Gewéldige foto!!!! Super lief.... Gelukkig gaat t nog steeds goed met m! Hopelijk kunnen jullie er ook van genieten,ondanks alles!!
Alles bijgelezen en gereageerd, maar volgens mij ben ik de helft vergeten .... Hier gaat t goed. Mn buik is sinds gister écht een groeispurt aan t maken. Had bij zwangerschapszwemmen de grootste buik! Terwijl er 3 nog verder waren dan mij; 32, 32 en 35 weken... Maar ben er wel trots op!! (durf alleen niet meer op de weegschaal) Oeee nog 9,5 week!! Gaat nu wel heeel dichtbij komen zeg!!
@loes: welkom! @anmiri: wauw wat een prachtige foto. Ik snap dat je echt heen en weer schommelt, geen zorgen maken is makkelijker gezegd dan gedaan. Heftige tijd zo hoor! @hier: kraamzorg is vandaag langsgeweest, pfff het komt nu toch echt dichterbij hoor! Nog 10 weken... Zo spannend...
@ fb: haha, ja, als je eenmaal onder de 'nog 10 weken-grens' zit, komt het echt dichtbij ineens he? Dat weet ik nog goed van de vorige keer! Hihihi, over een tijdje heb je echt een baby En tuurlijk ben je trots op je buik, dat hoort ook zo! @ anmiri: superfoto, echt heel mooi en ook symbolisch , maar wat een klein prupke is het toch zeg... pfff.. hoe was het vandaag verder met hem? Hoe is het met de bult in zijn lies? @ loesje: gezellig! Er staat een aantal pagina's terug een lijst met onze gegevens enzo, wellicht kun je die even aanvullen als je wilt? @ star: balen dat je meisje nog steeds niet fit is... blijft toch uitzieken hè! @ hier: het meerijstoeltje voor de kinderwagen is binnen en ik heb al proefgereden met Lucas! Zowaar... hij blijft zitten en vindt het helemaal top! Nu even regelmatig oefenen, dan is hij gewend als de kleine zich aandient ! Ik heb besloten een fotoshoot te gaan doen van mijn zwangere buik! Dit wordt zeer waarschijnlijk onze laatste zwangerschap en die wil ik dus even extra bijzonder vastleggen. Je bent met een tweede altijd minder bewust bezig, dus dan vind ik dit wel mooi! Nog meer meiden die zoiets gaan doen? Of een gipsafdruk of bellypaint ofzo?
Met Noah ging het goed vandaag, de bult is weg vanzelf gelukkig dus de chirurg hoeft er niks aan te doen. Hij heeft lekker een uurtje bij me gelegen, zal er even een fotootje bij doen nog van vanmiddag! Bekijk bijlage 124938 Genieten van hem doen we natuurlijk ook zeker wel! Tis een beetje dubbel allemaal...
oooh wat een kleine kerel is hij toch nog. Maar wel fijn dat hij zo tegen je aan kan liggen. Lijkt me echt een moeilijke tijd, ik kan t me niet voorstellen hoe erg je in tweestrijd staat. Je bent heel blij met hem, maar ook zo bang voor wat er allemaal speelt! Knap hoe je daarmee omgaat hoor!
@Anmiri: wat een mooie foto's weer! Dat kleine handje met die vingertjes..... Gelukkig is de bult helemaal weg! Het is gewoon een hartstikke sterk kereltje!!! @Loes: Welkom! Klets gezellig mee! @Mamamarije: Leuk die fotoreportage! Ga je daarvan ook een geboortekaartje makne? Ik kreeg laast een geboortekaartje van iemand die dat had gedaan met haar dochterje er ook bij. Echt een leuk kaartje! Ik ben trouwens wel benieuwd naar die buik van jou.... Groei je nogsteeds lekker door, of sta je nu een beetje stil?
@anmiri; wat een mooie foto's weer van je kleine man. Fijn dat de bult vanzelf weg is getrokken. Vind het altijd zo zielig dat geprik enzo als ze zo klein zijn. Wat nodig is is nodig natuurlijk maar toch! Vond dat bij me meissie toen ook niks, als ze weer gingen prikken ofso ging ik ook altijd even de gang op. @mammarije; zit heel erg na te denken over bellypaint, lijkt me erg mooi!
@anmiri: wat een mooie foto's weer. Erg symbolisch die foto van jouw en Noah's hand, super! En heerlijk dat je weer een uurtje met hem hebt kunnen zitten, hoewel ik begrijp dat het allemaal erg dubbel is. @star: vervelend dat de koorts in de loop van de dag weer teruggekomen is. Hopelijk slaapt ze vanavond/vannacht lekker en is ze morgen weer opgeknapt. @mamamarije: is wel mooi hoor, zo'n foto-reportage. Een aantal mensen in mijn omgeving hebben dat ook gedaan en hebben erg mooie foto's. Ga het zelf niet doen, maar ik heb dan ook een gruwelijke hekel om mezelf op foto's te zien staan.
GEBOREN! 17-01 - Noah - zoon van Anmiri - ks - 27w1d Uitgerekende data: 03 april 2011 - FB1984 (26) - 1e kindje - ZKH (verplicht) - fv 04 april 2011 - Foeske (26) - 1e kindje -ZH - fv 06 april 2011 - MoniqueP (26) - 1e kindje - bv 06 april 2011 - Noukie1982 (28 ) - 1e kindje- zkh- bv 07 april 2011 - Verrassingsei - 1e kindje - zkh - bv 07 april 2011 - Star2 (30) - 3e kindje 09 april 2011 - Steintje - 2de kindje 10 april 2011 - MamaMarije (25) - 2e kindje - zkh(verplicht)-bv 12 april 2011 - Smyltje (25) - 1e kindje- zkh- bv 12 april 2011 - Rainbow87 - 1e kindje 14 april 2011 - Ollebolle (33) -3e kindje- zkh (verplicht) - bv/fv 14 april 2011 - Sietske (26) - 1e kindje - zkh- bv 15 april 2011 - Maryloes (31) - 3e kindje - onbekend - fv 17 april 2011 - Anmiri (33)- 3e kindje-zkh 17 april 2011 - Otje1975 (35) - 2e kindje - zkh - fv 17 april 2011 - Juli2009 (31) - 2 kindje - zkh 17 april 2011 - Mrs Hair (25) - 1e kindje - liefst thuis - bv 18 april 2011 - MamavanJuul (27)- 2e kindje - zkh (verplicht) - BV 19 april 2011 - Fredje (28 ) - 1e kindje - Ziekenhuis-bv 20 april 2011 - Maxximus (30) - 1e kindje - thuis 21 april 2011 - Ilke (29) - 1e kindje - liefst thuis-liefst bv 22 april 2011 - Vuurtorentje84 (26) - 1e kindje - zkh 23 april 2011 - Banaantje81 (29) - 1e kindje - zkh - bv 24 april 2011 - Eeka76 (34) - 1e kindje - onbekend - bv 25 april 2011 - Kipkip (33)- 2e kindje - zkh - fv 29 april 2011 - Karina (31) - 4e kindje - BV - ZK 30 april 2011 - Pollewopke (26) - 1e kindje - liefst thuis - fv 8 Jongens 10 Meisjes 9 Verrassing/Geheim Afspraken: 27-01 - Star2 - Controle gyn 31-01 - Eeka76 - controle vk 01-02 - Ilke - controle VK 03-02 - Maryloes - controle vk 03-02 - MamaMarije - Controle vk + rhesusprik 05-02 - MamavanJuul - controle gyn 10-02 - Star2 - Controle gyn 22-02 - Ilke - controle VK Echo data: 27-01 - Star2 - Groeiecho 27-01 - Ilke - pretecho 3d/4d 10-02 - Eeka76 - extra echo ivm handafwijking 10-02 - Star2 Groei-echo
Heb de lijst maar weer eens tevoorschijn gehaald en even opgeschoond! Ben ook zo vrij geweest om de vlindertjes weg te laten, maar als jullie het hier niet mee eens zijn dan zet ik ze er weer op. @mrs hair: zag in de lijst dat je deze week een afspraak bij de vk hebt gehad. Was alles goed?
Goedemorgen, Fotoshoot lijkt me idd ook erg mooi. Vanmiddag controle en echo, toch wel een beetje zenuwachtig. Hoop dat me bloeddruk goed is en me mannetje goed is gegroeit.
Heb net alles bijgelezen, en nu alles weer kwijt. Heb een enorme last van zw-dementie @anmiri: wat een mooie foto's ... sjoooo klein... fijn om te horen dat het goed gaat! @loes, welkom. Je eerste kindje toch, spannend hoor, voel je je voor de rest goed? @marije: wat een goed idee om een foto-shoot te doen, omdat het waarschijnlijk je laatst zwangerschap is! goed idee joh.. hmmm ik denk dat ik gewoon maar wat foto's zelf maak... ik ben niet zo fotogeniek Ik zei gisteren ook al tegen mijn vent, nog 11 weken te gaan... jee wat klinkt dat kort zeg! en ik moet nog alles klaarzetten enzo.. alles ligt nog hier en daar.. gelukkig hebben we daar onze verlof voor. Vandaag heb ik weer een groei-echo, ben benieuwd.... star, jij ook veel succes vandaag. Komt wel goed!
@ Eeka: Ik heb inderdaad een afspraak bij de verloskundige gehad, alles was helemaal prima. Ik maakte me een heel klein beetje zorgen over mijn gewicht (nog steeds maar 4 kilo aangekomen), maar dat was nergens voor nodig... Ons meisje groeit goed! @ Anmiri: Wat een prachtige en ontroerende foto's... Fijn dat je die met ons deelt, en ik hoop dat het forum ook nog steeds een beetje een uitlaatklep voor je is. Makkelijk zal het niet zijn... Hoe gaan je andere kinderen met de situatie om? @ zwangerschapsdiabetes: Heeft iemand al zo'n test gedaan? Ik moet nog naar het ziekenhuis in verband met een verhoogd risico op zwangerschapsdiabetes (mijn moeder had 3 van de 4 zwangerschappen zwangerschapsdiabetes...) Heb er eigenlijk helemáál geen zin in, moet er niet aan denken dat ik hier mee te maken zou krijgen...
Oh ja, en voor de dames die een fotoshoot willen laten doen, kan ik van harte mijn trouwfotografe aanbevelen die ook práchtige familieshoots doet... www.everlastingmoments.nl (haar site) FAMILY PORTRAITURE (HAPPY TIME) » Everlasting Moments (voorbeelden van familieshoots) Once upon a time..... on Vimeo (de shoot die ze van ons gezinnetje heeft gedaan )
@mrs hair: goed te lezen dat alles goed was bij de vk. Met zwangerschapsdiabetes heb ik (nog) niet te maken gehad, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. @ollebolle en star: succes vandaag bij jullie groei-echo's!