April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wat vervelend voor je... Ik heb hetzelfde, en gelukkig is mijn werkgever echt heel relaxed. Misschien valt het mee. En anders, ben je in ieder geval niet meer daar en heb je dus ook geen last van het gezeik. Nu gaat het rusten en voorbereiden beginnen, het is niet anders, dus ik hoop dat je van de rust kunt genieten/bijkomen...

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wow, het eerste kindje geboren van ons cluppie...

Anmiri: Van harte met jullie zoon Noah! Ik hoop dat alles goed gaat!
    Zal een behoorlijk drukke tijd worden!
    Maar inderdaad, als het beter voor hem is buiten de bm dan in de bm is het heel verstandig!
    **denk aan jullie**

Tuurlijk hoort Noah onze lijst aan te voeren!

Pff zeg...

@hier: een giga vreetbui, of eigenlijk dag! Jullie willen niet weten wat ik al allemaal achter de kiezen heb. En ik ga zo gewoon nog avondeten, hihi! Oooh wat erg!

@juli: tja, zit niks anders op dan rust nemen, ze zegt het niet voor niks!

@maagzuur: tegen de avond komt het

@slecht slapen: Hier gelukkig niet meer zo, word dan wel een paar keer wakker, maar slaap dan gelukkig wel weer verder.

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Gefeliciteerd met de geboorte van Noah!

Precies met 27 weken dus! Heftig hoor, wij zijn net even ver... Ik hoop echt dat alles met jullie beiden goed gaat en goed blijft gaan en wens je van harte het allerbeste toe.

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hier verder: Bij de tandarts geweest vandaag, moest tandsteen laten verwijderen en dat duurde best lang. Toen ging het helemaal niet goed, combi van op m'n rug liggen en met m'n hoofd naar beneden... Zweet brak me uit, en had het gevoel flauw te gaan vallen of te moeten braken ofzo. Echt niet leuk dus. Gelukkig zag ze zelf ook dat het niet ging, en heeft ze de behandeling halverwege afgebroken, mag over twee weken een tweede poging wagen... Bah!

5. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @ bukken; Hier ook moeilijkheden met bukken en sokken en schoenen aan doen. Wat een toestand elke x.

@maagzuur; alweer een paar dagen dat het op komt spelen blehh!

@mamavanjuul; ik heb ook steeds last van eetbuien, niet normaal.
    Heb nu ineens een tum tummetjes en wijngum tik.:)

@slapen; vannacht weer een baal nacht gehad, kan dan gewoon me draai niet vinden.:(

Hier sinds vanmiddag onwijs last van me rechterzij, de pijn trekt helemaal naar me rug. Kon vanmiddag nog maar moeilijk lopen, nu gaat het wel maar het blijfd zeuren.:( Herkend iemand dit? Moet ook wel veel plassen, maar drink ook veel water. Het kan misschien van me darmen af komen het voelt niet aan als bandenpijn iig.
    Kijk het even aan anders morgen langs de ha ermee.

Heb trouwens een mooi wiegje van mp af voor maar 25 eurie, ben er zo blij mee. :) Het is zo een mozes mandje op standaard.

6. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    Ha anmiri
    Gefeliciteerd met jullie kleine Noah. Alle gezondheid en geluk voor jullie als gezin. Hopelijk sterkte hij snel aan

Gr.
    Pollewopke

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heb geen idee wat het kan zijn star...misschien inderdaad darmen, of ligt de beeb net tegen een spiertje aan....

Heel vreemd dat eten, hihi! Manlief staat nu te koken en kan niet wachten tot het klaar is, haha!

Oooh bah Mrs Hair, kan je nog een keer! Ben er voorlopig weer vanaf, het is mijn hobby ook niet.

8. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Hé bah, idd geen pretje.
    Hopelijk gaat de 2e poging beter, anders maar wachten tot na de bevalling.

Ben ook geen fan van de tandarts, ben september geweest en ik moet in maart weer.

9. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Hoop idd dat dat het maar is, het was echt een heel pijnlijk gevoel.
    Misschien voor de zekerheid me urine even weg brengen morgen, dat kan nooit kwaad.

Hahaha, lekker! Hier net een bord spinazie op met lekker eitje erbij...hmmm!:D

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    tandarts.. :S blegh!

11. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
  12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heb trek in chocolaaaaa..... (maltesers):D

Alleen geen zin om in de auto te stappen!

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hebben jullie dat liedje van Jan Smit gehoord wat hij over en voor zijn dochtertje heeft geschreven? Elke keer als ik er naar luister dan beginnen mijn ogen zo te tranen, kan t echt niet droog houden...

Tandarts, blegh echt een hekel aan haha.

Vinden jullie niet dat cola tegen maagzuur helpt?

14. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    @FB, kruidvat actie is deze week.

@maagzuur, gelukkig nog geen last ervan, maar ik heb gehoord dat cola goed schijnt te helpen.

@tandarts/mondhyg: JAK!

@star: Leuke wieg heb je gescoord, en geen prijs.
    ik had een schommelwieg gekocht van 30 eurie op MP. Ben er superblij mee...

Ik luister geen jan smit :p

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vind cola zeker wel helpen tegen maagzuur ja, alleen ik ga ervan stuiteren en onze kleine uk helemaal...!! pfff hij is dan heel de nacht een feestje aan t bouwen:$

Vanile vla helpt bij mij ook heel goed.
    Heb dan die van optimel, met een draai-dop, kan je af en toe een slokje nemen. Ik heb op mn nachtkastje rennie liggen, neem er 2 als ik ga slapen.
    Helpt goed.
    Vanacht voor t eerst weer heel erg last gehad. Maar die kwam omdat ik chippies gegeten had, uurtje voordat ik ging slapen....

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jan Smit: Heb t liedje vd week voor t eerst gehoord, maar vond er niet zoveel aan. Luisterde ook maar voor de helft hoor....
    Zal de volgende x goed luisteren.

Het nr van Marco Borsato, Slaap maar, die draai ik heeeel veel.
    Zo mooi!!
    (alleen is nu mn auto radio kapot, komt geen geluid uit mn boxen. Mis het nr wel hihi)

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @ollebolle: ik luister normaal ook geen jan smit maar nu word je doodgegooid met dit nummer, staat ook in de top 40.

@FB: ooh ja daar heb ik niet echt last van, hoewel ik t s avonds maar niet neem na t eten, bang dat ik niet kan slapen. Maar als dat zuivel bij jou helpt is dat toch heerlijk!
    Oh maagzuur van chips, mmmm had net zoon zin in chips, even toch maar niet doen dan. Maarja daar heb je dus weer van geleerd.

@Noah: zo he blijf echt maar denken aan anmiri en dat kleine ventje. Vind het echt heftig zeg. Hoop zo dat alles goed is.

18. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Noah! (mooie naam ook!). Hopelijk maken jullie het beiden naar omstandigheden goed! Heel veel sterkte in de aankomende periode!

We denken aan jullie!

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb het bij het nummer van Marco, Dochters. Toen was ik net bevallen van Julia toen ik het voor het eerst hoorde. Als ik die hoor, krijg ik weer een brok in m'n keel ;)

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja, hier ook! Had het er net nog over onder het eten. Vriend zei ook: blijf nog maar even door lopen.
    Ze krijgen nu heel wat zware weken voor de boeg....

Deel Deze Pagina