Vandaag samen met mn vriend flesjes en zo gaan halen....wat n gekkenhuis zeg bij de Babydump!!! Verder ook een heel leuk opbergzakje voor boven de commode met sterren op internet gevonden, joepie. Nog 7 weken werken en dan met verlof, dus ik mag (gelukkig) nog effe
oooh ik zou nu al wel verlof willen! pfff maar ook de 18e van februari heb ik verlof!!! Kijk er zo naar uit! tel de dagen af!
Hallo allemaal, Even ego berichtje van deze kant... Lig al 3 dagen doodziek en met koorts in me bed. Alles in me lijf doet zeer...Kom de dag ook merendeels slapend door. Zodra ik me weer beter voel lees ik even bij. Liefs
Beterschap star! Verlof: Als WW-er heb ik ook recht op 16 weken zwangerschapsverlof en de keuze om 6 of 4 weken van te voren te stoppen met werk zoeken. Tja, de keuze is voor mij niet moeilijk, want ik stop liever vier weken van te voren zodat ik na de bevalling nog 12 weken heb voordat ik weer moet solliciteren.
@eeka: groot gelijk! zou ik ook zo doen! @star2: beterschap meis! Goed uitzieken hoor! Ik stop 6 weken van te voren. Ik heb t nu al heel zwaar, fulltime werken bij de kleuters, ben de hele dag bezig, alles is laag... Altijd herrie aan mijn hoofd, pfff
Monique: snap dat helemaal. Zeker bij de kleuters is het behoorlijk zwaar lijkt me! Maar moet je dan voor de zomervakantie nog gaan werken of sluit het redelijk aan?
ik moet tussendoor nog 5 weken werken. Maar daar ben ik om verschillende redenen erg blij mee. En daarna dan weer 6 weken vakantie hihihi. Maar eerst nog drie weken werken, rapporten schrijven en 10 minuten gesprekken... pfff Zijn jullie ook zo moe?
@ werk: ik zou 6 weken op voorhand stoppen, ook in verband met de vele vroege geboortes (rond 37-38) in de familie. Maar daar is nu geen sprake meer van. @ star: inderdaad even rustig aan doen hoor, klinkt niet lekker... @ babydump: waar was je geweest dan? Ik vond het wel een leuke rustige winkel, maar wij waren er op een dinsdagochtend @ ollebolle: prik jij ook nog 4x per dag dan? En prik je ook 1,5 u na het eten? Heb net 7,2 geprikt, schrok me rot... Maar toen zag ik dat het nog maar krap een uur geleden was dat ik gegeten had, dus over een half uurtje nog maar een keer ...
Ik ga straks even alles bijlezen en reageren...! Vandaag druk daggie gehad, íets te druk bezig geweest in de keuken en kwam ook nog vriendin bakkie doen.... Net even in bad geweest, maar ben in slaap gevallen. Werd wakker van mn eigen gesnurk haha... 1,5 liggen slapen, heeerlijk!! Veel last van harde buiken sinds gister, en voel de uk ook minder vaak en hij is heel rustig voor zijn doen. Maar nu lees is dat dit kan komen omdat hij groter word en misschien aan t indalen is. Heb gister ook weer erg last gehad van krampen, kon echt weer niet lopen... pff en liep net bij de winkels! Dus ben stil gaan staan diep in en uit ademen, en rustig verder lopen, diep in en uit adement... hmmm! Klopt dit??? Of moet ik t even in de gaten houden? En hoe zit t met de 10 bewegingen die je per dag minimaal moet voelen??? Is elke beweging er 1? Of hoe zit dit? Even verder met mn eten hoor!! xx
weer veel bijgeschreven, alles gelezen, hoop dat ik nog eea weet. Star, beterschap. Hopelijk knap je snel weer op! Anmiri, wat fijn dat het zo goed gaat met Noah! mrs hair, wat vervelend dat je eventueel zwangerschapssuiker hebt. Valt het prikken je mee? Hopelijk is het vals alarm. @verlof, stop 6 weken van te voren. Plak er nog 5 weken vakantie aan vast, dus heb sowieso 21 weken verlof. Vandaag ff bij Prenatal stickers wezen plakken. Newbornset voor de tripp trapp, matrasje en ledikantdeken gekocht. Lekker met al die korting!
nou, die harde buiken is niet goed hoor! Ik kreeg echt op mn kop van de verloskundige. Als je meer dan 10 harde buiken per dag hebt moet je t echt rustiger aan gaan doen. Ik had er 10 per uur... Dus: wanneer t kan: doe rustig aan, hoewel dat moeilijk is.
Ik wilde 4 weken van te voren stoppen, maar omdat ik nu voor de helft ziek ben (werk halve dagen) moet ik 6 weken van te voren.... Ik baalde wel, maar ben nu toch wel blij. Zal wel even wennen zijn, heel veel thuis, maar ga gewoon vaak nog een bakkie doen op t werk, of mee lunchen ofzo Daarna gelukkig nog verlof erachteraan kunnen plakken!!!
Tsoo ik heb gegeten en alles weer bijgelezen hier, en gereageerd... (hoop niemand vergeten) Dus k ben weer helemaal bij hier
@ maryloes: prikken is en blijft een beetje eng, maar het gaat steeds beter. Ben benieuwd wat de verloskundige morgen zegt als ik haar bel... Maar waardes zijn het hele weekend keurig, dus ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt, het is alleen wel duidelijk dat ik heel erg op m'n eten zal moeten blijven letten, net zoals ollebolle.