April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ mrs hair: stom wat die hormonen met je kunnen doen hè? En je man redt zich wel hoor ;) hij is niet voor niks met je getrouwd, hihi. Kan me voorstellen dat je er ff van schrikt als je man er ineens anders uitziet ;), zeker als het je allemaal al hoog zit!

En wat betreft die kids naar school sturen, ik denk dat je prima gehandeld hebt. Je weet het gewoon nooit zeker met dat kleine spul. En gelukkig zijn ze oud genoeg om het aan te geven als het echt niet gaat, toch? Maar logisch dat je onzeker wordt naar hun moeder toe, het blijft dan toch een wat ongemakkelijke situatie.
    Maar zo te horen doe je het hartstikke goed hoor!!

@ baaldag: ik zit er helemaal doorheen vandaag. Ik heb me een gekneusde rib gehoest, ik blaf de hele dag. Daarnaast ben ik ook maar overgestapt op maandverband, ik voel me net een vergiet! Soms denk ik wel eens: ik drink gewoon niks meer ;), maar ja... dat is ook geen oplossing...
    Lucas is nog hartstikke ontregeld van het weekendje (moet bijslapen, maar wil niet) en van zijn kiesjes/hoektandjes of weetikveel, dus hij is stronteigenwijs en huilt om elk wissewasje... Manlief is veel weg deze weken voor zijn werk en het voetbal :( Blegh... ben er helemaal klaar mee, kan wel janken zeg...

sorry, even EGO

@ fb: hoe is het met jou meid? doen de weeënremmers hun werk?

2. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hallo allemaal,

Hier weer herstellende van de griep, ben nog niet de oude me lichaam heeft enorme klap gehad al voelt het nou een stuk beter, moet wel nog aansterken, ben nog wat slapjes! Sinds gister kan ik ook niet meer praten:( das wel ff minder en heb nog een flinke hoest.

Ondertussen wel contact gehad met zh of het allemaal kwaad kon, zolang de koorts niet terug komt is het goed.

Kleine beweegt lekker dus dat zit allemaal wel goed gelukkig.:)
    Hij is ondertussen weer terug gedraaid in stuit. Gelukkig is er nog genoeg tijd, hij heeft de ruimte nog.

Heb geen puf alles helemaal terug te lezen sorrie, dus ga vanaf hier weer met jullie mee.

Las dat FB is opgenomen, jeetje meid, hoe gaat het nu met je?

@anmiri; fijn dat noah het zo goed doet, sterk mannetje hoor, helemaal super, en wat een prachtige foto! Hoe gaat het met jullie verder?

@geboortekaartjes; moeten wij nog achterheen,:) denk we hier langs de drukker gaan.

@hardebuiken; merk dat ze hier anders worden, pijnlijker en ook te voelen in me rug. Gelukkig heb ik ze maar 4Á5 per dag.

@urineverlies; vooral bij het niezen en hoesten. Erg vervelend.

@mrshair; bah, vervelend, doe lekker op je gemakje vandaag!
    *knuffel*

@juli; balen meis, doe lekker rustig aan hoor, kruip lekker nog een je bed in als je dochter ook gaat.
    *knuffel*

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Net via mp voor een tientje een speelkleed van tiny love op de kop getikt! Bij de jongens hadden we hem van mn schoonzus geleend, maar zij is nu zelf over 2 weken uitgerekend dus lukt dit x niet. Ding ziet er nog als nieuw uit en dan te bedenken dat ze nieuw 70 euro kosten!

Mrs hair, knuffel!

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gister heel verhaal geschreven, maar volgens mij is tie niet geplaatst!! ?

Vanacht is t infuus met de weeenremmers eraf gehaald.
    Nu vandaag en morgen "veel" wandelen en kijken hoe t gaat..

Ook wat gehad zodat k wat makkelijker naar de wc kan.

Voel me nog het zelfde, dus moeilijk te oordelen!

Xx

5. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Jeetje spannend FB, hopen dat de weeën niet gaan toenemen!

Wat een lieve foto van Noah zeg! Je ziet m elke foto opknappen, zeker zo zonder de slangetjes en mutsje, fijn voor jullie!

Mrs. hair: Herkenbaar! Ik had het maandag heel erg. Kwam tussendoor thuis van werk om even snel wat te eten, want ik moest daarna nog naar een andere cliënt. Had voordat ik ging werken al eten gemaakt (chicken Tonight, jammie), zodat het mannetje al wat kon eten als ik nog niet thuis was, en ik het alleen maar even hoefde op te warmen (want ik had maar 20 minuten de tijd om te eten). Kwam ik dus thuis en mannetje begon hele verhalen te vertellen, dus ik zei al tegen hem, "wacht even, dan ga ik even snel eten opwarmen, kletsen we zo verder". Toen ik naar de keuken liep vroeg hij heel verbaasd of ik dan nog niet gegeten had... want hij had alles opgegeten!! Tranen sprongen in mijn ogen, was echt even heel verdrietig, en hij voelde zich onwijs schuldig. Even later kon ik er weer om lachen, maar op dat moment kan ik zo verdrietig zijn om zoiets lulligs! Ach de hormonen kunnen beter dit effect hebben dan dat ik superchagerijnig ben.

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@FB: dat is goed nieuws toch!? Hopelijk blijven de weeen verder weg! Heb je verder nogsteeds geen ontsluiting? Heel veel sterkte iig, ik duim voor je dat de kleine nog even lekker blijft zitten!!!

@mrshair: hihi is moest stiekem wel een beetje lachen om je kapsel verhaal :) Maar ik kan me je reactie ook wel heel erg goed voorstellen hoor! Dat is dan gewoon de laatste druppel.... Als je er over een week nog niet aan gewend bent, stuur je hem gewoon weer terug naar de kapper of je koop een tondeuse....

@Star: balen zeg, hopelijk knap je snel weer een beetje op! Beterschap!!!

@Maryloes: dat is inderdaad een goede deal!

@Mamamarije: ik weet precies hoe je je voelt :( Hier ook een baaldag (of eigenlijk meer een baalweek :x). **dikke knuffel**

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Voor jullie allemaal een dikke knuffel, het is ook wat met al die hormonen! Hier ook hoor....

Had een heftige ochtend vanmorgen. Normaal ben ik altijd op vrijdag vrij, maar moest even invallen voor een collega voor 2 uurtjes. Precies de uurtjes dat Julia naar de psz gaat.
    En ze gaat ALTIJD met plezier, behalve vanmorgen....
    ze bleef mijn been maar vasthouden en heel zachtjes zeggen dat ik bij haar moest blijven en haar vast moest houden. Stond er zelf bijna bij te janken. Na een half uur eindelijk weg gegaan, de juf mij wel 100x gezegd dat als het echt niet ging, ze zou bellen.
    Dus ik Julia achter laten met een pruillip en waterige oogjes...
    Voelde me echt mega schuldig.

Kom ik 15 minuten te laat op mijn werk, dus wilde even snel aan de slag, moest nog wat klanten bellen, zit iedereen om me heen te tetteren, moest nog een paar mails tikken en ik had al een paar x gevraagd of het ook wat zachter kon....grrrr!

Toen Julia ophalen om 10.45: die had zich natuurlijk uitermate vermaakt! door naar het ziekenhuis om bloed te prikken en voor die anti D-prik. Door om broodjes te halen, vliegt Julia om de auto heen om een mega druk parkeerterrein, ik in paniek haar naam schreeuwen, Julia in tranen, die dacht dat mama boos was....ik in tranen. staan we daar in de stromende regen......

Pfff.....heb het nu wel even gehad. Julia ligt uitgeput om bed..heb eerst mijn trainingsbroek maar eens aangetrokken. even relaxen hoor...

Ik ga even opzoek naar zo'n kiddyboard met stoeltje voor Julia op MP. Nieuw is zo;n ding 120 euro, vind ik toch wel heel veel...

(sorry voor het echo berichtje...)

8. MamaMarije

@ mamavanjuul: jij ook een knuffel terug!! Die kun je zo te lezen ook wel gebruiken, idd een heftig dagje....

Wij hebben voor Lucas ook die Kiddyboard met stoeltje! Hij is idd duur ;)! Je kunt m vast wel vinden op MP hoor...
    Hier werkt het overigens super, hij wil er soms wel af om te lopen, maar zolang hij luistert, mag hij dat ook. Als hij weer moe wordt, gaat ie op het stoeltje!

(ik ben een beetje aan het oefenen geslagen :))

@ fb: jeej, nu maar hopen dat het wandelen allemaal goed gaat! en dan lekker op naar huis

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dank je ;)

Ik heb er 1 gevonden en ff een bod uitgebracht, dus afwachten.

Man....heb die anti-d prik in mijn bil gekregen en heb er gewoon last van, hahaha!

10. MamaMarije

Haha, ik had ook een beurse plek! Hihi, dacht dat ik best genoeg spek had om het op te vangen...

Oncharmant overigens he, even met je broek deels naar beneden voorover bukken ;)

Succes met bieden!

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wat een hormoonverhalen! :D hier valt het nog mee.

vandaag de boeken opgehaald voor de geboortekaartjes. van het weekend even snuffelen :)

prikken ging goed vanmorgen. als er blijkt dat ik suiker heb of als mn ijzergehalte niet goed is, word ik gebeld over een paar dagen. even afwachten dus!

12. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Mrs Hair: Kan me stiekem wel een beetje voorstellen dat het indruk maakt hoor, het kapsel van je man nu je zulke hormonen hebt, haha, zou me niks verbazen als ik ook in tranen was uitgebarsten!

Prik in de bips lees ik hier, wat onprettig, en genant ook...

Ego: Hier ga ik strakjes pannenkoekjes eten bij mijn favoriete pannenkoekenrestaurant met de dochter van mijn oudste zus. Het meisje is al volwassen: bijna 21 jaar :D En we zijn dikke vriendinnen. Zo'n gek idee blijft het dat ik haar tante ben, want ik scheel qua leeftijd minder met haar dan met mijn jongste zus!

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Heb alles weer gelezen. Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!

@smyltje: blijft dus nog even spannend of je suiker- en ijzergehalte goed is?

@fb: hopelijk blijft alles rustig en kun je heel snel naar huis.

@banaantje: gek idee he dat het gebied waar je een jaar geleden nog was nu zo getroffen is!

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: jammie! Veel plezier in het pannenkoekenhuis!

15. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @geboortekaartjes: hier ook volop mee bezig. Heb al verschillende boeken bij de drukker gehaald en inmiddels hebben we een kaartje op het oog. Nu nog de tekst...

16. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    @ geboortekaartjes....moeilijk hoor al 6 boeken doorgespit en eigenlijk nog niks waarvan we dachten ja dat gaat m worden.... moeilijk keuzes maken haha

@ hormonen. Heb lekker eten inde oven, had niks van mn vriend gehoord dus dacht die gaat niet borrelen en is op tijd thuis....belt ie net dat ie toch gaat borrelen grrrrrr. Heb mezelf maar eens bedacht dat ik wel gewoon lekker ga eten.....haha die hormonen maken je wel strijdbaar

@ Noah wat n mooi kereltje zeg

@ fb veel sterkte en hopelijk blijft alles rustig

17. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @maryloes; dat is idd geen geld, ga ook maar weer eens rondneuzen daar!8)

@FB; spannend allemaal meis, hoop dat het allemaal goed gaat en je lekker naar huis kan!

@mamavanjuul en mamamarije; haha, hier gelukkig nergens last van gehad terwijl de vpk zei dat het best venijnig prikje kon zijn. Viel reuze mee. Erna ook geen last gehad.

@banaantje; veel plezier!

Hier gewoon pijn me buik van het hoesten, pfff...me navel puilt ook helemaal uit bij een hoestbui, gek gezicht. Vin het zielig voor de uk, die hobbelt maar wat mee bij het hoesten!:);)

Manlief begint sinds gister ook al te snotteren hier,:( dus we zijn allemaal aan de beurt geweest. Hoop voor hem dat het niet helemaal door zet. Wat een ellende die griep.

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wat een gedoe hè, die hormonen... Wel grappig dat bijna iedereen er last van heeft ;)

@ FB: wat fijn dat je van de remmers afbent! En nu zo doorgaan, en nog lekker even genieten van het beebje in je buik!

19. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    FB, fijn dat het rustig blijft!

Alle dames die last hebben hormonen, knuffel!

Noah, Helaas moest Noah weer van de low flow naar de cpap....Gister en vannacht deed ie het prima, vanaf vanmorgen de ene na de andere dip. Ook werd hij heel bleek. Ze dachten eerst een infectie, hebben dit ook gechecked in zijn bloed. Gelukkig is dat het het niet!! Ze hebben hem toen weer aan de cpap gedaan en vanaf toen waren de dips over....het lijkt er dus op dat hij heel erg zijn best heeft gedaan en nu uitgeput is. Zijn hb is ook nog steeds te laag, hij krijgt vanavond weer wat bloed.
    Al met al valt het dus mee, stapje terug maar geen enge dingen. Verpleegkundige zei: we zijn gewoon een dag of 2 te vroeg geweest met de low flow.....

20. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, Noah is wel weer wat gegroeid, 960 gram:)

Deel Deze Pagina