April 2011 mama's - na de crash!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaMarije, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Goedemorgen,

@mamavanjuul; mooie buik! En wat leuk de kamer van julia.
    Succes bij de gyn vanmiddag.

Ik mag vanmiddag ook op controle en heb weer een echo, ben benieuwd.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @mamavanjuul: leuk gedaan hoor! Ze zal er wel heel blij mee zijn! Succes vanmiddag.

@Star: jij ook succes vanmiddag! Een echo, kan je je kindje nog een keertje zien:D

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    star en mamavanjuul: veel succes vandaag met jullie afspraken! Laten jullie straks iets weten?

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Star: Leuk een echo vanmiddag!!! Veel plezier....

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: Sinds 10 uur mn bed uit. En ik heb me toch een energie....:$
    Weet alleen even niet wat ik er mee aan moet?
    Ben bang als ik weer teveel ga doen, dat ik last krijg van mn buik enzo.
    Net wel even in de badkamer de spiegel schoongemaakt, en alle schoonmaken spullen weer wat netter neergezet!

Nu even verplicht op de bank, wat eten en hier bijlezen!

Denk dat ik zo maar de gewassen babykleertjes ga afhalen en misschien beginnen met weer wat strijken?

Vanmiddag ook maar even wat boodschapjes halen met mn vriend.

Weet wel dat ik vandaag weer super last heb van nesteldrang!!!:$:D

Ow ja, als t goed is gaat mn ziekenhuis'vriendinnetje' vandaag bevallen, t zou vandaag gehaald worden. Ben heeel benieuwd! Dus misschien deze week wel even op babybezoek.. Leuk!!!

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    mooie kamer mamavanjuul!

@hier. lekker aan t genieten van de vakantie! heerlijk ontbijtje gemaakt vanmorgen met een gekookt eitje, verse sinaasappelsap en een warm croissantje! babywas nr 2 zit erin en straks lekker de stad in lunchen met een vriendin en nog wat dingen shoppen. het is een prachtige dag!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @FB: hier ook hoor, gister een rotdag, maar vandaag, pff opruimen, wassen schoonmaken, hoe bedoel je nesteldrang haha. Nou gewoon doen hoor als je die behoefte hebt!

8. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Dames, succes vandaag met de echo/controle.

Hier vandaag een extra vrije dag genomen. Vanmorgen de kindjes weggebracht en daarna weer in bed gekropen. Kom er pas net uit:D. Morgen nog zon dagje! Hoef ik deze week maar lekker 1 dagje te werken.

9. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Zit nu met open mond naar de supernanny te kijken:$. Een gezin met 4 kinderen en de moeder is de hele dag alleen maar aan t schoonmaken. Kids totaal ontspoort.

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heyy Meiden,

Ik ben weer begonnen met spulletjes te maken met strass steentjes:D
    Het lukt goed met mn buik, en heb ik lekker afleiding...

Als jullie nog iets leuk vinden wat ik kan maken voor jullie, dan kan je me een pb sturen!
    Er is veel mogelijk, voor een leuk prijsje!

Voor Cvm heb ik een super lief mutsje gemaakt!:)

Er is van alles mogelijk: mutsje, rompertje, buikband, sokjes, shirtjes, broekjes... verzin maar raak!!

xx

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Zit ik ook te kijken ja. Wat een gezin zeg...

12. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hey meiden!

Goed... waar zal ik beginnen? Na 10 pagina's teruglezen weet ik het niet meer precies, maar goed...

@ anmiri: jeetje, wat een naar verhaal van je nicht zeg! Hoe is het nu? Kan me voorstellen dat jullie hier echt niet op zitten te wachten, deze stress... verschrikkelijk hoor. Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt!
    Zo zie je maar, zo klein en al zo'n sterk eigen willetje ;), die Noah van jullie! Heerlijk ventje volgens mij! Balen dat het nu nog wat langer duurt voordat ie weg mag, maar blijkbaar heeft ie het nog eventjes nodig. *dikke knuffel voor jou en je familie!!*

@ efteling: het was helemaal super! Ben echt helemaal stuk nu, pijn in mijn rug, bekken, ribben, etc.etc.etc., maar het was echt de moeite waard. Heb me rond laten rijden in de rolstoel (mama buggy? volgens Lucas :p), anders had ik het echt niet gekund.
    Lucas heeft genoten en met name met open mond rond zitten kijken vanaf mijn schoot. Hij heeft minstens 20 minuten op elke paddenstoel in het Sprookjesbos gezeten :D, dat bos is dan best wel groot, hahaha. Verder Droomvlucht, Carnaval Festival, etc. etc.

Het enige jammere was dat we er bij thuiskomst achter kwamen dat er bij mijn schoonmoeder was ingebroken. Wat schade en een enorme bende, geld en sieraden meegenomen, helaas ook van mijn overleden schoonvader. Daarnaast ook een sleutel van het huis en een reservesleutel van 1 van de auto's...
    Pfff..... dat zet wel een domper op het weekend! Het is hier momenteel in Tiel een drama, 4 inbraken op een dag volgens de politie!

@ hier: ik kan geen kant meer op, ben echt een oud wijf nu... alles doet me zeer. Gelukkig morgen naar de vk, kan ik even overleggen. Mijn ouders helpen me vandaag gelukkig. Mams heeft de ramen gezeemd en is nu met Lucas boodschappen doen, paps heeft het hele huis gestofzuigd, echt zooo fijn!
    Morgen gaat hier de 1e babywas erin! Jeej!

@ mamavanjuul: wat een superkamer voor Julia! Dat visnet-hang-ding ;), heb ik ook voor Lucas, alleen dan in 't groen! Heeft ze goed geslapen op haar nieuwe kamer?

zo... sorry.... lange post!

13. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Weer terug van zk, alles was gelukkig goed!:)
    Lengte van de bmm was ook gebleven zoals die was, bloeddruk was prima.
    En natuurlijk was met de kleine ook alles perfect,:) hij ligt nog steeds met zn hoofdje beneden en hopelijk blijfd hij ook lekker zo liggen.
    Hij heeft een lekker groeispurtje gehad hij word nu geschat op 1864gr. Hopelijk volgen er nog meer van die groeispurtjes!:D

Vanaf nu elke week controle.

14. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @mamamarije; Fijn dat je naar je zin heb gehad in de efteling, toch makkelijk die 'mamabuggys' hé!;):D

Balen van de inbraak bah, hopelijk worden ze gauw gepakt.

Lekker dat je wat hulp hebt nu.
    Moet zeggen lijkt hier ook steeds erger te worden die rug en bekkenpijn. Net even zk geweest en heb nu best veel last, zelfs met zitten zeurt het nog.

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tsooo wat balen zeg van de inbraak!!:$
    Ook die sleutels is wel erg vervelend....

Hier is t de laatste maanden ook 1 gekke boel met inbraken.
    Vind t wel eng hoor!!
    (ook al hebben we 2 honden)

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Wat was jou lengte als ik vragen mag??
    Ben toch wel benieuwd naar anderen....

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hey meiden!

Vandaag weer een groeiecho gehad :D De gynaecoloog had een stagaire en vroeg of ze een groeiecho mocht maken en voelen enzo.
    Dat mocht wel van mij;)

Kleine meid groeit hier ook flink!
    In 2 weken tijd zo'n 700 gram erbij :p
    Ze wordt nu geschat op een kindje van 1981 gr! met een speling van 300 gram. Dus eigenlijk tussen de 1681 en 2281 gr!
    Dit staat dan gelijk aan een kindje van 32w4d! Dus lopen nog steeds wat voor op schema. Het zal als ze met 40 weken geboren wordt geen kleine baby zijn, maar zo rond de 8 pond!
    Maar vind het wel een heerlijke gedachte dat we nu de 2 kilo grens gaan halen. Daarnaast ligt ze nu wel met het kopke naar beneden!!!

En verder heb ik vandaag wat verlofuren opgenomen voor komende weken ;) Alleen deze week en volgende week nog volledig werken en daarna lekker een paar dagen vrij. Hoef nu nog maar 16 dagen te werken, heerlijk!!!

@Star: Wat fijn he, als je de bevestiging krijgt dat ze het zo goed doen in onze buiken!

@mamamarije: Wat een domper die inbraak zeg...Enne dat hangding is van de ikea he, volgens mij hebben heel veel mensen die, hahaha! Heb hem nu overigens niet voor de babykamer...

@Iedereen: bedankt voor de complimenten van Juul's kamertje. Ze is er zelf ook nog helemaal van onder de indruk. Loopt steeds wauwie te roepen en noemt 's avonds in bed alles op wat ze nieuw heeft.

Ze begint het nu echt door te hebben volgens mij. van het weekend ha ik een nieuw jurkje voor haar gehaald en vroeg mijn vriend of die van zusje was. Toen zei ze:
    "Nee, grote keertjes zijn van Juwia, keine keertjes voor zusje. Zusje is nu in mama's buik. De dokter moet eerst nog uithawe, dan is zusje bij ons. Dan gaat juwia mama helepuh met pamper en wassen".
    Knap he voor een meisje van 2!

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamamarije: fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad in de Efteling. Toch wel handig, zo'n mamabuggy ;). Wel een domper dat er ingebroken is bij je schoonmoeder...
    En goed dat je hulp hebt nu.

@star: gelukkig dat je controle goed was! En een groeispurtje is altijd prettig.

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat leuk dat je meisje zo reageert :D! *smelt weg :)*

En mooi te horen dat bij jou ook alles goed is. Kan me voorstellen dat je geen bezwaar had tegen een groei-echo, altijd prettig om de kleine weer even te kunnen zien ;). En flink gegroeid zeg, netjes!

Groot gelijk van je extra verlofdagen, geniet ervan :)!

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Schattig he!
    Ze praat ook wel heel veel voor een kindje van 2 hoor...of we daar nou altijd blij mee zijn :p

Deel Deze Pagina