April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @mrs hair; fijn dat alles goed was bij de vk.

2. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Dames veel succes bij de echo's!
    @ anmiri, wat een prachtige foto's, wat heerlijk dat hij zo bij je kon liggen!
    @mrs Hair, ik heb 2 weken geleden de zw. diabetes test gehad, dit omdat mijn BMI iets te hoog was en dan is het bij mijn verloskundige standaard. Het was niet vervelend, alleen dat je 3 keer terug moet in 1 1/2 uur. Gelukkig was de uitslag goed, en heb ik geen diabetes. Succes!

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@Star & Ollebolle: succes vanmiddag bij de echo's!!

@MrsHair: fijn dat alles goed was bij de VK! Maar 4 kg aangekomen, toch juist lekker, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af :D Maar goed zolang de kleine het maar goed doet maken die kilo's ook helemaal niet uit...

4. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ diabetestest: ik heb toen de baby snel gegroeid was, ook die test gehad. Stelde inderdaad niet zoveel voor. Het kostte me meer moeite om me (nog) niet druk te maken over die diabetes, die ik niet eens bleek te hebben.... Kan me voorstellen dat je er echt niet op zit te wachten!
    Tis trouwens één keer echt bloedprikken in je elleboog-holte, en daarna 2x een vingerprikje.

@ buik: ik vind m nog steeds behoorlijk groot, het tempo is wel iets afgezwakt qua groeien, maar dat is maar goed ook, anders had ik hem op een karretje moeten gaan leggen ;). Ik zal eens even kijken of ik vanavond weer een fotootje kan (laten) maken!

@ buikfoto's: mrs hair, jullie foto's waren inderdaad heeeel erg mooi! Maar een fotograaf uit jullie regio is denk ik ietsje verder weg dan de fotograaf die ik had gevonden hier uit de wijk ;).
    Ik weet nog niet of we de foto gebruiken voor het kaartje, misschien wél! We hebben er nog niks voor geregeld :)... Wie weet zit er een mooie foto tussen en dan is het wel super natuurlijk... eens over denken.

@ anmiri: wat heerlijk om zo lekker met je mannetje te kunnen liggen zeg... heel fijn! Doe je dat elke dag zo? En heeft je vriend ook al kunnen buidelen?

@ star en ollebolle: succes met jullie groei-echo's! Laten jullie snel wat weten?

5. MamaMarije

Hihi, mijn arm was nog nét lang genoeg om de hele toeter er goed op te krijgen
    Mijn buik met 29 weken en 4 dagen!

6. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Brabant
    Wow zeg mamamarije! Wat een mooie toeter! Haha! Ik zal eens een foto gaan maken en plaatsen, want als ik dat zie, dan lijkt die van mij zo klein!

7. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Brabant
    Met de buikband

8. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Brabant
    En zonder de buikband;

9. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Brabant
    O ja en nog een foto van de buikband; grapje van papa!!

(Hij wist dat er iemand was die dit bij zijn vriendinnetjes liet tattoeëren, en riep voor de grap elke keer tegen mij dat hij wilde dat ik dat ook zou doen. Ik riep altijd dat hij gek was, dus toen heeft hij zo'n buikband laten maken. Wel lief hoor, ook al ziet iedereen dat het mijn kindje is, nu kunnen ze ook zien dat het zijn kindje is!)

10. MamaMarije

@ noukie: mooie buik hoor!! Heel mooi rond! en die buikband vind ik wel geweldig :D papa moet zich ook eventjes laten gelden, hihi

11. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buikfoto's. De mijne zal ik jullie besparen :D Het is nog een wonder dat ik rechtop kan staan...

De echo zag er goed uit, kleine ligt goed met het hoofdje naar benee.. en is ongeveer 1300 gram.. blijft toch een wondertje hoor...

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @ollebolle: gelukkig dat de echo goed was, toch altijd weer een geruststelling...

Mooie buikfoto's hoor!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    mooie foto's!

14. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    #2334 star2, 27 jan 2011
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
    :$Wauw mamamarije mooie buik hoor!

@noukie; ook een mooie buik, en gaaf die buikband!

@ollebolle; fijn dat alles goed was bij de echo.

Hier was ook alles goed!:) Kleine lag hier ook naar benden en was in 2 weken 310 gram gegroeit, hij weegt nu ongeveer 1210gr.
    Bloeddruk was ook goed, heb ook gelijk me rhesus prik gehad.

Nu ik daar toch was gelijk ff naar de kno-arts van me dochtertje gelopen en de situatie uitgelegt. Deden helemaal niet moeilijk en kreeg gelijk oordruppeltjes voor dr mee. Hopelijk is ze dr nu gauw vanaf.

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier een foto van t mutsje wat ik vandaag zelf gemaakt heb.
    Hij is niet helemaal super, maar ben best trots... Ben gewoon begonnen en wat gaan proberen, aardig gelukt toch;)

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Buikfoto van gister.....

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Buikfoto 2

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @star: fijn dat de echo goed was! En je bent nu de 30 weken gepasseerd, super! Hopelijk knapt je dochter snel op met de oordruppels.

@fb: al lekker aan het knutselen geslagen, leuk joh! En ook weer mooie buikfoto's.

19. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken hoor!!

Echo's: Fijn dat ze goed waren:) en star, wat zul jij opkijken bij 40 weken en zo'n reuzenbaby;)

Hier: Met Noah gaat het goed. Hij draagt wel een bacterie bij zich hoorden we gister maar heeft hier zelf geen last van. Er zijn meerdere baby's op de ic die hem hebben en uit voorzorg liggen die nu allemaal naast elkaar en is er contat isolatie. Ze denken dat Noah er niet alsnog ziek van gaat worden maar anderen kunnen er wel erg ziek van worden.

Ik heb even een stap terug gedaan gister, wel bij Noah geweest maar verder in bed gelege. Heb gisternacht een bloeding gehad, volgens de verloskundige een teken om rustiger aan te doen.
    Toen ik daaraan toegaf bleek dat idd ook nodig, slapen en huilen was het gister:( voel me nu wel weer goed, zal toch maar rustiger aan blijven doen..

20. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    fb:leuk mutsje!

Deel Deze Pagina