April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zucht...hier weer super slecht geslapen, kan wel janken! Denk zo'n 3 uurtjes vannacht.
    Even goed gesprek met mijn vriend gehad vannacht om 2 uur, ben veel te veel met dingen bezig in mijn hoofd:
    - wil graag goed werk afleveren op mijn werk
    - wil graag 4 weken van te voren met verlof (Julia was bijna 2 weken te laat, zat 6 weken van te voren thuis...al met al 8 weken zonder baby, was diep ongelukkig thuis en nu weer bang voor)
    - wil graag tegelijk met vriend vakantie (altijd moeilijk, vooral nu)
    - wil een lieve. leuke mama zijn
    - wil een lieve leuke vriendin zijn
    - gaan trouwen, moeten alles nog regelen
    - heb gewoon geen tijd voor mezelf
    - heb geen tijd voor vrienden
    en ga zo maar door...heel vermoeiend mijn hoofd....lang leve de hormonen, hahaha! Heb me toch een potje liggen janken vannacht.

Maar goed, ben dus gesloopt!

Tis trouwens goed glad hier! Had het helemaal niet in de gaten en heb Juul gewoon op de fiets naar de psz gebracht...tot ik een auto zag spinnen en rondjes draaien en 4 fietsers onder uit gingen voor me..:$
    Heb het laatste stuk maar gelopen en mijn vriend gebeld dat hij haar maar moet ophalen met de auto, ga niet nog een keer het risico nemen.
    ging bij het boodschappen halen ook bijna onder uit....spagaat in deze fase is niet fijn voor je liezen :(

Nou....sorry voor het echo berichtje hoor....

2. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @FB: veel plezier dit weekend!

@mamaMarije: hoe is het nu met je? Heb je nog iets van de vk gehoord? Hopelijk heb je niet al te veel last van je val van gisteren.

3. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hier vannacht weer redelijk geslapen, werd alleen om 4 uur wakker van de buren, die vonden het nodig gezellig muziekje te draaien!
    Aan de andere kant vond ik het niet zo heel erg want me kleine uk was op dat moment ook ineens veel aan het bewegen...eindelijk, dus heb daar weer lekker even van kunnen genieten.:)

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: balen zeg van je slechte nachtrust! Lastig he, al die gevoelens... Ik herken dat wel een beetje. Zeker in combinatie met de hormonen maakt het je zo onzeker! Hopelijk heeft het gesprek met je vriend je opgelucht en slaap je vannacht beter.
    *geeft je een knuffel*

5. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @mamavanjuul; vervelend die slechte nachtrust!
    Al die gevoelens zijn idd soms lastig hé, loop hier ook regelmatig te malen over van alles. Herken het ook heel goed.
    *knuff voor jou!*

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Mamavanjuul: Ook hier heel herkenbaar hoor... Ook ik loop met al die en nog wel andere dingen in m'n hoofd een beetje te malen... En als dat midden in de nacht gebeurt, slaap je inderdaad helemaal niet. Voel je je wel een beetje beter nu je het hebt kunnen uiten naar je vriend toe? Dikke knuffel in ieder geval!

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Mamamarije: Hoe voel jij je nu?

8. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    @star, wat een rare buren heb jij zeg... wat een rare tijd om muziek te draaien, maar één voordeel je hebt de kleine goed gevoeld.

@marije, al iets van de vk gehoord?

@juul, ik heb vannacht van 2 tot 5 wakker gelegen, kon de slaap maar niet vatten.. er gaat dan echt van alles door je hoofd. Gelukkig staat het weekend voor de boeg en kan ik flink gaan uitslapen.. hoop jij ook! Het is echt slopend... pfff

9. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ hier: gisteravond toch nog even overlegd met de vk. Zij maakte zich geen erge zorgen omdat ik geen harde buiken had, geen bloedverlies en de baby goed voelde. Ik heb op de één of andere manier mijn buik ook ontzien tijdens het vallen, dat scheelt natuurlijk! Ze wilde nog wel komen om het hartje te luisteren als ik me echt zorgen maakte, maar dat hoefde van mij niet per se.
    De kleine heeft gisteravond een solo-dansvoorstelling gegeven, dus het zal wel goed zitten ;) pfieuw!

@ mamavanjuul: herkenbaar hoor!! Er wordt aan zoveel kanten aan je getrokken en zelf wil je ook alles goed regelen voor iedereen. Het probleem is alleen wel dat je dan jezelf een beetje vergeet... Het feit dat je alles er uit hebt gegooid, scheelt vaak al de helft! Hoop dat je komende nacht een betere nachtrust hebt *knuffel voor jou!*

@ star: elk nadeel heeft z'n voordeel, he ;)? Lekker genoten van de kleine! Dat stelt een mens gerust! Beetje jammer van die muziek idd, maar goed... zolang ze het dan niet elke nacht doen!
    Het voelt idd niet altijd prettig, zo zonder inlegkruisje, maar ik trek dan gewoon regelmatig een schone onderbroek aan, sowieso al 2x per dag, en dan desnoods gewoon vaker! Wassen doe ik toch wel met dat kleine monstertje hierzo :p

@ fb: veel plezier meid!!

@ gladheid: hier heeft t ook weer gevroren vannacht, vandaag dus maar ff geen boodschapjes doen met de fiets! baal er wel van, tis zo lekker om even een stuk te fietsen. Wandelen gaat gewoon niet meer zo goed met mijn bekken :(

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @mamavanjuul: ZEER herkenbaar hoor! *knuf*

11. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@FB: fijn weekend! Geniet er maar lekker van!

@Mamavanjuul: helaas herkenbaar.... 's nachts ben je met vanalles bezig en overdag loop je erbij als een zombie. Ik ben helaas ook erg goed in het piekeren 's nachts..... :) Als mij 1 ding "tegengevallen" is in het afgelopen jaar is het wel het combineren van alles: goede moeder zijn, goed werk afleveren, netjes & schoon huis, aandacht voor manlief en .... ohja ook nog een beetje tijd voor mezelf ;) Ik vind het gewoon echt moeilijk!

4 weken van te voren met verlof is toch niet zo erg? Je hebt nu Julia toch ook die je flink bezig houdt? (heb je ook wat tijd voor je vrienden!). Enne het kan altijd erger hoor, ik zit 13 weken voor mijn UD thuis... :x:x:x

Zal mijn to-do lijstje waar ik 's nachts van wakker lig ook nog even noemen, misschien voel je je dan wat beter :D
    - Trouwerij regelen (maart!)
    - Verbouwing afronden kamer dochter (stucen, vloer leggen schilderen, behangen, meubels kopen...)
    - Kamer baby opnieuw inrichten

12. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ook ff egoberichtje hier....

Kwam er vanmorgen achter dat de diamant uit mijn trouwring ligt! Echt zooooooooooo erg :( Die diamant is gewoon verloren, die vind ik nooit meer terug. Ben afgelopen maart getrouwd, die ringen zijn Desiree trouwringen maar hebben we al vanaf het begin vd relatie, dus nu 7,5 jaar. Maar dat dat diamantje er gewoon uit zou kunnen vallen had ik niet verwacht. Heb vanmorgen heel hard zitten janken hier op de zaak en meteen mijn man gebeld in tranen, ben er nog ontdaan van.

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    He wat naar Banaantje! Had je dat diamantje er afgelopen maart in laten zetten? Zo ja, zou ik echt héél snel teruggaan, dat is nog geen jaar geleden. Kan me voorstellen dat je er even helemaal niet lekker van bent... :(

14. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ banaantje: jeetje wat balen meid! Ik heb er ook altijd angst voor gehad dat ik mijn diamantje zou verliezen (bij verlovingsring), maar ik dacht altijd dat dat niet kon :(... Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt!
    Idd, proberen even contact op te nemen als het pas minder dan een jaar geleden is. Wie weet haal je er nog wat aan!

15. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Bedankt voor jullie medeleven...

Ik heb de pech dat de complete ring al 7,5 jaar oud is, het diamantje zat er al van begin af aan in. We hadden toen we een relatie kregen trouwringen gekocht ipv relatieringen omdat we de trouwringen mooier vonden, als 'investering voor later' ;) Het enige dat er in maart aan is veranderd is de gravure, de trouwdatum is erin gezet. Het diamantje zelf zat er dus al die jaren al in, helaas, ik baal echt verschrikkelijk.

Loop nu met een gapend gat in mijn trouwring rond...
    Manlief grapte al zo leuk: "Het is een teken!!!" getsie, wat een rotopmerking. Dus ik grapte erachteraan: "Een diamant armer, maar een kind rijker dit jaar".

Overigens heb ik ook een verlovingsring met 22 diamantjes en daar is er nog geen één van uitgevallen! Echt stom dat de verlovingsring wel prima kwaliteit is en die trouwring niet...Desiree is volgens mij best een bekend merk....

16. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @MamaMarije: Ik ben blij om te lezen dat alles goed was, of tenminste, dat er geen redenen waren om je zorgen te maken! Weer een opluchting!

17. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @Ollebolle; zijn idd vreemde mensen, zijn al vaker midden in de nacht naar ze toe geweest. Al was het nu al een tijdje rustig. Het was nu dan niet zo hard, maar tis wel eens geweest dat je mee kon zingen.

@mamamarije; fijn dat alles goed zit en kleintje goed van zich heb laten horen. Fijn gevoel vooral na een val!

Denk dat ik dat dan ook maar ga doen, dan maar wat vaker wassen en slip verschonen.

@banaantje; vervelend zeg, zou er ook enorm van balen.

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ juli: ook ik zit met 27 weken al thuis... Ik neem nog ouderschapsverlof na mijn zwangerschapsverlof, dus straks negen (!) maanden thuis!!!!

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: balen zeg van je ring! Maar misschien gebeurt er wel een wonder en vind je het diamantje toch nog terug? De kans is natuurlijk heel erg klein, maar wie weet?

@mamamarije: gelukkig maar dat de kleine lekker actief was gisteren. Toch weer een opluchting!

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @banaantje. jeetje wat balen!! :(

hier lekker the voice kijken :)

Deel Deze Pagina