Net piepschuimletters besteld met de naam van onze uk Wilde dit zo lang mogelijk uit stellen, zodat niemand m per ongeluk te zien krijgt.... Word echt goed verstoppen als ze binnen zijn!!! Net bij mn ouders gegeten. Ze gingen samen met mn broertje mij uithoren over de babynaam hahhaah Ze probeerden van alles en nog wat. 2e naam hebben ze wel 'geraden' maar heb niks gezegd, en ze hebben niks gemerkt! gelukkig
@mamamarije: Lucas in de maxi-cosi, dat zal er inderdaad erg leuk uit hebben gezien! @fb: vervelend van die harde buiken en dat je dus echt heel rustig aan moet doen. Wel leuk dat je nu ook de letters van jullie uk besteld hebt. En kun je dat knutselen met die strass-steentjes niet op bed of op de bank doen? Zal misschien wel wat lastiger en langzamer gaan, maar met zo'n dienbladkussen (weet niet hoe die dingen heten maar het is dus een kussen met een soort dienblad erop) zal het misschien wel lukken? Of boeken lezen, weet niet of je daar van houdt?
Balen! Herkenbaar... ach, dan horen we je nieuws morgen wel Ben nu wel benieuwd wat je allemaal te melden had, hahaha
Ojee wij moeten ook nog met het geboortekaartje beginnen! Drukker hebben we al: dezelfde als voor onze trouwkaarten.
Dat met die strass-steentjes is echt niet te doen op de bank..! Omdat je toch wel een beetje voorovergebogen moet zitten om het echt netjes te doen. Ik ga binnenkort nog 1 mutsje maken, met zijn naam en dat stop ik er mee. Heb wel genoeg spullen gekocht, dus ga er in te toekomst mee aan de slag... Ik lees idd veel boekjes, heb er veel gekregen, en we hebben de leesmap! Ook heb ik nog een paar goeie boeken gekregen van een vriend zn moeder. Kan me alleen lastig concentreren. Ik verveel me gelukkig nog niet...
Pfff dat had ik van de week toen ik een hele tekst had getikt met mn telefoon... Werd het niet geplaatst:x Irritant he!!
Hier ook nog steeds in dubio over de namen, we hebben er 2 maar moeten nog even eens worden erover. Grappig, die stoel kwam natuurlijk heel bekend voor voor hem.
Hier ook een klein slaapzakje gekocht bij de wibra. @FB; balen dat je die harde buiken blijfd houden. Lekker rustig aan blijven doen hoor als is dat vaak moeilijk. Als ik te lang zit merk ik het ook aan me rug. Je weet af en toe nie waar je goed aan doet. @juli; erg irri is dat, heb dat ook constant pfff! Hoeveel flesjes hebben jullie eigenlijk? Ik ga proberen bv te geven maar stel dat het niet lukt heb ik alleen die 2 reuze flessen van avent uit de doos. Zit te denken een kleintje erbij te kopen, of is dat weer nutteloos?
Leuk! Heb ik toevallig ook gedaan van het weekend. Als ik ze ontvangen heb ga ik de zijkanten nog schilderen en de voorkant beplakken met behang. Dan nog op een canvasdoek plakken en dan kan ie na de geboorte zo aan de muur! @namen en geboortekaartjes, oei ik ben toch wel heel blij dat we dit al bedacht/uitgezocht hebben. Zou ik toch wel van in de stress raken nu haha. Veel succes met uitzoeken!
@ crea-bea's: wat zijn jullie toch allemaal lekker creatief zeg! Allemaal aan de knutsel met letters en steentjes enzo... ik heb niet van die creatieve genen, best jammer eigenlijk Ben wel heel benieuwd naar het resultaat van jullie knutselpartijen! @ flesjes: ik heb een klein difrax-flesje in huis en een klein avent-flesje. Avent-flesje ooit gekregen in een baby-doos, Difrax zelf gekocht. Lucas weigerde de fles, dus tja... eigenlijk allebei praktisch niet gebruikt! Ik haal nu ook niks extra in huis. Mocht de bv echt niet lukken of stik ik van de kloven, dan gaan we wel vingervoeden of met een cupje ofzo... Dan kan manlief altijd nog wat halen als de winkels later weer open zijn. Ik hoop natuurlijk gewoon weer dat de bv lekker gaat lopen! @ smyltje: jullie hadden toch 'mot' over de naam van de kleine? Of waren jullie dat niet ? Hoe is het daarmee?
@mamamarije, zo creatief ben ik ook niet hoor. Gewoon gejat van het internet. De uitvoering moet me nog wel lukken. @flesjes, heb 2 kleine difrax flesjes aangeschaft. Daar red ik me in het begin wel mee.
ZO, ben vandaag lekker thuis gebleven. Snotter me een ongeluk, blaf als een zeehond en mijn hoofd staat op ontploffen. Dus nu lekker op de bank in mijn trainingsbroek, laptop op schoot en tv aan, heerlijk! @ Flesjes: Heb ik allemaal nog, moet er alleen nieuwe spenen voor hebben. We hebben 2 kleine, 2 middel en 2 grote. Ik moet altijd ergens een reserve van hebben, hahaha! Wij hebben die van Avent en die bevielen prima. Over flesjes geproken, ik hoop niet dat ik ze nodig heb de eerste weken. En aan mijn boobs te voelen hoeft dat ook niet Jeetje, ook die zitten in een groeispurt en beginnen ook al echt te lekken. Kleine is hier trouwens goed druk, steeds aan het draaien en kronkelen. Aan de ene kant voel ik me best slecht...als ik niet zwanger was geweest was ik wel gaan werken...ach ja....
@ mamavanjuul: goed dat je thuisgebleven bent! Je moet maar zo denken: als je niet zwanger was geweest, had je misschien ook wel niet zoveel last gehad van die verkoudheid. Je weerstand is toch gewoon slechter en je bent sneller moe enzo... Je hebt echt wel recht op een uitziekdagje (of twee/drie indien nodig... ) Heb jij trouwens Juul ook bv gegeven? Toen ook lekborsten? Ik heb nooit echte lekboobies gehad gelukkig! Alleen tijdens het voeden, dan ging de andere borst ook stromen @ Maryloes: waar internet al niet handig voor is he Succes met fröbelen!
Hier sinds griep helemaal geen lekkende borsten meer, alleen zijn ze wel onwijs gevoelig. Bij me dochter liep ik met 25wkn al met compressen en nu.... Echt heel anders.