Ja ik ga me niet vervelen denk ik .... (hoop ik) Ik heb trouwens een aantal weken geleden hoest pillen gekregen met codeïne erin, deze mocht ik gewoon nemen. Wel stoppen zodra t niet meer nodig is. Maar je zal merken, t werkt snel! X
@codeine: heb ik vorige zwangerschap ook gehad tegen hoesten. Kan geen kwaad hoor. en inderdaad, als het niet meer nodig is, stoppen. @FB1984: Moet soms wel een beetje om je lachen hoor, volgens mij zit jij echt geen seconde stil Maar geloof me, weeen herken je wel op het moment dat je ze hebt (wat klinkt dat weer cliche, maar het is echt zo!) @Anmiri: spannend allemaal hoor, sterkte! Pff...voor de rest weet ik het niet meer, haha! Zal eten opzetten, man en kind kunnen elk moment binnen komen vallen en dan is het gedaan met de rust, hihi!
@ Adressenlijst: Ik heb er inderdaad wat op gevonden Heb een besloten forum geopend, waarin alleen leden op uitnodiging worden toegelaten. Ik ben nu bezig met ons clubje uit te nodigen (adhv de lijst). Ik maak zometeen een topic aan in dat clubje waarin we dan onze gegevens kunnen plaatsen. Uiteraard slechts voor wie dat wilt, ik vind het persoonlijk leuk om jullie ook een kaartje te kunnen sturen. Er is echt NIEMAND met wie ik zo alle ins and outs van mijn zwangerschap deel, en ook al kennen we elkaar niet 'echt', hebben we toch al een heleboel met elkaar gedeeld...
BTW: Als ik iemand vergeten ben, vraag me dan even om je uit te nodigen, en als er verder iets niet klopt, let me know!
hey goed idee. Ik vind t erg leuk! mijn adres staat er al in! Nu moet ik t alleen nog terug zien te vinden hoe ik erin kom... Zeker bij clubs?
Volgens mij moet je dan bij je eigen profiel kijken en dan bij 'mijn clubs' ofzo.. Heb ik zelf ook nog niet geprobeerd
ja idd bij clubs! Heb t gevonden. Erg leuk zo! t gaat nu spannend worden vinden jullie niet? @banaantje: rustig aan doen he!
En ook mij is het gelukt en na wat zoeken heb ik me ook kunnen abonneren geloof ik. Goed bezig mrs Hair !
ja idd ms hair, goed werk, ik zou t niet kunnen haha veel te ingewikkeld. Pfff zijn jullie ook zo moe?
@ mrs hair: goed bezig! Volgens mij heb ik alleen mezelf geabonneerd en daarna per ongeluk er weer uitgehaald . Kun je mij opnieuw uitnodigen please? Had al wel mijn adres erbij gezet! @ banaantje: jeetje, hoe kom je daaraan?! Was jij niet gevallen in de badkamer of was dat iemand anders? Belangrijker is... hoe kom je ervanaf... Hoop dat het snel over is meid! @ cluppie: ja, tis bizar hoeveel je deelt eigenlijk he? Tis ook heel veilig zo natuurlijk, geen face to face gesprekken over aambeien en incontinentie is wel prettig soms, whahahaha.
trouwens.... ik zit eens ff te kijken in die clubs, maar ik kan ook in alle andere clubs... kan dat kloppen? Kan dan iedereen ook bij ons?
Volgens mij kunnen alleen leden bij ons kijken.... Noah: Uitslag van de echo was goed. het was of een hele kleine of geen bloeding. Wel hebben ze een cyste gezien, schijnt ook vaak voor te komen en hoefden we ons niet druk om te maken. In de hersenkamers was meer vocht te zien dan op de vorige echo, dit kan wijzen op een waterhoofd. Op dit moment ook niet om ons zorgen over te maken zeggen ze.. Het infuus in een bloedvat van zijn been is gaan lekken en nu heeft ie een heel dikke bult in zijn lies en scrotum....er is een chirurg bij gevraagd om te kiujken of dat vanzelf weg trekt of weg gehaald moet worden. Ook had ie wat verhoging vandaag(37,7) waarschijnlijk door dat lekkend vat. Ze bleven maar zeggen dat we ons geen zorgen hoeven maken maar na al dit nieuws voelde ik me niet echt zeker meer Ga zo nog even bellen hoe het met hem is nu en mijn bed in, we zijn bekaf.
Meid, ik (wij) leef zo met jullie mee. Kan me heel goed voorstellen dat je je ongerust bent, zou ik ook zijn! Hebben jullie veel steun aan elkaar? Ik zal eens even kijken naar dat clubbie..... Pfff, kan merken dat mijn buik gegroeid is...heb net gedouched en kon mijn bikinilijn niet meer zien, hahaha! Hier ook moe hoor...lag gister al om 22 uur te slapen, heerlijk! Vanavond weer op tijd naar bed!
Jeetje meid... aan de ene kant goed nieuws dus (qua bloeding), maar aan de andere kant ook wel veel zorgen voor jullie. En dan kunnen ze wel zeggen dat je je geen zorgen moet maken, maar je radertjes gaan toch draaien lijkt me... Kan me voorstellen dat je nog ff een belletje doet! Welterusten alvast voor straks!
O jee, ik kan me heel goed voorstellen dat je/jullie toch wat ongerust zijn na al dit nieuws. Gewoon even bellen inderdaad. En welterusten alvast!
@ MamaMarije: Ik nodig je opnieuw uit. @ gesloten clubs: Hij is alleen toegankelijk voor leden... Zo heb ik het ingesteld in ieder geval. Misschien zijn er niet zo veel gesloten clubs? @ Anmiri: He bah, ik kan me voorstellen dat je de dag niet lekker eindigt zo... Ik hoop dat je wel enigszins goed slaapt, en dat morgen weer prettiger loopt... Sterkte!
Ik maak voor álle zekerheid nog even een fake account aan om te checken of ons clubje écht niet inzichtelijk is voor anderen... Laat ik jullie morgen nog even weten