April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hey meiden, gister overdag nog 45 minuten geslapen. stucadoor was boven bezig en de vriezer was aan het ontdooien, schrok me elke gek als er weer een blok ijs uit viel ;)
    Daarna kwam mijn vriendin langs en daar heb ik lekker bij uitgejankt. Is toch anders hoor, bij een vriendin je verhaal doen of bij je vriend.
    Maar het klonk haar allemaal bekend in de oren, ze is ook mama van 2.
    Vooral omdat ik me onbewust ook wel druk maakte of ik wel van een 2de net zou kan houden als Julia...kan me gewoon niet voorstellen dat je weer dat allesoverheersende gevoel kan krijgen.

Bij Julia had ik meteen dat mama-gevoel, echt vanaf de eerste seconde:
    Jij bent van mij en o wee als er iemand jou wat aan doet.

Maar het schijnt dat een mama-hart heel flexibel is en daar heel veel ruimte in is voor kindjes ;)

Maar in ieder geval, vannacht heerlijk geslapen :D
    Van half 12 tot 10 uur, heerlijk!!!!

@Mrs Hair: wat balen van je ring! Ik snap wat je bedoelt, want wij hebben het zelfde gedaan! Geen vriendschapsringen maar ook trouwringen. Er zitten nu bij mij 3 diamantjes in (naast elkaar) en als we gaan trouwen komen daar nieuwe bij. EN in verlovingsring zitten er 2 boven elkaar.

zal me zo eens aankleden...dochter en vriend zijn met de hond aan het wandelen. We moeten nog boodschappen halen en daarna helemaal niks op de planning voor de rest van de dag. Morgen viert mijn vriend zijn oma haar verjaardag, mensje is 89 geworden!

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ow jaa, hahaha! Heb de voice ook vanaf het begin gevolgd!
    Val ik tijdens de finale in slaap, hahahaha!
    Tot aan dat Leonie er uit ging heb ik het gezien en ik heb nog vaag mee gekregen dat Kim er uit lag....maar dat was heel ver op de achtergrond, hahaha!

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ mamavanjuul: logisch dat je daar mee zit hoor! Ik vraag me ook regelmatig af of ik de nieuwe baby net zo leuk ga vinden als Lucas, of ik ben juist bang dat ik de nieuwe baby liever vind dan Lucas (omdat ik m soms wel achter het behang kan plakken ;):)).... pfff, dat zijn echt de hormonen volgens mij hoor! Volgens mij kun je als mama wel van 10 kindjes evenveel houden!
    En idd, bij een vriendin uithuilen is toch anders, mannen zitten gewoon anders in elkaar op de een of andere manier...
    Gefeliciteerd met je oma! Ik heb er ook nog een aantal, toch wel heel bijzonder!

@ voice: heb het niet echt gevolgd eerlijk gezegd, het duurde me echt tot té laat op de avond, dat hield ik niet vol!! ;) Wie heeft er gewonnen?

@ hier: mijn god, lijkt wel of de baby zich echt even moet bewijzen na de val van donderdag! Hij/zij is zooooo druk... wel lekker hoor, die bevestiging!

4. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hallo allemaal,

Nou hier vanmorgen de ctg gehad, jeetje de uk was DRUK!!:D
    Ik zei nog nou dat verschild nogal met de ctg van afgelopen donderdag.
    Zn hartslag vloog af en toe naar de 200 zo druk was hij ineens. Jumping fetus noemde de vk het.;) Mag hij van mij vaker doen zo een bevestiging geven. Was iig allemaal goed. Een verklaring waarom die paar dagen zo rustig was is er niet, misschien een flinke groeispurt. We zullen het donderdag weten dan hebben we weeer een groei echo.

Gister op visité geweest en 2 uur achterheen gezeten, voelde het savonds enorm in me rug, leek soms wel soort rugkramp, herkend iemand dit?
    Nu zeurt het nog een beetje aan de rechter zij.

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ mamavanjuul: ook ik maak me daarover zorgen, maar dan over de vraag of ik niet veel meer van dit kindje ga houden dan van mijn stiefkindjes ( kan ik me niet voorstellen, ze waren nog zo klein en ze voelen zo eigen ) en over hoe dat in ons gezin de verhoudingen verandert... Rozan, de oudste, heeft momenteel heel veel bevestiging nodig daarin: 'Kezia, jij bent een mama én een stiefmama hè? Jij blijft voor altijd onze stiefmama toch? En je bent ook wel een beetje onze echte mama hè? En Kezia, vind jij ons net zo lief als het zusje?' komt bijna dagelijks terug...

@ babykamertje: box en kamertje zijn geschilderd en we gaan nu het kamertje ophalen! Ik ben zó benieuwd hoe het wordt!!!

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    pfff ff snel ego berichtje. waren we er helemaal overuit met de naam, vroeg ik van de week aan hem hoe we het eigenlijk schrijven.. ik was gewoon helemaal vanuit gegaan dat dat maar op 1 manier kon. nou, niet dus! nu wil vriendje het op een andere manier schrijven dan ik!!! :'( zegt ie: jij hebt de 2e naam al bedacht, dus ik bepaal de 1e naam :mad: kijken of ik mn overtuigingskracht (+wat extra hormonen) in de strijd kan gooien. anders wordt het dus nu nog een andere naam bedenken! vind zijn schrijfwijze echt niet mooi :'(

7. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    @fb bedankt voor de plaatjes van de riem, da's wel wat voor ons denk ik

@ piekeren, dat herken ik ook wel ja, waarom ik dat niet gewoon overdag doe en dan 's nachts lekker doorslaap??? Vreemd

@ the voice, ik heb het kunnen kijken tot Kim eruit ging maar toen ging bij mij het licht uit, ben blij dat ik niet de enige ben die al snel sliep

8. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai dames,
    lees als ik thuis ben even bij.
    het gaat goed met noah, hij doet het nu al 2 dgn zonder beademing en dat doet ie goed. heb hem ook eindelijk mogen buidelen.
    hij is er nog lang niet maar als het zo blijft gaan als nu mogen we blij zijn.
    ik zelf ga morgen weer naar huis, zal dan ook even een foto plaatsen.

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ anmiri: wat fijn om van je te horen en wat super dat het naar omstandigheden goed met noah gaat!!!! We blijven hier aan je denken, doe vooral rustig aan de komende tijd!

Liefs, Kezia

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @AMRINI: Meid, wat fijn om wat van je te horen. Super dat Noah het zo goed doet, al van de beademing af zeg, wat een topper!

@Hier: Vannacht weer redelijk goed geslapen. Behalve dat manlief heerlijk lag te snurken en dat ik daar 4x wakker van ben geworden. Nou is dat niet zo erg, maar ik moet dan ook meteen plassen :x
    Pff....daar word ik wel tierelier van zeg!
    We gaan zo even lekker zwemmen, Juul vraagt altijd in bad of ze mag zwemmen, en dan gaat ze lekker op haar buikje in het water liggen.
    Heb toen ze baby was wel met haar gezwommen....dat kan ze niet herinneren...

11. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh, lekker mamavanjuul... Geniet er straks lekker van!

Wij gaan zometeen verder met de babykamer, hopelijk kan ik straks nog wat fotootjes plaatsen :D

12. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Fijn dat alles zo goed gaat, en dat de Noah van de beademing af is, helemaal super natuurlijk.

13. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Mamavanjuul, fijn dat je wat beter heb geslapen...snurkende man, herken dat wel ja.;)
    Hier ook veel plassen snachts, mag blij zijn als ik er maar 2x uit hoef snachts.:(

Veel plezier met zwemmen!

14. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Mrs hair; veel plezier met verder klussen aan de babykamer, altijd leuk natuurlijk.:)

Hier een pyama dagje houden, eerst een beetje in huis rommelen en dan lekker filmpje aanzetten denk ik.

15. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @anmiri: wat fijn dat je even een berichtje achter hebt gelaten! Mooi te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat. En al van de beademing af, super zeg!

@mamavanjuul: heerlijk, zo'n snurkende man. Hier ook eentje... Geniet van het zwemmen vandaag!

@mrs hair: veel plezier met het klussen.

@star: lekker, zo'n relaxte pyamadag :)!

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @anmiri. fijn wat van je te horen! ben erg benieuwd naar de foto

17. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@anmiri, wat fijn om van je te horen enwat een goed nieuws dat jullie Noah het zo goed doet! Fijn dat jullie hebben kunnen buidelen. We denken aan jullie!

Gisteren hebben wij een nieuw bed gekocht! Een heerlijk boxspring, wordt over 5 weken al geleverd. Kan niet wachten.

Zo, ga zometeen lekker met 2 meiden sporten. Kan ik vanmiddag weer een stroopwafel wegwerken:D

18. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Super dat het zo goed met Noah gaat!!! En al 2 dagen van de beademing af is natuurlijk helemaal goed nieuws! Wow, het is in ieder geval een sterk kereltje! Ik ben benieuwd naar de foto's!

19. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ anmiri: super meid! Wat fijn om te horen dat jullie het zo goed maken, krijg gewoon kippenvel van de opluchting voor jullie! Wat een sterk kereltje zeg...:) Ben ook benieuwd naar de foto's van jullie prinsje!

@ snurkende man: hier ook regelmatig, maar dan geef ik m een zwiep en draait ie om, dan is het over :D Werkt goed! enne... volgens hem snurk ik ook, hahahaha

@ maryloes: heerlijk een nieuw bed... was de oude echt op of had je gewoon zin in een nieuwe :p. Straks lekker in je nieuwe bedje liggen met je nieuwe baby! en geniet van je stroopwafel... ;)

@ mrs hair: succes met de babykamer! wordt het een beetje zoals je had bedacht?

@ hier: manlief heeft vandaag toen ik met Lucas naar mn ouders was de hele kamer gestofzuigd en gedweild (houten vloer in olie, dus dat moet echt zorgvuldig)!! Zo fijn! hij is nu voetballen, heb m dus nog niet kunnen bedanken, maar dat is echt zooo top voor mij :D

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ babykamer: is bijna helemaal klaar, alleen nog een plankje aan de muur en ik ben er zó blij mee :)... Hij is echt heel mooie geworden, de muren room en de meubeltjes vanille. Alles past zo mooi bij elkaar... Toen ik het bedje had opgemaakt werd ik er gewoon een beetje emo van, over een kleine tijd slaapt ons meisje daarin... Niet te geloven!!! Foto's volgen als het plankje hangt en de rommel opgeruimd is. We halen zo de kinderen weer op, ik ben benieuwd wat zij ervan vinden...

Deel Deze Pagina