Meiden ik ben gisteren naar de negenmaandenbeurs geweest. Het was leuk, maar ik was zo verschrikkelijk moe dat ik er nu nog van aan het bijkomen ben . Ik ben toen ik thuis kwam bijna letterlijk naar mijn bed gekropen en instant knock out gegaan... Ik heb in een dag tijd alweer een hoop gemist geloof ik. Ik ga niet meer alles teruglezen hoor, ik heb er de kracht niet voor. Ik lees dus vanaf hier weer mee...
@anmiri: wat een naar nieuws van je nicht zeg ! Hopelijk volgen er snel betere berichten... Wel goed dat Noah zo reageert op de cpap. Ik ben benieuwd wanneer hij weer terug kan naar de high- of low-flow. @mamavanjuul: wat leuk dat Julia zo reageert op haar nieuwe kamer ! *smelt weg* @star: leuk, al die spulletjes ! @saona: heb je gisteren leuke dingen gekocht?
Dat shirtje is echt schattig, ze vallen ook niet zo breed. Jeetje zeg wat verschikkelijk van je nicht, duim op goed nieuws straks. Fijn dat noah het goed doet aan de cpap. Hopelijk gaat de volgende poging high of low flow goed.
Snap dat je gebroken ben, ik ben na een uur al kapot. Gelukkig lekker weekend kan je even bijkomen. Nog leuke dingen gekocht?
Hihi, de kleine uk ligt hier met zn rug/kont tegen me buikkant aan. Heb steeds een misvormde buik hiero...
Star, bij de prenatal was het toch dat shirtje? Heb er wel een par prematuurrompertjes gehaald waar handle with care op staat Noah: luiaard noemen ze hem hij vind de cpap lekker, 1 dipje gehad op 1 dag niks dus! Hij ligt heerlijk te slapen de hele dag en als ze iets doen wat hem niet aanstaat begint ie te krijsen. Als je hem dan weer met rust laat slaapt hij direct weer verder. Van de week weer een nieuwe poging zeiden ze gisteravond, kan ook zijn dat het een paar dagen gaan afwisselen nu, paar uur lowflow dan weer paar uur cpap. Schijnt te werken bij baby's die moeilijk van de cpap afkomen. Ben mijn dipje weer teboven gelukkig, beter cpap dan andere enge dingen! Baby nicht: Ze houden de baby onderkoeld op 33c en moeten 72 uur afwachten, ze kijken nu verder niet of er schade is maar of ze het haalt.
Goed dat je toch weer positief bent over Noah!! Snap best dat je af en toe in een dip zit hoor.... Oowh wat eng en spannend van de baby van je nicht! Lijkt me zó erg!! Ik duim dat het goed gaat komen!!!!!!!!!
Hey meiden, Hier niet zo veel te melden. gister de hele dag bezig geweest en julia haar kamer is klaar Zal vanmiddag eens wat foto's maken. We gaan nu eerst weer even lekker naar het zwembad! x
Ja klopt bij prenatal! Heb die rompertjes ook zie hangen, vond ze ook erg schattig maar heb al zoveeeeeel rompertjes. Ach, hij heeft gewoon nog wat langer de tijd nodig naar de overstap op high/low flow. Hij doet het toch best goed. Fijn dat je je dipje weer te boven ben. Tis logisch dat je af en toe dippies heb. Had dat ook toen bij me dochter. Zat trouwens van de week me dochter haar couveuse dagboek terug te lezen en zag dat zij ook vaak werd terug gelegd aan de beademing. Spannend allemaal hoor!
Anmiri jammer dat hij weer terug moest naar cpap, maar inderdaad wat je zelf al aangeeft...beter cpap dan andere enge dingen. Uiteindelijk komt het helemaal goed, hij heeft alleen even wat meer tijd nodig. Wat een eng verhaal van die nicht, sowieso kan ik me daar echt boos om maken, dat ze vrouwen zo lang laten rondlopen als ze overtijd gaan. Ik snap dat echt niet, inmiddels is al lang en breed bekend dat het flinke risico's met zich meebrengt, waarom willen ze dat onnodig riskeren? Ik word al helemaal gek bij de gedachte dat ze mij ruim over de 40 wkn laten gaan, zit hier gewoon met zweethandjes nu, uit angst dat ze de baby bij mij ook niet willen halen als ik overtijd raak Ik hoop dat alles goedkomt met zowel je nicht als de baby Anmiri, sterkte! Hier alles zo zijn gangetje, had wel weer een nachtmerrie, bah, en halverwege de nacht was ik ineens klaarwakker. Voor de rest alles prima gelukkig.
Vanmorgen lekker gezwommen heerlijk om gewichtloos te zijn Daarna lekker patatjes eten en massaal inkakken met z'n allen, dus heerlijk 1,5 uur liggen slapen, heerlijk!!! Zal eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen.... Buik!
Vanaf de andere kant: (heel erg irritant, moet steeds de resolutie aanpassen..) Zusjes kamer staat nu helemaal vol met de meubels en die kan ik dus nu mooi gaan aankleden en opruimen/inruimen. Heerlijk!
Heb er ook echt zin in. Kan alles lekker rustig aan gaan doen! morgen weer naar de gyn, ben benieuwd hoe ze er nu bij ligt