@ mrs hair: ik zie mijn uitnodiging met plezier tegemoet Het rare is dus wel dat ik nu als niet-lid, toch toegang heb...
Hihi Als ik stil zit, dan zit ik op de bank... Op t lounge gedeelte met mn laptop op schoot, hier te lezen en kletsen haha
Tja hormonendie zijn bij mij ook nog niet verdwenen..... Heb gisteravond nog even gebeld, bult was al aan het zakken en chirurg vond het niet nodig er wat aan te doen We gaan vanmiddag met de kids naar Noah, vanmorgen mocht er gee bezoek komen, ze hebben een operatie op zaal.
Anmiri, gelukkig dat het met de bult alweer wat beter gaat en dat het niet nodig is om er iets aan te doen. Toch weer een geruststelling! Geniet vanmiddag van het bezoek aan Noah!
@club: ben inmiddels ook lid @anmiri; Noah is al een week oud, jee wat gaat dat toch snel, gelukkig gaat het goed met de kleine! Veel sterkte.
@club: Thanx voor de uitnodiging! Heb ook mijn adres erbij gezet @ anmiri: het lijkt me moeilijk om je kleine kereltje daar zo te zien. Ook vanaf hier duim ik met jullie mee! Hij is de eerste week al doorgekomen, het kleine vechtertje!! Hier alles wat rustiger sinds ik voor de helft werk. Mijn mannetje vind me gelukkig ook weer erg lief. Ook weer voor 3 weken goedgekeurd bij de VK, dus even weer een rustigere periode hoop ik!
Hier me meissie nog zk, gister middag begon de koorts en loopoor, waarschijnlijk is dr buisje er vorige week uitgevallen zag toen al een beetje bloed in dr oor. Tis gelijk weer gaan onsteken. Even kijken hoe het vandaag gaat en anders een langs de ha. Misschien toch nodig weer een nieuw buisje te plaatsen. Met me rug gaat redelijk, moet niet te lang blijven zitten of lopen anders is het weer raak. Morgen weer controle en groei echo, ben zo benieuwd hoe kleintje is gegroeit.
Mmmmm goed en slecht nieuws tegelijk dus Ik weet inderdaad wel van een vriendin dat een cyste en extra vocht in de hersentjes (bij haar bij de 2 wk echo) niets hoeft te betekenen en dat dat vaak voor komt en vanzelf weer weg trekt. Maar toch, geen zorgen maken is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan!!! Gelukkig is de verhoging gedaald en de bult alweer een stuk minder. Pfff kan me voorstellen dat jullie doodmoe zijn van deze emotionele achtbaan! Het lijkt me erg zwaar om je kindje zo te zien en in het ziekenhuis te moeten achterlaten. Veel plezier vanmiddag! Hoe vinden de kids het eigenlijk? Erg onder de indruk zeker...
@msHair: ik ben onder de indruk! (dit was mij echt nooit gelukt!) @hier: het gaat eigenlijk wel goed, ik heb nog wel veel last van mijn bekken, benen en rug, maar het is echt al veeeeeel beter als vorige week. Moeilijk om toe te geven, maar thuis zijn doet me echt goed. Vorige week kwam ook alle moeheid eruit, ik was echt doomoe! Aan het einde van de dag heb ik nog wel veel last, maar ik kan me tenminste weer een beetje normaal bewegen ipv te waggelen als een pinguin Slapen is een beetje wisselend, de ene nacht slaap ik 7 uur achter elkaar en de andere nacht lig ik 3 uur wakker.... @Kamertje: thuiszitten heeft 1 groot nadeel: ik heb te veel tijd om overal over na te denken! De stucadoors komen volgende week, maar ik heb eigenlijk liever dat ze VANDAAG al beginnen zodat we eindelijk de vloer erin kunnen leggen, schilderen, behangen, meubels halen.... Beetje frustrerend dat je nog niets kan doen!
@ anmiri: fijn dat jullie mannetje voor die bult niet onder het mes hoeft! Veel plezier vanmiddag, geniet ervan, je 3 kids bij elkaar! @ star: altijd weer leuk he? Weten hoe je kleine is gegroeid! Wel super dat je kleintje nu zo lekker lang blijft zitten! dat moet een heerlijk gevoel zijn. Balen dat je dochter nog steeds ziek is @ juli: hihi, herkenbaar! ik zit uiteraard ook veel thuis als fulltime mama en ja... dan zie je ALLES! Dit moet nog, dat moet nog, dit is niet schoon, daar moet ik stofzuigen, weet ik wat allemaal... je wordt er de hele dag mee geconfronteerd! Moet wel zeggen dat het ook went hoor , je leert er doorheen kijken, hahaha Fijn trouwens dat je lijf nu wat beter meewerkt! goed dat je geluisterd hebt naar je lichaam... @ noukie: hihi, de rust is weergekeerd! Raar wat zo'n zwangerschap met je kan doen he?
Hier ook nog niet begonnen met het kamertje. Morgen gaan mn schoonouders het oude behang er af halen en dan maandag behangen. Vorige week al een lamp gekocht en dan alleen nog gordijnen. Had gave gordijnen gezien van Designers Guild, offerte aangevraagd, 375 euro. Vanmiddag nog maar even bij Decorette kijken of ze daar iets goedkopers hebben.
Hihi gelukkig is mijn huis helemaal spik en span: zondag zijn mijn moeder en schoonmoeder even langsgeweest om de bezem er doorheen te halen. Er lag echt overal stof door die verbouwing!!! Was wel een beetje waardeloos dat ik op de bank zat toe te kijken, maar tegen moeder EN schoonmoeder kon ik echt niet op
Kun je je moeder en schoonmoeder ook niet ff hier langs sturen ? Mijn huis is momenteel verre van spik & span... en ik ben niet eens aan het verbouwen Vamiddag maar weer eens flink aan de slag...
hoi meiden, Ik lees al een tijdje mee en voel me een beetje een indringer, maar verder is er bijna niemand in mijn vriendenkring zwanger of uberhaupt al moeder (of vader)! Mag ik me alsnog aansluiten? Ik ben nu 26 weken en 5 dagen zwanger van mijn eerste kindje, een jongetje! Tot nu toe gaat de zwangerschap goed: weinig reden tot klagen behalve dan dat ik vandaag echt heel erg moe ben. Vorige week hebben we een 4D echo laten maken, wat echt te gek was. Verder druk met de babykamer bezig: eigenlijk vooral latexen in een mooie kleur. Volgende week komt de vloerbedekking, een dag later het kamertje zelf. Ik kan niet wachten! Lijkt me gezellig om van nu af mee te kletsen.
Loesje: welkom! Natuurlijk mag je meekletsen, gezellig! Fijn dat je zwangerschap tot nu toe goed gaat. Werk je nog? En leuk he, bezig zijn met het babykamertje? Wij zijn sinds dit weekend zo goed als klaar, alleen nog gordijnen en wat aankleding en ik loop nu iedere dag even het kamertje binnen om lekker weg te dromen ... @smyltje: veel plezier vanavond met je cursus. Ik mag vanavond ook weer naar yoga. @star: hoe is het vandaag gegaan met je meisje? Knapt ze weer een beetje op? En leuk, morgen weer groei-echo!
@mamamarije; zeker heerlijk. Ben ook elke week weer blij dat ik weer een weekje verder ben. Hoop ook dat me lichaam mee blijfd werken. Maar zoals het nu gaat mag ik niet klagen! @loesje; tuurlijk, klets gezellig mee! @eeka; vanmorge en vanmiddag was ze koorst vrij, maar net begon het al met gapen en dan merk ik aan dr dat de koorts weer terug komt en ze had idd weer 38.6. Ze had ook weer geen trek in eten, wel een toetje gegeven dat ging dus wel, heb ze iig wat binnen. Net maar even een half paracetamolletje gegeven.