Baby Hik; hoevaak heeft jullie uk de hik?? Hier bijna altijd als ik gegeten heb!! In ieder geval elke avond na mijn avond eten... hihi. Is dit normaal?? Of eet ik te snel?? Ik ga nu de kinderwagen halen xx
@Smyltje: mooie buik hoor! Ongesteldheidsgevoel is je baarmoeder die aan het oprekken/groeien is. Juist een goed teken dus eigenloijk, maar wel een heel erg irritant gevoel waar je je toch weer zorgen om gaat maken.... Deze zwangerschap heb ik er nog gelukkig geen last van gehad (misschien omdat ie al een keer uitgerekt is of zo?) Een warm bad of een warme kruik (niet te heet natuurlijk) wil nog wel eens helpen.... @Kraampakket: we zijn in januari overgestapt naar een andere ziekenfondsverzekering, maandag kreeg ik die van de nieuwe verzekering en vandaag die van de oude.... nou ja heb ik in ieder geval genoeg "luiers"
Mrs Hair, wat een rotnieuws, hopelijk valt het mee en was ie alleen vandaag hoog. Met gezonde voeding en beweging kan je idd veel doen aan de waarden! Bedankt voor jullie kaart, marije en mrs hair, leuk Noah: Ging goed met hem vandaag!!! Hij woog 850 gram Hij had nog 1 infuus waar hij wat aanvulling op de moedermelk door kreeg. Deze zat verstopt en is eruit gehaald, nu kijken of ie het red en genoeg groeit met alleen moedermelk Steeds minder slangetjes aan hem! En erg fijn een dag zonder naar nieuws. Bacterie heeft ie ook nog steeds geen last van gelukkig! De kids zijn dit weekend bij hun vader, wij lekker even uitslapen en naar Noah toe, toch net even wat rustiger zonder kids om je heen. Ik sta trouwens echt versteld van jullie buiken!!! Die van mij was inimini...
Nou we gingen onze kinderwagen halen.... En we hebben m! NIET DUS!!!!!!!!!!!!:x We gingen een rondje lopen en daarna naar de kassa om het resterende bedrag te betalen. We kregen de afhaalbon mee en konden naar t magazijn. Terwijl die man de wagen aan t halen is zie ik op de afhaal en betaal bon staan buzz 2010 De oude collectie dus! Wij hadden 2011 model besteld. Dus ik vraag t aan die man, maar hij weet t niet. Wij terug naar de kassa, daar werden we weer doorgestuurd naar de kinderwagen afdeling... Nou na veel nakijken, geregel bla bla bla : Ja sorry mevrouw we hebben de 2010 voor u besteld, foutje van ons! Ik woest!!!:x Alleen de autostoel, maxi cosi was wel 2011 collectie. Maar ja, 2010 model wagen is 200 euro goedkoper.... Dus ik doe nog een voorstel: Wij willen de 2010 collectie wagen wel meenemen, maar dan wel met goeie korting. Nou besproken met de manager. De wagen is 500 euro, en de maxi cosi 175 euro, dus kwamen we op 675 euro, en zouden we 25 euro korting krijgen! Noujjjj mn mond viel open! Ik zeg, dan geven jullie de maxi cosi maar gratis (net als bij 2011 collectie) dat we 175 euro terug krijgen... Het is ten slotte jullie fout, en ik heb de wagen al begin oktober besteld, zodat ik m op tijd zou hebben. Antwoord: NEE:x Nu is de wagen dus opnieuw besteld met spoed (geloof er niks van) en dit duurt minstens 4/5 weken! Dus ze verwachten m de 1e week van maart... Ik nog woester!! Ik zeg lekker dan, dat duurt vast nog langer en dan heb ik straks geen wagen als die kleine er is. Zij met de bijdehandte hoofd: Nou als je eerder bevalt mag je de kleine toch nog niet mee naar huis nemen, pas als je met 37 weken of later bevalt... Noujjjjj pffff!! We zijn boos weggegaan!!! En compensatie, kado'tje of een excuus???? nee echt niet! O ja, hij word nu bezorgd... ! wát een service!:x Dus dit was de laatste keer dat ik daar ooit geweest ben!!! Wij hebben daar bijna alles gekocht, behalve de babykamer... en dan krijg je zo'n service en klantvriendelijkheid, echt te aso voor worden. Dus mensen: Koop niks bij Baby & Tiener in Sliedrecht!!! Ga maandag een klachtenbrief sturen Collega van mn moeder had daar de babykamer besteld (ruim op tijd) en kreeg de kamer pas toen t kindje 3 weken oud was.. O ja, ze kregen een leen bedje Sorry voor mn ego berichtje.... __________________
Als ik t bericht van Anmiri lees denk ik, achhh waar maak ik me druk om.... Maar wilde toch even mn verhaal kwijt sorry...
Het is ook gewoon flink balen als je er naar uit kijkt en als je alles op tijd geregeld wilt hebben en op tijd was met bestellen! En dan die leuke hormonen die dan meespelen.. Snap je frustratie hoor!
Ja baal echt!!! Blijf hoop houden dat ik m echt heb voor de geboorte! Maar ben echt zo bang dat dit niet gaat lukken! Ik snap ook niet waarom het nu nog minstens 4/5 weken moet duren?? X
@fb: snap je helemaal hoor, je wilt gewoon alles op tijd hebben en als je dan alles op tijd besteld hebt dan verwacht je ook dat het goed geregeld is! En om dan met zo'n "korting" aan te komen is echt een lachertje! Gewoon regelmatig bellen of de bestelde kinderwagen al binnen is, want dat scheelt vaak wel! Dan worden ze moe van je telefoontjes en zorgen ze wel dat de wagen zo snel mogelijk geleverd wordt ! @anmiri: wat fijn zeg, die goede berichten over Noah ! Maar hoe gaat het nu met jou? Hopelijk kun je dit weekend extra rust pakken en wat meer aan jezelf denken, hoe moeilijk dat ook is.
wat een k*tbericht over de kinderwagen! wij zaten met een kapot pakketdeel van de commode. duurt ook al 4 weken om na te leveren! nu komt ie 3 feb. hopen dat deze wel goed is. hoop voor jullie dat de wagen optijd komt!!
Pff, altijd vervelend als niet alles geleverd wordt zoals je het besteld hebt! Zou er ook woest van worden! @Noa, hij doet het maar goed hoor! @Buikjes: iK moet nu echt weer eens een foto maken Vriendlief is morgen jarig, wordt 30! Dus morgen huis vol visite en iedereen wil natuurlijk da babykamer zien. Die is nog lang niet klaar. Maar ja, dat houdt in, dat boven alls wel even opgeruimd moet worden. Grrr...zit mijn vriend me onnozel aan te kijken : Hoezo?? Grrr.......vandaag zitten wij totaal niet op 1 lijn, hebben al 3x een discussie gehad. En dat het aan mij ligt ivm hormonen trap ik ook niet elke keer in! Door die stomme bekken kan ik zelf niet zoveel en nu moet ik ALLES letterlijk aan hem vragen....dan denk ik: DOE JE OGEN OPEN! Dat zie je zelf toch wel??? Wasmand met opgevouwn was moet even in de kasten....stucspul moet weg....grrr ....oke, misschien toch een beetje mijn hormonen...
Nu ik zwanger ben, vol hormonen ben ik inmiddels tot de conclusie gekomen dat mannen die dingen gewoon echt niet zien..... Heb voor de gein een schone wasmand, vol gevouwen was eens op de overloop gezet en gewacht tot 2 mannenhanden ze eens in de kasten zouden leggen. Tja een week verder en hij stond er nog......voel me je mee!!! Wat n mooie buiken trouwens dames!!!! Het gaat snel he. Keek vandaag naar de echo van 7 weken en toen naar de foto van Noah....zo'n kleintje zit nu in mn buik. Daar kun je toch niet bij met je hoofd.
Mannen zien het echt NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoef hier ook niks te doen, ik doe alles wel zegt ie heel lief....ondertussen gebeurt er dus niks als ik niks zeg...frustrerend hoor! Hij wil en doet alles wat ik van hem vraag, maar het zelf zien ho maar.... Apart om te zien he dat er zo'n kleintje in je groeit, wij zien nu voldragen baby's op de afdeling en kan me dat juist weer niet voorstellen. Had ik eigenlijk wel verteld over Noah zijn geboorte? Volgens mij niet..Mijn vriend was er niet eens bij, die kwam de ok op toen Noah 15 min oud was. Mijn zusje, zelf ook zwanger, toen 25 wk, was erbij. Ze werkt daar op die spoedok's en had haar ook gebeld voor de zekerheid. Voor mij heel fijn dat zij erbij was, voor haar wel moeilijk achteraf...zelf zwanger ongeveer net zover en geen vreemde op die operatietafel maar je zus. We hebben samen ook boven die couveuse gestaan later van: moet je je voorstellen dat in jouw buik nu ongeveer hetzelfde zit, heel bijzonder! Met Noah gaat het goed vandaagvoeding is weer wat omhoog gegaan en er werd gesproken over low flow ipv cpap maar dit kon hij nu nog niet aan. Hij ligt wel weer onder de lamp dit weekend omdat hij toch weer geel werd. De cam doet het dus ook weer niet, die lamp zit ervoor.... Hij doet het keurig mijn lieve kleine ventie!
@FB: ik zou ook woest zijn hoor!!!! Wat een K.. zaak! En die 25,- korting slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als je er echt klaar mee bent kan je natuurlijk ook naar een andere winkel gaan en kijken wat ze daar kosten en vragen wat de levertijd is. Bij Baby & Tiener dan een klacht indienen en je geld terug vragen.... @Mamavanjuul: daar wordt ik nou ook zo moe van..... in ene komt alles (ALLES!) door de hormonen. Als het buiten regent heben mijn hormonen het weer gedaan OK, eerlijk is eerlijk soms (heel soms!) heeft ie wel een heel klein beetje gelijk, maar meestal slaat het echt nergens op...... Is manlief vandaag aan het klussen en hij laat altijd overal gereedschap slingeren.... niet zo handig met een dreumes in huis denk ik dan. Vraag ik of hij het o wil ruimen ben ik aan het zeiken en komt het door mijn hormonen Enne wat betreft de was, vuile was moet toch naast de wasmand ipv erin? @Anmiri: Wat een goed nieuws!!! super dat Noah het zo goed doet!!!
Zeer herkenbaar, mannen! Hier ook hoor. Als ik iets vraag wordt het wel gedaan, maar uit zichzelf.... anmiri: geweldig dat Noah het zo goed doet! Echt super. Komt ie ook goed aan qua gewicht? Ik ga gauw opschieten, sta vandaag op de rommelmarkt met wat familie. Gelukkig binnen in een zaal en ik hoef niks te sjouwen, ga gewoon mee voor de gezelligheid.
hier ook een drukke dag vandaag! en heb veel last van buikpijn dit weekend, dus moet ook mn rust nog pakken.
@ ollebolle: hoe zijn jouw waardes nu dan? Ik ben nu de derde dag aan het prikken en blijf tot nu toe steeds mooi onder de 7. Ik kan niet anders gaan eten, want ik at al hartstikke gezond... De diabetesverpleegkundige zei ook dat als het met mijn huidige voedingspatroon niet goed gaat met de waardes, ik zal moeten gaan prikken. Minder eten is geen optie, want dan ga ik afvallen en dat is niet de bedoeling... Morgen de verloskundige maar bellen en dan even kijken, ik neem aan dat ik ook wel een paar extra echo's tegemoet mag zien, dat is het enige leuke aan de situatie
@ hormonen: ik vind dat je gelijk hebt hoor mamavanjuul! Het is niet eerlijk om alles op hormonen te steken, dan word je wel erg makkelijk als zeikerd weggezet...
Mijn waardes blijven tot nu ook onder de 7. En af en toe wil ik wel eens snoepen en nog blijft het onder de 7. zodra ik zie dat het over de 7 gaat (hoogst was tot nu 7.2) dan laat ik de suikers staan, heel slecht van me... maar af en toe kan ik het gewoon niet weerstaan. Maar over het algemeen eet ik ook gezond en daarmee blijven mijn waardes keurig onder de 7. En ja de extra echo's zijn een leuke bijkomst Gelukkig blijven je waardes ook onder de 7 en hoef je geen insuline te prikken maar blijf het wel in de gaten houden!
Ik heb echt super last van mn hormonen de laatste week pffff Word er zelf gek van! Mn vriend kan ik mijn ogen niks goed doen, loop alleen maar te zeiken tegen m. En alles wat hij zegt, krijg ik al weer tranen in mn ogen en moet ik me echt inhouden om niet te gaan huilen....! Vervelend hoor! Gister gelukkig wel een gezellige avond gehad, ben weer een keertje mee 'uitgeweest' met mn vriend en wat vriendinnen van me. Werd wel door elke wijf (sorry) arrogant aangekeken joh.... Vanochtend lekker wezen ontbijten met mn moeder bij de mac Erg lekker altijd.... Doe we vaker op zondag! Nu net uurtje in de keuken bezig geweest, ben alle kastjes aan t uitruimen, uitsoppen, en weer opnieuw inrichten enzo! Nu effe pauze houden,want werd toch iets teveel Zometeen komt vriendin bakkie doen, dus ga ik daarna weer verder met de keuken. Wilde dit eigenlijk met mn verlof doen, maar dacht; achh waarom nog wachten! Ben ook wat wasjes tussendoor aan t draaien! Yeeehh over 2,5 week (18 feb) mn laatste werkdag!!!!! Super!!!!!!!! Fijne zondag allemaal nog, tot straks xx