@ Mamamarije: hier beperk ik mijn dag tot de zorg voor Lucas, de was, stofzuigen, opruimen en koken. Af en toe een boodschapje met de fiets, maar daar blijft het dan ook wel bij... Joh..is dat alles??? Hahaha, jeetje zeg, wat ben jij actief! Vervelend die zebrastrepen :x Hier is de kleine weer lekker druk, aan het schoppen en draaien rond mijn navel....
Ja, proefdruk is echt leuk! Tis zo'n ander kaartje dan we voor Lucas hadden en de meisjesversie is ook echt een droppie... Mijn fotoshoot is op zaterdag de 26e februari, dan ben ik bijna 35 weken (dus nog nét voordat ik uit elkaar knal...hahaha)! Heb al een paar leuke accessoires voor de shoot: mijn zoon, uiteraard , mijn man (ook niet onbelangrijk), het muziekbeestje wat we elke avond spelen en de inimini-le-coq-sportif-schoentjes die ik ooit voor Lucas kreeg , echt té snoepig... Nu nog wat meer dingetjes bedenken! Hopen dat mijn huidje mee wil werken en ik er dus geen enorme lagen plamuur tegen aan hoef te kwakken om de zebra-print te verdoezelen...
Ha dames, Wat si er weer hard getyped!!! @ Saona Leuk we zijn gelijk uitgerekend. Ik zit ook op de rand tussen 30 april (mijn berekeningen) en die van de VK 2 mei....maar heb getempt in die maanden dus ik hou het in het midden, t komt wanneer t komt @ babydump: woensdag komt een groot deel van de spullen joepie!!!! @ volgende week weer APK controle en bloed prikken voor de 30 weken @ zwangerschapsgym: vanavond weer flink geoefend in de kalkoenhouding........kin op de borst en gaan!!!! Hahaha hoop dat ik er dan ook nog op kan lachen. Gr. Pollewopke
@ valentijnsdag: doen jullie er trouwens nog iets aan? Of heb je iets gekregen? Hier zijn we erg romantisch... heb manlief vanochtend nog even een slaperige kus gegeven en nu moet ie nog thuiskomen, hahaha... Daarna rollen we meteen ons bed in (ja.. om te slapen zo ver zijn we al heen), hahahaha Anmiri: wel heel bijzonder, jullie valentijnscadeautje van Noah! *smelt*
En het erge is... ik voel me enorm lui moet me echt dwingen om niet meer te doen.. Lekker dat je kleine zo actief is! Hier ook veel schoppen rondom mijn navel... zit jouw placenta nu achter of voor? Bij Lucas had ik m voor en die voelde ik veel in mijn zij schoppen...
Hier niet veel anders, hahaha! Neuh, ik ben niet het meest romantische type zeg maar, vind dit soort dagen altijd zo'n onzin Zei vandaag nog tegen mijn vriend: Voor jou is het elke dag valentijn, want ben nog steeds bij je, hahahahahaha! Hij heeft het na een paar jaar opgegeven In onze "verkeringstijd" heeft ie een keer met valentijnsdag mijn huisje versierd met allemaal teksten in verschillende talen met "ik hou van je" bos rozen op tafel en van die hartjessnoepjes door huis heen. Was wel heel erg lief! @ Anmiri: zou ff bij jullie zoon kijken, maar de webcam staat uit..
Bij mij zit de placenta achter, dus voel echt bijna alles!!! Joh, ik heb al in geen weken de stofzuiger of dweil aangeraakt. Dan ben ik gesloopt. Afstoffen doe ik in etappes en wc schoonmaken wordt vriendlief steeds beter
@valentijnsdag: nee, niets aan gedaan. Vriendlief is nog aan het werk (inmiddels wel thuis, maar bracht een boodschappentas vol dossiers mee dus die zit achter de computer) en ik vermaak me met zp op m'n laptop en Spoorloos op tv. @fotoshoot: mamaMarije, dat is dan al over een kleine twee weken, leuk joh! Hopelijk krijg je er niet teveel strepen bij voor die tijd...
Ik ga woensdag bij de vk ook maar vragen of ik nog een echo krijg, zou d'r nog wel even willen zien! @valentijnsdag... hier alleen een lief smsje tijdens het werk, maar dat vind ik ook prima. Heb net zo lief iets leuks op een andere dag. Vind het zo'n verplicht nummer.
@Valentijnsdag: ehhh..... is dat vandaag? De 1e paar jaar kreeg ik rozen oid, maar omdat ik nooit wat gaf is ie er maar mee gestopt..... Heb eigenlijk ook liever dat hij eens gewoon een bosje bloemen mee neemt ipv speciaal met Velentijnsdag of zo.
Haha ik dacht vanmiddag nog dat dit een veel rustiger topic was dan het topic van de meimama's... en dat ik het daardoor veel beter bij zou kunnen houden... maar ik moest toch aardig bijlezen nu! Wat een geweldige actie! En zo waar ook! Ik werk al twee maanden niet meer ivm klachten, maar ik werk in een mannenwereld en die zijn ook niet zo subtiel. Ik weet dus dat ik dat soort opmerkingen ook gehad zou hebben, ik kreeg ze al toen ik nog maar een piepklein buikje had... Dus blij toe dat ze me niet meer zien voorlopig @anmiri: Wat fijn dat je kleine mannetje het zo goed doet! @groeiecho: Ik had helemaal nog niet vernomen dat een groeiecho met 30 weken wellicht standaard zou zijn of worden. Ik heb groeiecho's in combinatie met bloed prikken voor glucose (suiker) iedere keer. Er is niets met mijn suikerniveau aan de hand want het is iedere keer 4,2 maar mijn zoon was bij zijn geboorte totaal onverwacht 4200 gram en ook dit kindje is al bijna 2 weken voor op de groei. De uitgerekende datum wordt aan de hand van de echo's steeds vroeger, zo zei het apparaat de laatste keer dat de uitgerekende datum 21 april zo zijn... en ik begon op 4 mei. Het komt echter niet doordat ik zwangerschapssuiker heb, al houden ze het wel in de gaten
@valentijnsdag: Onze zoon heeft pannekoeken gegeten bij opa en oma, en papa en mama zijn vanavond saampjes uit eten geweest! Was heerlijk, maar ik heb wel de doos rennies nu naast mn bed liggen. Wordt elke nacht wakker van het brandend maagzuur, dus vannacht zeker weten!!! Gaan er nog meiden vrijdag as naar de 9 maandenbeurs? Ik ga vrijdag met mijn zusje, ik kan alleen al maanden amper lopen. Mn zusje zegt dat ik een rolstoel moet reserveren bij de RAI, maar dat vind ik zo genant... Ik zei dat we wel wat vaker gaan rusten, maar weet uit ervaring dat het er zo druk is dat je amper kunt zitten
Dat wilde ik net vragen... of je die nog niet had! Ik heb toen ik zwanger was van mijn zoon toen ik 36 weken was foto's laten maken... een week later knalden de zerastrepen in mn buik. Net op tijd met de foto's dus. Nu echter.... nu zijn die oude strepen van de vorige zwangerschap weer donkerder aan het worden EN ze scheuren nog door ook .
Goedemorgen, @anmiri; fijn dat het zo goed gaat met jullie mannetje, super hoor! @echo; hier blijven ze tot 36 wkn de groei in de gaten houden! @mamamarije; hier weinig fut om wat te doen, en als ik wat doe ben ik 2 dagen uit de running door de rug en bekkenpijn. @valentijnsdag; doen hier niet veel aan. @hier; Nog steeds voelt me buik erg gespannen en heb nog steeds last van me rug. Kleine is ook rustiger als anders en kreeg vanmorgen vroeg in bed constant een harde gevoelige buik erbij. Zit me allemaal niet lekker dus ik ga zo zh bellen, maak me toch wel een beetje zorgen.
@star2: Ik zou idd gewoon even bellen als je je ongerust voelt! Helpt het niet als je een lekkere warme douche neemt en dan je buik insmeert met een lekkere olie ofzo? Mijn buik is ook af en toe hard gespannen en gevoelig, bij mij helpt het wel...
Had ik gister idd gedaan, lekker een half uur onder de douche de straal op me rug en dan op me buik gezet, en daarna lekker gesmeert. Maar dat heeft niet geholpen. Heb net zh aan de lijn gehad en mag 10 uur even komen.
Oh goed zo! Laat ze het maar ff checken! Klopt het dat er meerdere april 2011 mama's topics zijn Ik kwam er net achter dat ik in het verkeerde... of in ieder geval in een andere zat
@star: succes zo meid!!! @ negenmaandenbeurs: ik ga woensdag (morgen) rolstoel is niet raar denk dat er veel vrouwen in een stoel zitten hahaha als het mij niet lukt ga ik toch ook ff lekker in zon ding zitten @hier: mijn man lief heeft heel de nacht wakker gelegen! het schijnt dat ik steeds harder en meer ga sneurken hahaha herkent iemand dit en vanmorgen was mijn hele nacht pon nat bij mijn rechter borst hahaha flinke lekage!! liefs
hahah soms snap ik er ook helemaal niets van hihihhihi ik dacht net kijken bij de buikfoto's maar zat ik ook weer in een andere