Nee ik heb haar eerlijk gezegd niet meer gebeld. Het was hopelijk een eenmalig uitschieter van 8.1 en de rest van de dag bleef het onder de 7. En sindsdien is het nog steeds onder de 7. Ik heb volgende week donderdag een afspraak in het ziekenhuis, dan breng ik het wel ter sprake...
Hoi dames, wat is er weer veel gekletst zeg! Ik lees vaak mee maar kan t allemaal niet goed bijhouden. Ben iig blij dat het met FB ook weer iets beter gaat! Vandaag vroeg iemand nog aan mij: "goh, ben je 4 maanden?" Pfff mijn buik is echt te klein hoor:S
@mrshair: jeej! wat goed dat de groei van jullie meisje helemaal volgens de curve verloopt! Super! @mamavanjuul: hoe is het nu met Julia? Heeft ze nog last van koorts of is er helemaal niets eer van te merken? @FB: succes in het ziekenhuis!!! @Werk na verlof: Ik weet het, het is nog heeeeeeeeeel ver weg! Zijn er meer die na hun verlof minder willen gaan werken? Ik heb voor de vorige bevalling aangegeven dat ik 4dgn i.p.v. 5 wilde werken. Nu wil ik 3 dgn gaan werken, maar ik heb dus nog niets gezegd..... Ik wilde zowieso wachten tot na mijn beoordeling, maar ik denk dat ik het maar na de bevalling ga zeggen. Ik zie het echt niet zitten om het nu al te doen, omdat ik 1000% zeker weet dat mijn werkgever er niet blij mee is. Dan zit ik dus de aankomende maanden met een heleboel gezeur en daar niemand nu op te wachten.... Heb een leidinggevende functie, die kan ik niet in 3dgn kan "proppen". Wat mij betreft niet erg om die op te geven, want ik wil het graag de komende jaren gewoon lekker wat rustiger aan doen en van de kindjes genieten Wat doen jullie / zouden jullie doen?
Haha ik leef met je mee.... Ik vind mijn buik enorm, maar daar denken andere mensen dus echt heel anders over. Gisteren zei ieman (een man, dat dan weer wel) "nou dat wordt dan wel een heeeeeele kleine baby" Zal even kijken of ik een fotootje kan maken!
@juli2009: Als jij minder wilt gaan werken en jullie zijn er samen uit(je man/vriend en jij) dan moet je dat lekker doen. Als jij wel meer blijft werken dan je wilt krijg je daar spijt van. En de jaren met de kids als ze klein zijn kan je niet zomaar terug halen! Het leven is al zo kort! Doe wat voor jou goed voelt. En doe het niet voor de mensen op je werk! OOh ja ben benieuwd naar de foto
Dat hoop ik niet, want dan moeten we dr allemaal een kind van ruim 4 kilo uitpersen. FB succes vanmiddag!
hihi, ja moeilijk he mooie buik! Lijkt wel op die van mij vind ik. Niet zo super groot dus, sorry! Haha, om mij heen zijn veel zwangeren en iedereen haalt mij in! Terwijl ik toch echt t verst ben:S Deze foto is van week 31, dus nu ruim een week geleden.
Jeetje ik wil graag reageren, maar weet nu al niet meer wat er allemaal geschreven is. Heb gelezen over de koortsstuip (wat moet dat eng voor je geweest zijn!), en dat het met FB gelukkig weer wat beter gaat (nog even volhouden!). Juli en MoniqueP, mooie buikjes hoor! Die van mijn is ook nog niet zo groot als dat ik ze al voorbij heb zien komen hier op ZP. Vind het niet zo erg, want ik merk wel dat ie al meer in de weg gaat zitten, dus ben ik wel blij dat ie nog niet mega is. Zolang de kleine maar goed groeit toch? @ werk na verlof; ik zou het ook pas na de bevalling vertellen. Zelf ga ik na de bevalling op zoek naar ander werk. Heb nu zulke onregelmatige tijden, dat ik straks 6 dagen per week moet werken om aan mijn uren te komen, en waarschijnlijk dan ook op tijden dat mijn man thuis is, dus zijn we straks helemaal niet als gezinnetje bij elkaar. Ik vertel dit ook pas na de bevalling, als ik iets anders heb gevonden. Even een emo-ego bericht. Heb net afscheid van een cliƫnt van mij genomen die waarschijnlijk vandaag of morgen gaat overlijden. Verschrikkelijk! Ik ben er al zo'n watje in, en nu met de hormonen was het helemaal moeilijk. Het is zo raar als je het nieuwe leven in je buik voelt schoppen, terwijl je afscheid moet nemen van iemand die veel te vroeg gaat overlijden. Heb de hele weg naar huis dan ook zitten huilen, en ben gelijk maar voor wat afleiding naar een vriendin gereden.
@Noukie: dat is inderdaad heftig ja! @buikjes: dat zijn inderdaad geen beginnende buikjes hoor! Ik zal straks ook weer eens even een foto maken. @Julia, die heeft lekker geslapen tot 9 uur vanmorgen, heerlijk! Er is dan ook niks meer aan haar te merken. Vanmorgen lekker een uur buiten gewandeld met haar en de hond even een frisse neus halen! @Maryloes: oke....minder dan 3 kilo, haha, maar alsnog heel veel in een relatief korte tijd! Julia was bij de geboorte 3500 gram en deze werd vorige week op 1300 geschat. Is toch nog 2200 erbij in 10 weken! 4 kilo is trouwens toch heel reeel en normaal? Man o man, ik word helemaal bont en blauw geschopt! Steeds in mijn zij en die doen echt pijn!!!!! Verder lekker mijn borsten en gigantisch, nu al! Dat belooft weer wat
Ik zou het toch al gaan aangeven hoor... Dan weet je waar je aan toe bent. En hoef je niet nog maanden in spanning te zitten!!
Ben weer terug van t ziekenhuis, van de gyn Ja ik mocht gelukkig gewoon naar huis toe... hihi Alles was goed We hebben onze uk weer mogen zien om de echo, en hij ligt netjes met zn hoofdje naar beneden! Ze verwacht dat hij nu ook zo blijft liggen! Jippie!!! Hij loopt wel wat voor. Hij word geschat op ruim 2kg... Ik moet volgende week weer even een suikertest doen, gewoon voor de zekerheid! Ook nog een binnenwaartse echo gehad. Er werd weer een meting gedaan (dacht de baarmoeder mond ofzo??) Maar vorige week was hij 5,5 cm. En nu was hij 3,5 cm... Schrok best wel, want 2 cm korter in 1 week!! Maar 3,5 cm schijnt normaal te zijn nu bij dit termijn. Zolang hij maar op + 1cm blijft, anders begint de ontsluiting. Volgende week vrijdag weer terug, en dan gaan we weer kijken en meten! Dinsdag de suikertest... Ben weer beetje opgelucht!! X
Mooie buikfoto's hoor die ik voorbij zie komen... Ik vind het wel meevallen hoe klein ze zijn! Gewoon netjes! Wacht maar... de laatste weken haha Jullie zijn zelf ook slank volgens mij. Ik vind de verhouding mooi hoor!
Nou gelukkig FB! Dus nu kun je wat geruster thuis zitten. Ik heb geen idee wat normale cm's zijn, maar als ze in het ZH zeggen dat het normaal is, dan zou ik me geen zorgen maken. (P.S. Zit je in het RvPutten ZH?, hier van origine ook een Spijkenisser )
Gelukkig FB, da's weer een hele geruststelling. Ze meten dan inderdaad de baarmoedermond. Zeg maar het tuitje. Net zoals bij een ballon. Als het verstreken is, begint inderdaad de ontsluiting. @Werk: Ik ga straks weer 24 uur werken, verdeeld over 3 dagen. Vind ik perfect. 32 uur vind ik echt te veel! Dan ben ik zo vaak van huis....niks aan!