Pff, wij zitten hier ook met z'n 2en op de bank de foto's van Noah te bekijken. Krijg er een brok van in mijn keel. Wat een kleintje en nu al zo sterk! Gek idee hoor, dat wij op dit moment ook zo'n kindje in ons hebben groeien! (zelfs vriend is er op het moment nog helemaal ondersteboven van...) @Namen: SChrijf ze eens op, incl 2e naam en achternaam en hang het op een papiertje op bijv je slaapkamer deur. Dan de initalen + achternaam. Zo kan je er aan wennen....wordt het niks, dan inderdaad een compleet andere naam. Je kindje moet er wel de rest van haar leven mee rond lopen, da;s het belangrijkste toch? Niet wie het bedacht heeft... Die argumenten...tja....
@ anmiri: blijf inderdaad gezellig meekletsen, zoals Marije al zei: noah is onze erebaby! En nu is je situatie heel anders dan die van ons, maar als we over een jaartje nog steeds met z'n allen kletsen, is het leeftijdsverschil van nu niet meer interessant. @ smyltje: je hebt al een hoop zinnige tips gekregen, ik hoop dat jullie er snel uitkomen.
@anmiri; jammer dat je man er niet bij was, maar wel fijn dat je zus erbij was, toch een vertrouwd gezicht. Iid allemaal heftig hoor, hou jullie sterk en denk af en toe ook wel aan jezelf, al is dat moeilijk ik weet het. Vergat dat zelf ook vaak toen die tijd met mijn dochter. *knuff voor jullie!*
@smyltje; oei, moeilijk idd! Anders de namen in verschillende combi's opschrijven en kijken wat jullie het meeste aanspreekt. Of anders idd voor hele andere namen gaan. Suc6
@wibra: liep zaterdag in Eindhoven binnen bij de wibra en toen lagen al die babyspullen er al, dus ik heb ook al wat spullen ingeslagen !
@anmiri, wat een mooi mannetje! Die foto waarop jullie aan het buidelen zijn is ook zo mooi. Volgens mij is dat genieten. Veel succes!
@ monique: ik vraag het manlief. Ik kan er zelf al een paar weekjes niet meer bij en durf het niet op de tast , ik ben nogal lomp aangelegd, hahahaha. Dus dan manlief maar even vragen, die vindt het gelukkig niet erg. @ seks: hoe zit het momenteel bij jullie? Hier is het echt complete radiostilte ... het stomme is dat ik op zich wel zou willen, maar als ik er dan aan denk hoe dat moet met die buik.... pfffff.... dan vergaat me echt alle zin. Ik voel me ook echt niet sexy met die enorme ballonboobs, springende basketbal in mijn buik en natuurlijk mijn mooie spataderen... Gelukkig vindt manlief ook ons gebrek aan een seksleven niet erg, maar ik mis het wel moet ik zeggen! Ik zie het gewoon echt niet zitten met mijn lijf momenteel.... Ben ik de enige?
Je bent niet de enige hoor. Hier ook al geruime tijd niet. Bij mij komt het vooral omdat ik nog steeds iedere ochtend en avond misselijk ben. En misselijk, kokhalzen en sexen gaan niet echt samen. Ik mis het wel, maar het is niet anders. Gelukkig denkt mijn man er ook zo over en straks halen we de schade wel weer in
Jeetje, ben jij nog steeds zo vaak misselijk Maryloes? Herken je dat van je andere zwangerschappen? Je zou toch hopen en verwachten dat het inmiddels wel over zou zijn, dat is balen zeg... En nee, dan kan ik me voorstellen dat je ook niet zit te wachten op een avontuurtje Toch maar goed dat we zulke begripvolle mannen hebben! Ik kan me overigens van mijn vorige zwangerschap helemaal niet meer herinneren dat ik toen ook al zo vroeg 'seksloos' was, zeg maar... Volgens mij ging het toen nog veel beter @ maagzuur: vorige week riep ik nog er geen last van te hebben, maar het lijkt nu toch op te gaan komen! Balen!!
Yep, hier nog steeds misselijk. Bij de jongens was ik alleen 's avonds misselijk en tot een week of 15. Nu dus heel anders, maar goed, misschien dan toch omdat het een meisje is. Ik denk ook niet dat ik er nog van af ga komen....... Gelukkig inderdaad begripvolle mannen, maar ja, als dat niet zo was geweest dan had ie toch echt een probleem haha. vervelend, die maagzuur. Daar had ik bij de vorige zwangerschappen juist weer erg veel last van en nu ( nog ) helemaal niet. Het is wat met die kwaaltjes........... Mijn man mailde straks even en zei: er is licht aan het eind van de tunnel. Hij bedoelde het natuurlijk opbeurend, maar ik dacht echt: hoezo, ik moet nog 11 weken!
@seks toevallig gisteren geconfronteerd met het duidelijk zwanger zijn na het seksen.......zijn we klaar zie ik aan mn vriend een lach in zn ogen dus ik vraag wat er is, zijn antwoord: "Het leek wel alsofik op een berg lag..." Je kunt je mn hormonenreactie wel voorstellen: huilend mn antwoord "Nou dat wordt alleen maar erger, straks ben ik een wlavis dus laten we ht dan maar afschaffen en pas in juni weer...." @ aardbeving, tja en dan ga je s nachts plassen en ik zal onbewust gedacht hebben: laat ik dan ook maar voor een aardbeving zorgen als ik toch een berg ben...: zonder aanleiding stap ik in de slaapkamer en ga finaal onderuit. Vriend geschrokken, ik op mn kont op de grond... Voor de zekerheid maar effe naar de VK geweest: baby niks mis mee alleen mams een hele stijve nek en zere billen @anmiri, wow wat n kleintje, ik heb even mn adem ingehouden maar ben blij dat t beter met Noah gaat
@sex; hier ook niet meer, gelukkig ook een begripvolle man. @maryloes; balen dat je nog steeds zo misselijk bent. @maagzuur; krijg hier ook steeds vaker last van, bleh! @pollewopke; wat schikken, fijn dat alles goed is. Hebben jullie ook soms zo een strakke trekkende buik? Al 2 dagen flink last van, zal denk wel door het groeien komen, maar het voelt zo vervelend. Hier goed geslaag bij de wibra vandaag, heb ook 1 en ander van me schoonmoeder gehad. *slaapzakje *fleecedeken *2 badcapes *sokjes *waskussenhoes *spuugdoekjes *jasje *broek met truitje *spencer *slofjes+slabbers(bij zeeman) *hoeslaken *weekendtas Dat was het weer zo een beetje.
Heel herkenbaar allemaal! @Seks: Wij hebben sinds tijden weer eens seks gehad, hahaha! Heb een pyjama jurkje gehaald bij de Hema en sindsdien voel ik me wat minder een walrus. Dat jurkje blijft ook echt wel aan, want anders voel ik me echt niet op mijn gemak hoor @Maagzuur: Hier ook elke dag hoor, wordt er 's nachts wel eens wakker van, Rennies liggen dan ook binnen handbereik! @Strak trekkende buik: Ja, hier ook! Noem het ook wel een zware buik. Dan is het allemaal weer lekker aan het groeien. Vanmiddag zat ik in overleg met een collega, krijg ik me toch een flinke trap in mijn lies! Ik riep keihard AUW! Mijn collega schrok zich wild, hahaha! Deze weer ook weer volledig aan het werk, wil het toch wel graag proberen. Heb wel elke dag een uur extra pauze, dus ga een uur eerder naar huis. Kom ik even lekker in een stil huis thuis, even tijd voor mezelf. Tja en gaat het niet, dan gaat het niet hoor!
Heyy meiden, We zijn weer thuis van ons weekendje weg Super naar ons zin gehad. Was toch wel een hele lange zit in de auto, en zal t geen 2e keer doen als ik zo "lang" zwanger ben... Voor de rest was t super! Leuk huisje, leuke park, heeeerlijk verwarmd zwembad. Zaterdag lekker wezen shoppen in de buurt, en zondag naar een dierentuin... Kortom was geslaagd!! Zo even alles bijgelezen9 pagina's!!! haha * Hier: zoals ik al zei, leuk weekend gehad! Wel súper erg last van krampen, nog erger dat erg Als ik op mn zij slaap word ik wakker met kramp , dit loopt van mn voet tot aan mn bekken. Meestal ga ik dan uurtje op mn rug slapen en dan trekt t weer weg. Nu werd ik na een tijdje wakker (als ik op mn rug lag) en was de pijn zó erg dat ik me niet meer om kon draaien... Deed zo'n pijn!!!! Net alsof mn been sliep en dat je dan wild gaat bewegen. Mn bekken was nog t ergst. Ik ga morgen even naar de huisarts bellen om te vragen wat ik hieraan kan doen,want is geen pretje. Ik heb overdag ook spierpijn op de plekken waar ik snachts kramp heb... Als iemand tips heeft??? Graagg!!!! Weet t echt niet meer Voor de rest gaat alles goed! wel net een uur lang buikpijn gehad in de auto, was echt bang dat t iets van weeen waren ofzo, erge ongi pijnen. En net als of iemand een mes in mn vagina (sorry voor de taal hoor) naar binnen stak, elke seconde maar weer... Nu weer weg. Heeel vreemd ook wel eng. Maar positief: 30 weken en 1 dag!!!!!!!!! Zoo sorry meiden voor t lange verhaal
@ naam. thanxx voor de reacties dames! ik laat het voorlopig even rusten. zag toevallig hier op ZP een discussie over onze naam en iedereen gaat voor zijn schrijfwijze. ga er toch maar over nadenken
@ maagzuur: ik ook... Voordeel is dat ik daardoor niet zoveel eet en nog steeds maar vier kilo ben aangekomen @ seks: nog vrij regelmatig, iets minder dan voor de zwangerschap wel grappig dat de oudste laatst vroeg 'papa, kan jij nog wel sexen met Kezia als haar buik nog dikker wordt?' ( ze heeft een vaag idee over sex: namelijk twee mensen die in hun nakie op elkaar gaan liggen ) @ fb: fijn dat je weekend lekker was... Hoe lang moest je in de auto zitten dan? Ik vind het ook niet meer fijn hoor, zulke lange ritten... @ mamavanjuul: let je wel op dat je niet over je grenzen gaat? Je zit nog maar net thuis toch, luister goed naar je lijf hè...
@Mrs Hair: Komt helemaal goed hoor Thx! Heb nu 2 weken 16 uurtjes gedraaid en daarvoor was ik een week vrij, dus het valt mee. Ga nu 28 uur werken, dus is nog te doen denk ik. Maar als het niet gaat, jammer dan hoor! Dan heb ik 3 maart verlof Komt wel dicht bij hoor! @FB: Het klinkt als indalingsweeen...weet alleen niet of dat al kan! Maar indalingsweeen voelen wel zo hoor! Pfff....krampen en inderdaad alsof iemand met een mes zit te prikken van onderen....
Hallo allemaal! Leuk forum dit, heb me ook maar geregistreerd. Ik ben 19 april uitgerekend van mijn eerste! Het wordt een ventje en op dit moment doet hij aan buikvoetbal, hij stuitert echt rond. Misschien beter geen koffie meer 's avonds.
Welkom Elizee! Gezellig dat je ook mee komt kletsen hier op het forum. Op pagina 205 staat een lijst met uitgerekende datums, misschien kun je die even "quoten" en jouw gegevens erbij zetten, als je dit tenminste wilt. @fb: fijn dat het weekend goed bevallen is! Wel vervelend van die kramp en buikpijn. Heb helaas geen tips voor je, ben wel benieuwd wat de huisarts morgen zegt...