Ik heb hier ook sinds een week last van, echt heel vervelend hoor Ook met bukken, schoenen aan doen enzo is t echt pijnlijk, lukt bijna niet. Heb t laten onderzoeken door de gyn, maar niks bijzonders te zien... Zal er denk ik helaas wel bij horen
Nou net de VK gesproken en zij heeft me doorverbonden met een bekkenbodemtherapeut die op dezelfde locatie werkt. Waarschijnlijk heb ik naast de bekkenklachten ook zwangerschapsischias.... Morgen moet ik ook nog even langskomen zodat ze alles goed kan bekijken. Ze hebben nog even overlegd en de VK belde net terug, ze wil dat ik per direct stop met werken om nog erger te voorkomen.... Pfffff, ik heb er nu al pijn in m'n buik van. Dit gaan ze op m'n werk echt niet leuk vinden........ (enne natuurlijk weet ik dat m'n eigen gezindheid en die van de beeb voor gaan, maar toch.... ik zit niet echt te wachten op een hoop gezeik :x)
Juli; wat balen! Ik moest even googelen om te kijken wat het was maar dat is niet zo best. En er staat idd ook dat je veel moet rusten. Sterkte op je werk!
Bukken en schoenen aandoen wordt steeds lastiger... nog even en ik moet manlief aankijken. Mijn nagels knippen kan ik allang niet meer, dat doet manlief Even iets anders, bij kruidvat hebben ze nu een actie, bij besteding van 12,50 krijg je een entreekaartje voor de 9-maandenbeurs in Rai Amsterdam. (avondkaart) Mocht iemand van jullie zo'n kaartje krijgen en niet gaan, willen jullie dan aan mij denken?? Ik woon in Amsterdam en wil graag gaan. Heb alleen niet zoveel nodig bij kruidvat 8) en ik zou het wel leuk om zn allen te kunnen gaan (4pers). Dus mochten jullie ze hebben en jullie doen er niks mee ik wil ik wil... uiteraard betaal ik de verzendkosten.
@juli: wat vervelend zeg, die klachten! En dan nu ook nog moeten stoppen met werken... Kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vindt om dit op je werk te zeggen. Vooral omdat je chef toch al de hele tijd moeilijk doet. Maar goed, denk toch maar aan jezelf en aan je beeb, jullie gaan voor het werk hoor! Succes met vertellen!
vannacht om half6 is noah via een keizesnede geboren...hij maakt hetredlijk, ligt op nicu en word beademd....had een redelijke start. spannend allemaal, laat later meer weten.
Anmiri: PROFICIAT met de geboorte van jullie zoon Noah! Het was dus helaas niet langer te rekken begrijp ik? Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met jullie beiden. Veel succes voor de komende periode en mocht je tijd en zin hebben dan is het fijn als je ons af en toe op de hoogte houdt hoe het met jullie gaat, maar als dat niet lukt dan is dat ook heel begrijpelijk... *denkt aan jullie*
Hey anmiri, Ten eerste van harte gefeliciteerd! Hoop dat jij en Noah snel zullen opknappen! We horen later wel meer van je hoe en wat. doe het rustig aan. Fijn dat je ons hebt laten weten hoe het gaat. Sterkte en succes.
Anmiri, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat spannend allemaal. Hebben ze hem uiteindelijk moeten halen? Jeetje zeg, de eerste baby van ons clubje geboren............Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie mannetje het goed doet. Succes de komende tijd, hou je ons op de hoogte?
Gefeliciteerd met jullie zoontje, sterkte voor de aankomende tijd. Weet hoe zwaar het af en toe kan worden. *Knuff, denk aan jullie*
@animri. gefeliciteerd met Noah! hopelijk gaat alles naar omstandigheden goed en kunnen jullie beiden flink aansterken. @hier. vannacht CONTINU last gehad van maagzuur. vandaag overdag ook nog heb vannacht dan ook maar 3 uurtjes geslapen. ben kapot! gisteravond ook nog stuk van mn kies afgenroken dus vandaag nog even snel tussendoor naar de tandarts geweest. pfff, heb me wel eens lekkerder gevoeld.. :S nu ff doezelen op de bank
anmiri: gefeliciteerd met Noah! Mooie naam trouwens ook! Hoop dat t met jullie allemaal goed gaat. Ik denk aan jullie.
Jeetje, wat een bericht maar uiteraard van harte!!! Ik hoop dat jullie snel allebei op krachten zijn.
Als zelfs je VK als zegt dat je moet stoppen, weet je al genoeg Ik had ook verwacht dat ze gingen zeiken op mijn werk, maar tot nu toe helemaal niet... Ze hebben er toch begrip voor als je zwanger bent. En anders? pech gehad voor hun!!
O echt??? tot wanneer is dat aanbod? Ik wil denk ook naar 9mnd beurs gaan, en avond is lang genoeg voor mij...
Gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.... Ik duim voor jullie. Zit gewoon met tranen in mn ogen
Hier vanacht ook weer heel erg last gehad van maagzuur.... Maar is ook beetje eigen schuld, heb uurtje voor t slapen gaan nog paar chippies gegeten. Dan moet k dus echt niet meer doen..
@ anmiri: gefeliciteerd met de geboorte van Noah! Krijg wel even kippenvel van je berichtje! Blijkbaar was hij buiten de buik helaas beter af dan er binnenin... Net als de andere meiden hoop ik voor jullie dat nu alles de goede kant op gaat en dat ook jijzelf snel aansterkt. Je zult er volop moeten zijn voor je mannetje! Heel veel sterkte en succes in deze periode en uiteraard hoop ik ook dat je kunt genieten van het kleine wondertje wat toch maar weer in de wereld is gekomen! * knuffel voor jullie, er wordt aan jullie gedacht!* @ juli: jeetje meid, je baas ziet je aankomen ik word al zenuwachtig in jouw plaats! Maar idd, verstand op nul en gaan met die banaan, je hebt geen keus. Jouw gezondheid en die van je kleine staan voorop! Succes meid! Goed trouwens dat je naar de bb-fysio bent doorverwezen, die kan je vast en zeker helpen. @ bukken: hier ook een drama! Krijg mijn steunkous amper aan, en mis mijn vorige zwangerschap in de zomer waar ik gewoon slippertjes aan kon met dit formaat buik toch eigenlijk best handig, haha Schoenen strikken wordt ook gewoon pijnlijk nu!
Uitgerekende data: 03 april 2011 - FB1984 (26) - 1e kindje - ZKH (verplicht) - fv 04 april 2011 - Foeske (26) - 1e kindje -ZH - fv 06 april 2011 - MoniqueP (26) - 1e kindje - bv 06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 09 april 2011 - Steintje - 2de kindje 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (25) - 1e kindje- zkh- bv 12 april 2011 - Rainbow87 - 1e kindje 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 14 april 2011 - Sietske (26) - 1e kindje - zkh- bv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Anmiri (33)- 3e kindje-zkh 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - liefst thuis - bv 18 april 2011 - MamavanJuul (27)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 20 april 2011 - Maxximus (30) - 1e kindje - thuis 21 april 2011 - Ilke (29) - 1e kindje - liefst thuis-liefst bv 22 april 2011 - Vuurtorentje84 (26) - 1e kindje - zkh 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - onbekend - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 29 april 2011 - Karina (31) - 4e kindje - BV - ZK 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 8 Jongens 10 Meisjes 9 Verrassing/Geheim Afspraken: 20-01 - FB1984 - Gyn + prik resus? 25-01 - Mrs Hair - controle VK 27-01 - Star2 - Controle gyn 31-01 - Eeka76 - controle vk 01-02 - Ilke - controle VK 03-02 - Maryloes - controle vk 03-02 - MamaMarije - Controle vk + rhesusprik 05-02 - MamavanJuul - controle gyn 10-02 - Star2 - Controle gyn 22-02 - Ilke - controle VK Echo data: 17-01 - sietske - pretecho 27-01 - Star2 - Groeiecho 27-01 - Ilke - pretecho 3d/4d 10-02 - Eeka76 - extra echo ivm handafwijking 10-02 - Star2 Groei-echo GEBOREN! 17-01 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d *** Vlindertjes *** 14 april 2011 - Julia6 - 3e kindje* 18 april 2011 - Elzje (26) - 1e kindje 20 april 2011 - Snelly(28 )- 2e kindje 16 april 2011 - Dees1985 - 1e kindje Ik heb de geboorte van Noah even vereerd met een vermelding in de lijst! Dit is een opzetje, wellicht wil Anmiri het wel anders (of jullie), ook prima. Wellicht kan ze gewicht en lengte even aanvullen als ze daar aan toe is (voel je niet verplicht meid!!).