April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

@Bevalling: ik kijk er eigenlijk ook wel naar uit! :)

Maak me meer zorgen om de dingen erom heen als om de bevalling zelf (verbouwing op tijd af). Oh ja ben wel een beetje bang dat we het ziekenhuis niet redden. De bevalling van onze dochter duurde in totaal 6 uur en ik moet nu met de 1e wee al bellen. Zie mezelf al langs de snelweg bevallen.....

2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Klinkt als bandenpijn...... vervelend! Een warme kruik of warm bad wil hier nog wel eens helpen.

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Daar ben ik ook beetje bang voor. Bij mijn oudste duurde de bevalling 4 uur en de vorige keer slechts 1 uur en 23 minuten. Ze verwachten dat deze bevalling nog sneller zal gaan. Ik hoop maar dat de vk op tijd zal zijn:)

4. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik jullie kwaaltjes allemaal zo lees ben ik toch blij dat ik daar vanaf ben;) had alleen wel graag een normale bevalling gehad ipv keizersnede...
    Kraamzorg: had ik kunnen aanvragen toen ik werd ontslagen maar had er geen bhoefte aan, moet toch naar Groningen en had het idee dat ik dan alleen nog maar meer aan mijn hoofd had om rekening mee te houden. Als Noah thuis komt hoeft het ook niet van mij, ben dan zelf hersteld en wil dan genieten met ons 5-en:)

Noah: gaat goed, gister 1065 gram! Het is nu echt alleen wachten tot hij zonder cpap kan voor hij naar Hoogeveen mag.
    Gister is er een tweeling weggegaan van de afdeling die er ook al zolang als Noah lagen, nu is hij er het langst. Toch even slikken hoor als je ze ziet gaan in de babylance:(voor hun natuuurlijk hartstikke fijn,wil zelf ook zo graag weg daar!

5. esseltje

esseltje Actief lid

12 nov 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    hallo dames,

ik ben esseltje 23 jaar en verwacht ons eerste kindje op 11 april!!
    lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen?!

liefs

6. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @anmiri: kan me heel goed voorstellen dat het lastig is als je andere baby's ziet gaan en Noah moet nog blijven. Maar jullie mogen echt wel trots zijn op hem, het is zo'n vechtertje! En binnenkort is hij vast aan de beurt om de afdeling te mogen verlaten. *knuffel*

@esseltje: welkom!

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gelukkig dat t goed gaat met Noah en dat hij weer is aangekomen!!
    Nog even geduld en dan mag hij ook naar een ziekenhuis dichterbij....
    En dan nog effe en kunnen jullie lekker thuis genieten!
    Wat zullen jullie daar naar uit kijken...!;)
    xx

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gezellig!!
    Welkom...!:D

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    welkom esseltje! maar volgens mij klopt jouw banner niet?!
    ik ben nml 12 april uitgerekend en ik ben nu 31 weken en 4 dagen. dan zou jij toch 31 weken 5 dagen moeten zijn?

10. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Hi meiden,

moet het even kwijt. Ben het zo zat dat overgeven. Heb nog 64 dagen te gaan. +/- 9 weken. Ben zo moe. Ben echt aan het aftellen. Vanaf begin tot nu toe ziek geweest en totaal niet genoten van mijn zwangerschap :( Sorry moest het even kwijt...

11. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ bevalling: hier zie ik er deels tegenop :) vorige keer dacht ik: laat maar komen! En nu weet ik hoe het toen was en voelde en dan denk ik: hmmm... weer een grote baby... hopen dat hij/zij er nu wel een beetje uit wil ;). Maar aan de andere kant weet ik ook dat hoe kl*te het kan zijn, het altijd maar maximaal een paar dagen is en dan ben je er vanaf! Dan mag je je kindje knuffelen...

Maak me ook meer zorgen over hoe ik het praktisch ga regelen met Lucas... Mijn man zit regelmatig 2-2,5 uur rijden van huis... Nu duurde de vorige bevalling 26u, dus dat risico valt mee, hihi, maar ik zit er niet op te wachten om eindeloos weeën op te vangen met zo'n kleine hummel naast me... :) 'mama puf puf'?

@ anmiri: goed dat Noah weer gegroeid is! Nu duimen voor de cpap! Logisch dat je even moet slikken bij zo'n afscheid, maar het komt er voor jullie mannetje ook aan! Hou daar maar aan vast, hopelijk zijn jullie de volgenden die mogen vertrekken.

@ esseltje: welkom!

@ hier: gisteravond de hele avond op de bank gelegen met harde buiken :$ Ong. 5-6 per uur en ze begonnen op een gegeven moment ook wel een beetje te trekken in mijn onderbuik/kruis.... Vannacht geen last meer gehad en nu ook niet. Maar ik doe vandaag HEEEEEL rustig aan... Moet ik daarvoor bellen trouwens? Echt geen idee, bij Lucas geen harde buik gehad...
    Ik word ook vaak een beetje benauwd bij een harde buik, jullie ook?

@ noukie: och meid, naar is dat hè? je hebt dan toch intensief met iemand gewerkt en dan weet je dat ze dat lot staat te wachten :( Ik ken het helaas...

@ verder: ben ik eigenlijk alles een beetje vergeten wat jullie hebben geschreven... voor zover ik kan onthouden ging alles aardig goed met iedereen? :)

12. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@mamamarije, bij twijfel altijd bellen. Al is t alleen maar om te overleggen. Ik had t gisteravond ook, volgens mij is t toch al wat voorwerk wat nu begint

13. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @anmiri; wat goed nieuws. Hopelijk kan hij gauw zonder die cpap en mag hij over naar hogeveen. Altijd moeilijk idd als je kindjes ziet gaan.

Esseltje, welkom klets gezellig mee!

@cynthia; balen meid, hopelijk worden de laatste weken wat beter zodat je toch nog wat kan gaan genieten.

@mamamarije; gewoon bellen hoor, volgens mij is 6-7 per uur dat je moet bellen maar in jou geval en de twijfels gewoon bellen hoor.
    Doe rustig aan vandaag.

Ik heb nu met deze zs ook meer harde buiken dan toen bij me eerste 2. Ene x zijn ze gevoeliger dan de andere x. Vind het idd ook helemaal niks, vooral als ze wat vaker komen en ik ze voel in me rug.

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Esseltje, welkom!

@Cynthia: ik ken t! hier ook nog steeds! Ik vind een zwangerschap erg zwaar en ben er echt klaar mee! Sterkte meis!

@mamamarije: eerst proberen om rustig aan te doen. Want dat gaat de vk toch zeggen als je belt. Als je heel rustig aan gedaan hebt en je belt kan je dat al aangeven. Dan is het weer een ander verhaal.

@anmiri: ik snap dat je uit kan kijken naar de dagen dat hij naar een ander zhuis mag, of naar huis! Heerlijk, maar dat komt er vanzelf aan meis!

15. esseltje

esseltje Actief lid

12 nov 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    #2855 esseltje, 12 feb 2011
    Laatst bewerkt: 12 feb 2011
    @smylty ow dankje wel had ik niet eens gezien hahaha
    word gek van die banners geen 1 klopt hihi maar komt goed.

@cynthia: lijkt me indd verschrikkelijk heel je zwangerschap ziek zijn pff. nog heel even te gaan! maar is er niks aan te doen??

@anmiri: wat een verhaal zeg zat met een brok in mijn keel te lezen pff. maar wat een vechter is jullie mannetje!!!

@mama marije: ja ik zou bellen!! als je rustig aan doet dan zou ik toch voor de zekerheid bellen. sterkte!!

liefs esseltje

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bij mij hebben ze verteld als de harde buiken elke kwartier komen, of 4 per uur... Dan moest ik contact opnemen!! Dan zijn t waarschijnlijk weeën.
    De harde buiken moet wel samen gaan met pijn in onderbuik idd....

Vandaag dus even goed in de gaten houden!!

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik heb er een periode 10 per uur gehad... Ze zeiden wel dat ik rustiger aan moest doen, maar ze waren er rustig onder.

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ zwangerschapshormonen: spelen hier weer hoog op, erin eindigend dat ik mijn man een vaatdoek naar z'n hoofd heb gegooid, met de kinderen erbij :(

Had heel uitgebreid gekookt, mijn man ging een tomatensalade maken en liet Hugo helpen, die er Gazpacho van maakte... Dat vond ik al niet leuk, maar liet het netjes gaan. Toen wilde ik de tafel leuk aankleden, mooi met kaarsjes enzo, echt feestelijk. Ik ben nog met het eten en die kaarsjes bezig, dus ik vraag m'n man om de tafel schoon te maken, dat doet hij zó halfslachtig dat er nog allemaal kruimels en viezigheid blijven liggen. Ik ben ondertussen nog steeds druk bezig om alles warm op de borden te krijgen, dus vraag hem om de tafel echt goed schoon te maken. 'wat is goed schoon, ik heb m toch schoon gemaakt?'... Vraag het nog een paar keer, word ondertussen al goed pissig, maar hij blijft volhouden 'wat is schoon?', totdat ik inmiddels heel boos de tafel zélf maar goed schoonmaak... Hij zit er inmiddels bij, op z'n luie kont en nog een keer 'maar wat is schoon dan, we gaan nu toch eten en daarna is het weer vies'... Ik heb inmiddels de vaatdoek vol met de viezigheid die híj niet zag en gooi eerst die viezigheid naar z'n hoofd, maar mis, en daarna de hele vaatdoek... Om vervolgens te gaan janken natuurlijk... Bah! Hugo zei daarna 'ik vond het niet zo lief dat jij ging gooien' en Rozan 'ik dacht dat jullie gingen scheiden'... Zo naar, we maken nooit ruzie, al helemaal niet met de kids erbij, en dan om zo'n stomme reden... Ben er nog steeds naar van :(

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ach meid, wat naar toch :(! Kan me je reactie wel voorstellen hoor, kan zelf soms ook om het minste of geringste boos worden of gaan huilen. Wat zijn die hormonen vervelend hè? Hopelijk maken jullie het snel weer goed en snapt manlief waarom je boos en uiteindelijk verdrietig bent geworden.
    *Dikke knuffel*

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    herkenbaar! boos worden om stiekem eigenlijk niks.. *knuf*

Deel Deze Pagina