Volgens mij is Anmiri nu bij Noah...ik zie wel iets, maar geen idee wat, hahaha! staat een beetje scheef allemaal. Maar wat me meteen opvalt, is het dekentje! Die hebben ze hier ook! Dit is dus Julia....1 dag oud.....
Lieve foto *smelt...* Groot gelijk dat je deze week thuisblijft, dan kun je tenminste lekker bijtanken en voor zieke Julia zorgen. De echo is morgenvroeg om 9.30 uur, lekker op tijd dus. Maar ja, de vorige keer duurde de intake en echo bijna een uur en toen nog een gesprek met de gyn, dus ik houd er rekening mee dat we nu weer de hele ochtend bezig zijn. Maar in de loop van de dag kom ik jullie natuurlijk wel melden wat we te horen hebben gekregen. @anmiri: hoe is het met jou? Trek je het allemaal nog wel een beetje, die ritten naar het ziekenhuis en zo? En hoe gaat het met Noah? Ik heb al diverse keren van 'm genoten via de babycam en dan ligt ie vaak heerlijk te bewegen met z'n armpjes en beentjes . Maar wat me opvalt is dat rode "lichtje" bij zijn voeten, waar dient dat voor ?
@mamavanjuul, heel mooi gedichtje! Jammer dat ie niet op het kaartje past! @geboortekaartjes, wij juist via internet. Zijn geslaagd bij kaartje2go. @eeka, succes alvast morgen in Nijmegen!
@ eeka: succes morgen! Kan me voorstellen dat het toch spannend is en dat je opgelucht zal zijn als het voorbij en allemaal 'ok' is...
@mamavanjuul; wat een schatje zeg! @Eeka; Spannend, heel veel succes morgen met de echo. Ik mag om kwart voor 10!
Ach wat ligt noah er heerlijk rustig bij anmiri! Mooi hoor dat dat kan via de webcam naar je kindje kijken. Bij mn dochter nooit gekunt, maar das natuurlijk alweer 7 jaar geleden.
Wij hadden dat bij Julia ook! Ik had een tv boven mijn bed hangen en kon dus 24 /d volgen wat er op de kinderafdeling gebeurde. eindelijk ook even naar Noah kunnen kijken, wat een hummeltje zeg!
spannend eeka! hoop dat alles goed is. beebje is hier ook errug druk! ben blij dat ze wel eindelijk gfedraaid is. mn linkerzij had het flink te verduren de afgelopen 4 dagen :S mijn bloeduitslag was binnen. mn suiker was goed, alleen ijzer was wel wat laag. wil liever niet aan de tabletten (obstipatie) dus ben nu zelf bezig met roosvicee ferro, appelstroop en sinaasappels(en sap). hopen dat het werkt!
hihi leuk dat je het op de foto heb gekregen. Lijkt mijn buik wel. Die is af en toe ook helemaal scheef door die kleine uk
Hahahaha, wat een grappige foto's! Dat heb ik dus echt nog nooit kunnen vast leggen he! die zijn echt heel leuk
Pfff ben weer eigenwijs geweest, heb eten gemaakt... Naja soep opgewarmd en stokbrood in oven gedaan. En ja hoor, buikpijn Ook zo gek, net kwam 1 van onze honden helemaal bij me staan, en met me kroelen (terwijl ik buikpijn had) en ging ze ineens zachtjes aan m'n buik knagen... Dit doen ze soms ook wel eens bij elkaar, of op onze hand. Dit schijnen lief koozing te zijn. Heel vreemd. Ze deed dit tot 2 keer toe. Zal dit een teken zijn?? hihi
@ FB: ik hoop voor je van niet, en dat je kleine man nog rustig mag blijven zitten!! Doe lekker rustig aan hoor, gewoon géén eten opwarmen als je daar harde buiken van krijgt...
Dat klopt idd. Wij noemen het thuis "liefdesbeetjes"......ahh wel heel erg lief. Toch typisch he die honden. Onze hond merkte al dat ik zwanger was voordat wij het wisten: eerste weken na bevruchting niet van me af te slaan, tegen mn benen en het liefst op schoot met dr 45 kilo!!! Ben benieuwd hoe ze straks tegen t einde zal doen Het zal waarschijnlijk meer zijn mdat ze merkt dat jij je niet goed voelt. Ze willen je dan op hun manier troosten denk ik???
@ FB: bijzonder, dieren hebben echt een zesde zintuig voor dit soort dingen! Ik hoop idd dat het gewoon was omdat jij je niet zo goed voelde, die kleine man moet blijven zitten hoor! *wil ook een hond, maar is nu zooo onpraktisch * @ mamavanjuul: schattige foto van Julia! Hebben jullie lang in het ziekenhuis gelegen na haar geboorte? Dat je een schermpje had waar je haar kon volgen? @ smyltje: wat cool! Hier ook regelmatig een scheve buik, maar nog niet op de foto kunnen zetten . Hoop dat je je ijzer via deze weg omhoog krijgt! Als je al last van je darmen hebt, zijn staaltabletten niet echt prettig nee... @ Eeka: veel succes en sterkte morgen meid! Kan me voorstellen dat je het weer spannend vindt... Hou je ons op de hoogte morgen?
@FB: Ik denk dat je hond wel het een en ander aanvoelt hoor. Onze hond slaapt sinds de zwangerschap van Julia boven op mijn voeten, kwam daar vooor nooit naar boven. Ook kwam ze steeds aan het einde op mijn buik liggen (5 kilo ). Toen ik weeen had kwam ze ook steeds tegen me op springen dat ze op mijn buik wilde liggen. Nu komt ze af en toe tegen mijn buik aan liggen als ik ook op de bank lig en dan verontwaardigd achterom kijken als er tegen haar aan wordt geschopt @MamaMarije: In totaal 5 dagen. Julia is donderdags geboren en dinsdag gingen we naar huis. Maar ze lag op de kinderafdeling en dat was een verdieping hoger. En ivm de keizersnee was ik afhankelijk van de verpleging om er heen te kunnen, dus vond ik het wel zo fijn om te kunnen kijken wanneer ik wilde.
Ja wel lief van onze hond hoor... Het minder alleen is, sinds ik zwanger ben zijn ze niet meer goed zindelijk zijn!! pffff Elke ochtend ligt er weer een hoop!!! Ook al worden ze rond 03.00 uur nog uitgelaten, altijd ligt er wat binnen. Heel soms een uitzondering! De dagen dat ik in het ziekenhuis lag is het maar 1x gebeurd, zo vreemd. Vanaf vandaag krijgen ze sochtends het meeste eten, en savonds nog maar een klein beetje,even kijken of dit helpt! Net lekker in bad geweest, buikpijn en harde buik is weer weg. xx