Ja idd, dat blijf ik maar denken: Onze uk is t belangrijkst!!! Het is in principe maar max 5 weken, dan zit ik op 37 werken... en dan mag hij geboren worden tot die tijd moet hij maar lekker blijven zitten....
pfff, hier een drukke dag gehad! 8 uur eruit. 9 uur boodschappen. 10 uur naar den bosch. 16.30 weer terug. 18.00 bij vrienden eten nu: thuis!! en slaaaaapen. ben moeee!!
Fb, fijn dat je weer thuis bent!! Gewoon doen tot die 37 weken he Mrs Hair, wat balen dat je moet gaan spuiten en het allemaal zo klinisch word je rond je zwangerschap/bevalling. Ze hebben een leuke gyn in Zwolle, een zuidafrikaan, wie weet kom je bij hem terecht! Ervan balen mag je, zou iedereen toch doen, knuffel!!
FB, fijn dat je weer thuis bent! Nu lekker rustig aan doen he! Mrs hair, balen dat je moet gaan spuiten......Gelukkig doet jullie meisje het goed. Jammer dat het nu een klinische bevalling wordt, maar het is fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden!
Goedemorgen allemaal! Nou, hier heeft de verkoudheid ook weer toegeslagen, incl die rothoest. Zit nu maar braaf aan de hoestdrank, want krijg er behoorlijk bandenpijn van. @FB: fijn dat je weer thuis bent joh, en nu inderdaad niks doen. Is heel moeilijk, maar wel het allerbeste! @MrsHair: Vervelend zeg, maar goed dat je er op tijd bij was. En een klinische bevalling is echt niet zo erg hoor! @tummytub: 1x gebruikt. vond het een onding. Staat nu in de garage met buitenspeelgoed er in @babykamer: schiet nu eindelijk op! Wanden zijn klaar, vloerbedekking ligt, dus nu kunnen we beginnen met inrichten! @hier: Gister visite gehad van een vriend van mijn vriend. Had hem nog gevraagd om het niet te laat te maken, want ik slaap heel slecht als er mensen beneden zitten. en daarbij: zuipen= snurken. Dus tja, toen ik om 1 uur beneden kwam voor een Rennie had vriendlief al een fles wijn achter de kiezen. Heb er wel wat van gezegd. Tja...en toen zat ik dus om 8 uur beneden met Julia en ligt hij nog te snurken.Het zijn bij mij altijd van die principe kwesties..en weet nu niet of ik boos moet zijn of niet, want we zouden verder in de babykamer. hij ligt nu nog steeds te snurken.....terwijl ie er op tijd uit zou. Maar aan de andere kant: Hij laat mij elk weekend liggen....
Goedemorgen, @mamavanjuul; balen van de verkoudheid, beterschap iig. Hier ook steeds flinke buikpijn door het hoesten, knap vervelend! Leuk hoor, dat je nu met de inrichting kan beginnen van de babykamer. Veel plezier! Je vriend had idd wel een beetje rekening met je kunnen houden, ook omdat je het gevraagd had het niet te laat te maken. Misschien wat later aan de babykamer verder, als hij geen hoofdpijn heeft van de wijn dan. @tummytub; zie wel hoe het bevalt, misschien bevalt het ook niet dan maakt dat ding zich wel ergens anders nuttig voor! @hier; best wel goed geslapen, maar had me ogen nog niet open en daar begon die irri kriebelhoest weer pffff. Word er zo moe van. Schijn ook onwijs hebben liggen snurken zei vriendlief vanmorgen, ik snurk nooit. Denk het door de verkoudheid komt.
De pannenkoekjes waren echt geweldig! Mmmh...was er wel even aan toe hoor. Mijn oudste zus is 50 en ik ben 29. Dus ik scheel aardig wat Heb nog 2 andere zussen, eentje van 46 en eentje van 44. Mijn moeder was 45 toen ze mij kreeg, ze dacht dat ze geen kinderen meer kon krijgen, nou, mooi wel dus, want here I am, oeps
@ mamavanjuul: Daar zou ik ook enorm slecht tegen kunnen nu hoor! Normaal valt het nog wel mee, maar nu ik inmiddels ook altijd moe en brak ben... Bij ons een beetje hetzelfde, manlief was vrijdagavond weg voor het voetbal en laat thuis. Hij weet dat ik niet slaap als hij niet thuis is, dus dan blijf ik op (ja, dat is mijn eigen schuld, ik weet het ). Hij had best wel wat gedronken, maar was niet bezopen ofzo, gelukkig. Gisteren liep hij dus de hele dag te klagen.... o ik ben zo moe.... o ik kan nog wel een nacht slapen.... o mijn lijf doet zeer :x:x... Lucas was ook nog eens ziekjes en strontchagerijnig, dus ik had m helemaal hangen... Ik heb hem dus even toegebeten: "nu weet je dus hoe het voor mij elke dag voelt..." wellicht niet helemaal fair, maar het is wel waar. Slecht he? Ik herken ook je twijfel of je nou boos moet worden ja of nee.... aan de ene kant gun je iemand echt zijn pleziertje, maar aan de andere kant.... @ tummytub: ik heb er 1 gekocht na een maand of drie, door de babymassage! Daar uitgeprobeerd en Lucas vond t heerlijk! Sindsdien veel gebruikt, totdat hij erin ging staan met 6/7 mnd (afduwen tegen de wand) en toen was het niet meer verantwoord. Hier zetten we het ding in bad, maar dat was omdat Lucas al ouder was en dus wat steviger los kon zitten door de steun van de tummytub. Ik zal eens een foto opzoeken ervan! @ hier: zere ribben!! Gisteren knakte het ineens tijdens het hoesten en nu steekt het echt echt echt. Dat doet zeer heeee.... @ juli: logisch dat je zenuwen krijgt! maar ik hou hoop dat het allemaal goed komt, hihihi. Straks gaat het ineens heel snel, je zult zien... Maar als je er zo de hele dag tegenaan kijkt, kun je wel de kriebels krijgen!
Mrs Hair wat balen van je diabetes joh! En ook vervelend dat je bevalling daardoor toch wat anders zal worden dan gehoopt. Zonde, maar wel heel fijn dat je het positieve ervan inziet dat ze er gelukkig bijtijds bij waren. Fb gelukkig ben je weer thuis zeg! Geen wonder dat je emotioneel bent als je weer thuis komt hoor. Er gaat zoveel door je heen en wat je hebt meegemaakt is niet niks. Probeer goed je rust te nemen. Hoesten: gelukkig heeft de griep en de winterkwaaltjes mij overgeslagen dit jaar. Lijkt wel of mijn weerstand nu met die zwangerschap veel beter is dan normaal, ik heb elk jaar wel een griep en een keelontsteking en dat is me allebei bespaard gebleven. Snap er niks van. Mamavanjuul: hmm, herkenbaar want zo'n soort situatie had ik laatst ook met mijn vent. Hij was vorig weekend naar Frankrijk en kwam straalbezopen terug. Ik had een enorme berg wasgoed door zijn logeerpartijtje en ik had een vriendinnetjr te logeren gehad dus had echt een stapel wasgoed om angstig van te worden, het hele huis was een zooi. En hij lag zijn roes uit te slapen. Hij is indie week nog een avond gaan overwerken en vrijdag was die weer de hort op, tot diep in de nacht met zijn collega's aan de zuip geweest, hij stonk naar rook toen die terugkwam en naar alcohol...bah. En gisteren hd hij dus een kater. Dus ik kon het huishouden zelf doen...en er moet nog zoveel worden gedaan! Aan de ene kant vond ik het niet kunnen, dat hij mij met bijna 30 weken zwangerschap zo vaak alleeen heeft gelaten afgelopen weken, aan de andere kant issie wel altijd erg behulpzaam als ik het hem vraag. Heb gisteren wel ff met hem gepraat dat ht nu over en uit is met zijn zuipavondjes (tja ik snap t ook wel, hij wil gewoon nog even losgaan voordat hij pappie wordt). Hij zelf was ook al tot de conclusie gekomen dat afgelopen weken wel erg druk waren...en dat hij nu gewoon bij mij blijft. Dus geen zuipavondjes meer voor mijn vent! Dat doet ie maar lekker thuis....
Hihihi, cadeautje!! pas maar op dus, als jij 45 bent Wel leuk, zulke ervaren zussen!! Of heb je soms 4 moeders?
Haha ja cadeautje! Toen ik nog klein was waren zussen al het huis uit, dat is wel jammer want je hebt wel zussen maar je merkt daardoor wel een afstand... Zij zijn mt elkaar opgegroeid en delen dingen met elkaar waar ik niks van afweet. Mijn oudste zus was een tweede moeder ja, totdat ze zelf kids kreeg, toen liet ze mij 'vallen' (zo voelde het echt voor mij op dat moment). En ik was een soort van enig kind dus ik werd tot op het bot verwend als jongste telg. Ik kreeg alles wat ik hebben wou. Heb mezelf wel voorgenomen dat ht wel fijner is om wat jongere ouders te hebben, dat is met name de reden dat ik niet te lang wou wachten met kids, want tussen mij en mijn ouders zit een generatiekloof. Mijn vader is nu 80 en vroeger dachten ze altijd dat ik als kind met mijn opa op stap was.... Gelukkig zijn ze nog in redelijk goede gezondheid, maar dat had ook anders kunnen zijn.
@ banaantje: hier 'hetzelfde', maar ik ben de oudste. Heb een broertje van 6, hij is maar 4 dagen ouder dan mijn stiefdochtertje. Ook mijn moeder dacht dat ze geen kinderen meer kon krijgen hihi
Ik heb daardoor trouwens een hele andere band met m'n broertje. Drie maanden na zijn geboorte ging ik uit huis en ben ik naar Nederland verhuisd ( mijn ouders woonden en wonen nog steeds in Belgie)... En nu ik zelf kinderen heb, draait hij een beetje mee als derde kind als hij er is... Totaal geen broer-zus verhouding dus, maar wel erg leuk... En hij en de kinderen zijn dikke vriendjes, dat is ook heel mooi om te zien. Ik zal straks eens kijken of ik een foto kan plaatsen
Typische "mannen komen van Mars actie".... die van mij kan er ook wat van hoor. Hij was van de week ziek en heeft dus op bed gelegen. Gisteren was hij al aardig opgeknapt, maar nog heel erg moe en dus in bed films liggen kijken. Prima dacht ik, als ie straks maar weer goed uitgerust is om weer verder te klussen. Wordt onze dochter vanochtend om 7:30 wakker, hij hoort haar nooit (zegt ie ) dus ik eruit zodat ze nog even lekker bij ons kon liggen. Dus ik zeg om 8:30 als jij er nou met die kleine uitgaat, kan ik nog een uurtje slapen (doodmoe omdat ik alles de hele week alleen heb moeten doen). Zegt hij: ik ga er nog niet uit hoor ik ben nog moe MOE! Waarvan in hemelsnaam! Van het op bed liggen zeker!!! Grrrrrrrrr. Hij is geen ochtendmens, maar het zou toch heel af en toe wel eens fijn zijn als hij een beetje meedenkt.......
Als ik jullie verhalen zo hoor, heb ik echt geluk met mijn ventje... Hij is degene die er 's nachts altijd uitgaat. Nou zijn het ook zíjn kinderen natuurlijk, maar hij schuift dat soort dingen echt nooit af op mij, doet hij met ons dochtertje straks ook niet, dat weet ik zeker. Ik heb wat fotootjes gevonden, die komen eraan. En aangezien ik dan toch bezig ben zet ik er ook wat bij van het wiegje en de babykamer
Wiegje is gisteren binnengekomen.. Niet te geloven dat daar over 7-8 weken een klein meisje in ligt!!!