28 weken voorweeen en 10 weken later had ik al ontsluiting. Vanuit zichzelf... Nu dus 10 weken eerder voorweeen. Dus dan zou het heeeeeeeel langzaam moeten gaan als ik op hetzelfde uit wil komen.. Ben erg benieuwd naar de 20 weken echo. Morgen ga ik bellen of hij een weekje eerder kan ofzo. Want ik heb hem nu staan met 21 weken. @hoogte baarmoeder... op mijn lijst is neergezet navel +2. En dat komt precies overeen met wat ik zelf zie en voel. Dus denk dat ze die 2 vergeten is te zeggen. Bij de navel gaat hij zakken, 2 vingers hoger eindigd hij. @Luckey, fijn dat het werk wel redelijk ging! Stom dat je al beter gemeld bent!! En die pijn klinkt als je bekken. Onder tussen de billen zeg maar. @Sanne, spannend zeg jij ook de echo morgen! Superleuk! @MiniMe, wat leuk van je man! Geweldig Die van mij zie ik nog niet de ideetjes opdoen voor de babykamer (die er overigens ook niet is maar goed).
ik ben dus ook bang voor beginnende bekkenpijn. als ik door mijn knieen moet en weer opstaan merkte ik het echt. vooralsnog is het alleen aan de achterkant, maar werd er wel iets misselijk van... hoop het niet zeg..... ben nu het twijfelen of ik ivm mijn uren (weet niet of ik de 15 haal deze week) het UWV morgen even zal bellen of gewoon zal wachten tot vrijdag )wanneer zij bellen).....
Je moet ten eerste eisen van je leidinggevende dat je weer ziekgemeld wordt. Dan gaat het proces met de arbo gewoon verder. Ze kunnen je ook ziekmelden voor bijv 50%. Je bekkengewricht ligt aan de achterkant. Als je pijn hebt aan de voorkant komt dat vooral door het trekken van de spieren eraan. Pas op met je SI gewrichten. Dat gaat niet zomaar over.
ik bel gewoon morgen met uwv, want leidinggevende is morgen ook niet op het werk en zelf hoef ik pas woensdag weer te werken.... dan geef ik het woensdag wel weer aan haar door. zij keek me echt aan toen ik dat zei van: ja ik kan je toch niet indelen terwijl je nog ziek bent....
Hoi meiden! Jeej wat is er ongelooflijk veel geschreven en gebeurd! En wat leuk dat er nu weer wat meer meisjes bijkomen na de megastand van de jongens hahahaha. leuk dat er nu al zoveel weten wat het geslacht wordt van hun beeb! Ik heb zelf as 29 november de 20 weken echo:S Duurt nog zoooo lang! @pino: wat een rottoestand zeg dat je voorweeen hebt!!!En wat ik nog vreemder vind is dat je gewoon naar de arbo moet:s succes!!!! Hier ben ik afgelopen woedag naar de vk geweest en alles was goed, baarmoeder was 11/2 onder navel en ik voel hem ook Ook heb ik nu de beeb echt duidelijk gevoeld , zo leuk weer! Verder heb ik dus fysio voor mn bekken maar heb ondanks de oefeningen toch heel erg last als ik een hele dag gewerkt heb En als ik weekend heb gehad en dus rustig aan heb kunnen doen dan heb ik maar een klein beetje last. Komend weekend even naar de jonge gezinnen beurs is even kijken of ik daar nog wat leuks zie Groetjes van hier!
Hey Allemaal, Leuk om zoveel bij te lezen. Poeh heb veel gemist!! lees dat er ook weer wat meiden zijn gekomen ..leuk! Ben erg benieuwd naar het egslacht van onze baby maar we moeten nog even wachten tot 1 december.. Dan krijgen we de 20 weken echo....we zijn nog aan het twijfelen of we het wel of niet gaan vertellen.. Volgens mij is het erg moeilijk om het geheim te houden maar denk dat ik het toch maar ga proberen.... Heb sinds deze week best last van mijn rug.. Wel alleen aan de linkerkant en trekt 's avonds door naar mijn linkerbeen.. Kunnen dit de bekken zijn??.. Om de hoeveel weken moeten jullie trouwens naar de VK? Ik moet nu week 8 weekjes wachten tot mijn volgende bezoek.. vind ik erg lang!..Heb ik wel tussendoor de 20 weken echo dus week niet of het daardoor komt.. Nou, ga eens aan het werk.. Ga proberen om iets vaker alles te lezen zodat ik een beetje bij blijf.. Liefs
Ik vind het erg lang hoor! Blijkbaar krijg je dan ook de standaard controle tijdens de 20 weken echo. Ik moet nu om de 3 weken ivm voorweeen.
Grrr halve nacht wakker gelegen ervan zeg... (nou ja niet echt van het werken maar als je niet kunt slapen, denk je er vanzelf aan he...) Van de ene kant is het geen probleem dat ze me beter hebben gemeld, vooralsnog zal ik toch gewoon aan het werk blijven nu. het gaat zich puur om het punt dat ik deze week niet aan mijn contracturen ga komen (of ze moeten me nog 6 uur inplannen)..... grrrrr... kon ik maar gewoon thuis blijven en hoefde ik niet te werken..... was de wereld een stukje makkelijker
Goedemorgen meiden Sow gisteravond wat leuke spulletjes besteld voor de babykamer via www.made2order.biedmeer.nl ben er helemaal happy mee, en het word precies in de kleuren gemaakt die wij graag willen! Heb vanacht wel echt onwijs slecht geslapen Om half 4 viel ik in slaap, toen ging om 6.15uur de wekker van vriendlief dus was ik weer wakker Vanavond weer naar de VK Ik ben eens benieuwd, ik weet niet of ik mijn baarmoeder voel, dus hoop dat zij me dat vanavond kan laten voelen. Even een vraagje, wanneer voelde jullie je EERSTE kindje schoppen of draaien? Ik weet dat je een tweede eerder voelt, dus ik ben vooral nieuwsgierig naar de termijn bij het EERSTE kindje. Sow nu weer even aan het werk, kom straks weer even spieken!
Nikske... bij de eerste placenta aan de onderkant en voelde ik eerste keer met 16 weken. nu geen idee waar de placenta ligt maar voel de kleine nog niet....... bij mij gaat het dus niet op (2e eerder voelen)
Hier ligt de placenta voor de baarmoeder, normaal voel je de kleine dan later toch?! Van mij mag het wel komen die schopjes Hihi
@pino: dank je: ik vind 8 weken ook behoorlijk lang.. maar goed, zal moeten afwachten!!..gelukkig over 4 weekjes al de 20 weken echo dus dan heb ik toch nog een extra controle.. Wat vervelend voor je meid die voorweeën! Sterkte.. liefs
Fredje, normaal moet je omde 4 weken naar de verloskundige! Na 20 weken word dat geloof ik elke 3 weken, en na 30 weken elke 2 weken. Helemaal op het laatst ga je elke week. Toch meiden?! Of heb ik dat nou verkeerd begrepen... Was er een reden om 8 weken tussen je bezoek te laten?!
lekker druk bezig met t kamertje leuk heh? ik voelde ons dochtertje met 12 weken net een fladderend vlindertjes en deze uk met 11 weken nu lag en ligt mijn placenta aan de achterzijde en puur toeval zit ie nu weer op exact dezelfde plak als bij mn dochtertje