Ja er zijn 2 topics met april mama´s.... Ik schrijf bij alle 2 mee. Deze is wat rustiger dan die andere! xx
Gister toch maar even naar t ziekenhuis gebeld, want de pijn werd steeds heftiger Ik mocht meteen langs komen... We waren er om 19.30 uur en ik werd aan de ctg gelegd. En ja hoor, wat was daar te zien: weeenactiviteit!! Met een regelmaat van elke 10/15 min. Daarna werd er bloed geprikt, bloeddruk gemeten, plasje gecontroleerd.... Terwijl we op de uitslagen aan t wachten waren werd de pijn weer heviger! En moest ik dus weer aan de ctg. Nu zag je 2 keer een weeenactiviteit, en daarna bleef t vrij rustig. Alle uitslagen waren goed, niks geks te zien. Dus ik kreeg nog een binnenwaarts onderzoek. Vergeleken met 2 weken geleden was hierbij niks veranderd, gelukkig nog geen ontsluiting.... Omdat ik zo'n last had op een bepaalde plek bovenaan mn buik ging ze daar nog een keer voelen. Dat deed zo'n pijn!!! Ik gilde t uit, maar ze moest nog een keer voelen. Waar de pijn zat, was dus boven mn baarmoeder en waarschijnlijk was dit mijn maagklepje. Nu denken ze dat deze erg is aangetast door de erge maagzuur waar ik de laatste week zo last van heb, dus heb een drankje hiervoor gekregen (werkt goed trouwens) Na overleg met een gyn mocht ik toch naar huis! Ben benieuwd hoe lang onze uk nog blijf zitten... Vanochtend bij t suikerprikken vroeg ze hoe lang ik nog moest. 6,5 week... Uhmm klinkt wel dichtbij! Vind t sinds gister toch wel eng worden.... Ik had toen al aardig pijn, en toen ging ik nadenken: Hoe moet t straks als de echte pijnlijke weeen beginnen Xx
Ooww ja gisteravond op de terugweg naar huis van t ziekenhuis,werden we nog aangehouden door de politie. We hadden voor onze mistlampen per ongeluk aan staan (die zie je niet in het dashboard).... Ja hoor, bekeuring!!! 100 euro........!!!!!:x
Owww ja, en net startte mn auto niet!!!:x Grrrr... gaat lekker! (gelukkig stond mn vriend zn auto voor de deur en lagen de sleutels thuis)
@snurken: Haha, daarom is het zo leuk met lotgenoten te kletsen! Ik schijn ook vreselijk te snurken! Mijn man ligt een paar keer per week 's morgens ineens niet meer naast me maar met een dekbedje op de bank zo erg is het al *schaam*. Dus je bent niet de enige
@fb : jeetje meid pfff wat heftig!! en indd het zit ff je niet mee!! probeer wel rustig aan te doen inm je uk! nu met het drankje zakt de pijn van je maag? @snurken: hihihi erg he ik was mijn man vannacht kwijt toen ik ging plassen en toen hoorde ik hem lag hij op het logeer bed tussen de twee katten hahahaha arm ding. indd schaam schaam hahahahaaha
@FB: Ik heb hem in de gaten inmiddels, maar ik vind het enige lastige eraan dat ik dan dezelfde reacties in twee topics moet zetten... Heb ik net in het andere topic op je gereageerd, vind ik dat ik hier ook moet reageren... dat is wel lastig!
@topics: ik zat het net te lezen maar ik houd deze al haast niet bij laat staan als ik die andere ook nog zou moeten doen hahahahaha
@FB goed dat je toch naar het ZH bent gegaan. Hopen dat de kleine man nog even blijft zitten @snurken... hier helaas ook een boosdoener. Manlief ligt vaak wakker door mij, en dan onze rottweiler die er niet voor onder doet beneden in de gang. Hij gaat af en toe ook op de bank liggen, vind dat zo sneu. Hij maakt me dan wel eens wakker tussendoor, maar dan reageer ik volgens hem alleen maar kattig (ik weet van niks!). Maar ja, hij kan me wakker maken, maar zou niet weten wat ik eraan moest doen!
@ sanoa: wat een geluk dat jij net op tijd was met je foto's! Wel balen dat ze nu net zo hard weer verder scheuren :x, sommige dingen van het zwanger zijn, zou ik best willen missen, hihi @ snurken: hier snurkt manlief mij geregeld wakker! ik weet niet of ik snurk, mijn man slaapt zo vast dat ie dat niet hoort, hahahaha. Hier ook een hoestend en rochelend kind, dus mijn nachtrust is niet echt optimaal momenteel @ fb: goed dat je het hebt laten checken! hmmm... eigenlijk een beetje positief/negatief nieuws dus.. nog wel weeënactiviteit, maar niks veranderd aan je baarmoedermond, toch? We gaan er eventjes vanuit dat je kleine man gewoon lekker blijft zitten tot 37 weken minimaal hoor! Verder lekker bezig met de boete en de auto! baaldagje ? @ star: weet je al wat meid? goed dat je ff gaat!
@fb: heel goed dat je gisteren toch naar het zh hebt gebeld! Ben je nu weer een beetje gerustgesteld? @star: ben benieuwd of je al nieuws hebt. @snurken: ik zou niet weten of ik nu snurk, maar word 's nachts regelmatig wakker van vriend die hard snurkt.
@fb; jeet schrikken weer zeg. Gelukkig was derest goed en bleef het later rustig. Fijn dat je wel lekker naar huis kon! @snurken; ik snurk eigenlijk nooit maar nou zei manlief de laatste x dat tie van mij had wakker gelegen door het snurken! Waarschijnlijk komt het door me verkoudheid. Nou hier net terug van zh, heb uur aan de ctg gelegen, die zag er netjes uit. En verder bloeddruk, echo en urine was goed. Alleen me bmh schijnt een heel stuk korter te zijn geworden. Van de 3.5 naar de 2.4. Dus dat willen ze goed in de gaten gaan houden. Waarschijnlijk beval ik dus ook eerder. Verder moet ik goed me lichaam in de gaten houden en het rustig(er) aan doen.
Star, fijn dat op zich alles goed is, behalve dan de bmh. Moet je nu vaker op controle komen? Hopelijk blijft de kleine nog een paar weken langer zitten.
@FB: pfff schrikken zeg! Wel super goed dat je uitendelijk toch nog gebeld hebt hoor! Voortaan niet meer twijfelen hoor, maar gewoon bellen!! Beter 1x voor niets "gezeurd", dan dat je achteraf denkt, had ik toch maar iets eerder gebeld..... @Star: Goed dat de CTG zo netjes was!!! Iets eerder bevallen is natuurlijk helemaal niet zo erg , alleen nu nog maar even niet!
@ star: fijn dat al je controles goed waren. Komt het verkorten van je bmh ook door harde buiken of voorweeën? Of 'ontstaat' dat gewoon? Ze houden je iig goed in de gaten . En rustig aan doen... pfff ik word er helemaal simpel van, jij?
@Eeka; waarschijnlijk wel. Hoop idd dat de kleine uk zowieso nog 4 weekjes blijfd zitten. @mamamarije; waarschijnlijk door de harde buiken ja. Idd, hoe rustiger kan je nog doen vraag ik me wel eens af!
Star en FB: jeetje zeg, jullie maken het wel spannend hoor! Zo zie je maar weer, gewoon bellen als je het niet vertrouwd! @Snurken: Hier word ik wakker van vriendlief. Het is een wonder dat er nog bomen staan in het noorden @Hier: rotdag gehad op mijn werk. Ons team houdt op te bestaan...kom nu weer bij mijn oude team terug. Is op zich niet zo erg, maar kan niet zo opschieten met de plaatsvervangende leidinggevende. dus daar zie ik wel tegen op....maar goed, nog minder dan 5 weken en anders ga ik eerder stoppen met werken Zitten nu te wachten tot dochterlief thuis wordt gebracht..kunnen we eten...
Gelukkig dat het meeviel star, fijn dat ze je in de gaten houden. balen van je werk mamavanjuul, maar ach, straks heb je een hele lange vakantie van werk, nog even volhouden! Ik ziet hier nog heel gezellig te wachten met het eten tot manlief thuiskomt van werk. Hij moest overwerken en belde net dat hij over een half uurtje thuis is. Dan hebben we straks nog wel een kleine 2 uurtjes samen, voordat hij instort. (moet er weer om 5 uur uit).
@mamavanjuul: balen van je werk! Gaat die verandering al zo snel in dan, nog voor je verlof? Straks ben je minstens 16 weken met verlof en wie weet is er daarna alweer van alles veranderd qua teamsamenstelling...